Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 11:24

Bummer írta:Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

a szívósort én sem veszem le.a légtömegmérő utáni gumiharangot is cserélem,ha le lesz véve már több hely lesz felül.vagy alulról,majd meglátom menet közben. :D

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 11:26

Taxi969 írta:
Imco írta:
atti523i írta:szevasz! te cserélted a szűrőt?a csövezést is cserélted?a szelepfedélnél hogy kell levenni a csövet?nem akarom feszegetni nehogy eltörjön,mert elég jó állapotunak tünik.egy tisztítás után lehet hogy visszaraknám.a szűrőhöz honnan könnyebb hozzáférni?motortérből vagy alulról érdemes cserélni?

Gondolom nem a szűrőt akarod tisztítani. Valami 6-8e pénz és még jó is lesz! :)
A szűrő cseréhez leborítottuk a szívó sort. Kényelmesebb, sokkal.
Azon a csövön nekem van egy gyűrű, azt kell érzéssel nyomni és akkor kijön!-ha igaz! :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:

Ismet egy dolog amit csak gyariban...en 27e, bol csereltem gyari szeparatort es a ket gyari csovet...ujabb gondtalan 100e km...

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 11:30

atti523i írta:
Bummer írta:Nem egy nagy tortenet kicserelni...en a szivosort biztos nem vennem le...

Ez volt az elso tortenet amit csereltem a kocsin anno....

A klikkes csoveknel a kulso gyurut kell osszenyomni...szeparator visszavezeto csovet a karter kis fem pockerol schnitzerrel levagni...nehigy letorjon...

a szívósort én sem veszem le.a légtömegmérő utáni gumiharangot is cserélem,ha le lesz véve már több hely lesz felül.vagy alulról,majd meglátom menet közben. :D

Lesz benne tortenet azert...kicsit nogyogyasz melo...jo a kis kez...

Javaslom meg szabadon dobd ra a karter csovet...mert a helyen rogvest szopol...ha be tudod jol forgatni oldalrol akkor mindket cso ra....es csak alul felul egy klikk....kis csavarozas es kesz...

Szivosor tomitest (ami a szeparator es a sor kozott van)....mindenkeppen cseres...

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 11:51

Szivosor tomitest (ami a szeparator es a sor kozott van)....mindenkeppen cseres...[/quote]
ezt pontosítanád egy picit,mert nem értem.(szeparátor és a sor között van...)

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.02.25. 12:14

muhaati írta:
Taxi969 írta:
Imco írta: :)


Szia,
engem is érdekelne a beszerzési forrásod az "olajszeparátor" tekintetében, nekem Muha Ati mondta, hogy a gyári 30e. körül van,
és én is 10-15e. körül találtam utángyártottat. Érdemes nem gyárit berakni?
Előre is köszi, üdv.:


Egészen pontosan 14.280. +áfa a gyári.


Köszi a pontosítást, így már nem gondolkozom az utángyártottban.
Üdv.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.03.22. 23:37

Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött... :(
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.03.24. 22:39

Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.03.25. 09:02

keszeg írta:Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!
Ami a karterbe megy le annak fújnia kéne, ha zárva a membrán. A membránt a vákuum szabályozza. Ha hülyeséget írtam, hamarosan kijavítanak! :) Valahol irtunk erről bővebben tavaly ősszel.
Ha az autóval egy idős a szeparátor, akkor ne habozz kicserélni. AZ enyémet szétszedtük. Felkeményedett gumit találtuk.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.03.25. 10:40

Imco írta:
keszeg írta:Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne,hogy az olaj szeparatornak a kartel gáz csőnél és a nívo pálcánál is szívó hatás kell,hogy legyen? Ès még annyit kérdeznék,hogy a membràn milyen fordulat tartományban zár és mikor nyit? 520i 97-es motorrol lenne szó. Megköszönném ha valaki segítene felvilágosítani mert erről sehol nem találtam semmit!
Ami a karterbe megy le annak fújnia kéne, ha zárva a membrán. A membránt a vákuum szabályozza. Ha hülyeséget írtam, hamarosan kijavítanak! :) Valahol irtunk erről bővebben tavaly ősszel.
Ha az autóval egy idős a szeparátor, akkor ne habozz kicserélni. AZ enyémet szétszedtük. Felkeményedett gumit találtuk.


Már kicseréltem a szeparátort de valami nincs rendben vele mert néha füstöl a kocsi nagyon. Alapjáraton a kartelba vezető végén is szív és fordulaton is és néha felkapja az olajat emiatt! A kocsiban 320000 ezer km-ter van és elég nagy a kartelgáza és arra gondoltam,hogy a nagy kartelgáz nyomás miatt nem tud esetleg bezárni a membrán.Létezhet ilyen szerintetek? És még egy kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.03.29. 15:33

keszeg írta:Már kicseréltem a szeparátort de valami nincs rendben vele mert néha füstöl a kocsi nagyon. Alapjáraton a kartelba vezető végén is szív és fordulaton is és néha felkapja az olajat emiatt! A kocsiban 320000 ezer km-ter van és elég nagy a kartelgáza és arra gondoltam,hogy a nagy kartelgáz nyomás miatt nem tud esetleg bezárni a membrán.Létezhet ilyen szerintetek? És még egy kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?

Sajnos nem biztos, hogy 100 az infóm. Épp a héten néztünk E46 20i-t és ott is szív a karterből.
A felújításra szavazok, főleg ha hosszútávra tervezel!
A bontott plusz a beépítés kb = a felújítással, enyhe túlzással. Persze sok függ a szerelőtől, az alkatrész áraktól stb.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.07.22. 17:27

Nos nekem olyan problémám lenne, hogy gyengébb lett az autó, gázadásra kicsit dadog, olajból csipeget kicsit, ha letekerem az olajsapkát fura hangot ad és pár másodperc múlva leáll.
Olvastam már több hibalehetőséget. Membrán, kartercső, szűrő... Melyikkel lehet problémám?

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.07.22. 18:11

Imco írta:
keszeg írta:...kérdés,mi a jobb felujítani a motort vagy nézni egy kevés kilométeres bontottat?


A felújításra szavazok, főleg ha hosszútávra tervezel!
A bontott plusz a beépítés kb = a felújítással, enyhe túlzással. Persze sok függ a szerelőtől, az alkatrész áraktól stb.


...és függ a bontott (beépítendő) motor állapotától.
A felújítás is jó dolog, csak olyan, mint kanyargó ösvényen bekötött szemmel futni egy szakadék felé. :)

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.12.02. 20:14

Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.12.02. 20:23

didli írta:Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:


Nincs ezzel semmi baj. Neked a régebbi fajta kell.

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2015.12.02. 20:28

muhaati írta:
didli írta:Sziasztok!

Egy jó ismerősöm hozott nekem szervizalkatrészeket a 97-es 528iA-ba. Viszont elkezdtem vizsgálgatni őket beszerelés előtt és a kartergázszűrőnél elakadtam.
Ilyet hozott: (eről a febi oldalán olvastam, hogy 98-tól kell ilyen) :(
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1617501566

szerintem és a realOEM szerint viszont az enyémbe ilyen való:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1487

No de most jön a csavar. Megnéztem, hogy milyen van benne és ekkor nem örültem:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_160652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerintetek ez melyik? Egyik sem? De akkor milyen kell bele? :x :? :oops:


Nincs ezzel semmi baj. Neked a régebbi fajta kell.


Köszi a gyors választ, akkor cseréltetem gyorsan.(amúgy én voltam ott hétfőn "hülyeségeket" kérdezni a szervó olajjal kapcs. még azóta sem lettem okosabb)

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2016.08.18. 21:59

szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2016.08.19. 09:55

Nekem inditáskor, inkább hidegben csinálja, hogy hosszan elnyújtott -a száraz ajtózsanérhoz hasonló- kb 2-3masodperc alatt magasodó frekvenciával végbenenő nyöszörgést. Szóval ha valaki tud szerezni gyári újat, akkor arra én is vevő lennék. hátha csökkenne az olajzabálás.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2016.08.19. 09:56

helyesbítek... a motor beindulását követően van ez a jelenség.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2016.08.19. 10:35

atti523i írta:szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)

Re: 528i kartervisszavezető probléma

2016.08.19. 11:51

kovessyroli írta:
atti523i írta:szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)

nekem a régi fajta van,97-es a gép.alapjáratit+fojtót én is kipucoltam,a felső cső cserélve.igaz azt se kellett volna,minimális lerakódás van benne.alsót nem cseréltem,repedést nem láttam rajta,megnyomkodva nem éreztem lerakódást.milyen gumicsövet érdemes venni?-gondolom olajálló legyen.
Hozzászólás küldése

VigLink badge