* *
Pontos idő: 2024.04.18. 21:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.31. 01:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Nekem 11 eft volt a szűrő 2 éve és az újabb fajta(ezen már nincs az a szivacshenger).
Szerintem kár spórolni rajta,ha nagyon eldugul kinyírhatja a turbódat is idővel.



Helló!
Nem tudom milyen az "újabb" fajta, de ha nincs a "kis henger" benne, akkor mi szűri le????
Valahogy nem tudom elképzelni...
Egyébként én minden második olajcserénél házzal együtt cserélem az egészet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
525DA-M-PETI írta:
ptom írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Nekem 11 eft volt a szűrő 2 éve és az újabb fajta(ezen már nincs az a szivacshenger).
Szerintem kár spórolni rajta,ha nagyon eldugul kinyírhatja a turbódat is idővel.



Helló!
Nem tudom milyen az "újabb" fajta, de ha nincs a "kis henger" benne, akkor mi szűri le????
Valahogy nem tudom elképzelni...
Egyébként én minden második olajcserénél házzal együtt cserélem az egészet...


Ne kérdezd mert nem tudom,hogy működik de nincs rajta a szivacs henger.Nekem is most lesz esedékes olajcserénél.

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
525DA-M-PETI írta:
ptom írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Nekem 11 eft volt a szűrő 2 éve és az újabb fajta(ezen már nincs az a szivacshenger).
Szerintem kár spórolni rajta,ha nagyon eldugul kinyírhatja a turbódat is idővel.



Helló!
Nem tudom milyen az "újabb" fajta, de ha nincs a "kis henger" benne, akkor mi szűri le????
Valahogy nem tudom elképzelni...
Egyébként én minden második olajcserénél házzal együtt cserélem az egészet...


Ez a beszéd! Te szereted az autódat.

Az újabb fajta egy ülepítő rendszerű "koszleválasztó". Ha nekem újabb mozdonyom lenne, visszatennék bele egy régi hengereset.

Régebben jól működött a Moszkvics,Warsava,Gaz, Uaz, egyéb kocsiknál az olajos centrifugális légszűrő de hát azért csak jobb a papírszűrő.

Hasonló elven működik ez az újabb fajta kartergázszűrő is . ( ISMÉTLEM: CSAK HASONLÓ! )

Ha szűrni kell, legyen benne szűrő. ( Bár szerintem : mi a fenének kell a kartergázt megszűrni? )

Rosszat azzal lehet tenni, ha a hengeres szűrő el van hanyagolva, és eldugul. Márpedig el tud. akkor jön a motor "felfújódása", amiből következik a szimeringek , tömítések folyása, turbó kokszosodása.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
525DA-M-PETI írta:
ptom írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Nekem 11 eft volt a szűrő 2 éve és az újabb fajta(ezen már nincs az a szivacshenger).
Szerintem kár spórolni rajta,ha nagyon eldugul kinyírhatja a turbódat is idővel.



Helló!
Nem tudom milyen az "újabb" fajta, de ha nincs a "kis henger" benne, akkor mi szűri le????
Valahogy nem tudom elképzelni...
Egyébként én minden második olajcserénél házzal együtt cserélem az egészet...


Ez a beszéd! Te szereted az autódat.

Az újabb fajta egy ülepítő rendszerű "koszleválasztó". Ha nekem újabb mozdonyom lenne, visszatennék bele egy régi hengereset.

Régebben jól működött a Moszkvics,Warsava,Gaz, Uaz, egyéb kocsiknál az olajos centrifugális légszűrő de hát azért csak jobb a papírszűrő.

Hasonló elven működik ez az újabb fajta kartergázszűrő is . ( ISMÉTLEM: CSAK HASONLÓ! )

Ha szűrni kell, legyen benne szűrő. ( Bár szerintem : mi a fenének kell a kartergázt megszűrni? )

Rosszat azzal lehet tenni, ha a hengeres szűrő el van hanyagolva, és eldugul. Márpedig el tud. akkor jön a motor "felfújódása", amiből következik a szimeringek , tömítések folyása, turbó kokszosodása.


Kikérem magamnak.Én is szeretem az autómat! :nyelves:

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
ptom írta:

Kikérem magamnak.Én is szeretem az autómat! :nyelves:


Azt gondolom, félre értettél. 8O

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
ptom írta:

Kikérem magamnak.Én is szeretem az autómat! :nyelves:


Azt gondolom, félre értettél. 8O


Egyébként lehet kapni a régi fajtát is?

_________________
ui:A sör nem alkohol,a nő nem ember,a medve nem játék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
ptom írta:
muhaati írta:
ptom írta:

Kikérem magamnak.Én is szeretem az autómat! :nyelves:


Azt gondolom, félre értettél. 8O


Egyébként lehet kapni a régi fajtát is?


Persze. Kpl is, és külön hengert is. (csereszabatosak a régi, és az új.)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 20:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
muhaati írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Előre leszögezném, nem kötekedésből írom le a véleményemet, mielőtt veszekedés lenne belőle!

A levegő, és pollenszűrőket is ki lehetne fújni levegővel. Az olajszűrőt is ki lehetne mosni benzinnel.
Sőt a fáradt olajat is le lehetne szűrni, és mondjuk pihentetni.

Lehet kapni külön hengert bele, cserélendő minden második revíziónál.

A házat elég minden negyediknél cserélni, hogy a membrán ne szakadhasson át.

Azért ennyire ne spóroljon még egy mozdonyos se!

DE: természetesen ki lehet mosni , viszont érdemes a k.m., idő függvényében ezen (is) spórolni?


Természetesen igazad van, mondjuk a levegő szűrőt sosem "fújnám ki",hogy újra használjam, pollen szűrőt úgyszint...itt viszont az kartergőzböl "csapatjuk ki az olajat, és tök fölöslegesnek tartanám kicserélni az egészet, ha csak a "filchenger" a dzsuvás....innen az "isteni szikra" :roll: ... nos de teljesen más a helyzet, ha lehet külön hengert venni, akkor NO pancsolás...
Köszi, megint okosodtam :)


Pont ennek a nem cserélése végett,mennek szét a turbok.Kint Minden 2-dik olajcserénél cserélik az egészet.
Ezért is ilyen szarok a magyar bmw-,mert ezt nem sokan cserélik.
Az a kis filc henger szarrá tud tömödni.Hiába mosod ki,tele lesz kosszal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 20:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
ptom írta:
muhaati írta:
ptom írta:

Kikérem magamnak.Én is szeretem az autómat! :nyelves:


Azt gondolom, félre értettél. 8O


Egyébként lehet kapni a régi fajtát is?


Persze. Kpl is, és külön hengert is. (csereszabatosak a régi, és az új.)

Tehát ha nekem az újabb fajta van és legközelebb régit rendelek,utánna már elég csak a hengert cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.05. 20:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Janek írta:
Tehát ha nekem az újabb fajta van és legközelebb régit rendelek,utánna már elég csak a hengert cserélni?


Igen.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.06. 00:34 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
party írta:
muhaati írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Előre leszögezném, nem kötekedésből írom le a véleményemet, mielőtt veszekedés lenne belőle!

A levegő, és pollenszűrőket is ki lehetne fújni levegővel. Az olajszűrőt is ki lehetne mosni benzinnel.
Sőt a fáradt olajat is le lehetne szűrni, és mondjuk pihentetni.

Lehet kapni külön hengert bele, cserélendő minden második revíziónál.

A házat elég minden negyediknél cserélni, hogy a membrán ne szakadhasson át.

Azért ennyire ne spóroljon még egy mozdonyos se!

DE: természetesen ki lehet mosni , viszont érdemes a k.m., idő függvényében ezen (is) spórolni?


Természetesen igazad van, mondjuk a levegő szűrőt sosem "fújnám ki",hogy újra használjam, pollen szűrőt úgyszint...itt viszont az kartergőzböl "csapatjuk ki az olajat, és tök fölöslegesnek tartanám kicserélni az egészet, ha csak a "filchenger" a dzsuvás....innen az "isteni szikra" :roll: ... nos de teljesen más a helyzet, ha lehet külön hengert venni, akkor NO pancsolás...
Köszi, megint okosodtam :)


Pont ennek a nem cserélése végett,mennek szét a turbok.Kint Minden 2-dik olajcserénél cserélik az egészet.
Ezért is ilyen szarok a magyar bmw-,mert ezt nem sokan cserélik.
Az a kis filc henger szarrá tud tömödni.Hiába mosod ki,tele lesz kosszal.


Jaja. Turbó elhalálozáskor sokszor elhangzik a kérdés: "Ktg szűrő volt cserélve?" "Mi az? Hol van?"....
30000-ként cserélem és is a filceset házzal együtt, mert így a tömítés is új lesz (nem néztem van-e külön). Szerencsére alig feketedik meg a periódus végére, de ha ennyi van neki, akkor mennie kell.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.06. 09:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
zsolty-j írta:
party írta:
muhaati írta:
party írta:
Hali márkatársak,kíváncsi vagyok a véleményekre, szerintetek érdemes a kartergáz szűrőt "kimosni"? :roll: Szétszedtem ,megnézem már mi a fene van benne, hááát semmi extra, egy gumi membrán ami puha és hibátlanul működik, majd egy kerek kis műanyag hengerren filc szerű anyag ami jól átitta magát olajjal.... nos azt kimosni? benzinnel, vagy egyéb olaj oldó anyaggal,mit gondoltok érdemes :? ?


Előre leszögezném, nem kötekedésből írom le a véleményemet, mielőtt veszekedés lenne belőle!

A levegő, és pollenszűrőket is ki lehetne fújni levegővel. Az olajszűrőt is ki lehetne mosni benzinnel.
Sőt a fáradt olajat is le lehetne szűrni, és mondjuk pihentetni.

Lehet kapni külön hengert bele, cserélendő minden második revíziónál.

A házat elég minden negyediknél cserélni, hogy a membrán ne szakadhasson át.

Azért ennyire ne spóroljon még egy mozdonyos se!

DE: természetesen ki lehet mosni , viszont érdemes a k.m., idő függvényében ezen (is) spórolni?


Természetesen igazad van, mondjuk a levegő szűrőt sosem "fújnám ki",hogy újra használjam, pollen szűrőt úgyszint...itt viszont az kartergőzböl "csapatjuk ki az olajat, és tök fölöslegesnek tartanám kicserélni az egészet, ha csak a "filchenger" a dzsuvás....innen az "isteni szikra" :roll: ... nos de teljesen más a helyzet, ha lehet külön hengert venni, akkor NO pancsolás...
Köszi, megint okosodtam :)


Pont ennek a nem cserélése végett,mennek szét a turbok.Kint Minden 2-dik olajcserénél cserélik az egészet.
Ezért is ilyen szarok a magyar bmw-,mert ezt nem sokan cserélik.
Az a kis filc henger szarrá tud tömödni.Hiába mosod ki,tele lesz kosszal.


Jaja. Turbó elhalálozáskor sokszor elhangzik a kérdés: "Ktg szűrő volt cserélve?" "Mi az? Hol van?"....
30000-ként cserélem és is a filceset házzal együtt, mert így a tömítés is új lesz (nem néztem van-e külön). Szerencsére alig feketedik meg a periódus végére, de ha ennyi van neki, akkor mennie kell.


Kell is cserélni:-)Én is minden 2-dik olajcserénél cserélem.
De sajna tényleg sokan nem tudják,hogy mi ez,ezért nem is cserélik.
De nagyon szerelő se tudja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.07. 22:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem azt mondták a Wallis-ban hogy csak egy ideig árusították a filcszűrő nélkülit, de aztán visszatértek rá és most már csak azt árulják, így hát én is azt vettem (kb. fél éve volt ez).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09. 11:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello,nos miután Én tettem fel a butyutának tűnő kérdést,gondoltam helyre teszek pár kósza gondolatot,és bár némi magyarázkodásnak is tűnhet a következő pár sor... 8O
Csupán arról van szó,én is minden másodiknál cserélem, mivel mikor vettem a vasat ,pont turbó halál történt, és végig mentem mindenen, (talán a régebbi klubtagok emlékeznek rá) pontosan tudom a fontosságát...csakhogy kíváncsi természetemnél fogva kezdtem gógyizni, hogyan működik, minek mi a szerepe benne...( mivel a múltkor cserélt még meg volt, azt kezdtem vizslatni)és így jutottam el a filc hengerig, ami tiszta trutyi volt...hülyén hangzik, de mikor kivettem átfújtam rajta, hogy mennyire"nehéz", és arra gondoltam ha kimosom belőle az olajos dzsuvát(vannak tuti vegyszereim)akkor újra szabadon áramolhat keresztűl a kartergáz,mivel ha jól gondolom ennek a hengernek az a feladata,hogy az átáramló kartergázból kicsapassa az olajat,ami ha eltömődik ,megnő a nyomás stb...innen jött az ötlet,hogy megkérdem csinált-e már valaki hasonlót?Én kimostam tök tiszta lett, és simán át lehet fújni rajta :D , de miután megtudtam ,hogy lehet külön hengert venni ezt fogom tenni, még mielőtt valaki azt gondolná rólam ,hogy sufni tuningolós megdrótozós szakbarbár vagyok... :lol: És köszönöm a véleményeket,az infót itt mindig okosodik az ember....mert "ha én ezt a klubban egyszer elmesélem"... :bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09. 11:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hello,nos miután Én tettem fel a butyutának tűnő kérdést,gondoltam helyre teszek pár kósza gondolatot,és bár némi magyarázkodásnak is tűnhet a következő pár sor... 8O
Csupán arról van szó,én is minden másodiknál cserélem, mivel mikor vettem a vasat ,pont turbó halál történt, és végig mentem mindenen, (talán a régebbi klubtagok emlékeznek rá) pontosan tudom a fontosságát...csakhogy kíváncsi természetemnél fogva kezdtem gógyizni, hogyan működik, minek mi a szerepe benne...( mivel a múltkor cserélt még meg volt, azt kezdtem vizslatni)és így jutottam el a filc hengerig, ami tiszta trutyi volt...hülyén hangzik, de mikor kivettem átfújtam rajta, hogy mennyire"nehéz", és arra gondoltam ha kimosom belőle az olajos dzsuvát(vannak tuti vegyszereim)akkor újra szabadon áramolhat keresztűl a kartergáz,mivel ha jól gondolom ennek a hengernek az a feladata,hogy az átáramló kartergázból kicsapassa az olajat,ami ha eltömődik ,megnő a nyomás stb...innen jött az ötlet,hogy megkérdem csinált-e már valaki hasonlót?Én kimostam tök tiszta lett, és simán át lehet fújni rajta :D , de miután megtudtam ,hogy lehet külön hengert venni ezt fogom tenni, még mielőtt valaki azt gondolná rólam ,hogy sufni tuningolós megdrótozós szakbarbár vagyok... :lol: És köszönöm a véleményeket,az infót itt mindig okosodik az ember....mert "ha én ezt a klubban egyszer elmesélem"... :bmwkiraly


kultúr, nem szak.. :) kultúrbarbár minden körülmények között! :D :D :D

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.10. 03:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
party írta:
.............. még mielőtt valaki azt gondolná rólam ,hogy sufni tuningolós megdrótozós szakbarbár vagyok... :lol:


kultúr, nem szak.. :) kultúrbarbár minden körülmények között! :D :D :D


Szakbarbár nem lehetsz mert amatőr vagy. A Szak-Barbár az amikor a profi (Szak-mabeli Barbár) csinál oltári baromságot és a kollegái fogják a fejüket.

Jackson, aki szerint Te maximum lelkes amatőr lehetsz :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06. 21:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.05. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
valta írta:
Sziasztok

Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?

Köszi

Semmi.
Ha meghajtod, visszahűteni!
Na meg az olajcserék idejében.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.08.07. 21:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.25. 00:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
valta írta:
Sziasztok

Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?

Köszi

Semmi.
Ha meghajtod, visszahűteni!
Na meg az olajcserék idejében.


És az mit jelent,ha olajcserekor,rögtön az első járatás után nyomta ki a gőzt(gázt?) az olajbetöltőn,mikor szintre akartam tölteni? :roll:
Köszi :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.08.08. 07:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pittabaa írta:
simi64 írta:
valta írta:
Sziasztok

Visszaolvasgattam itt a topickban,és azt vettem ki, a tds-ben nincs ilyen szűrő.
Helyette valami más van?Kéne valamire figyelnem a turbónál?

Köszi

Semmi.
Ha meghajtod, visszahűteni!
Na meg az olajcserék idejében.


És az mit jelent,ha olajcserekor,rögtön az első járatás után nyomta ki a gőzt(gázt?) az olajbetöltőn,mikor szintre akartam tölteni? :roll:
Köszi :)


Henger fejes???? Remélem csak olajgőz volt és nem vízgőz mert akkor már régen nagy gáz van. Azért egy hűtőrendszer nyomás mérés biztos ami biztos nem ártana.

Jackson, aki kiváncsi az gáz összetételére

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator