* *
Pontos idő: 2017.09.22. 10:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 11:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

a szívósort én sem veszem le.a légtömegmérő utáni gumiharangot is cserélem,ha le lesz véve már több hely lesz felül.vagy alulról,majd meglátom menet közben. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 11:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
Imco írta:
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:

Ismet egy dolog amit csak gyariban...en 27e, bol csereltem gyari szeparatort es a ket gyari csovet...ujabb gondtalan 100e km...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 11:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Bummer írta:
Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

a szívósort én sem veszem le.a légtömegmérő utáni gumiharangot is cserélem,ha le lesz véve már több hely lesz felül.vagy alulról,majd meglátom menet közben. :D

Lesz benne tortenet azert...kicsit nogyogyasz melo...jo a kis kez...

Javaslom meg szabadon dobd ra a karter csovet...mert a helyen rogvest szopol...ha be tudod jol forgatni oldalrol akkor mindket cso ra....es csak alul felul egy klikk....kis csavarozas es kesz...

Szivosor tomitest (ami a szeparator es a sor kozott van)....mindenkeppen cseres...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 11:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szivosor tomitest (ami a szeparator es a sor kozott van)....mindenkeppen cseres...[/quote]
ezt pontosítanád egy picit,mert nem értem.(szeparátor és a sor között van...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 12:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Taxi969 írta:
Imco írta:
:)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:


Egészen pontosan 14.280. +áfa a gyári.


Köszi a pontosítást, így már nem gondolkozom az utángyártottban.
Üdv.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 162
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött... :(
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 22:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.21. 00:00
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 09:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
keszeg írta:
Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!
Ami a karterbe megy le annak fújnia kéne, ha zárva a membrán. A membránt a vákuum szabályozza. Ha hülyeséget írtam, hamarosan kijavítanak! :) Valahol irtunk erről bővebben tavaly ősszel.
Ha az autóval egy idős a szeparátor, akkor ne habozz kicserélni. AZ enyémet szétszedtük. Felkeményedett gumit találtuk.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 10:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.21. 00:00
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
keszeg írta:
Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!
Ami a karterbe megy le annak fújnia kéne, ha zárva a membrán. A membránt a vákuum szabályozza. Ha hülyeséget írtam, hamarosan kijavítanak! :) Valahol irtunk erről bővebben tavaly ősszel.
Ha az autóval egy idős a szeparátor, akkor ne habozz kicserélni. AZ enyémet szétszedtük. Felkeményedett gumit találtuk.


Már kicseréltem a szeparátort de valami nincs rendben vele mert néha füstöl a kocsi nagyon. Alapjáraton a kartelba vezető végén is szív és fordulaton is és néha felkapja az olajat emiatt! A kocsiban 320000 ezer km-ter van és elég nagy a kartelgáza és arra gondoltam,hogy a nagy kartelgáz nyomás miatt nem tud esetleg bezárni a membrán.Létezhet ilyen szerintetek? És még egy kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
keszeg írta:
Már kicseréltem a szeparátort de valami nincs rendben vele mert néha füstöl a kocsi nagyon. Alapjáraton a kartelba vezető végén is szív és fordulaton is és néha felkapja az olajat emiatt! A kocsiban 320000 ezer km-ter van és elég nagy a kartelgáza és arra gondoltam,hogy a nagy kartelgáz nyomás miatt nem tud esetleg bezárni a membrán.Létezhet ilyen szerintetek? És még egy kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?

Sajnos nem biztos, hogy 100 az infóm. Épp a héten néztünk E46 20i-t és ott is szív a karterből.
A felújításra szavazok, főleg ha hosszútávra tervezel!
A bontott plusz a beépítés kb = a felújítással, enyhe túlzással. Persze sok függ a szerelőtől, az alkatrész áraktól stb.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 17:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.10. 13:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos nekem olyan problémám lenne, hogy gyengébb lett az autó, gázadásra kicsit dadog, olajból csipeget kicsit, ha letekerem az olajsapkát fura hangot ad és pár másodperc múlva leáll.
Olvastam már több hibalehetőséget. Membrán, kartercső, szűrő... Melyikkel lehet problémám?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 18:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
keszeg írta:
...kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?


A felújításra szavazok, főleg ha hosszútávra tervezel!
A bontott plusz a beépítés kb = a felújítással, enyhe túlzással. Persze sok függ a szerelőtől, az alkatrész áraktól stb.


...és függ a bontott (beépítendő) motor állapotától.
A felújítás is jó dolog, csak olyan, mint kanyargó ösvényen bekötött szemmel futni egy szakadék felé. :)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3591
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 765 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
didli írta:
Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:


Nincs ezzel semmi baj. Neked a régebbi fajta kell.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 20:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
didli írta:
Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:


Nincs ezzel semmi baj. Neked a régebbi fajta kell.


Köszi a gyors választ, akkor cseréltetem gyorsan.(amúgy én voltam ott hétfőn "hülyeségeket" kérdezni a szervó olajjal kapcs. még azóta sem lettem okosabb)

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.18. 21:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 09:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem inditáskor, inkább hidegben csinálja, hogy hosszan elnyújtott -a száraz ajtózsanérhoz hasonló- kb 2-3masodperc alatt magasodó frekvenciával végbenenő nyöszörgést. Szóval ha valaki tud szerezni gyári újat, akkor arra én is vevő lennék. hátha csökkenne az olajzabálás.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 09:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
helyesbítek... a motor beindulását követően van ez a jelenség.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 10:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2405
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 139 alkalommal
Kapott köszik: 357 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 11:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)

nekem a régi fajta van,97-es a gép.alapjáratit+fojtót én is kipucoltam,a felső cső cserélve.igaz azt se kellett volna,minimális lerakódás van benne.alsót nem cseréltem,repedést nem láttam rajta,megnyomkodva nem éreztem lerakódást.milyen gumicsövet érdemes venni?-gondolom olajálló legyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator