* *
Pontos idő: 2024.04.28. 12:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.10. 15:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Majdnem letolattam egy faágat a Hunyadi mozinál egyötven magasan, felszerelek egy radart a telejére is vazz. Klubtaliklubtaliklubtalimásfélóramúlva

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tolatókamera
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 15:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szpbmw írta:

Tolatókamera beépítésén gondolkozom. Csinált már valaki ilyet?

Gyári tolatókamerákat szereltem már be.
szpbmw írta:
Az ebay-en találtam E39-hez gyári tolatókamerát, kompletten, szerelési útmutatóval: EUR1000. Ezt inkább kihagynám :)

Ezt az árfekvést én is kihagynám a helyedben. Amennyiben van TV funkció az autódban, akkor kevesebb, mint a feléért tudok Neked gyári szettet adni. A szett tartalmazza a tolatókamerát, a vezérlő elektronikát, a tartókonzolt, illetve a beépítéshez szükséges kábeleket és csatlakozókat.
Amennyiben nincs TV funkció az autódban, akkor valamivel több mint a fele a fent megjelölt összegnek a gyári szett.
szpbmw írta:
de egy kamera EUR30-40 és utána már csak a PDC-re, ill. az AV bemenetre kell rákötni. Viszont az intelligens megoldás az lenne, ha a PDC gomb megnyomásával azonnal bejönne a képe a navin. Valami ötlet, hogy hogy kellenne bekötni?

A gyári szettnél nem kell nyomogatni semmit, amint hátramenetbe kapcsolsz, automatikusan megjeleníti a kamera képét a kijelzőn.
admin írta:
Ja és szerintem megis mutatja müködés közben ha veszel!

Természetesen megmutatom működés közben, ha nem veszel, akkor is. Ha a múltkor szólsz, akkor rögtön meg is tudtad volna nézni.

üdv.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 16:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én ugy gondoltam hogy ő megtudja nézni!Nem magamra gondoltam :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 22:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Én ugy gondoltam hogy ő megtudja nézni!Nem magamra gondoltam :lol:


Kicsit félreérthetőre sikerült az idézet, nem rád gondoltam (Te már láttad).
A múltkor találkoztam szpbmw-vel, akkor meg tudta volna nézni.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kamera
HozzászólásElküldve: 2007.11.12. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.13. 01:00
Hozzászólások: 170
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: HM 5.25
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Köszi, legközelebb feltétlen megnézem! Akkor még nem gondolkodtam ilyenen... Amúgy is csak tavasszal lesz aktuális a dolog, addig más fontosabb dolgokat akarok bele venni!

És úgy is be lehet állítani, hogy a dugóban mögötted álló kiscsaj jelenjen meg a képernyőn? 8)

Üdv,
szpbmw


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 21:34 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben 4db PDC-s diszléce touringra(fekete előnybe)?PDC gong hátra?Esetleg középkonzolba kapcsolósor amin ASC és PDC gomb van.Ja és jutányos áron esetleg adok cserébe nem PDC-s léceket.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 22:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben 4db PDC-s diszléce touringra(fekete előnybe)?PDC gong hátra?Esetleg középkonzolba kapcsolósor amin ASC és PDC gomb van.Ja és jutányos áron esetleg adok cserébe nem PDC-s léceket.


lassan nem marad olyan extra, amit beszerelhetnél :wink: mivel ütöd el akkor az időt? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 22:43 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
admin írta:
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben 4db PDC-s diszléce touringra(fekete előnybe)?PDC gong hátra?Esetleg középkonzolba kapcsolósor amin ASC és PDC gomb van.Ja és jutányos áron esetleg adok cserébe nem PDC-s léceket.


lassan nem marad olyan extra, amit beszerelhetnél :wink: mivel ütöd el akkor az időt? :lol:

Hát van még egykét dolog ami hiányzik! :wink:Kiskoromban nem volt legóm és most élem ki a legózás rejtelmeit :lol: :lol:

Te amikor csináltad cserélted a lököst vagy bele lett épitve a középső két szenzor?Te az elsőt nem csináltad?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.06. 10:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
efer írta:
admin írta:
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben 4db PDC-s diszléce touringra(fekete előnybe)?PDC gong hátra?Esetleg középkonzolba kapcsolósor amin ASC és PDC gomb van.Ja és jutányos áron esetleg adok cserébe nem PDC-s léceket.


lassan nem marad olyan extra, amit beszerelhetnél :wink: mivel ütöd el akkor az időt? :lol:

Hát van még egykét dolog ami hiányzik! :wink:Kiskoromban nem volt legóm és most élem ki a legózás rejtelmeit :lol: :lol:

Te amikor csináltad cserélted a lököst vagy bele lett épitve a középső két szenzor?Te az elsőt nem csináltad?


első nem csináltunk, mert az már túl nagy macera lett volna (schaltzentrum csere), meg elöről nem annyira hiányzik.
hátul fúrtunk (egészen pontosan Ricsi fúrt :D ), pont akkor szerzett be minden célszerszámot a művelethez. persze könnyű dolgunk volt, mert akkor még megvolt az ezüst Touringja: csak az enyém mellé állt, és kiméricskéltük, hogy pontosan hová kell fúrni. azért kell egy donor, mert az EBA csak annyit ír: fúrjon két lyukat a megfelelő helyre... (a tartóvason ugyan ki van hagyva a hely, de kívülről érdemes fúrni a fényezés miatt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 06:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lenne egy amatőr kérdésem. Nekem csak hátstó PDC-m van,ami egyet csippan hátramenet kapcsolásakor,de nem csipog utána semmit (2 szenzor van a lökösben). Van valami tippetek?
Hogyan lehet levenni a hátsó lökhárítót? (nem a díszlécben van a szenszor,hanem alatta egy-egy "gumiban".

Köszike


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 08:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Sziasztok!

Lenne egy amatőr kérdésem. Nekem csak hátstó PDC-m van,ami egyet csippan hátramenet kapcsolásakor,de nem csipog utána semmit (2 szenzor van a lökösben). Van valami tippetek?
Hogyan lehet levenni a hátsó lökhárítót? (nem a díszlécben van a szenszor,hanem alatta egy-egy "gumiban".

Köszike


Akkor bizony neked nem gyári van. Mert a gyáriban 4 senzornak kéne lennie. A sedanban mind a négy a díszlécben van, a touringban 2 a lökösben. A lökhárító levételéhez először mind a két kerékjárati ívben szedd ki a bolhákat (azt hiszem 2 vagy 3 db van oldalanként), utána belül a csomagtartóban, a pótkeréknél a hátfalon van 3-3 anya, azokat lecsavarod, és utána egy hátrafelé húzással lejön a lökhárító.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 12:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a gyors választ!

Ilyen sejtésem nekem is volt,hogy nem gyári,(néztem a képeket a fórumban) csak bíztam benne,hogy utólag szerelt "gyári féleség" lehet, mível a működése szerintem megegyezik az olvasottakkal. Csak nem csipog semmire,és nem is érzem az a cicergést amit irtak itt egy páran.Akkor mind a kettő szenzor halott lenne?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 13:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Köszi a gyors választ!

Ilyen sejtésem nekem is volt,hogy nem gyári,(néztem a képeket a fórumban) csak bíztam benne,hogy utólag szerelt "gyári féleség" lehet, mível a működése szerintem megegyezik az olvasottakkal. Csak nem csipog semmire,és nem is érzem az a cicergést amit irtak itt egy páran.Akkor mind a kettő szenzor halott lenne?

Köszi


Passzolom a kérdést. A gyárinál ha nem megy az egyik, akkor sípol egyet az elején, ha jól tudom, és utána nem is jelez. De ott könnyü megnézegetni, hogy melyik nem jó. Az utólagosnál nem tudom. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm szépen,így is sokat segítettél (leveszem majd a lökhárítót csak nem sok időm van most sajna,azt hittem meguszom lökös levétel nélkül is)

1000X Köszi még egyszer :!:

További szép napot!

Müller Krisztián


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.04. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak! Egy kérdés! Ha utólag szerelem be a PDC-t de csak hátra, akkor nem reklamál, amiért elől nincs? Illetve ugye ha a konzolt nem változtatom, akkor hátramenet kapcsolásakor aktivál, x sebességnél kikapcsol. No de mi van, ha a dugóban araszolva hátramenetbe kell kapcsolni??? Ott fog sípolni, amíg ki nem érek a dugóból (ami néha megvan 30 perc is)?
Ez nem hangzik túl jól! :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Az aktiválásra/deaktiválásra van egy gomb a műszerfalon. De az tényleg kurva nagy dugó amelyik visszafelé halad :lol: :lol: :lol:

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Én passzolom mível az enyém nem müködék "még",de érdekes felvetés.
Kívácsi vagyok én is mit írnak az úrak.

ViSoR ez nagyon ott volt!

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Az aktiválásra/deaktiválásra van egy gomb a műszerfalon. De az tényleg kurva nagy dugó amelyik visszafelé halad :lol: :lol: :lol:


az a gomb csak az első PDC-t aktiválja/deaktiválja. a hátsó a rükverccel van összekötve: addig aktív, amig R-ben van a sebváltó. amint kiveszed, deaktiválódik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Brumi írta:
Urak! Egy kérdés! Ha utólag szerelem be a PDC-t de csak hátra, akkor nem reklamál, amiért elől nincs? Illetve ugye ha a konzolt nem változtatom, akkor hátramenet kapcsolásakor aktivál, x sebességnél kikapcsol. No de mi van, ha a dugóban araszolva hátramenetbe kell kapcsolni??? Ott fog sípolni, amíg ki nem érek a dugóból (ami néha megvan 30 perc is)?
Ez nem hangzik túl jól! :(


Szia!

Én a TDS-be magam raktam be utólag a gyárit! A hátsót a legkönnyebb betenni, mivel ott csak a kábeleket kell bekötni, a csipogót berakni, meg a lökösbe a pdc-s díszléceket betenni. A működési elve pedig a következő: ha hátramenetbe kapcsolsz bekapcsola a radar is, s mihelyt kiveszed tolatásból, azonnal ki is kapcsol. Amúgy nem hiszem, hogy dugóba tolatni fogsz vagy fél órát! :wink: :lol:
Egyre figyel csak a beépítésnél, hogy olyan vezérlőt vegyél, amilyik olyan motorhoz volt programozva, mint a tiéd. Így mikor bekötöd, már nem kell programozni, csak használni! :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: PDC
HozzászólásElküldve: 2008.04.22. 15:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Köszönöm szépen,így is sokat segítettél (leveszem majd a lökhárítót csak nem sok időm van most sajna,azt hittem meguszom lökös levétel nélkül is)

1000X Köszi még egyszer :!:

További szép napot!

Müller Krisztián


Nagyon szívesen! Remélem nem lesz nagy gond a ketyerével! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator