Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.10. 21:35

atti523i írta:kartergáz szűrő van utángyártottban,vagy csak gyárit lehet venni?

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.10. 21:38

atti523i írta:kartergáz szűrő van utángyártottban,vagy csak gyárit lehet venni?


Van német utángyártott...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 12:02

szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 12:22

atti523i írta:szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 12:39

Imco írta:
atti523i írta:szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 12:45

atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:

A vezérműtengely jeladó nem működteti a vanost, hanem a vanos infót továbbítja a motorvezérlőhöz.
Itt látványos. KATT!
Ha tévedek majd kijavít valaki szakember, mert én sem értek hozzá! :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 13:03

Imco írta:
atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:

A vezérműtengely jeladó nem működteti a vanost, hanem a vanos infót továbbítja a motorvezérlőhöz.
Itt látványos. KATT!
Ha tévedek majd kijavít valaki szakember, mert én sem értek hozzá! :D

lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 13:12

atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 13:44

Imco írta:
atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.22. 15:48

Imco írta:
atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Ráadásul - azon belül - még teszt is van a kiértékelésére.
Egyébként a vanos tökéletlensége abszolút okozhat nyomatékszegénységet alsóbb fordulatszám tartományokban.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 13:43

SvidronyA írta:
Imco írta:
atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 15:02

atti523i írta:
SvidronyA írta:
Imco írta:
atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?


Szia!

Motortér felől lett cserélve. Csatlakozó csöveket szépen megmozgatva, majd kifűzve. Volt vele kis tanakodás, de alapvetően nem egy atomvillanás :)

Nem tisztítottam, cseréltem, tehát a tisztításról nem tudok használható információt adni, butaságot pedig nem akarok.

Sok sikert, s némi kitartást :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 17:26

atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 22:31

Imco írta:
atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

nálam is van gyűrü,megpróbálom majd nyomva levenni.a szűrőt cserélem,gondolom a membrán már ki van szakadva,mert időnként hullámzik az alapjárat.kinél tudsz 6-8e-ért szűrőt?én 10-ért tudok.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 22:36

atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

nálam is van gyűrü,megpróbálom majd nyomva levenni.a szűrőt cserélem,gondolom a membrán már ki van szakadva,mert időnként hullámzik az alapjárat.kinél tudsz 6-8e-ért szűrőt?én 10-ért tudok.


Ha kitöltöd rendesen az adatlapod, lehet, el is árulja :mrgreen:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 23:30

Zo78 írta:
Imco írta:
atti523i írta:lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Ráadásul - azon belül - még teszt is van a kiértékelésére.
Egyébként a vanos tökéletlensége abszolút okozhat nyomatékszegénységet alsóbb fordulatszám tartományokban.


A diagot és a tesztet az "olajszeparátorra", vagy a vanosra értitek?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.24. 23:47

Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 08:19

Taxi969 írta:A diagot és a tesztet az "olajszeparátorra", vagy a vanosra értitek?

Vanosra.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 09:03

Imco írta:
atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 10:49

Taxi969 írta:
Imco írta:
atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:


Egészen pontosan 14.280. +áfa a gyári.
Hozzászólás küldése

VigLink badge