Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: 530d kartergáz szűrő

2013.11.30. 21:09

204d1 írta:
730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!



Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?


A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )

Re: 530d kartergáz szűrő

2013.11.30. 21:15

730d írta:
204d1 írta:
730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!



Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?


A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )



Ha a beépített hidrotőkék jók, (összenyomtad beszerelés előtt? ) akkor hengerfej le és gépműhelybe szállít.

Re: 530d kartergáz szűrő

2013.11.30. 21:21

204d1 írta:
730d írta:
204d1 írta:
730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!



Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?


A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )



Ha a beépített hidrotőkék jók, (összenyomtad beszerelés előtt? ) akkor hengerfej le és gépműhelybe szállít.


Igen, jók. Okés, de mit is csináltassak vele a gépműhelyben?

Re: 530d kartergáz szűrő

2013.11.30. 21:45

730d írta:
204d1 írta:
730d írta:
204d1 írta:
730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!



Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?


A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )



Ha a beépített hidrotőkék jók, (összenyomtad beszerelés előtt? ) akkor hengerfej le és gépműhelybe szállít.


Igen, jók. Okés, de mit is csináltassak vele a gépműhelyben?


Mondd el nekik, hogy mi a probléma és tudni fogják. Egyébként úgyis szétszedik a hengerfejet és megvizsgálják az összes szelepfészket, szelepet és vezetőt, síkba húzzák, nyomáspróbázzák.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.03.08. 12:12

Ha jól értelmezem a topikban leírtakat akkor egy 2000-es (184ps) 530D-be nincs kartergáz szűrő?

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.03.08. 12:40

zoomon írta:Ha jól értelmezem a topikban leírtakat akkor egy 2000-es (184ps) 530D-be nincs kartergáz szűrő?

Rosszul értelmezed.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.03.08. 12:59

admin írta:
zoomon írta:Ha jól értelmezem a topikban leírtakat akkor egy 2000-es (184ps) 530D-be nincs kartergáz szűrő?

Rosszul értelmezed.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el



Köszi, ez vihetett félre:

"
simi64 írta:
valta írta:Sziasztok

Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?

Köszi

Semmi.
Ha meghajtod, visszahűteni!
Na meg az olajcserék idejében.
"

Jövő héten valamennyire szét lesz szedve az autó, gondoltam ha van benne ilyen, akkor cserélném azt is ha már.
Ha házastól szeretném cserélni akkor ehhez a típushoz melyiket kell rendelnem?

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.03.15. 12:01

Kicseréltem, nem volt nagy meló, házat nem vettem újat, csak szűrőt, és a 3 tömítést cseréltem ki, autósboltba mutatta a srác a robbantott ábrát így egyből rá tudtam bökni, hogy mik kellenek nekem.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.15. 19:13

én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt :franko:

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 11:21

gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt :franko:


Így van, viszont cserénél érdemes az új, lecsapatós verzióra cserélni, azt ritkában kell cserélni, nem hajlamos dugulásra ...
Most nálam is van belőle 10e.-ért, kompletten házzal együtt, német szett.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 11:40

3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 12:30

jlaci74 írta:
gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt :franko:


Így van, viszont cserénél érdemes az új, lecsapatós verzióra cserélni, azt ritkában kell cserélni, nem hajlamos dugulásra ...
Most nálam is van belőle 10e.-ért, kompletten házzal együtt, német szett.

M47re is kapható az újabb típus?


Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 15:15

PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.


10e.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 15:16

Haminda írta:
jlaci74 írta:
gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt :franko:


Így van, viszont cserénél érdemes az új, lecsapatós verzióra cserélni, azt ritkában kell cserélni, nem hajlamos dugulásra ...
Most nálam is van belőle 10e.-ért, kompletten házzal együtt, német szett.

M47re is kapható az újabb típus?


Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Csak a C.R. -ekhez ...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: Haminda
Értékelés: 4.76%

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.16. 22:09

jlaci74 írta:
PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.


10e.


És akkor a 25D se maradjon ki.... Szintén 10e?

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.05.17. 09:41

kanyobence írta:
jlaci74 írta:
PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.


10e.


És akkor a 25D se maradjon ki.... Szintén 10e?


Yessss....

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.06.11. 17:06

jlaci74 írta:
PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.


10e.


Köszönöm Laci! Várom a szettet, aztán biztos ami biztos kicseréljük. Kíváncsi vagyok milyen jön ki belőle.

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.06.11. 21:24

PapaBoss írta:
jlaci74 írta:
PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.


10e.


Köszönöm Laci! Várom a szettet, aztán biztos ami biztos kicseréljük. Kíváncsi vagyok milyen jön ki belőle.


A tied gyárilag még a szivacs-betétes verzió, ( remélhetőleg azért már volt cserélve 2002 óta... ) de ezt lehet/kell átszerelni a lecsapatósra....

Re: 530d kartergáz szűrő

2014.06.11. 22:05

jlaci74 írta:A tied gyárilag még a szivacs-betétes verzió, ( remélhetőleg azért már volt cserélve 2002 óta... ) de ezt lehet/kell átszerelni a lecsapatósra....


Bevallom, sose láttam le/szétszedve ezt a szűrőt, ezért Muha Ati szakértő kezeire bízom a műveletet. :wink: Azt tudom, hogy újszerű a turbóm és fontos dolog megóvni sokáig.

Re: 530d kartergáz szűrő

2015.03.28. 14:10

Udv mindenkinek.
16000 km alatt teljesen eltomodott a kek hengerecske a kartergaz szuromben. Ez nevezheto normalisnak, vagy lehet kovetkeztetni mas meghibasodasra is?
Most valtok a masik fajta szurore, remelem jobb lesz, es hogy a turbo nem megy el.

:roll:
Hozzászólás küldése

VigLink badge