* *
Pontos idő: 2017.09.21. 14:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5242
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1640 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
atti523i írta:
kartergáz szűrő van utángyártottban,vagy csak gyárit lehet venni?

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
atti523i írta:
kartergáz szűrő van utángyártottban,vagy csak gyárit lehet venni?


Van német utángyártott...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atti523i írta:
szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:
szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:

A vezérműtengely jeladó nem működteti a vanost, hanem a vanos infót továbbítja a motorvezérlőhöz.
Itt látványos. KATT!
Ha tévedek majd kijavít valaki szakember, mert én sem értek hozzá! :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 13:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:
szevasztok! a "defektes" kartergázszűrő megzavarja a vanos működését?

Nem. A motorét viszont igen.

azt észrevettem hogy időnként hullámzik az alapjárat.320e km van az autóban,még nem volt cserélve,ha megjön a jó idő akkor kicserélem.csak azért gondoltam hogy befolyásolhatja,mert ha a motor működési folyamatában valahol hiba keletkezik,ezáltal befolyásolja pl a vez.tengely jeladó működését,ami pedig működteti a vanost./ha jól tudom/.de igazából nem értek hozzá. :facepalm:

A vezérműtengely jeladó nem működteti a vanost, hanem a vanos infót továbbítja a motorvezérlőhöz.
Itt látványos. KATT!
Ha tévedek majd kijavít valaki szakember, mert én sem értek hozzá! :D

lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 13:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 13:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2158
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 481 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 15:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Ráadásul - azon belül - még teszt is van a kiértékelésére.
Egyébként a vanos tökéletlensége abszolút okozhat nyomatékszegénységet alsóbb fordulatszám tartományokban.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 13:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Imco írta:
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 15:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2158
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 481 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
SvidronyA írta:
Imco írta:
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Miután átvettem a vasat 257000km futásteljesítménnyel, többek között a szóban forgó alkatrészt is cseréltem (Héricz Janitól vettem 19k-ért, gyárit), de megérte, mert sokkal szebben jár a motor, illetve az alacsony fordulaton is érezhetően nyomatékosabb. Pedig az enyém csak szimpla vanosos.

Nem tudom, hogy csak eme alkatrész cseréjének betudhatóan-e, de nagyjából 0,5...1l/100km fogyasztáscsökkenést tapasztaltam. Itt azért megjegyezném, hogy minden szűrőt folyadékot is cseréltem, nyilván ez is belejátszik.

A hivatkozásban található magyarázat és animáció nagyon tanulságos, mindenki nevében KÖSZI :franko:

szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?


Szia!

Motortér felől lett cserélve. Csatlakozó csöveket szépen megmozgatva, majd kifűzve. Volt vele kis tanakodás, de alapvetően nem egy atomvillanás :)

Nem tisztítottam, cseréltem, tehát a tisztításról nem tudok használható információt adni, butaságot pedig nem akarok.

Sok sikert, s némi kitartást :franko:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 17:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 22:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

nálam is van gyűrü,megpróbálom majd nyomva levenni.a szűrőt cserélem,gondolom a membrán már ki van szakadva,mert időnként hullámzik az alapjárat.kinél tudsz 6-8e-ért szűrőt?én 10-ért tudok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2158
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 481 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Imco írta:
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)

nálam is van gyűrü,megpróbálom majd nyomva levenni.a szűrőt cserélem,gondolom a membrán már ki van szakadva,mert időnként hullámzik az alapjárat.kinél tudsz 6-8e-ért szűrőt?én 10-ért tudok.


Ha kitöltöd rendesen az adatlapod, lehet, el is árulja :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 23:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Imco írta:
atti523i írta:
lehet hogy csak beképzelem hogy nem működik,de úgy érzem mintha alsó fordulaton nem húzna jól,4000 körül ahol megjönnek a lovak,ott már jobban húz.de majd nézek egy százas gyorsulást. :D

Diag kiírja, ha hiba van.


Ráadásul - azon belül - még teszt is van a kiértékelésére.
Egyébként a vanos tökéletlensége abszolút okozhat nyomatékszegénységet alsóbb fordulatszám tartományokban.


A diagot és a tesztet az "olajszeparátorra", vagy a vanosra értitek?

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.24. 23:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 08:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
A diagot és a tesztet az "olajszeparátorra", vagy a vanosra értitek?

Vanosra.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 09:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 10:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3591
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 765 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Taxi969 írta:
Imco írta:
atti523i írta:
szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:


Egészen pontosan 14.280. +áfa a gyári.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: mobala valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator