* *
Pontos idő: 2024.04.19. 20:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 14:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
barbrady írta:
barbrady írta:
Gallaca írta:
1-es ötlet továbbítva egy tapasztalt nyugdíjasnak, válasz: BAMMEG NEM MONDTAD, HOGY CSIPPELVE VAN! ATTÓL LEHET! Ötleted nyugtázva, megerősítve, csak fogalmam sincs, hogy van-e csippelve. :) Banki kocsi volt, előélet ismeretlen, ránézésre a Don-kanyarból jött haza mezítláb. Valahogy meg kellene állapítani.
2-es ötlet: Nyomóág tömített, nem fúj ki. Szenzort még lehet, hogy kicserélem próbaképpen, összekötöm egy szívósor takarítással. :franko:
3. ötletnek, a turbó hibáját kaptam, ez megmagyarázná a szórványosan előforduló lyukat a gázban.

Csinálsz egy SW frissítést a DDE-n és oda a chiptuning.

Egyébként 2001-ben váltott a légtömegmérő, és az újhoz jött új SW is. Lehet csak emiatt van eltérés.

Azt én is néztem, hogy váltottak. Az én légtömegmérőmben a betét egy szál magában álldigált, az új cikkszámúban pedig van egy belső rácsos cső is, amibe beleér a betét vége. Azt nem vágtam, hogy új SW is kellene hozzá.
Csak bele kellene tennem a 193Le-s motorvezérlőt, azon új SW van. Csak nincs perpill kedvem átépíteni 4 vezetékes klímaventisre, +6 porlasztót cserélni,+EGR hűtőt beépíteni. :oops: Más eltérést eddig nem találtam.

Pedig amiket eddig csináltál a kocsin, ahhoz képest ezek már semmiségek :D :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 14:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
barbrady írta:
Gallaca írta:
barbrady írta:
barbrady írta:
Gallaca írta:
1-es ötlet továbbítva egy tapasztalt nyugdíjasnak, válasz: BAMMEG NEM MONDTAD, HOGY CSIPPELVE VAN! ATTÓL LEHET! Ötleted nyugtázva, megerősítve, csak fogalmam sincs, hogy van-e csippelve. :) Banki kocsi volt, előélet ismeretlen, ránézésre a Don-kanyarból jött haza mezítláb. Valahogy meg kellene állapítani.
2-es ötlet: Nyomóág tömített, nem fúj ki. Szenzort még lehet, hogy kicserélem próbaképpen, összekötöm egy szívósor takarítással. :franko:
3. ötletnek, a turbó hibáját kaptam, ez megmagyarázná a szórványosan előforduló lyukat a gázban.

Csinálsz egy SW frissítést a DDE-n és oda a chiptuning.

Egyébként 2001-ben váltott a légtömegmérő, és az újhoz jött új SW is. Lehet csak emiatt van eltérés.

Azt én is néztem, hogy váltottak. Az én légtömegmérőmben a betét egy szál magában álldigált, az új cikkszámúban pedig van egy belső rácsos cső is, amibe beleér a betét vége. Azt nem vágtam, hogy új SW is kellene hozzá.
Csak bele kellene tennem a 193Le-s motorvezérlőt, azon új SW van. Csak nincs perpill kedvem átépíteni 4 vezetékes klímaventisre, +6 porlasztót cserélni,+EGR hűtőt beépíteni. :oops: Más eltérést eddig nem találtam.

Pedig amiket eddig csináltál a kocsin, ahhoz képest ezek már semmiségek :D :franko:

Majd meg is kapom, ha esetleg el akarom adni, hogy ilyen kocsi nincs is, nem létezett ebben az évjáratban, és biztos hátsó ülésig törve volt! :mrgreen:
Pedig csak soha nem volt LEGOm.
Egyébként igazad van! :franko: Még tuningolom magam, csak ezek zsebbenyúlós cserék mind. Most egy picit élvezkedni szeretnék vele végre, azért is kezdtem a motort rendbetenni. De mindig jön egy újabb lehetőség...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 11:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.01. 01:42
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 12:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mrlan írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:

Ezt már rég meg kellett volna tenned!
Kb 5 másodperces művelet lehúzni róla a csatit. Utána rögtön kiderül, hogy a légtömegmérő-e a ludas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 14:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
mrlan írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:

az enyém se gyorsult ahogy kellett volna -97-es 523i,megnéztük diaggal,fele volt a levegő mennyisége.levettük és megpucoltam féktisztító spray-al.most jól gyorsul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 15:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.01. 01:42
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
mrlan írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:

Ezt már rég meg kellett volna tenned!
Kb 5 másodperces művelet lehúzni róla a csatit. Utána rögtön kiderül, hogy a légtömegmérő-e a ludas.


Légtömegmérő lehúzva, a torpanások nagy része megszűnt, de még mindig előfordul, hogy alapjáratra visszaesve leáll. Erre meg szerintem az lesz a megoldás, amit a diag is ír azóta: 65. Intake cam position sensor, malfunction


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.17. 21:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
mrlan írta:
Jerry írta:
mrlan írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:

Ezt már rég meg kellett volna tenned!
Kb 5 másodperces művelet lehúzni róla a csatit. Utána rögtön kiderül, hogy a légtömegmérő-e a ludas.


Légtömegmérő lehúzva, a torpanások nagy része megszűnt, de még mindig előfordul, hogy alapjáratra visszaesve leáll. Erre meg szerintem az lesz a megoldás, amit a diag is ír azóta: 65. Intake cam position sensor, malfunction


Van 2 fix hibád. Míg azokat meg nem szünteted az adott alkatrészek cseréjével, addig szerintem felesleges a szó.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 11:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.01. 01:42
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
mrlan írta:
Jerry írta:
mrlan írta:
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy az E39-emben az M54B22 torpan mint az állat, meg váltások között rángat, olyan is előfordult, hogy leállt, valamint 22 Liter az átlag fogyasztás.
A DME korábban már beírta a légtömegmérőt hibára. Én is ő rá gyanakodnék. Nektek mi a véleményetek? Azt még majd ki akarom próbálni, ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor meggyógyul-e valamelyest... :roll:

Ezt már rég meg kellett volna tenned!
Kb 5 másodperces művelet lehúzni róla a csatit. Utána rögtön kiderül, hogy a légtömegmérő-e a ludas.


Légtömegmérő lehúzva, a torpanások nagy része megszűnt, de még mindig előfordul, hogy alapjáratra visszaesve leáll. Erre meg szerintem az lesz a megoldás, amit a diag is ír azóta: 65. Intake cam position sensor, malfunction


Van 2 fix hibád. Míg azokat meg nem szünteted az adott alkatrészek cseréjével, addig szerintem felesleges a szó.


Nem feltétlen felesleges, mert mikor újra olvastam hibát a légtömegmérő nem volt bent a hibatárolóban, csak a veztengely jeladó. Este még meghajtottam a gépet, úgy hogy előtte minden hibát töröltem a tárolóból és visszadugtam a légtömegmérőt is, és úgy lépett mint a kis angyal :D Na Erre mondj valamit! Lehet hogy a MAF jó és csak a veztengely jeladó szopat, hogy hol jó, hol nem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 12:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
mrlan írta:
Nem feltétlen felesleges, mert mikor újra olvastam hibát a légtömegmérő nem volt bent a hibatárolóban, csak a veztengely jeladó. Este még meghajtottam a gépet, úgy hogy előtte minden hibát töröltem a tárolóból és visszadugtam a légtömegmérőt is, és úgy lépett mint a kis angyal :D Na Erre mondj valamit! Lehet hogy a MAF jó és csak a veztengely jeladó szopat, hogy hol jó, hol nem...

A jeladó simán okozhat nem indulást, erőtlenséget, menet közben torpanást/leállást (M52-nél nekem is volt ilyen).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.18. 12:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mrlan írta:
hamoriarpi írta:
Van 2 fix hibád. Míg azokat meg nem szünteted az adott alkatrészek cseréjével, addig szerintem felesleges a szó.


Nem feltétlen felesleges, mert mikor újra olvastam hibát a légtömegmérő nem volt bent a hibatárolóban, csak a veztengely jeladó. Este még meghajtottam a gépet, úgy hogy előtte minden hibát töröltem a tárolóból és visszadugtam a légtömegmérőt is, és úgy lépett mint a kis angyal :D Na Erre mondj valamit! Lehet hogy a MAF jó és csak a veztengely jeladó szopat, hogy hol jó, hol nem...

De hiszen pont erről beszél Árpi!
Ha van két olyan hibád, ami a veztengely jeladót írja, akkor amíg azt nem cseréled ki, addig felesleges a szó. Vagyis tesztelgetheted a légtömegmérőt, de az nem fogja meggyógyítani a jeladót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 13:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.12. 10:36
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok
523i 1998 kb. 2 hete dadog az auto gyorsításnál, autópályán tempomattal semmi gond csak varosba a fogyasztás nem változott, olajat nem eszik légszűrők cserelve benzin szűrő cserélve.
PLZ.HELP :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 15:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
alesi01 írta:
sziasztok
523i 1998 kb. 2 hete dadog az auto gyorsításnál, autópályán tempomattal semmi gond csak varosba a fogyasztás nem változott, olajat nem eszik légszűrők cserelve benzin szűrő cserélve.
PLZ.HELP :facepalm:


El lesz repedve a könyökcsöved a légtömegmérö és a pillangószelep között.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 10:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 11:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
imi36 írta:
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Őszintén szólva, ahogy látom (őszintén és nem sértésből) nem vagy a megfelelő tudás birtokában egy ilyen hibafeltáráshoz/javításhoz.
M57 ha nem megy és nem füstöl, akkor első körben az összes vákuumcső csere (nézegetés, vizsgálgatás nélkül). Ha még úgy sem indul el, akkor EGR, légtömeg, turbó teszt. Az esetek 99%-ában nincs turbónyomás. Ilyenkor turbó druckwandler csere meg szokta oldani a történetet...
Hozzáértő szerelőhöz vidd el. Olyanhoz, aki javítani is tud, nem csak szerelni.
Pl. Pesten Muha Works Ltd.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 11:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
imi36 írta:
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Őszintén szólva, ahogy látom (őszintén és nem sértésből) nem vagy a megfelelő tudás birtokában egy ilyen hibafeltáráshoz/javításhoz.
M57 ha nem megy és nem füstöl, akkor első körben az összes vákuumcső csere (nézegetés, vizsgálgatás nélkül). Ha még úgy sem indul el, akkor EGR, légtömeg, turbó teszt. Az esetek 99%-ában nincs turbónyomás. Ilyenkor turbó druckwandler csere meg szokta oldani a történetet...
Hozzáértő szerelőhöz vidd el. Olyanhoz, aki javítani is tud, nem csak szerelni.
Pl. Pesten Muha Works Ltd.



Köszi, nem vagyok sértődős ;)

Ha nem boldogulok vele, elviszem Attilához, persze, csak böki a csőröm, és még mielőtt, gondoltam megkérdezem.

u.i. Az EGR vagy 1 hónapja kitisztítottam, de nagyon szép tiszta volt, mondhatni meglepően tiszta, csodálkoztam is rajta. Lehet ez is jelent valamit. A dugattyú szépen mozgott benne, nem szorult.


Még egy kérdés, mekkor belső átm. csövet vegyek, illetve ha mindent kicserélek hány métert vegyek? Nem mm-re pontosan 1-2 méter +/- nem baj, jó lesz az másra is. Csak mert nincs itt a kocsi, viszont ma megtudnám venni. Szilikont érdemes venni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 16:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
imi36 írta:
hamoriarpi írta:
imi36 írta:
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Őszintén szólva, ahogy látom (őszintén és nem sértésből) nem vagy a megfelelő tudás birtokában egy ilyen hibafeltáráshoz/javításhoz.
M57 ha nem megy és nem füstöl, akkor első körben az összes vákuumcső csere (nézegetés, vizsgálgatás nélkül). Ha még úgy sem indul el, akkor EGR, légtömeg, turbó teszt. Az esetek 99%-ában nincs turbónyomás. Ilyenkor turbó druckwandler csere meg szokta oldani a történetet...
Hozzáértő szerelőhöz vidd el. Olyanhoz, aki javítani is tud, nem csak szerelni.
Pl. Pesten Muha Works Ltd.



Köszi, nem vagyok sértődős ;)

Ha nem boldogulok vele, elviszem Attilához, persze, csak böki a csőröm, és még mielőtt, gondoltam megkérdezem.

u.i. Az EGR vagy 1 hónapja kitisztítottam, de nagyon szép tiszta volt, mondhatni meglepően tiszta, csodálkoztam is rajta. Lehet ez is jelent valamit. A dugattyú szépen mozgott benne, nem szorult.


Még egy kérdés, mekkor belső átm. csövet vegyek, illetve ha mindent kicserélek hány métert vegyek? Nem mm-re pontosan 1-2 méter +/- nem baj, jó lesz az másra is. Csak mert nincs itt a kocsi, viszont ma megtudnám venni. Szilikont érdemes venni?

3, max 4m elég, akkor a motorbakokét is tudod cserélni. 3.2-3.5mm cső kell. Eddigi tapasztalataim alapján a légtömegmérő a legritkábban volt hibás! Szilikon a Te döntésed, csak elég merev legyen, nehogy összeszippantsa a vákuum. Cérnaharisnyás résolajcsövet kerüld, rövid életű, 1-2 hónap alatt elreped a vége. Teszthez INPA kevés, DIS kell!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: imi36
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 16:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
imi36 írta:
hamoriarpi írta:
imi36 írta:
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Őszintén szólva, ahogy látom (őszintén és nem sértésből) nem vagy a megfelelő tudás birtokában egy ilyen hibafeltáráshoz/javításhoz.
M57 ha nem megy és nem füstöl, akkor első körben az összes vákuumcső csere (nézegetés, vizsgálgatás nélkül). Ha még úgy sem indul el, akkor EGR, légtömeg, turbó teszt. Az esetek 99%-ában nincs turbónyomás. Ilyenkor turbó druckwandler csere meg szokta oldani a történetet...
Hozzáértő szerelőhöz vidd el. Olyanhoz, aki javítani is tud, nem csak szerelni.
Pl. Pesten Muha Works Ltd.



Köszi, nem vagyok sértődős ;)

Ha nem boldogulok vele, elviszem Attilához, persze, csak böki a csőröm, és még mielőtt, gondoltam megkérdezem.

u.i. Az EGR vagy 1 hónapja kitisztítottam, de nagyon szép tiszta volt, mondhatni meglepően tiszta, csodálkoztam is rajta. Lehet ez is jelent valamit. A dugattyú szépen mozgott benne, nem szorult.


Még egy kérdés, mekkor belső átm. csövet vegyek, illetve ha mindent kicserélek hány métert vegyek? Nem mm-re pontosan 1-2 méter +/- nem baj, jó lesz az másra is. Csak mert nincs itt a kocsi, viszont ma megtudnám venni. Szilikont érdemes venni?

3, max 4m elég, akkor a motorbakokét is tudod cserélni. 3.2-3.5mm cső kell. Eddigi tapasztalataim alapján a légtömegmérő a legritkábban volt hibás! Szilikon a Te döntésed, csak elég merev legyen, nehogy összeszippantsa a vákuum. Cérnaharisnyás résolajcsövet kerüld, rövid életű, 1-2 hónap alatt elreped a vége. Teszthez INPA kevés, DIS kell!



Köszönöm szépen az infókat!!!

Kimondottan vákuumhoz való szilikon csövet veszek! Szerintem veszek vagy 5 méter, biztos ami bicikli! Azért lenne jó a szilikon, mert az talán tartósabb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 16:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Gallaca írta:
imi36 írta:
hamoriarpi írta:
imi36 írta:
Urak!

Hátha valaki, akinek eme tudás a birtokában van megosztja velem.

Hiba: 30D nem megy ahogy kellene, konkrétan lusta, de rohadtul. Másodikban még vizes úton sem látom, hogy a DSC villogna :) Torpanás nincs, füstölni nem füstöl az autó, !teljes gáznál sem!alapjárat van, 100 km/h óra körül sem fogy el, csak úgy megy mint a céges 1.3 cdti Astrám
Gépre raktam, nem ad hibát a légtömegmérő, de az élő adataiból rohadtul nem tudtam semmit kivenni. Más hiba nincs a kocsiban, egy izzítóra panaszkodik.

Ma este majd még nézek élő adatot, hogy mennyit tölt a turbóm, csak nem tudom, hogy mennyi az elvárt nyomás, de gondolom azt látni fogom majd.

Megnéztem a vákuum csöveket, nem tudom eldönteni, hogy jók-e, de azokat mindenképpen cserélem, amit csak lehet/tudok.

És itt jutottam el a légtömegmérőhöz. Elolvastam sokmindent a témában, de ha lehet csak még jobban összezavarodtam.

1. Érdemes e tisztítani? Nem nagy tétel, 2-3 ezer egy tisztító. (Van aki azt mondja, hogy mehet a féktisztító neki, más azt mondja, isten őrizzen, hogy azzal tisztísd.) Mondjuk ez egy provizórikus kérdés. De feltettem.
2. Ha próbaképpen lekötöm róla, a gép dízeleknél is átlagol? Illetve ha nem lesz jobb a lekötéstől, abból lehet bármiféle következtetést levonni?
3. Amit a végére hagytam, de ebben látom a lehetséges megoldást, venni egy másikat. Ha lehet itt bizonytalanodtam el végleg. Bosch, Pierburg, vagy mégis mi? Elég nagy a szórás 60-70.000 től 20.000 ig.

Köszi,


Őszintén szólva, ahogy látom (őszintén és nem sértésből) nem vagy a megfelelő tudás birtokában egy ilyen hibafeltáráshoz/javításhoz.
M57 ha nem megy és nem füstöl, akkor első körben az összes vákuumcső csere (nézegetés, vizsgálgatás nélkül). Ha még úgy sem indul el, akkor EGR, légtömeg, turbó teszt. Az esetek 99%-ában nincs turbónyomás. Ilyenkor turbó druckwandler csere meg szokta oldani a történetet...
Hozzáértő szerelőhöz vidd el. Olyanhoz, aki javítani is tud, nem csak szerelni.
Pl. Pesten Muha Works Ltd.



Köszi, nem vagyok sértődős ;)

Ha nem boldogulok vele, elviszem Attilához, persze, csak böki a csőröm, és még mielőtt, gondoltam megkérdezem.

u.i. Az EGR vagy 1 hónapja kitisztítottam, de nagyon szép tiszta volt, mondhatni meglepően tiszta, csodálkoztam is rajta. Lehet ez is jelent valamit. A dugattyú szépen mozgott benne, nem szorult.


Még egy kérdés, mekkor belső átm. csövet vegyek, illetve ha mindent kicserélek hány métert vegyek? Nem mm-re pontosan 1-2 méter +/- nem baj, jó lesz az másra is. Csak mert nincs itt a kocsi, viszont ma megtudnám venni. Szilikont érdemes venni?

3, max 4m elég, akkor a motorbakokét is tudod cserélni. 3.2-3.5mm cső kell. Eddigi tapasztalataim alapján a légtömegmérő a legritkábban volt hibás! Szilikon a Te döntésed, csak elég merev legyen, nehogy összeszippantsa a vákuum. Cérnaharisnyás résolajcsövet kerüld, rövid életű, 1-2 hónap alatt elreped a vége. Teszthez INPA kevés, DIS kell!



Köszönöm szépen az infókat!!!

Kimondottan vákuumhoz való szilikon csövet veszek! Szerintem veszek vagy 5 méter, biztos ami bicikli! Azért lenne jó a szilikon, mert az talán tartósabb.

En megvettem a gyarit, nem volt egy okor ara. Ket fele atmerojuvel van szerelve a kocsi ha jol emlekszek.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 16:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
En megvettem a gyarit, nem volt egy okor ara. Ket fele atmerojuvel van szerelve a kocsi ha jol emlekszek.

Néztem én is a gyárit, 3.5x1.8, és 3.5x2mm. A falvastagság különböző. Egy szakasz kb. 3500ft netto, kell néhány belőle kb. 11 szakasz. Jó minőségű cső 1000/m, persze nincs rajtuk színes csík. Nem tudom melyiket választanám... :)

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.09.10. 18:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem tudom mar, hogy mennyi volt, evekkel ezelott csereltem oket, de az biztos, hogy meterre adtak a bmw-nel es kozeleben sem volt az altalad emlitett arnak szakaszonkent Nem a csikok miatt vettem meg, hanem mert biztosra akartam menni es nem akartam szar minosegu szilikoncsobol bevasarolni, hogy utana ujra cserelhessem. Itt eleg konnyu szart venni es nem sok embert ismerek (ismertem akkor), aki csinalt ilyet es tudott volna ajanlani minosegi cuccot. Amugy meg durva a bmw arkepzeseben az orszagonkenti elteres.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator