2013.11.30. 21:09
204d1 írta:730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!
Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?
2013.11.30. 21:15
730d írta:204d1 írta:730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!
Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?
A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )
2013.11.30. 21:21
204d1 írta:730d írta:204d1 írta:730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!
Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?
A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )
Ha a beépített hidrotőkék jók, (összenyomtad beszerelés előtt? ) akkor hengerfej le és gépműhelybe szállít.
2013.11.30. 21:45
730d írta:204d1 írta:730d írta:204d1 írta:730d írta:Helló!
A 185 lovas 3000-es dieselem van, a problémám, hogy 3500-as fordulat felett nyitva maradnak a szelepek 1-2 hengernél.
Leállítás után 1 percen belül indítva tökéletesen működik, egészen addig, amíg el nem éri ismét a 3500-3700-as fordulatszámot.
A komplett olajszivattyút, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt már kicseréltem. A hiba továbbra is fennáll, nincs több tippem.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!
Milyen szelepek maradnak nyitva, illetve honnan tudod, hogy nyitva maradnak?
A szívószelepek maradnak nyitva.
Hallatszik a hangján, elmegy a teljesítmény és egy szívótorkot már szétégetett.
(lehet hogy a kipufogó is nyitva marad, csak az öntvényen nem marad nyoma... )
Ha a beépített hidrotőkék jók, (összenyomtad beszerelés előtt? ) akkor hengerfej le és gépműhelybe szállít.
Igen, jók. Okés, de mit is csináltassak vele a gépműhelyben?
2014.03.08. 12:12
2014.03.08. 12:40
zoomon írta:Ha jól értelmezem a topikban leírtakat akkor egy 2000-es (184ps) 530D-be nincs kartergáz szűrő?
2014.03.08. 12:59
admin írta:zoomon írta:Ha jól értelmezem a topikban leírtakat akkor egy 2000-es (184ps) 530D-be nincs kartergáz szűrő?
Rosszul értelmezed.
Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el
"simi64 írta:valta írta:Sziasztok
Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?
Köszi
Semmi.
Ha meghajtod, visszahűteni!
Na meg az olajcserék idejében.
2014.03.15. 12:01
2014.05.15. 19:13
2014.05.16. 11:21
gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt
2014.05.16. 11:40
2014.05.16. 12:30
jlaci74 írta:gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt
Így van, viszont cserénél érdemes az új, lecsapatós verzióra cserélni, azt ritkában kell cserélni, nem hajlamos dugulásra ...
Most nálam is van belőle 10e.-ért, kompletten házzal együtt, német szett.
2014.05.16. 15:15
PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.
2014.05.16. 15:16
Haminda írta:jlaci74 írta:gondorzoli írta:én most készülök cserélni mert ami jár a gépnek az jár nincs értelme spórolni 10 pénzbe került a henger a tömítésekkel együtt
Így van, viszont cserénél érdemes az új, lecsapatós verzióra cserélni, azt ritkában kell cserélni, nem hajlamos dugulásra ...
Most nálam is van belőle 10e.-ért, kompletten házzal együtt, német szett.
M47re is kapható az újabb típus?
Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el
2014.05.16. 22:09
jlaci74 írta:PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.
10e.
2014.05.17. 09:41
kanyobence írta:jlaci74 írta:PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.
10e.
És akkor a 25D se maradjon ki.... Szintén 10e?
2014.06.11. 17:06
jlaci74 írta:PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.
10e.
2014.06.11. 21:24
PapaBoss írta:jlaci74 írta:PapaBoss írta:3.0D 184 lovas motorhoz mennyibe kerül ez a mutatvány Lacibácsi? Minden cullanggal együtt.
10e.
Köszönöm Laci! Várom a szettet, aztán biztos ami biztos kicseréljük. Kíváncsi vagyok milyen jön ki belőle.
2014.06.11. 22:05
jlaci74 írta:A tied gyárilag még a szivacs-betétes verzió, ( remélhetőleg azért már volt cserélve 2002 óta... ) de ezt lehet/kell átszerelni a lecsapatósra....
2015.03.28. 14:10