2018.01.28. 22:10
2018.04.10. 19:08
2018.04.10. 21:55
lackosor6 írta:Sziasztok!
Ez nem az én kocsim, de hasonlót tapasztaltam én is az enyémnél, ha leveszem a beöntő kupakját.
https://www.youtube.com/watch?v=GAYg-WoHcQg
Csinálhatja a szűrő/ülepítő (az enyémben az utóbbi van) vagy kopott a motor és csók? Olajat nem eszi feltünően és füstölni se füstöl. Hogy mennyi kilométer van benne? Az összes!
Köszönöm!
2018.04.10. 22:19
lackosor6 írta:Sziasztok!
Ez nem az én kocsim, de hasonlót tapasztaltam én is az enyémnél, ha leveszem a beöntő kupakját.
https://www.youtube.com/watch?v=GAYg-WoHcQg
Csinálhatja a szűrő/ülepítő (az enyémben az utóbbi van) vagy kopott a motor és csók? Olajat nem eszi feltünően és füstölni se füstöl. Hogy mennyi kilométer van benne? Az összes!
Köszönöm!
2018.04.11. 10:48
atesz155 írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ez nem az én kocsim, de hasonlót tapasztaltam én is az enyémnél, ha leveszem a beöntő kupakját.
https://www.youtube.com/watch?v=GAYg-WoHcQg
Csinálhatja a szűrő/ülepítő (az enyémben az utóbbi van) vagy kopott a motor és csók? Olajat nem eszi feltünően és füstölni se füstöl. Hogy mennyi kilométer van benne? Az összes!
Köszönöm!
ugyan ez volt nekem is. Annyira silány utángyártott szűrőházat sikerült vettem, (Autoteile, vagy Vaico, már nem tudom) hogy a ház széle felfeküdt a szelepfedél oldalára, így hiába húztam le a csavarokat, nem tömített rendesen és ugyanígy füstölt a motor hátsó részén mint a videón. Lemartam a szűrőház széléből 5 tizedet, azután már nem volt vele gond. Többet nem került bele ilyen márka, a többivel nem volt gond.
2018.04.11. 16:42
lackosor6 írta:atesz155 írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ez nem az én kocsim, de hasonlót tapasztaltam én is az enyémnél, ha leveszem a beöntő kupakját.
https://www.youtube.com/watch?v=GAYg-WoHcQg
Csinálhatja a szűrő/ülepítő (az enyémben az utóbbi van) vagy kopott a motor és csók? Olajat nem eszi feltünően és füstölni se füstöl. Hogy mennyi kilométer van benne? Az összes!
Köszönöm!
ugyan ez volt nekem is. Annyira silány utángyártott szűrőházat sikerült vettem, (Autoteile, vagy Vaico, már nem tudom) hogy a ház széle felfeküdt a szelepfedél oldalára, így hiába húztam le a csavarokat, nem tömített rendesen és ugyanígy füstölt a motor hátsó részén mint a videón. Lemartam a szűrőház széléből 5 tizedet, azután már nem volt vele gond. Többet nem került bele ilyen márka, a többivel nem volt gond.
Kicsit félreérthető voltam ezek szerint. Nekem nem a szűrőnél van gondom, hanem az olajbeöntőt ha leveszem, akkor nekem is gőzöl/füstöl. Erre voltam kíváncsi, hogy ez mennyire általános és, hogy okozhatja-e a szűrő? Elnézést a félreértésért!
2018.04.11. 22:53
atesz155 írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ez nem az én kocsim, de hasonlót tapasztaltam én is az enyémnél, ha leveszem a beöntő kupakját.
https://www.youtube.com/watch?v=GAYg-WoHcQg
Csinálhatja a szűrő/ülepítő (az enyémben az utóbbi van) vagy kopott a motor és csók? Olajat nem eszi feltünően és füstölni se füstöl. Hogy mennyi kilométer van benne? Az összes!
Köszönöm!
ugyan ez volt nekem is. Annyira silány utángyártott szűrőházat sikerült vettem, (Autoteile, vagy Vaico, már nem tudom) hogy a ház széle felfeküdt a szelepfedél oldalára, így hiába húztam le a csavarokat, nem tömített rendesen és ugyanígy füstölt a motor hátsó részén mint a videón. Lemartam a szűrőház széléből 5 tizedet, azután már nem volt vele gond. Többet nem került bele ilyen márka, a többivel nem volt gond.
2018.10.03. 19:56
2018.10.04. 18:33
Lorand írta:Sziasztok. Kicseréltem a kartergáz szűrőt, FEBI BILSTEIN márkáju ment bele, na azóta folyik becsületesen mellette az olaj tuti a helyén van csavarok rendesen meghúzva mégis. A kérdés meg az mi a külömbség a 20d be való szűrő és a hathengeresekbe való között? 2000 km alatt 1 liter ment el. Elöző olajcserénél meg 17.000 alatt fél liter.