* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 16:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.04. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Látom ViSor is kipihent :lol:
A műszerfalon lévő kapcsoló bekötése nélkül kérdeztem! :roll:
Az mondjuk logikus, ha csak addig működik, míg R-ben van. De erre valamiért nem gondoltam :oops:
Köszönöm a tippeket és tanácsokat! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 18:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Brumi írta:
Látom ViSor is kipihent :lol:


mióta nincs bmw-je, ráér pihenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 19:17 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Brumi írta:
Urak! Egy kérdés! Ha utólag szerelem be a PDC-t de csak hátra, akkor nem reklamál, amiért elől nincs? Illetve ugye ha a konzolt nem változtatom, akkor hátramenet kapcsolásakor aktivál, x sebességnél kikapcsol. No de mi van, ha a dugóban araszolva hátramenetbe kell kapcsolni??? Ott fog sípolni, amíg ki nem érek a dugóból (ami néha megvan 30 perc is)?
Ez nem hangzik túl jól! :(


Szia!

Én a TDS-be magam raktam be utólag a gyárit! A hátsót a legkönnyebb betenni, mivel ott csak a kábeleket kell bekötni, a csipogót berakni, meg a lökösbe a pdc-s díszléceket betenni. A működési elve pedig a következő: ha hátramenetbe kapcsolsz bekapcsola a radar is, s mihelyt kiveszed tolatásból, azonnal ki is kapcsol. Amúgy nem hiszem, hogy dugóba tolatni fogsz vagy fél órát! :wink: :lol:
Egyre figyel csak a beépítésnél, hogy olyan vezérlőt vegyél, amilyik olyan motorhoz volt programozva, mint a tiéd. Így mikor bekötöd, már nem kell programozni, csak használni! :P

Ezt nem értem!Mi köze a motorhoz a PDC-nek :?: I/K bus ról megkapja a jelet hogy tolatunk és teszi a dolgát.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 19:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
vaszarig írta:
Brumi írta:
Urak! Egy kérdés! Ha utólag szerelem be a PDC-t de csak hátra, akkor nem reklamál, amiért elől nincs? Illetve ugye ha a konzolt nem változtatom, akkor hátramenet kapcsolásakor aktivál, x sebességnél kikapcsol. No de mi van, ha a dugóban araszolva hátramenetbe kell kapcsolni??? Ott fog sípolni, amíg ki nem érek a dugóból (ami néha megvan 30 perc is)?
Ez nem hangzik túl jól! :(


Szia!

Én a TDS-be magam raktam be utólag a gyárit! A hátsót a legkönnyebb betenni, mivel ott csak a kábeleket kell bekötni, a csipogót berakni, meg a lökösbe a pdc-s díszléceket betenni. A működési elve pedig a következő: ha hátramenetbe kapcsolsz bekapcsola a radar is, s mihelyt kiveszed tolatásból, azonnal ki is kapcsol. Amúgy nem hiszem, hogy dugóba tolatni fogsz vagy fél órát! :wink: :lol:
Egyre figyel csak a beépítésnél, hogy olyan vezérlőt vegyél, amilyik olyan motorhoz volt programozva, mint a tiéd. Így mikor bekötöd, már nem kell programozni, csak használni! :P

Ezt nem értem!Mi köze a motorhoz a PDC-nek :?: I/K bus ról megkapja a jelet hogy tolatunk és teszi a dolgát.


azt hiszem minimálisan a touring meg a sedan vezérlőegysége között van különbség. az enyém pl egy 30d touringban volt, és nem kellet programozni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 19:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
admin írta:
vaszarig írta:
Brumi írta:
Urak! Egy kérdés! Ha utólag szerelem be a PDC-t de csak hátra, akkor nem reklamál, amiért elől nincs? Illetve ugye ha a konzolt nem változtatom, akkor hátramenet kapcsolásakor aktivál, x sebességnél kikapcsol. No de mi van, ha a dugóban araszolva hátramenetbe kell kapcsolni??? Ott fog sípolni, amíg ki nem érek a dugóból (ami néha megvan 30 perc is)?
Ez nem hangzik túl jól! :(


Szia!

Én a TDS-be magam raktam be utólag a gyárit! A hátsót a legkönnyebb betenni, mivel ott csak a kábeleket kell bekötni, a csipogót berakni, meg a lökösbe a pdc-s díszléceket betenni. A működési elve pedig a következő: ha hátramenetbe kapcsolsz bekapcsola a radar is, s mihelyt kiveszed tolatásból, azonnal ki is kapcsol. Amúgy nem hiszem, hogy dugóba tolatni fogsz vagy fél órát! :wink: :lol:
Egyre figyel csak a beépítésnél, hogy olyan vezérlőt vegyél, amilyik olyan motorhoz volt programozva, mint a tiéd. Így mikor bekötöd, már nem kell programozni, csak használni! :P

Ezt nem értem!Mi köze a motorhoz a PDC-nek :?: I/K bus ról megkapja a jelet hogy tolatunk és teszi a dolgát.


azt hiszem minimálisan a touring meg a sedan vezérlőegysége között van különbség. az enyém pl egy 30d touringban volt, és nem kellet programozni.
Egykét dolgot már rákötötem az I-busra és edig mionden ment programozás nélkül.Na majd kiderül hamarosan ez is:-)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.23. 09:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.04. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem jelez hibát, ha csak a hátsó szenzorok vannak bekötve?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.04. 20:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.04. 20:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:


Ha akár 1 szenzor is rossz akkor azt teszi amit mondtál önteszt utánn nem csinál semmit.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.04. 20:41 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
admin írta:
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:


Ha akár 1 szenzor is rossz akkor azt teszi amit mondtál önteszt utánn nem csinál semmit.

PMiki

Én is erre tippeltem.Akkor a nem cicergős a szar. :(

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.04. 20:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
PMiki írta:
admin írta:
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:


Ha akár 1 szenzor is rossz akkor azt teszi amit mondtál önteszt utánn nem csinál semmit.

PMiki

Én is erre tippeltem.Akkor a nem cicergős a szar. :(


Én csak azt nem értem, hogy mitől hullnak ezek mint a legyek máshol egy ilyen ultrahangos érzékrlő kimegy a világból.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.05. 18:02 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
PMiki írta:
admin írta:
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:


Ha akár 1 szenzor is rossz akkor azt teszi amit mondtál önteszt utánn nem csinál semmit.

PMiki

Én is erre tippeltem.Akkor a nem cicergős a szar. :(

Hiba megoldódott :lol: Szereztem egyet és a nem cicergős volt halott.
Már csak egy jobb első PDC-s diszléc kellene 2002-es autóra.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.09. 00:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
admin írta:
PMiki írta:
admin írta:
Na ma neki estem a vasnak.Bepakoltam a kábeleket a PDC-nek előre a lökösbe meg a táprészt gong előre középkonzol kapcsoló csere,stb.Már csak a hátsó lökös furkálása maradt meg a diszlécek hátra meg előre a jobb oldali diszléc.Elméletileg megvannak a lécek csak érte kéne menni :(
De csináltam egy tesztet és hosszan sípol utána meg kusba van, és hiába mozgok a szenzor ellőt nem történik semmi se elől se hátul.
Viszont a 8 szenzorból 7-cicereg egy meg nem.Ha egy szenzor szar akkor nem mükszik se elől se hátul :?: Nem értem :( Vagy valóban programozni kell :?:


Ha akár 1 szenzor is rossz akkor azt teszi amit mondtál önteszt utánn nem csinál semmit.

PMiki

Én is erre tippeltem.Akkor a nem cicergős a szar. :(

Hiba megoldódott :lol: Szereztem egyet és a nem cicergős volt halott.
Már csak egy jobb első PDC-s diszléc kellene 2002-es autóra.

Díszléc megoldódott.Köszönet érte Bömbölőnek.
És már színre is vannak fényezve holnap megyek értük :lol:Ezennel köszönet juf424 klubtársnak is a fényezésért.Ja és a gyorsaságért :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: ?
HozzászólásElküldve: 2008.12.13. 22:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy mennyibe kerülhet egy első PDC beszerelése?
Hátsó már van. És konkrét linkeket is tudnátok adni a beszerzendö dolgokról?
Gondolok díszlécre és stb...
Köszi admin a kezdeti lökést!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 10:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.03. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem az a bajom, hogy nincs PDC ki/be kapcsoló gomb a műszerfalon!

Pedig szerintem gyári a beépítés. Elől, hátul van szenzor.

A bajom az, hogy folyamatosan működik és dugóban, meg egyéb helyzetekben elég szar hogy folyamatosan pittyog ez a nyomorult!

Tud valaki segíteni, hogy lehet-e utólag kapcsológombot beépíteni hozzá? Már az is jó lenne, ha csak a hangját ki lehetne kapcsolni!!!

Kösz előre is a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ?
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 12:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy mennyibe kerülhet egy első PDC beszerelése?
Hátsó már van. És konkrét linkeket is tudnátok adni a beszerzendö dolgokról?
Gondolok díszlécre és stb...
Köszi admin a kezdeti lökést!


Szia!

Van itt az elején PDC-s topikban leirás abban benne van minden árak,képek...

Efer teljes leirása: PDC

_________________
Üdv.
MChris


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára MChris 2009.01.20. 20:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 12:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BlazeHun írta:
Sziasztok!

Nekem az a bajom, hogy nincs PDC ki/be kapcsoló gomb a műszerfalon!

Pedig szerintem gyári a beépítés. Elől, hátul van szenzor.

A bajom az, hogy folyamatosan működik és dugóban, meg egyéb helyzetekben elég szar hogy folyamatosan pittyog ez a nyomorult!

Tud valaki segíteni, hogy lehet-e utólag kapcsológombot beépíteni hozzá? Már az is jó lenne, ha csak a hangját ki lehetne kapcsolni!!!

Kösz előre is a segítséget!


Szia

Fényképezd le az első és a hátsó szenzorokat,és a csomagtér jobb oldalát a biztialjzat környékét,majd add meg a linket ahol megtudjuk nézni a képeket (van klubbos képtár is)

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 16:48 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BlazeHun írta:
Sziasztok!

Nekem az a bajom, hogy nincs PDC ki/be kapcsoló gomb a műszerfalon!

Pedig szerintem gyári a beépítés. Elől, hátul van szenzor.

A bajom az, hogy folyamatosan működik és dugóban, meg egyéb helyzetekben elég szar hogy folyamatosan pittyog ez a nyomorult!

Tud valaki segíteni, hogy lehet-e utólag kapcsológombot beépíteni hozzá? Már az is jó lenne, ha csak a hangját ki lehetne kapcsolni!!!

Kösz előre is a segítséget!

Két lehetőség van vagy nem gyári ahogy ezt már írtam egy másik topicba.Vagy kicserélték a középkonzol kapcsolót és nem PDC gombost tettek bele.

Ha netán nincs bekábelezve az nagy gáz mert a közép konzol kapcsolótól kell két szálat hátra vinni a központi egységhez.

Én nyáron csináltam az első hátsó gyári PDC be építést.Így van némi tapasztalatom a dologba :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 20:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
BlazeHun írta:
Sziasztok!

Nekem az a bajom, hogy nincs PDC ki/be kapcsoló gomb a műszerfalon!

Pedig szerintem gyári a beépítés. Elől, hátul van szenzor.

A bajom az, hogy folyamatosan működik és dugóban, meg egyéb helyzetekben elég szar hogy folyamatosan pittyog ez a nyomorult!

Tud valaki segíteni, hogy lehet-e utólag kapcsológombot beépíteni hozzá? Már az is jó lenne, ha csak a hangját ki lehetne kapcsolni!!!

Kösz előre is a segítséget!

Két lehetőség van vagy nem gyári ahogy ezt már írtam egy másik topicba.Vagy kicserélték a középkonzol kapcsolót és nem PDC gombost tettek bele.

Ha netán nincs bekábelezve az nagy gáz mert a közép konzol kapcsolótól kell két szálat hátra vinni a központi egységhez.

Én nyáron csináltam az első hátsó gyári PDC be építést.Így van némi tapasztalatom a dologba :lol:


Ezért irtam a képeket,mert már "futottunk" pár kört és könnyebb lenne tudni mi helyzet Nálad.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 21:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.03. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Köszönöm eddigi segítségeteket!

Mchris:

A képeket feltoltam a weblapomra: blazehun.freeweb.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.20. 21:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BlazeHun írta:
Sziasztok!

Köszönöm eddigi segítségeteket!

Mchris:

A képeket feltoltam a weblapomra: blazehun.freeweb.hu


Este megnézem otthon,itt blokkolja a szerver freewebet :( (Ránéznek Neked addig többiek,tuti :lol: )

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator