Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.11.25. 14:39

Köszi a választ,egyébként miután kicserélted a fura hangja alapjáraton megmaradt,a szelepnek?

2010.11.25. 17:24

Gabii írta:Köszi a választ,egyébként miután kicserélted a fura hangja alapjáraton megmaradt,a szelepnek?


Igen, nem változott semmi! :roll:

2010.11.25. 19:24

Gabii írta:Sziasztok

Most találtam ezt a topikot...
Leállítás után nekem is ad egy ilyen szisszenő hangot valami.
Illetve alapjáraton ilyen fura surolós hangja van ennek a szelepnek,de ha picit megemelem a fordulatot pl 900-ra akkor már semmi hangja.

Ez így jó vagy nem? :)

Mindenesetre holnap ránézek,de érdekelne a véleményetek...
(nem eszik sokat az autó,könnyen indul,stabil az alapjárat,olaj fogyasztás nincs,stb.)


Hali!

Nekem is szisszen leállításnál, és a súrolós hangja is megvan mint neked (528iA).

Mióta megvettem ilyen 3,5 éve. Szerintem ez természetes.

Üdv.

2010.11.25. 21:08

Rendben,köszönöm a válaszokat,akkor nem nyúlok hozzá.
üdv.

2011.03.01. 21:40

Egy hosszabb nyomozás eredményét szeretném megosztani veletek.

Kezdődött, hogy a tavaly téli hópartin amikor -10fokban kellett indítani a kocsit kicsit egyenetlenül járt és egy pillanatra felnyomta a sárga motor lámpát. Még akkor bele néztem és láttam misfire volt ami az érdekes nem inditás után, hanem már cirka 45-75fokos víz környékén tehát pár perccel (alapjáraton - mire kiástam - késöbb).

2010dec19 Mivel tudjátok maximalista hülye vagyok engem nagyon zavart. Még akkor este lenyomoztam a hibát (hajnali 1 óra - hülye BMWs) a teremgarázsban.
1D DME: Additive mixture adaptation, bank 2 controll limit reached
1C DME: Additive mixture adaptation, bank 1 controll limit reached
Ezek miatt volt sárga lámpa rövid időre
39 DME: Misfire detection cyl 1.
32 DME: Misfire detection cyl 2.
3E DME: Misfire at several cylinders. (logikus mivel fent kettő csinálta igaz mindkettő csak egyszer)
0A DME: Signal oxygen sensor before cat. conv., bank 1 amúgy ez az új szenzor ha jól emlékszem

Egyrészt utánna nem jelentkezett egyből. Minden törölve majd késöbb előjött. Gyanúba került a Metabong üzemanyag adalék de az kizárható mivel utána nem raktam bele csak 100-as benzint (jól járt a OMV) vagy 2-3 alkalommal és a gond maradt.

Csak az 1C és 1D szivat (OBDII szabványos P1159 és P1161 kód) ezt azt jelenti, hogy vagy:
- kevés üzemanyagot kap (szűrő eltömődött, szivatyú vagy üzemanyagcső hiba),
- valamelyik szenzor hibás (például hőmérők stb.)
- több levegőt kap na itt egy halom lehetőség levegőtömegmérő és lambda szonda közötti szakaszon valahonnan levegő jut be.
No persze ezt nem lambda szonda cserével érjük el már csak azért sem mivel a bank1 történetesen gyári új (vagy 2 hónapos).

A külső hőmérő szenzor korrekt értékeket mért a műszerfalra na ja csak itt két másik hőmérő is bele ugathat:
- az thermosztát hűtővíz hőmérő ami éppen két felé küldi IKE és DME felé (műszerfal -48fok inditásnál és dadog a motor a tököm meg tele vele).
- másrészt a nekem új fajta levegő tömegmérőm van amiben benne van a levegő hőmérő és nem külön (ez a Facelift utáni Sor6-ba jött be).
Ha bármelyik túl hideget mond akkor túldúsít és lehet ilyen hiba.

2010dec20 már folyamatban volt a szívatós thermosztát víz hőfok mérő csere. Ezért töröltem újra pedig jelentkezett melegedéskor (ugyancsak abban a 45fok fölötti tartománynál). Lambda adatok gyanúsak.

2010dec21 végre volt időm a kocsival játszani. És a DME test with specified vaules tesztnél kijött, hogy a adaptív lambda controll bank1: 3,656 msec, bank2: 3,093msec miközben itt -0,3 és +0,3msec között kéne lennie.
A multiplikativ adaptáció (részleges terhelésnél) pedig tökjó 6,7% és 5,9% amikor ez meg -20 és +20% között kell lennie. Kicsit dúsit, de jó. Na innentől jött több próba vezetés mivel nem írodott csak ritkán be a 1D és 1C fenti hibák.
Maga a hiba üzenet a szabályozási határ szélét elérte nem tud tovább dúsítani.

Ami érdekes és ezért nem jött elő a hiba sűrűn csak akkor csinálta ha a kocsi +10fok alatti reggeli hideg módból indult. És a felmelegedési fázis rövid szakaszán jelentkezett (pici motorrázás is érződött az indítás után pár percen belül). A két alapjárati lambda adaptáció felmászott az egekbe 6,3-6,4 és amikor itt koppant akkor jött a hiba. Majd ahogy melegedett visszament 2-3msec környékére és persze hiba sehol. Mivel a specifikáció mutatja hogy nem kóser ezért alapos nyomozás.
A két hőmérő kiesett mivel víz cserélve lett és azonos adatokat mér a gyári új. A levegő hőmérő meg totál korrekt külső hőmérsékletet mért (figyelembe véve a motor tér plusz melegítő eltérését).

Közben már találtam nyomot a Net-en avagy milyen V8 specifikus bibik lehetnek. Többen beszámoltak M62 motor és 10fok alatt misfire és egyenetlen alapjáratról. Bár nekik több bajuk volt és állandó.
Persze teszteltük muhaatival:
- fék tisztítóval körbe fújva a rendszer hibátlan egyenletes alapjárat
- olajbeöntő és olajpálca kiszedése egyenletes alapjárat és nincs szívás mint a többieknek a fórumokon.
Kartergáz szerelés V8-on LINK ODA

Ezen a rajzon látszik a teljes rendszer:
REALOEM Link Oda
2-es maga a kartergáz leválasztó. Alapjáraton zár és járó motornál szívja a motor alatti és szelepeknél lévő olajos gázt. Ha nyitva marad alapjáraton akkor ilyen gondokat okoz.
10 és 11-es gumi gyűrű mivel V8 meleg ezért elsüti egy idő után
és ami a legérdekesebb 14-es gyűrűk a szívósor és a henger között na ezt nem tudod ellenőrizni féktisztítóval mivel oda nem megy be.
A teljes csere macerás dolog mivel a szivósor leszedéséhez kell a tüzelő anyag rail nyomás mentesitése, elektromos folytószelep leszedése elektromos kábelek leszedése stb. Szét dobtam több felé a hibát.

1.Még januárban történt:
A vákum csöveket mivel már szarrá porladtak és nagyon olcsó a csere raktam legelöre januárban:
REALOEM link a Vákum Control rendszerhez
A képen cserére került 9, 10, 11, 12-es csövek és 8-as gyűrű mivel szét porladt :lol:

2.Bár már januárban kérdeztem Üzemanyag rendszer tesztre csak vagy 2 hete tudtam eljutni az NTautóhoz mivel csak nekik van nyomás mérőjük. 3,5Bar üzemi stabil nyomás és lekapcsolás után is tartja: Ergó szűrő, pumpa stb jó. Ez hibátlan.
Ja és még valami az NT-sek amikor levedték a olajbeöntő kupakot cirka 1 cm-re akkor szvó hang hallatszott. Pedig ezt néztük a muhaati-val de akkor nem volt. Talán más volt a hőmérséklet tartomány amikor néztük.

3.Második szerelési adag: ma csak a realoem 2-es és 10-est cseréltük és várom a lambda adatok változását. A 2-es karter szűrőn egyértelműen látszott a 10-es gumi mellett elfojt kicsi olaj amit már korábban látott a muhaati hátul. Igaz nagyon kevés szivárgás volt.
Jelenleg lépegetnek vissza a lambda értékek. De majd a reggeli próba a mérvadó hideg motorral kezdve.

4.Ha nem javul akkor jöhet a 11-es és a 14-es gumi gyűrűk is.

Jackson, akinek folyamatban a javulás
ui: Alibiman olvasta valahol hogy V8-on ezt a kartergáz szűrő célszerű 60ekm-enként cserélni. Anyám hol vannak még ilyen adatok mit mennyit után célszerű akkor is dobni ha nincs baja?

2011.03.02. 22:48

jackson írta:Egy hosszabb nyomozás eredményét szeretném megosztani veletek.

Kezdődött, hogy a tavaly téli hópartin amikor -10fokban kellett indítani a kocsit kicsit egyenetlenül járt és egy pillanatra felnyomta a sárga motor lámpát. Még akkor bele néztem és láttam misfire volt ami az érdekes nem inditás után, hanem már cirka 45-75fokos víz környékén tehát pár perccel (alapjáraton - mire kiástam - késöbb).

2010dec19 Mivel tudjátok maximalista hülye vagyok engem nagyon zavart. Még akkor este lenyomoztam a hibát (hajnali 1 óra - hülye BMWs) a teremgarázsban.
1D DME: Additive mixture adaptation, bank 2 controll limit reached
1C DME: Additive mixture adaptation, bank 1 controll limit reached
Ezek miatt volt sárga lámpa rövid időre
39 DME: Misfire detection cyl 1.
32 DME: Misfire detection cyl 2.
3E DME: Misfire at several cylinders. (logikus mivel fent kettő csinálta igaz mindkettő csak egyszer)
0A DME: Signal oxygen sensor before cat. conv., bank 1 amúgy ez az új szenzor ha jól emlékszem

Egyrészt utánna nem jelentkezett egyből. Minden törölve majd késöbb előjött. Gyanúba került a Metabong üzemanyag adalék de az kizárható mivel utána nem raktam bele csak 100-as benzint (jól járt a OMV) vagy 2-3 alkalommal és a gond maradt.

Csak az 1C és 1D szivat (OBDII szabványos P1159 és P1161 kód) ezt azt jelenti, hogy vagy:
- kevés üzemanyagot kap (szűrő eltömődött, szivatyú vagy üzemanyagcső hiba),
- valamelyik szenzor hibás (például hőmérők stb.)
- több levegőt kap na itt egy halom lehetőség levegőtömegmérő és lambda szonda közötti szakaszon valahonnan levegő jut be.
No persze ezt nem lambda szonda cserével érjük el már csak azért sem mivel a bank1 történetesen gyári új (vagy 2 hónapos).

A külső hőmérő szenzor korrekt értékeket mért a műszerfalra na ja csak itt két másik hőmérő is bele ugathat:
- az thermosztát hűtővíz hőmérő ami éppen két felé küldi IKE és DME felé (műszerfal -48fok inditásnál és dadog a motor a tököm meg tele vele).
- másrészt a nekem új fajta levegő tömegmérőm van amiben benne van a levegő hőmérő és nem külön (ez a Facelift utáni Sor6-ba jött be).
Ha bármelyik túl hideget mond akkor túldúsít és lehet ilyen hiba.

2010dec20 már folyamatban volt a szívatós thermosztát víz hőfok mérő csere. Ezért töröltem újra pedig jelentkezett melegedéskor (ugyancsak abban a 45fok fölötti tartománynál). Lambda adatok gyanúsak.

2010dec21 végre volt időm a kocsival játszani. És a DME test with specified vaules tesztnél kijött, hogy a adaptív lambda controll bank1: 3,656 msec, bank2: 3,093msec miközben itt -0,3 és +0,3msec között kéne lennie.
A multiplikativ adaptáció (részleges terhelésnél) pedig tökjó 6,7% és 5,9% amikor ez meg -20 és +20% között kell lennie. Kicsit dúsit, de jó. Na innentől jött több próba vezetés mivel nem írodott csak ritkán be a 1D és 1C fenti hibák.
Maga a hiba üzenet a szabályozási határ szélét elérte nem tud tovább dúsítani.

Ami érdekes és ezért nem jött elő a hiba sűrűn csak akkor csinálta ha a kocsi +10fok alatti reggeli hideg módból indult. És a felmelegedési fázis rövid szakaszán jelentkezett (pici motorrázás is érződött az indítás után pár percen belül). A két alapjárati lambda adaptáció felmászott az egekbe 6,3-6,4 és amikor itt koppant akkor jött a hiba. Majd ahogy melegedett visszament 2-3msec környékére és persze hiba sehol. Mivel a specifikáció mutatja hogy nem kóser ezért alapos nyomozás.
A két hőmérő kiesett mivel víz cserélve lett és azonos adatokat mér a gyári új. A levegő hőmérő meg totál korrekt külső hőmérsékletet mért (figyelembe véve a motor tér plusz melegítő eltérését).

Közben már találtam nyomot a Net-en avagy milyen V8 specifikus bibik lehetnek. Többen beszámoltak M62 motor és 10fok alatt misfire és egyenetlen alapjáratról. Bár nekik több bajuk volt és állandó.
Persze teszteltük muhaatival:
- fék tisztítóval körbe fújva a rendszer hibátlan egyenletes alapjárat
- olajbeöntő és olajpálca kiszedése egyenletes alapjárat és nincs szívás mint a többieknek a fórumokon.
Kartergáz szerelés V8-on LINK ODA

Ezen a rajzon látszik a teljes rendszer:
REALOEM Link Oda
2-es maga a kartergáz leválasztó. Alapjáraton zár és járó motornál szívja a motor alatti és szelepeknél lévő olajos gázt. Ha nyitva marad alapjáraton akkor ilyen gondokat okoz.
10 és 11-es gumi gyűrű mivel V8 meleg ezért elsüti egy idő után
és ami a legérdekesebb 14-es gyűrűk a szívósor és a henger között na ezt nem tudod ellenőrizni féktisztítóval mivel oda nem megy be.
A teljes csere macerás dolog mivel a szivósor leszedéséhez kell a tüzelő anyag rail nyomás mentesitése, elektromos folytószelep leszedése elektromos kábelek leszedése stb. Szét dobtam több felé a hibát.

1.Még januárban történt:
A vákum csöveket mivel már szarrá porladtak és nagyon olcsó a csere raktam legelöre januárban:
REALOEM link a Vákum Control rendszerhez
A képen cserére került 9, 10, 11, 12-es csövek és 8-as gyűrű mivel szét porladt :lol:

2.Bár már januárban kérdeztem Üzemanyag rendszer tesztre csak vagy 2 hete tudtam eljutni az NTautóhoz mivel csak nekik van nyomás mérőjük. 3,5Bar üzemi stabil nyomás és lekapcsolás után is tartja: Ergó szűrő, pumpa stb jó. Ez hibátlan.
Ja és még valami az NT-sek amikor levedték a olajbeöntő kupakot cirka 1 cm-re akkor szvó hang hallatszott. Pedig ezt néztük a muhaati-val de akkor nem volt. Talán más volt a hőmérséklet tartomány amikor néztük.

3.Második szerelési adag: ma csak a realoem 2-es és 10-est cseréltük és várom a lambda adatok változását. A 2-es karter szűrőn egyértelműen látszott a 10-es gumi mellett elfojt kicsi olaj amit már korábban látott a muhaati hátul. Igaz nagyon kevés szivárgás volt.
Jelenleg lépegetnek vissza a lambda értékek. De majd a reggeli próba a mérvadó hideg motorral kezdve.

4.Ha nem javul akkor jöhet a 11-es és a 14-es gumi gyűrűk is.

Jackson, akinek folyamatban a javulás
ui: Alibiman olvasta valahol hogy V8-on ezt a kartergáz szűrő célszerű 60ekm-enként cserélni. Anyám hol vannak még ilyen adatok mit mennyit után célszerű akkor is dobni ha nincs baja?


uhh

:)
ez azért komoly.

Re:

2011.12.19. 19:27

Illes írta:A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:

Re: Re:

2011.12.31. 13:58

denny19 írta:
Illes írta:A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:


sziasztok múlthéten ki lett cserélve a kartergázvisszavezető szelep+minden a környéken lévő cső kitisztitva,állitólag,+1 olajcsővet újra kellett cserélni, ami a nivópálcától megy, szét volt málva......alapjáratom kicsit volt rázta a kasznit olajbetöltő levételénél mégjobban ingadozott alacsonyabb lett picit,de csak picit, tippem (kartergázvisszavezető szelep)..de nem oldódott meg a hiba . az alapjárat megint alacsony. levegőfolytószelep vagy hogy is hivják pillangószelepnél találtam egy menetes részt ami által az alapjáratot belőttem elvileg. Mehúzásra gázt adott az autónak felpörgött :facepalm: akkor csak az lehetett,(azt mondták nem lehet állitani az alapjáraton a BMW-n,lehet hülyeséget mondtak)nem vagyok nagy autó szaki,kérdésem annyi lenne hogy az olajbetöltő levételével mégalacsonyabb lett az alapjárat majdnem leáll a motor úgy rázkódik, elvileg most lett átnézve minden ,ez normális?olvastam hogy nemnagyon jackson szerint,de sok ember szerint meg az ,sztem meg nemtudom,...nem :shock: ,csak azt nem értem ha a szerelő átnézte honnan a francból szivhat levegőt ha sziv.........
:oops: :oops: :oops:

nincs hosszú ii betűm sorry

Re: Re:

2011.12.31. 16:59

denny19 írta:
denny19 írta:
Illes írta:A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:


sziasztok múlthéten ki lett cserélve a kartergázvisszavezető szelep+minden a környéken lévő cső kitisztitva,állitólag,+1 olajcsővet újra kellett cserélni, ami a nivópálcától megy, szét volt málva......alapjáratom kicsit volt rázta a kasznit olajbetöltő levételénél mégjobban ingadozott alacsonyabb lett picit,de csak picit, tippem (kartergázvisszavezető szelep)..de nem oldódott meg a hiba . az alapjárat megint alacsony. levegőfolytószelep vagy hogy is hivják pillangószelepnél találtam egy menetes részt ami által az alapjáratot belőttem elvileg. Mehúzásra gázt adott az autónak felpörgött :facepalm: akkor csak az lehetett,(azt mondták nem lehet állitani az alapjáraton a BMW-n,lehet hülyeséget mondtak)nem vagyok nagy autó szaki,kérdésem annyi lenne hogy az olajbetöltő levételével mégalacsonyabb lett az alapjárat majdnem leáll a motor úgy rázkódik, elvileg most lett átnézve minden ,ez normális?olvastam hogy nemnagyon jackson szerint,de sok ember szerint meg az ,sztem meg nemtudom,...nem :shock: ,csak azt nem értem ha a szerelő átnézte honnan a francból szivhat levegőt ha sziv.........
:oops: :oops: :oops:

nincs hosszú ii betűm sorry


Az én autómnál ez így néz ki.
Alapjárat !üzemi hőmérsékleten! 650rpm nem rángat nem szaggat nem hagy ki,meg semmi ilyesmi.
Ha leveszem az olajbeöntő sapkát akkor leesik olyan 580-ra és picit darabosan jár,amint visszateszem rögtön beáll 650-re és kisimul. :)

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.09. 20:06

Sziasztok végigolvastam az egész topic-ot jopár jelenség illik az enyémre is mint pl gözmozdony szerü süvöltés ,karistoló hang ,nekem hidegen menet közbe le is áll néha(hiibatárooló üres) arra jutottam hogy ki kellene cserélni minden csövet egyszerrre meg szelepet amit kell ,ha valaki ezeen már tul van 20-as m52tu motorral kérném ossza meg tapasztalatait velem árak beszerzési helyek stb...

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.09. 23:38

brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 00:22

adam001 írta:brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 00:30

204d1 írta:
adam001 írta:brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 00:38

adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 00:45

204d1 írta:
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?


nem kék!miért?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 01:59

adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?


nem kék!miért?


Hengerfej?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.01.10. 13:26

Hengerfej?[/quote]

TELJESEN JO!

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Kép

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.02.04. 18:29

adam001 írta:Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.02.04. 18:47

adam001 írta:
adam001 írta:Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?


Ez a motorolaj pálca nem?Ha igen,akkor erősen túl van töltve.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2012.02.04. 18:51

adam001 írta:
adam001 írta:Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?


Szerintem kizárt hogy 7,5L olaj helyett 15L öntöttek bele. :) A pálcán a min-max között 1L a szintkülönbség.
Ehhez képest amit te bejelöltél...... :)
Egyébként ha több van benne az nagyon nem jó.
Hozzászólás küldése

VigLink badge