2016.04.27. 12:26
2016.04.27. 15:07
Tombmwe39 írta:Sziasztok!
Nem működnek a szenzorok hátul.... Kicseréltem újra mind a 4et és meg sem nyikkannak... az elsők ciceregnek a középső ketto utángyártott a kettő külsőő gyári és elöl semmi gond... hátul viszont az újak nem ciceregnek....egyik sem... gondoltam rá hogy közös plussz hiányzik de mindegyik szeenzorhoz megy külön vezeték.. arra is gondoltam hogy egy kontakt hibás és azért nem jó a többi. De olvastam hogy ha egy nem jó az csak a rendszert tiltja le de attól a többi jó az még cicereghet...a tippikus hosszan sípolás hátra menetben és utánna semmi természetesen megvan! Olvastam olyat is itt a fórumon hogy a 4 sarkára csak gyári mehet!! Igaz ez?? és csak középre utángyártott... vagy lehet le kellene huznom a csatit a PDC modulról? és vissza?? hibás lenne a modul akkor ez a hosszan sípolás is ugyan így meglenne vagy ha kukka a modul megsem szólalna?? aztán a vége sztem ugyis diagnosztika lesz sztem
Válaszokat előre is köszönöm FANOOOK!! Üdv! Szép napot!
2016.04.27. 16:13
Tombmwe39 írta:Sziasztok!
Nem működnek a szenzorok hátul....
2016.05.01. 23:55
Tombmwe39 írta:Sziasztok!
Nem működnek a szenzorok hátul.... Kicseréltem újra mind a 4et és meg sem nyikkannak... az elsők ciceregnek a középső ketto utángyártott a kettő külsőő gyári és elöl semmi gond... hátul viszont az újak nem ciceregnek....egyik sem... gondoltam rá hogy közös plussz hiányzik de mindegyik szeenzorhoz megy külön vezeték.. arra is gondoltam hogy egy kontakt hibás és azért nem jó a többi. De olvastam hogy ha egy nem jó az csak a rendszert tiltja le de attól a többi jó az még cicereghet...a tippikus hosszan sípolás hátra menetben és utánna semmi természetesen megvan! Olvastam olyat is itt a fórumon hogy a 4 sarkára csak gyári mehet!! Igaz ez?? és csak középre utángyártott... vagy lehet le kellene huznom a csatit a PDC modulról? és vissza?? hibás lenne a modul akkor ez a hosszan sípolás is ugyan így meglenne vagy ha kukka a modul megsem szólalna?? aztán a vége sztem ugyis diagnosztika lesz sztem
Válaszokat előre is köszönöm FANOOOK!! Üdv! Szép napot!
2016.05.03. 15:15
2016.05.03. 15:58
kovessyroli írta:Olyan problémába futottam bele, hogy az autóm gyári PDC-s hátul.
Vettem hozzá egy M-Paket szettet, és azon pedig a hátsó lökhárítón nem voltak meg a PDC lyukak és a vezetők.
Lyukat aránylag egyszerű rá fúrni, vannak hozzá zenkoló szerszámok, viszont a vezető csúszka nem kapható gyári termékként.
Az ebayon viszont találni, 6,30 euro /db áron lehet venni és lengyelek gyártják, íme:
2016.05.03. 16:34
491523 írta:kovessyroli írta:Olyan problémába futottam bele, hogy az autóm gyári PDC-s hátul.
Vettem hozzá egy M-Paket szettet, és azon pedig a hátsó lökhárítón nem voltak meg a PDC lyukak és a vezetők.
Lyukat aránylag egyszerű rá fúrni, vannak hozzá zenkoló szerszámok, viszont a vezető csúszka nem kapható gyári termékként.
Az ebayon viszont találni, 6,30 euro /db áron lehet venni és lengyelek gyártják, íme:
Én pár hónapja rendeltem díszlécet, tartókonzolt, szenzort, mert szétlopták az autót Budapesten az utcán.
A 34,35 számú alkatrész a tartókonzol.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_4252
Persze kérdéses, hogy ha a lökhárító/díszléc gyárilag nem szenzoros akkor nincs hová bepattintani a tartókonzolt.
2016.05.03. 17:58
kovessyroli írta:491523 írta:kovessyroli írta:Olyan problémába futottam bele, hogy az autóm gyári PDC-s hátul.
Vettem hozzá egy M-Paket szettet, és azon pedig a hátsó lökhárítón nem voltak meg a PDC lyukak és a vezetők.
Lyukat aránylag egyszerű rá fúrni, vannak hozzá zenkoló szerszámok, viszont a vezető csúszka nem kapható gyári termékként.
Az ebayon viszont találni, 6,30 euro /db áron lehet venni és lengyelek gyártják, íme:
Én pár hónapja rendeltem díszlécet, tartókonzolt, szenzort, mert szétlopták az autót Budapesten az utcán.
A 34,35 számú alkatrész a tartókonzol.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_4252
Persze kérdéses, hogy ha a lökhárító/díszléc gyárilag nem szenzoros akkor nincs hová bepattintani a tartókonzolt.
Nekem E46 Compactom van és az M-es lökhárítón gyárilag is olyan tartók vannak, mint amit a képen belinkeltem.
A normál lökhárítós E46-on teljesen más a PDC felfogatása, nekem azért kellettek a konzolok, mert sajnos ezt nem tudtam.
De emlékeim szerint az E39 M-Paket hátsó lökhárítóján is a két középső az olyan, mint a képen lévő, és a lökösre ragasztott gyárilag, míg a két szélső magába a lökhárító koptatócsíkba ül bele, és nem ilyen a konzolja.
2016.05.08. 14:10
2016.07.21. 09:36
2016.07.21. 10:16
öreglala írta:Üdv! Segítséget szeretnék kérni: beépítettem első körben a pdc olyan változatát, ami csak "tolatóradar", tehát hátrafelé "néz", tökéletesen működik. Vettem egy nagy levegőt és egy komplett egységet vezetékekkel, szenzorokkal, kapcsolóval, stb. majd beépítettem. Most viszont előre nem lát, ill. pontosan elmagyarázni valaki, hogy elölre hogyan működik? Mikor kapcsol be, csak ha elindulok? Most diagoltam, hátulra jó értékeket ír (35, 37 cm), de előre 255cm? A vezérlő száma:66.21-6 921 414, elméletileg 2002. e39 touringból való. Előre is köszönöm!
2016.07.24. 20:12
öreglala írta:Üdv! Segítséget szeretnék kérni: beépítettem első körben a pdc olyan változatát, ami csak "tolatóradar", tehát hátrafelé "néz", tökéletesen működik. Vettem egy nagy levegőt és egy komplett egységet vezetékekkel, szenzorokkal, kapcsolóval, stb. majd beépítettem. Most viszont előre nem lát, ill. pontosan elmagyarázni valaki, hogy elölre hogyan működik? Mikor kapcsol be, csak ha elindulok? Most diagoltam, hátulra jó értékeket ír (35, 37 cm), de előre 255cm? A vezérlő száma:66.21-6 921 414, elméletileg 2002. e39 touringból való. Előre is köszönöm!
2016.07.25. 16:58
admin írta:öreglala írta:Üdv! Segítséget szeretnék kérni: beépítettem első körben a pdc olyan változatát, ami csak "tolatóradar", tehát hátrafelé "néz", tökéletesen működik. Vettem egy nagy levegőt és egy komplett egységet vezetékekkel, szenzorokkal, kapcsolóval, stb. majd beépítettem. Most viszont előre nem lát, ill. pontosan elmagyarázni valaki, hogy elölre hogyan működik? Mikor kapcsol be, csak ha elindulok? Most diagoltam, hátulra jó értékeket ír (35, 37 cm), de előre 255cm? A vezérlő száma:66.21-6 921 414, elméletileg 2002. e39 touringból való. Előre is köszönöm!
Bekábelezted az elsőnek a hangját az első gongra?Mert az első elől pityeg a hátsó hátul.
2016.08.12. 13:19
2016.08.12. 13:40
HG írta:Urak,
böcsülettel végigpörgettem 40 oldalnyi hozzászólást, és megbizonyosodtam róla, hogy olyan gondja senkinek nincs, mint nekem
- a PDC rendszer MINDIG megy, a kapcsolón a lámpa nem villog, rükvercbe téve (a manuális) váltót bekapcsol, stb.
- az első 4 radar rendben jelez is, ha valamihez közel megyek
- ellenben a hátsó 4 néha (de egyre gyakrabban) meghülyül, és ilyenkor a legközelebbi állást jelzi (azaz (szinte) folyamatos sípolás hátulról) , és ilyenkor mind a 4 szenzor ciripel is egyszerre !! Mintha egy virtuális betonfalat húzna maga utána kocsi
(És amikor a 4 hátsó hülyéskedik, a 4 első akkor is megy, jelez, tehát a rendszer maga akkor is működik...)
A 4 hátsó fej cserélve lett közismert fórumtársaink által..., gondoltam, mielőtt visszamegyek, utánaolvasok, de még nem lettem okosabb.
Tehát ha valakinek van valami ötlete, akkor őszinte köszönettel veszem
(2003-as touring amúgy, mert hogy ugye 1 E39 nem elég, ezért van 2
2016.08.12. 13:54
leslie írta:
Persze, hogy 2 db. E39 kell Ha az egyik beszarik, akkor elő tudd venni a másikat
Illetve, hogy folyamatosan cicin legyél valamelyik miatt.....
ON: diag! Sokszor említett fogalom Vagy én még a helyedben megpróbálnék másik pdc fejeket is bepróbálni, hátha azokkal rendben műxik. Kábelek rendben vannak? Én is jártam így, az én vasam nem minden pdc fejet szeretett! ( makacs, rohadék vas )
2016.08.12. 15:44
HG írta:leslie írta:
Persze, hogy 2 db. E39 kell Ha az egyik beszarik, akkor elő tudd venni a másikat
Illetve, hogy folyamatosan cicin legyél valamelyik miatt.....
ON: diag! Sokszor említett fogalom Vagy én még a helyedben megpróbálnék másik pdc fejeket is bepróbálni, hátha azokkal rendben műxik. Kábelek rendben vannak? Én is jártam így, az én vasam nem minden pdc fejet szeretett! ( makacs, rohadék vas )
A diag nem segít, de azt mondják a tudorok, a diag nem pontos, mert valami baj van BUS-szal is, meg kéne nézni az óracsoport, kormányszögjeladó, meg nemtudommi közti kábeleket, de az macerás, így egyelőre skip-peltünk, főleg hogy más baja nincs a kocsinak, minden nauralgikus elektronikus pont (ABS, DSC, fedcomp dolgai) rendben mennek.
Most azon tökölök, hogy kibontom a PDC vezérlő helyét (ennek utánaolvastam, nem vészes jobb hátul), megbuzerálom a csatlakozásokat (amitől nyilván nem lesz semmi jobb), aztán elgurulok munkaidőben Bömbölőékhez, kérek egy másik PDC vezérlőt (20e), berakjuk, és körözgetek, tolatgatok a telepen fél órát.
Ha minden jó, akkor jó
Ha nem, akkor nem tudom... Jön az összes kábel mérése, cseréje, stb. ?
2016.08.12. 22:44
HG írta:leslie írta:
Persze, hogy 2 db. E39 kell Ha az egyik beszarik, akkor elő tudd venni a másikat
Illetve, hogy folyamatosan cicin legyél valamelyik miatt.....
ON: diag! Sokszor említett fogalom Vagy én még a helyedben megpróbálnék másik pdc fejeket is bepróbálni, hátha azokkal rendben műxik. Kábelek rendben vannak? Én is jártam így, az én vasam nem minden pdc fejet szeretett! ( makacs, rohadék vas )
A diag nem segít, de azt mondják a tudorok, a diag nem pontos, mert valami baj van BUS-szal is, meg kéne nézni az óracsoport, kormányszögjeladó, meg nemtudommi közti kábeleket, de az macerás, így egyelőre skip-peltünk, főleg hogy más baja nincs a kocsinak, minden nauralgikus elektronikus pont (ABS, DSC, fedcomp dolgai) rendben mennek.
Most azon tökölök, hogy kibontom a PDC vezérlő helyét (ennek utánaolvastam, nem vészes jobb hátul), megbuzerálom a csatlakozásokat (amitől nyilván nem lesz semmi jobb), aztán elgurulok munkaidőben Bömbölőékhez, kérek egy másik PDC vezérlőt (20e), berakjuk, és körözgetek, tolatgatok a telepen fél órát.
Ha minden jó, akkor jó
Ha nem, akkor nem tudom... Jön az összes kábel mérése, cseréje, stb. ?
2016.08.12. 23:57
Schnitzer írta:pdc vezérlő 20e
2016.08.13. 02:08
HG írta:Urak,
böcsülettel végigpörgettem 40 oldalnyi hozzászólást, és megbizonyosodtam róla, hogy olyan gondja senkinek nincs, mint nekem
- a PDC rendszer MINDIG megy, a kapcsolón a lámpa nem villog, rükvercbe téve (a manuális) váltót bekapcsol, stb.
- az első 4 radar rendben jelez is, ha valamihez közel megyek
- ellenben a hátsó 4 néha (de egyre gyakrabban) meghülyül, és ilyenkor a legközelebbi állást jelzi (azaz (szinte) folyamatos sípolás hátulról) , és ilyenkor mind a 4 szenzor ciripel is egyszerre !! Mintha egy virtuális betonfalat húzna maga utána kocsi
(És amikor a 4 hátsó hülyéskedik, a 4 első akkor is megy, jelez, tehát a rendszer maga akkor is működik...)
A 4 hátsó fej cserélve lett közismert fórumtársaink által..., gondoltam, mielőtt visszamegyek, utánaolvasok, de még nem lettem okosabb.
Tehát ha valakinek van valami ötlete, akkor őszinte köszönettel veszem
(2003-as touring amúgy, mert hogy ugye 1 E39 nem elég, ezért van 2