* *
Pontos idő: 2017.10.24. 13:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 11:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Nekem inditáskor, inkább hidegben csinálja, hogy hosszan elnyújtott -a száraz ajtózsanérhoz hasonló- kb 2-3masodperc alatt magasodó frekvenciával végbenenő nyöszörgést. Szóval ha valaki tud szerezni gyári újat, akkor arra én is vevő lennék. hátha csökkenne az olajzabálás.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

cserélted már te is,vagy még a gyári van benne?nálam is így szól,csak nálam nem hagyja abba amíg jár a motor.a hócipőm tele a sok utángyártott szarral. a gyárit meg gondolom aranyárban mérik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 13:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem olyan drága, csak keresni kéne valakit, aki nem én vagyok, és a Rack autónál húznak le. Amúgy én nem cseréltem, de hogy előttem cserélték-e azt nem tudom. valószínű...

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
kovessyroli írta:
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)

nekem a régi fajta van,97-es a gép.alapjáratit+fojtót én is kipucoltam,a felső cső cserélve.igaz azt se kellett volna,minimális lerakódás van benne.alsót nem cseréltem,repedést nem láttam rajta,megnyomkodva nem éreztem lerakódást.milyen gumicsövet érdemes venni?-gondolom olajálló legyen.


Én ezekről beszélek:
+ vettem még egy kis gumi könyököt az alapjárati motorhoz (szürke gumiból van)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 21:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
atti523i írta:
kovessyroli írta:
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:


Csak a szeparátort cserélted , vagy a csöveket is?
Mert 4 vagy 5 db csövet is illik ilyenkor cserélni, ami a kartergáz elvezetéséért felelős.
Van egy, ami lemegy a blokkhoz, abban nekem például olyan világosbarnás olajtrutyi volt, hogy ott nem jött át egy gramm gáz sem.

Én Febi lecsapatót vettem, és nekem azóta hibátlan az alapjárat, nem fullad, nem köhög, hibátlan.
Alapjárati motort és fojtószelepet szépen kimostuk spray-vel, minden cseréltünk, és no problemo. 8)

nekem a régi fajta van,97-es a gép.alapjáratit+fojtót én is kipucoltam,a felső cső cserélve.igaz azt se kellett volna,minimális lerakódás van benne.alsót nem cseréltem,repedést nem láttam rajta,megnyomkodva nem éreztem lerakódást.milyen gumicsövet érdemes venni?-gondolom olajálló legyen.


Én ezekről beszélek:
+ vettem még egy kis gumi könyököt az alapjárati motorhoz (szürke gumiból van)
Kép

az enyémnél még nincs ennyi cső szerencsére.a szelepfedél meg a lecsapató közötti speciál mint a képen,alul csak egy sima gumi cső megy a nívópálcához.az alsót kérdeztem hogy mivel lehet esetleg helyettesíteni,mert szerintem felesleges kb 5e ft-ért megvenni amit a csomagban adnak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 12:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A felső csövet én megvettem, mert azt nehéz helyettesíteni, de az alsó ha jól látom akkor valami közönséges gumitömlő. Amúgy igen,nekünk a régebbi fajta kell.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2017.07.01. 11:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:

kivettem az olajszeparátort.mindkét csövön ha fújom,ha szívom jön a levegő.jó ez így?a felső kör alakú résznél lévő kijáratnál,ahol az a gumigyűrü van,ott is érezni a levegő mozgását,és egy kis olajgőz is van benne.ott nem kellene zártnak lennie?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 22:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
atti523i írta:
szevasztok! vaico olajszeparátor került a gépbe.nem mentem vele 3000km-ert,és ritmikusan kb 2 másodpercenként "szuszogó
"hangot ad.elég hangos,még az utastérben is hallani,ami zavaró.az olajbeöntő sapkát levéve nem változik az alapjárat,szerintem megadta magát.mi a véleményetek?akitől vettem azt mondja nem szokott gond lenni a vaico-val.úgy látszik csak én szopok mindig az utángyártott cuccokkal :D 320e km van az autóban,a gyárival elötte nem volt gond,de mint lelkismeretes tulaj gondoltam kicserélem.jobb lett volna nem hozzányúlni :facepalm:

kivettem az olajszeparátort.mindkét csövön ha fújom,ha szívom jön a levegő.jó ez így?a felső kör alakú résznél lévő kijáratnál,ahol az a gumigyűrü van,ott is érezni a levegő mozgását,és egy kis olajgőz is van benne.ott nem kellene zártnak lennie?

jön paksról a gyári.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator