* *
Pontos idő: 2024.04.18. 14:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 12:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.01. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: kartergáz szűrÅ‘
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 13:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A hagyományos értelemben vett szűrő megszünt pont ezért mert sokaknak eldugult és sok turbó esett le emiatt !!!
Szóval nem kell megijedni hogy nem olyan amilyen volt benne, csak örülni kell neki, azszem mosható és többet nem is kell cserélni.
Mivel motorjaink már közel sem újak ezért az eredeti sűrű szivacsos szűrő eldugulása jóval hamarabb bekövetkezik mint ujkorában, ne ragaszkodjatok a raktáron maradt régi szűrőkhöz. továbbá szerintem egyetlenegyfajta van az összes dízelben cikkszám ide vagy oda.

(Erre ne vegyetek mérget de én ezt az infót kaptam megbízható helyről.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 13:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RayBoy írta:
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


hogyafenébe ne. most hogy könnyen átengedi a kartergázt a szívócsőbe azt beszívja az égéstérbe és mivel a kartergáz már égéstermék ezért erőssen kevesebb a bekerülő oxigén és ez nemjó hatással van az égésre.

volt nálam egy 30d, annak olyan kartergáza volt hogy lehuzva a csövét és kiengedve a szabadba megemelkedett az alapjárat és jobban is ment érezhetően :-) de a hangja szép volt, pöccre indult, viszonylag erős is volt. 374000-et mutatott az órája. Első használtabb 30d tapasztalatom volt, tényleg tünetmentes motor szép csendben elkopik. persze a sallangok már mind cserélve voltak: ac, nagynyom szivattyú, légmennyiségmérő, turbo, és ugyanezek ciklikusan :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 18:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor miért nem húzzuk le mindnyájan a kertergáz csövet? Én köpök az emisszióra.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 18:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.01. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
RayBoy írta:
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


hogyafenébe ne. most hogy könnyen átengedi a kartergázt a szívócsőbe azt beszívja az égéstérbe és mivel a kartergáz már égéstermék ezért erőssen kevesebb a bekerülő oxigén és ez nemjó hatással van az égésre.

volt nálam egy 30d, annak olyan kartergáza volt hogy lehuzva a csövét és kiengedve a szabadba megemelkedett az alapjárat és jobban is ment érezhetően :-) de a hangja szép volt, pöccre indult, viszonylag erős is volt. 374000-et mutatott az órája. Első használtabb 30d tapasztalatom volt, tényleg tünetmentes motor szép csendben elkopik. persze a sallangok már mind cserélve voltak: ac, nagynyom szivattyú, légmennyiségmérő, turbo, és ugyanezek ciklikusan :-)


Akkor is furcsállom. Eddíg eljártam városban 9 literből most 11 felett mutat. Azért az jelentős növekedés...:(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Akkor miért nem húzzuk le mindnyájan a kertergáz csövet? Én köpök az emisszióra.


mint régen a zsigulin aztán egy cső alulra és ott pufog ki :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 18:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RayBoy írta:
BMW_Power írta:
RayBoy írta:
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


hogyafenébe ne. most hogy könnyen átengedi a kartergázt a szívócsőbe azt beszívja az égéstérbe és mivel a kartergáz már égéstermék ezért erőssen kevesebb a bekerülő oxigén és ez nemjó hatással van az égésre.

volt nálam egy 30d, annak olyan kartergáza volt hogy lehuzva a csövét és kiengedve a szabadba megemelkedett az alapjárat és jobban is ment érezhetően :-) de a hangja szép volt, pöccre indult, viszonylag erős is volt. 374000-et mutatott az órája. Első használtabb 30d tapasztalatom volt, tényleg tünetmentes motor szép csendben elkopik. persze a sallangok már mind cserélve voltak: ac, nagynyom szivattyú, légmennyiségmérő, turbo, és ugyanezek ciklikusan :-)


Akkor is furcsállom. Eddíg eljártam városban 9 literből most 11 felett mutat. Azért az jelentős növekedés...:(


Az gyári. A 30da touring gyári adata városban 13,4. ehhez képest teljesen jó vagy. Nekem a manuált sem sikerült leszorítani 11 alá, ha nem pusztítana ennyit nekem is olyan lenne :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 18:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.01. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
RayBoy írta:
BMW_Power írta:
RayBoy írta:
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


hogyafenébe ne. most hogy könnyen átengedi a kartergázt a szívócsőbe azt beszívja az égéstérbe és mivel a kartergáz már égéstermék ezért erőssen kevesebb a bekerülő oxigén és ez nemjó hatással van az égésre.

volt nálam egy 30d, annak olyan kartergáza volt hogy lehuzva a csövét és kiengedve a szabadba megemelkedett az alapjárat és jobban is ment érezhetően :-) de a hangja szép volt, pöccre indult, viszonylag erős is volt. 374000-et mutatott az órája. Első használtabb 30d tapasztalatom volt, tényleg tünetmentes motor szép csendben elkopik. persze a sallangok már mind cserélve voltak: ac, nagynyom szivattyú, légmennyiségmérő, turbo, és ugyanezek ciklikusan :-)


Akkor is furcsállom. Eddíg eljártam városban 9 literből most 11 felett mutat. Azért az jelentős növekedés...:(


Az gyári. A 30da touring gyári adata városban 13,4. ehhez képest teljesen jó vagy. Nekem a manuált sem sikerült leszorítani 11 alá, ha nem pusztítana ennyit nekem is olyan lenne :-)


Nem gyári! Annyit mutatott a fedélzeti...Most meg...azért idegesít...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kartergáz szűrÅ‘
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 19:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
A hagyományos értelemben vett szűrő megszünt pont ezért mert sokaknak eldugult és sok turbó esett le emiatt !!!
Szóval nem kell megijedni hogy nem olyan amilyen volt benne, csak örülni kell neki, azszem mosható és többet nem is kell cserélni.
Mivel motorjaink már közel sem újak ezért az eredeti sűrű szivacsos szűrő eldugulása jóval hamarabb bekövetkezik mint ujkorában, ne ragaszkodjatok a raktáron maradt régi szűrőkhöz. továbbá szerintem egyetlenegyfajta van az összes dízelben cikkszám ide vagy oda.

(Erre ne vegyetek mérget de én ezt az infót kaptam megbízható helyről.)



Hali
akkor amit feldobtam képeket és típust az jó lehet az én gépemhez is? Annak ellenére, hogy 320d-hez írja? és csak a 2003 utániakhoz!!!
ha ez jobb mint a régi akkor nem cserélem de nem akarom, hogy vmi gond legyen a turbóval mert nem megfelelő hozzá 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kartergáz szűrÅ‘
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 20:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
BMW_Power írta:
A hagyományos értelemben vett szűrő megszünt pont ezért mert sokaknak eldugult és sok turbó esett le emiatt !!!
Szóval nem kell megijedni hogy nem olyan amilyen volt benne, csak örülni kell neki, azszem mosható és többet nem is kell cserélni.
Mivel motorjaink már közel sem újak ezért az eredeti sűrű szivacsos szűrő eldugulása jóval hamarabb bekövetkezik mint ujkorában, ne ragaszkodjatok a raktáron maradt régi szűrőkhöz. továbbá szerintem egyetlenegyfajta van az összes dízelben cikkszám ide vagy oda.

(Erre ne vegyetek mérget de én ezt az infót kaptam megbízható helyről.)



Hali
akkor amit feldobtam képeket és típust az jó lehet az én gépemhez is? Annak ellenére, hogy 320d-hez írja? és csak a 2003 utániakhoz!!!
ha ez jobb mint a régi akkor nem cserélem de nem akarom, hogy vmi gond legyen a turbóval mert nem megfelelő hozzá 8O



Megnéztem, valóban a 163-as végüt irja neked, amit kaptál 224 vagy mi azt a 320dM47N-es motorhoz irja. De ha megnézed az ENDED tehát a már befejezett cikkszámu szűrők cikszáma mindkettőhöz ugyanazok tehát felcserélhetők voltak. (ezek voltak a hagyományos dugulós szurők amiről irtam fentebb) véleményem szerint az ujabb 2 cikkszámu szűrö is detto ugyanaz. Én belerakatnám nyugodtan, a turbodat sosem fogja tönkre tenni, és mást sem. Rakasd bele, nem véletlen kaptad ezt, tuti ezt forgalmazzák a 163-as végü cikkszámra is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kartergáz szűrÅ‘
HozzászólásElküldve: 2007.11.14. 09:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
bekog írta:
BMW_Power írta:
A hagyományos értelemben vett szűrő megszünt pont ezért mert sokaknak eldugult és sok turbó esett le emiatt !!!
Szóval nem kell megijedni hogy nem olyan amilyen volt benne, csak örülni kell neki, azszem mosható és többet nem is kell cserélni.
Mivel motorjaink már közel sem újak ezért az eredeti sűrű szivacsos szűrő eldugulása jóval hamarabb bekövetkezik mint ujkorában, ne ragaszkodjatok a raktáron maradt régi szűrőkhöz. továbbá szerintem egyetlenegyfajta van az összes dízelben cikkszám ide vagy oda.

(Erre ne vegyetek mérget de én ezt az infót kaptam megbízható helyről.)



Hali
akkor amit feldobtam képeket és típust az jó lehet az én gépemhez is? Annak ellenére, hogy 320d-hez írja? és csak a 2003 utániakhoz!!!
ha ez jobb mint a régi akkor nem cserélem de nem akarom, hogy vmi gond legyen a turbóval mert nem megfelelő hozzá 8O



Megnéztem, valóban a 163-as végüt irja neked, amit kaptál 224 vagy mi azt a 320dM47N-es motorhoz irja. De ha megnézed az ENDED tehát a már befejezett cikkszámu szűrők cikszáma mindkettőhöz ugyanazok tehát felcserélhetők voltak. (ezek voltak a hagyományos dugulós szurők amiről irtam fentebb) véleményem szerint az ujabb 2 cikkszámu szűrö is detto ugyanaz. Én belerakatnám nyugodtan, a turbodat sosem fogja tönkre tenni, és mást sem. Rakasd bele, nem véletlen kaptad ezt, tuti ezt forgalmazzák a 163-as végü cikkszámra is.


köszi BMW_Power


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.14. 10:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
ViSoR írta:
Akkor miért nem húzzuk le mindnyájan a kertergáz csövet? Én köpök az emisszióra.


mint régen a zsigulin aztán egy cső alulra és ott pufog ki :-)


Felőlem aztán az utastérbe is jöhet, ha jobban megy. Ha nincs káros hatása a motorra én úgy lehúzom, mint a pinty!

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.14. 10:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
RayBoy írta:
Kicseréltem a szűrőt és a házat is...elképzelhető hogy most többet fogyaszt???


Szerintem az a hideg hatása. Nekem 11-13 liter városban, nagyon ne keseredj el!

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szuro
HozzászólásElküldve: 2009.10.10. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.22. 00:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali,

Volt egy kis időm körülnézni a motortérben - főként a turbó környékén akartam körülnézni, mert mikor már megvettem a vasat kicsit taknyos volt a turbo nyaka, mondták is hogy kezd lassan érni a turbo csere.

Most 5e kilométer után a helyzet nem javult... Para van rendesen.
Ahogy aztán kezdtem tovább nézegetni, a ködlámpa melletti rostélyon benézve látszott egy hűtő, viszont a lamellák kőzőtt be volt már száradva/ragadva az olajsáros homok.
Feltételezem, a hűtő alsó része nem víz hanem olajhűtő. Egyből kezdett érni bennem a gondolat, hogy itt valami nem stimmel - mintha már olvastam volna olyanról.
Korábbi tanácsokat visszanézve, még kipróbáltam az olajbetöltő felnyitást járó motornál - szuszogott rendesen, és fröcskölte ki az olajat. Innentől egyre valószínűbb a diagnózis, hogy karterszűrő gond lesz.

Most már csak az a nagy kérdés, hogy:
Averzió: szűrő csere után alábbhagy a turbo olajfolyás is, és minden :lol: .
Bverzió: az olajszegény X kilóméter már kellően megdolgozta a turbót ahhoz, hogy azt is buktam :sírás:

Hétfőn bejelentkezem szerelőhöz, aztán meglátjuk...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szuro
HozzászólásElküldve: 2009.10.10. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
krejcarek írta:
Hali,

Volt egy kis időm körülnézni a motortérben - főként a turbó környékén akartam körülnézni, mert mikor már megvettem a vasat kicsit taknyos volt a turbo nyaka, mondták is hogy kezd lassan érni a turbo csere.

Most 5e kilométer után a helyzet nem javult... Para van rendesen.
Ahogy aztán kezdtem tovább nézegetni, a ködlámpa melletti rostélyon benézve látszott egy hűtő, viszont a lamellák kőzőtt be volt már száradva/ragadva az olajsáros homok.
Feltételezem, a hűtő alsó része nem víz hanem olajhűtő. Egyből kezdett érni bennem a gondolat, hogy itt valami nem stimmel - mintha már olvastam volna olyanról.
Korábbi tanácsokat visszanézve, még kipróbáltam az olajbetöltő felnyitást járó motornál - szuszogott rendesen, és fröcskölte ki az olajat. Innentől egyre valószínűbb a diagnózis, hogy karterszűrő gond lesz.

Most már csak az a nagy kérdés, hogy:
Averzió: szűrő csere után alábbhagy a turbo olajfolyás is, és minden :lol: .
Bverzió: az olajszegény X kilóméter már kellően megdolgozta a turbót ahhoz, hogy azt is buktam :sírás:

Hétfőn bejelentkezem szerelőhöz, aztán meglátjuk...


Komoly javulást hoz a k.t.gáz szűrő csere. Volt már olyan 20D-s ügyfelem, akinek már szétnyomta a szelepfedéltömítését a kartergáz. (gondolhatod hogy a turbónál milyen tocsak volt). Akkor vette a gépet, az előző tulaj nem cseréltette ki soha a szűrőt. Sz.f. töm. csere, nagyrevízió, és a gép azóta is hibátlan.
A "saját" D- s ügyfeleimnek kötelezően cserélem a k.t. gáz szűrőt minden második revíziónál.
A turbót még nem feltétlenül buktad el.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: szuro
HozzászólásElküldve: 2009.10.10. 21:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.22. 00:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
krejcarek írta:
Feltételezem, a hűtő alsó része nem víz hanem olajhűtő.


Apró helyesbítés - az ott nem olajhűtő, hanem az intercooler kéne legyen ETK szerint.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 12:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 12:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Előre leszögezném, nem kötekedésből írom le a véleményemet, mielőtt veszekedés lenne belőle!

A levegő, és pollenszűrőket is ki lehetne fújni levegővel. Az olajszűrőt is ki lehetne mosni benzinnel.
Sőt a fáradt olajat is le lehetne szűrni, és mondjuk pihentetni.

Lehet kapni külön hengert bele, cserélendő minden második revíziónál.

A házat elég minden negyediknél cserélni, hogy a membrán ne szakadhasson át.

Azért ennyire ne spóroljon még egy mozdonyos se!

DE: természetesen ki lehet mosni , viszont érdemes a k.m., idő függvényében ezen (is) spórolni?

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 13:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Előre leszögezném, nem kötekedésből írom le a véleményemet, mielőtt veszekedés lenne belőle!

A levegő, és pollenszűrőket is ki lehetne fújni levegővel. Az olajszűrőt is ki lehetne mosni benzinnel.
Sőt a fáradt olajat is le lehetne szűrni, és mondjuk pihentetni.

Lehet kapni külön hengert bele, cserélendő minden második revíziónál.

A házat elég minden negyediknél cserélni, hogy a membrán ne szakadhasson át.

Azért ennyire ne spóroljon még egy mozdonyos se!

DE: természetesen ki lehet mosni , viszont érdemes a k.m., idő függvényében ezen (is) spórolni?


Természetesen igazad van, mondjuk a levegő szűrőt sosem "fújnám ki",hogy újra használjam, pollen szűrőt úgyszint...itt viszont az kartergőzböl "csapatjuk ki az olajat, és tök fölöslegesnek tartanám kicserélni az egészet, ha csak a "filchenger" a dzsuvás....innen az "isteni szikra" :roll: ... nos de teljesen más a helyzet, ha lehet külön hengert venni, akkor NO pancsolás...
Köszi, megint okosodtam :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 14:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Nekem 11 eft volt a szűrő 2 éve és az újabb fajta(ezen már nincs az a szivacshenger).
Szerintem kár spórolni rajta,ha nagyon eldugul kinyírhatja a turbódat is idővel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator