* *
Pontos idő: 2018.05.26. 10:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 207 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Vader-1 írta:
nagy.matyika írta:
morv írta:
atesz155 írta:
De a legkézenfekvőbb megoldás kicserélni a szűrőhengeres változatot olajlecsapatósra. :nyelves:

Idonkent azt is cserelni javallott.


E60-nál vagy 60 vagy 90 ezer km rémlik :D

Küldenétek légyszi egy képet az "olajlecsapatós" szüröröl?Köszi,mert fogalmam sincs hogy néz ki,a megrendelésnél jól jönne.


Beírod ezt a számsort a google képkeresőjébe: 11127799225

a 11127799224 is már lecsapatós? nekem azt hozza vin alapján

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 17:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
ST1 írta:
a 11127799224 is már lecsapatós? nekem azt hozza vin alapján


Az is lecsapatós, de az a 4 hengeresekbe való, van egy pici különbség köztük.

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.06.03. 15:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A kocsi egy e39 2002-es 520D jelenleg 325000km.
Egy ideje már csinálja az autó a következő hibajelenséget:
Részterhelésen minden rendben. Nagyobb terhelésen azonban elkezd menni normálisan aztán egyszer csak visszavesz a teljesítményből ( pár másodperc után változó, hogy mennyi). Réggebben kevésbé érezhetően jelentkezett, de nemrégiben elég erőteljesen érezhető (utóbbi 10000 km). Időközben cserélni kellett az adagolót és mivel sikerült új injektorokat is venni olcsón ezért azokat is cserélte a szerelő. Azt gondoltam ez a hiba is az adagoló miatt van, de sajnos nem.

Ezek után arra figyeltem fel, hogy mikor megy a turbó hallom hogy sziszeg. Aztán az egyik út során ledobta a szívósornál a légbeömlő csövet. Elég sok olaj volt a csőben és a szívócsonkban... Jól összeolajozta a frissen cserélt ékszíjakat amik azóta szépen csúsznak (Valaki tud valami módszert a megtisztításra a cserén kívűl?).

A csövet miután normálisan visszatettem sokat javult a helyzet, de messze nem tökéletes. A motortérbe benézve azt látom, hogy a turbó környékén van valamennyi olajszivárgás, illetve a turbóból kijövő levegő csövek gumi elemei is kissé olajosak és nem túl szép állapotúnak tűnnek. Mióta meg van a kocsi az intercooler nem volt kitisztítva és a turbó sem volt cserélve (110000km-t mentem vele). Emellett most 8000km alatt megevett 1 liter olajat már, holott eddig az egész olajcsere ciklus alatt sem evett meg fél litert.

A kartergázszűrőt 60000-enként cseréltem. A legutóbbi olajcserénél a turbó tengelye még nem lötyögött.
Az én elképzelésem az, hogy vagy a szívósor légnyomásszenzora szarakodik, vagy a turbó vezérlője, vagy a turbó haldoklik illetve hogy ki kellene cserélni a levegő csövek gumi elemeit meg kitisztítani az intercoolert. Vagy ezek kombinációja. Ha lesz egy kis időm rádugom a laptopot és megnézem a turbónyomást a jelenség kialakulásakor.
Addig is ha van valami tanácsotok annak örülnék.

Üdv:
Márk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.06.03. 16:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
Sziasztok!

A kocsi egy e39 2002-es 520D jelenleg 325000km.
Egy ideje már csinálja az autó a következő hibajelenséget:
Részterhelésen minden rendben. Nagyobb terhelésen azonban elkezd menni normálisan aztán egyszer csak visszavesz a teljesítményből ( pár másodperc után változó, hogy mennyi). Réggebben kevésbé érezhetően jelentkezett, de nemrégiben elég erőteljesen érezhető (utóbbi 10000 km). Időközben cserélni kellett az adagolót és mivel sikerült új injektorokat is venni olcsón ezért azokat is cserélte a szerelő. Azt gondoltam ez a hiba is az adagoló miatt van, de sajnos nem.

Ezek után arra figyeltem fel, hogy mikor megy a turbó hallom hogy sziszeg. Aztán az egyik út során ledobta a szívósornál a légbeömlő csövet. Elég sok olaj volt a csőben és a szívócsonkban... Jól összeolajozta a frissen cserélt ékszíjakat amik azóta szépen csúsznak (Valaki tud valami módszert a megtisztításra a cserén kívűl?).

A csövet miután normálisan visszatettem sokat javult a helyzet, de messze nem tökéletes. A motortérbe benézve azt látom, hogy a turbó környékén van valamennyi olajszivárgás, illetve a turbóból kijövő levegő csövek gumi elemei is kissé olajosak és nem túl szép állapotúnak tűnnek. Mióta meg van a kocsi az intercooler nem volt kitisztítva és a turbó sem volt cserélve (110000km-t mentem vele). Emellett most 8000km alatt megevett 1 liter olajat már, holott eddig az egész olajcsere ciklus alatt sem evett meg fél litert.

A kartergázszűrőt 60000-enként cseréltem. A legutóbbi olajcserénél a turbó tengelye még nem lötyögött.
Az én elképzelésem az, hogy vagy a szívósor légnyomásszenzora szarakodik, vagy a turbó vezérlője, vagy a turbó haldoklik illetve hogy ki kellene cserélni a levegő csövek gumi elemeit meg kitisztítani az intercoolert. Vagy ezek kombinációja. Ha lesz egy kis időm rádugom a laptopot és megnézem a turbónyomást a jelenség kialakulásakor.
Addig is ha van valami tanácsotok annak örülnék.

Üdv:
Márk

Első körben cseréld ki az összes vákuumcsövet.
Aztán -> Dis-ben vannak tesztek, azokkal ki tudod szűrni a hibát.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 12:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 44
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 14:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 112 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Tapasztalatom szerint a lecsapatós fajta sokkal több olajat enged át, mint a hengeres szűrőbetétes fajta, egyedül az az előnye, hogy nem koszolódik el.
Nekem is elég olajos volt a kartergáz csövem ami a szívócsonkba megy, ezért beépítettem egy külső lecsapatót. A beépítés előtt ha megbontottam az EGR szelep előtt lévő gumicsövet, ott volt a felkúszott 3-4 mm széles olajréteg.
De most, hogy beépítettem a külső lecsapatót a nyaralás előtt, mentem vele kb 1700 km-t, hazaérve megnéztem ugyan ezt a gumicsövet az EGR előtt, és teljesen olajmentes volt.
Szóval nekem ez a kombó vált be legjobban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 17:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2255
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 155 alkalommal
Kapott köszik: 300 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Tapasztalatom szerint a lecsapatós fajta sokkal több olajat enged át, mint a hengeres szűrőbetétes fajta, egyedül az az előnye, hogy nem koszolódik el.
Nekem is elég olajos volt a kartergáz csövem ami a szívócsonkba megy, ezért beépítettem egy külső lecsapatót. A beépítés előtt ha megbontottam az EGR szelep előtt lévő gumicsövet, ott volt a felkúszott 3-4 mm széles olajréteg.
De most, hogy beépítettem a külső lecsapatót a nyaralás előtt, mentem vele kb 1700 km-t, hazaérve megnéztem ugyan ezt a gumicsövet az EGR előtt, és teljesen olajmentes volt.
Szóval nekem ez a kombó vált be legjobban.

Errol (kulso lecsapato) kicsit bovebben irhatnal!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 20:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 112 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Errol (kulso lecsapato) kicsit bovebben irhatnal!


holnap csinálok képeket és írok a javítgatás, szerelgetés topikba. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: 2 morv, notaridavid
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1771 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
morv írta:
Errol (kulso lecsapato) kicsit bovebben irhatnal!


holnap csinálok képeket és írok a javítgatás, szerelgetés topikba. :wink:

Zsír! Idáig mit csináltál? :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 23:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 95 alkalommal
Kapott köszik: 112 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
morv írta:
Errol (kulso lecsapato) kicsit bovebben irhatnal!


holnap csinálok képeket és írok a javítgatás, szerelgetés topikba. :wink:

Zsír! Idáig mit csináltál? :mrgreen: :nyelves:


Eddig csak kísérletezgettem műanyag flakonokkal, csőátmérőkkel, stb stb, :facepalm: :facepalm: :facepalm: :mrgreen: :lol: nem akartam képet felrakni össze-vissza kábelkötegelőzött csövekről, csak minőségi munkát teszek ki közszemlére a kezem alól :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 23:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2202
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 499 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
morv írta:
Errol (kulso lecsapato) kicsit bovebben irhatnal!


holnap csinálok képeket és írok a javítgatás, szerelgetés topikba. :wink:

Zsír! Idáig mit csináltál? :mrgreen: :nyelves:


Eddig csak kísérletezgettem műanyag flakonokkal, csőátmérőkkel, stb stb, :facepalm: :facepalm: :facepalm: :mrgreen: :lol: nem akartam képet felrakni össze-vissza kábelkötegelőzött csövekről, csak minőségi munkát teszek ki közszemlére a kezem alól :lol:

"Minden probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta."

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.09. 01:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 44
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Tapasztalatom szerint a lecsapatós fajta sokkal több olajat enged át, mint a hengeres szűrőbetétes fajta, egyedül az az előnye, hogy nem koszolódik el.
Nekem is elég olajos volt a kartergáz csövem ami a szívócsonkba megy, ezért beépítettem egy külső lecsapatót. A beépítés előtt ha megbontottam az EGR szelep előtt lévő gumicsövet, ott volt a felkúszott 3-4 mm széles olajréteg.
De most, hogy beépítettem a külső lecsapatót a nyaralás előtt, mentem vele kb 1700 km-t, hazaérve megnéztem ugyan ezt a gumicsövet az EGR előtt, és teljesen olajmentes volt.
Szóval nekem ez a kombó vált be legjobban.

Ohh akkor marad az ami van megspékelve egy plusz szűrővel :)

Igazából én már gondolkoztam ilyen elkészítésén mivel más fórumokban olvastam róla, de aztán jött a lecsapatós de ha az se jó akkor maradt a házibarkács :D Mondjuk jogos, hogy a szűrőbetétes jobb mivel ott van ami fizikailag szűr ellenben lecsapatóssal, bár ez a lusta és hanyag embereknek jó mivel nem tömődik el :D
Nálam is egy pici olaj található a szívósor előtt ami átenged ez a buta szűrő ezt akarom kiküszöbölni. Mivel nálam még a katalizátor is ki van rámolva még könnyebben be füstölök egy picit :)

Kíváncsian várom milyen megoldást találtál! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 10:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 956
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Tapasztalatom szerint a lecsapatós fajta sokkal több olajat enged át, mint a hengeres szűrőbetétes fajta, egyedül az az előnye, hogy nem koszolódik el.
Nekem is elég olajos volt a kartergáz csövem ami a szívócsonkba megy, ezért beépítettem egy külső lecsapatót. A beépítés előtt ha megbontottam az EGR szelep előtt lévő gumicsövet, ott volt a felkúszott 3-4 mm széles olajréteg.
De most, hogy beépítettem a külső lecsapatót a nyaralás előtt, mentem vele kb 1700 km-t, hazaérve megnéztem ugyan ezt a gumicsövet az EGR előtt, és teljesen olajmentes volt.
Szóval nekem ez a kombó vált be legjobban.

Ohh akkor marad az ami van megspékelve egy plusz szűrővel :)

Igazából én már gondolkoztam ilyen elkészítésén mivel más fórumokban olvastam róla, de aztán jött a lecsapatós de ha az se jó akkor maradt a házibarkács :D Mondjuk jogos, hogy a szűrőbetétes jobb mivel ott van ami fizikailag szűr ellenben lecsapatóssal, bár ez a lusta és hanyag embereknek jó mivel nem tömődik el :D
Nálam is egy pici olaj található a szívósor előtt ami átenged ez a buta szűrő ezt akarom kiküszöbölni. Mivel nálam még a katalizátor is ki van rámolva még könnyebben be füstölök egy picit :)

Kíváncsian várom milyen megoldást találtál! :)

En inkabb arra a turbo felujitasra lennek kivancsi mivel nincs gyari felujito hozza,max ha a garret ujitota fel,en mar tobb mint 10 eve hajtom ezeket m57 motort de ilyen problemam nem volt csak szar turbonal,akkor egybol csere ujra nem felujitotra.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 16:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2152
Adott köszi: 404 alkalommal
Kapott köszik: 424 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
erikk93 írta:
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Üdv.

Kb. fél éve tiszta új kartergázszűrőt raktam be komplett házzal, de eléggé sokat átenged szerintem. Ha lehúzom kartergázcsövet ami jön blokkról a turbó felé eléggé olajos. Ritkán nagy gázfröccsre nyom is egy kékes füstöt papás közlekedés után, de ha ki van koxolva egy darabig megint jó. Turbónál kizárt az olajfolyás mivel 1 éve volt felújítva, na meg ha a kartergázcső olajos akkor egyértelmű hogy ott megy át :)

Érdemesebb lenne lecsapatósra kicserélni inkább? Mert ahogy nézem lehet csak lecsapatót venni ház nélkül, gondolom simán bele megy a szűrős házba a lecsapatós. Lecsapatós M57N motorkódra van. De bmwparts oldalon meg már lecsapatósat irja o.O

Vélemény? :)

Előre is köszi.


Tapasztalatom szerint a lecsapatós fajta sokkal több olajat enged át, mint a hengeres szűrőbetétes fajta, egyedül az az előnye, hogy nem koszolódik el.
Nekem is elég olajos volt a kartergáz csövem ami a szívócsonkba megy, ezért beépítettem egy külső lecsapatót. A beépítés előtt ha megbontottam az EGR szelep előtt lévő gumicsövet, ott volt a felkúszott 3-4 mm széles olajréteg.
De most, hogy beépítettem a külső lecsapatót a nyaralás előtt, mentem vele kb 1700 km-t, hazaérve megnéztem ugyan ezt a gumicsövet az EGR előtt, és teljesen olajmentes volt.
Szóval nekem ez a kombó vált be legjobban.

Ohh akkor marad az ami van megspékelve egy plusz szűrővel :)

Igazából én már gondolkoztam ilyen elkészítésén mivel más fórumokban olvastam róla, de aztán jött a lecsapatós de ha az se jó akkor maradt a házibarkács :D Mondjuk jogos, hogy a szűrőbetétes jobb mivel ott van ami fizikailag szűr ellenben lecsapatóssal, bár ez a lusta és hanyag embereknek jó mivel nem tömődik el :D
Nálam is egy pici olaj található a szívósor előtt ami átenged ez a buta szűrő ezt akarom kiküszöbölni. Mivel nálam még a katalizátor is ki van rámolva még könnyebben be füstölök egy picit :)

Kíváncsian várom milyen megoldást találtál! :)

En inkabb arra a turbo felujitasra lennek kivancsi mivel nincs gyari felujito hozza,max ha a garret ujitota fel,en mar tobb mint 10 eve hajtom ezeket m57 motort de ilyen problemam nem volt csak szar turbonal,akkor egybol csere ujra nem felujitotra.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ha több kartergáz van, mint kellene, okozhat meglepetéseket. :wink: Nem okvetlen a turbó hibája ez a jelenség, illetve van, hogy a turbó halál is ennek a következménye. Ezek az m57-esek alapból elég kartergázos jószágok, főleg, ha már futottak pár száz ezret :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 15:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok egy kérdésem lenne , 520d motornál hol van az olajleválasztó (kartergáz szürő )????

_________________
EIN VOLKS , EIN LAND , EIN AUTO..................EIN FÜHRER !!!EIN FAHRER...................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 16:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1771 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
TÖREKI33 írta:
sziasztok egy kérdésem lenne , 520d motornál hol van az olajleválasztó (kartergáz szürő )????

Szelepfedélen. Légszűrőház fedele takarja. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 20:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KÖSZÖNÖM E39FAN !!! A KÉPET HOGY TUDNÁM MEGNYITNI ??? ELŐRE IS KÖSZI A VÁLASZT..............

_________________
EIN VOLKS , EIN LAND , EIN AUTO..................EIN FÜHRER !!!EIN FAHRER...................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 20:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 244 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TÖREKI33 írta:
KÖSZÖNÖM E39FAN !!! A KÉPET HOGY TUDNÁM MEGNYITNI ??? ELŐRE IS KÖSZI A VÁLASZT..............

A beágyazott hivatkozás eleve egy robbantott ábrás képet nyit meg, alatta az adott alkatrészcsoport cikkszámaival.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2501
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezentúl Gallacát E39Fan-nak kell szólítani? :shock: :shock: :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530d kartergáz szűrő
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1771 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Ezentúl Gallacát E39Fan-nak kell szólítani? :shock: :shock: :facepalm: :facepalm:

Nem tudom, de az óbégatás megint megy, a caps-lock megint beragadt. :facepalm:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 207 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator