* *
Pontos idő: 2024.03.29. 14:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.25. 14:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a választ,egyébként miután kicserélted a fura hangja alapjáraton megmaradt,a szelepnek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.25. 17:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
Köszi a választ,egyébként miután kicserélted a fura hangja alapjáraton megmaradt,a szelepnek?


Igen, nem változott semmi! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.25. 19:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
Sziasztok

Most találtam ezt a topikot...
Leállítás után nekem is ad egy ilyen szisszenő hangot valami.
Illetve alapjáraton ilyen fura surolós hangja van ennek a szelepnek,de ha picit megemelem a fordulatot pl 900-ra akkor már semmi hangja.

Ez így jó vagy nem? :)

Mindenesetre holnap ránézek,de érdekelne a véleményetek...
(nem eszik sokat az autó,könnyen indul,stabil az alapjárat,olaj fogyasztás nincs,stb.)


Hali!

Nekem is szisszen leállításnál, és a súrolós hangja is megvan mint neked (528iA).

Mióta megvettem ilyen 3,5 éve. Szerintem ez természetes.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.25. 21:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben,köszönöm a válaszokat,akkor nem nyúlok hozzá.
üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.01. 21:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy hosszabb nyomozás eredményét szeretném megosztani veletek.

Kezdődött, hogy a tavaly téli hópartin amikor -10fokban kellett indítani a kocsit kicsit egyenetlenül járt és egy pillanatra felnyomta a sárga motor lámpát. Még akkor bele néztem és láttam misfire volt ami az érdekes nem inditás után, hanem már cirka 45-75fokos víz környékén tehát pár perccel (alapjáraton - mire kiástam - késöbb).

2010dec19 Mivel tudjátok maximalista hülye vagyok engem nagyon zavart. Még akkor este lenyomoztam a hibát (hajnali 1 óra - hülye BMWs) a teremgarázsban.
1D DME: Additive mixture adaptation, bank 2 controll limit reached
1C DME: Additive mixture adaptation, bank 1 controll limit reached
Ezek miatt volt sárga lámpa rövid időre
39 DME: Misfire detection cyl 1.
32 DME: Misfire detection cyl 2.
3E DME: Misfire at several cylinders. (logikus mivel fent kettő csinálta igaz mindkettő csak egyszer)
0A DME: Signal oxygen sensor before cat. conv., bank 1 amúgy ez az új szenzor ha jól emlékszem

Egyrészt utánna nem jelentkezett egyből. Minden törölve majd késöbb előjött. Gyanúba került a Metabong üzemanyag adalék de az kizárható mivel utána nem raktam bele csak 100-as benzint (jól járt a OMV) vagy 2-3 alkalommal és a gond maradt.

Csak az 1C és 1D szivat (OBDII szabványos P1159 és P1161 kód) ezt azt jelenti, hogy vagy:
- kevés üzemanyagot kap (szűrő eltömődött, szivatyú vagy üzemanyagcső hiba),
- valamelyik szenzor hibás (például hőmérők stb.)
- több levegőt kap na itt egy halom lehetőség levegőtömegmérő és lambda szonda közötti szakaszon valahonnan levegő jut be.
No persze ezt nem lambda szonda cserével érjük el már csak azért sem mivel a bank1 történetesen gyári új (vagy 2 hónapos).

A külső hőmérő szenzor korrekt értékeket mért a műszerfalra na ja csak itt két másik hőmérő is bele ugathat:
- az thermosztát hűtővíz hőmérő ami éppen két felé küldi IKE és DME felé (műszerfal -48fok inditásnál és dadog a motor a tököm meg tele vele).
- másrészt a nekem új fajta levegő tömegmérőm van amiben benne van a levegő hőmérő és nem külön (ez a Facelift utáni Sor6-ba jött be).
Ha bármelyik túl hideget mond akkor túldúsít és lehet ilyen hiba.

2010dec20 már folyamatban volt a szívatós thermosztát víz hőfok mérő csere. Ezért töröltem újra pedig jelentkezett melegedéskor (ugyancsak abban a 45fok fölötti tartománynál). Lambda adatok gyanúsak.

2010dec21 végre volt időm a kocsival játszani. És a DME test with specified vaules tesztnél kijött, hogy a adaptív lambda controll bank1: 3,656 msec, bank2: 3,093msec miközben itt -0,3 és +0,3msec között kéne lennie.
A multiplikativ adaptáció (részleges terhelésnél) pedig tökjó 6,7% és 5,9% amikor ez meg -20 és +20% között kell lennie. Kicsit dúsit, de jó. Na innentől jött több próba vezetés mivel nem írodott csak ritkán be a 1D és 1C fenti hibák.
Maga a hiba üzenet a szabályozási határ szélét elérte nem tud tovább dúsítani.

Ami érdekes és ezért nem jött elő a hiba sűrűn csak akkor csinálta ha a kocsi +10fok alatti reggeli hideg módból indult. És a felmelegedési fázis rövid szakaszán jelentkezett (pici motorrázás is érződött az indítás után pár percen belül). A két alapjárati lambda adaptáció felmászott az egekbe 6,3-6,4 és amikor itt koppant akkor jött a hiba. Majd ahogy melegedett visszament 2-3msec környékére és persze hiba sehol. Mivel a specifikáció mutatja hogy nem kóser ezért alapos nyomozás.
A két hőmérő kiesett mivel víz cserélve lett és azonos adatokat mér a gyári új. A levegő hőmérő meg totál korrekt külső hőmérsékletet mért (figyelembe véve a motor tér plusz melegítő eltérését).

Közben már találtam nyomot a Net-en avagy milyen V8 specifikus bibik lehetnek. Többen beszámoltak M62 motor és 10fok alatt misfire és egyenetlen alapjáratról. Bár nekik több bajuk volt és állandó.
Persze teszteltük muhaatival:
- fék tisztítóval körbe fújva a rendszer hibátlan egyenletes alapjárat
- olajbeöntő és olajpálca kiszedése egyenletes alapjárat és nincs szívás mint a többieknek a fórumokon.
Kartergáz szerelés V8-on LINK ODA

Ezen a rajzon látszik a teljes rendszer:
REALOEM Link Oda
2-es maga a kartergáz leválasztó. Alapjáraton zár és járó motornál szívja a motor alatti és szelepeknél lévő olajos gázt. Ha nyitva marad alapjáraton akkor ilyen gondokat okoz.
10 és 11-es gumi gyűrű mivel V8 meleg ezért elsüti egy idő után
és ami a legérdekesebb 14-es gyűrűk a szívósor és a henger között na ezt nem tudod ellenőrizni féktisztítóval mivel oda nem megy be.
A teljes csere macerás dolog mivel a szivósor leszedéséhez kell a tüzelő anyag rail nyomás mentesitése, elektromos folytószelep leszedése elektromos kábelek leszedése stb. Szét dobtam több felé a hibát.

1.Még januárban történt:
A vákum csöveket mivel már szarrá porladtak és nagyon olcsó a csere raktam legelöre januárban:
REALOEM link a Vákum Control rendszerhez
A képen cserére került 9, 10, 11, 12-es csövek és 8-as gyűrű mivel szét porladt :lol:

2.Bár már januárban kérdeztem Üzemanyag rendszer tesztre csak vagy 2 hete tudtam eljutni az NTautóhoz mivel csak nekik van nyomás mérőjük. 3,5Bar üzemi stabil nyomás és lekapcsolás után is tartja: Ergó szűrő, pumpa stb jó. Ez hibátlan.
Ja és még valami az NT-sek amikor levedték a olajbeöntő kupakot cirka 1 cm-re akkor szvó hang hallatszott. Pedig ezt néztük a muhaati-val de akkor nem volt. Talán más volt a hőmérséklet tartomány amikor néztük.

3.Második szerelési adag: ma csak a realoem 2-es és 10-est cseréltük és várom a lambda adatok változását. A 2-es karter szűrőn egyértelműen látszott a 10-es gumi mellett elfojt kicsi olaj amit már korábban látott a muhaati hátul. Igaz nagyon kevés szivárgás volt.
Jelenleg lépegetnek vissza a lambda értékek. De majd a reggeli próba a mérvadó hideg motorral kezdve.

4.Ha nem javul akkor jöhet a 11-es és a 14-es gumi gyűrűk is.

Jackson, akinek folyamatban a javulás
ui: Alibiman olvasta valahol hogy V8-on ezt a kartergáz szűrő célszerű 60ekm-enként cserélni. Anyám hol vannak még ilyen adatok mit mennyit után célszerű akkor is dobni ha nincs baja?

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.02. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Egy hosszabb nyomozás eredményét szeretném megosztani veletek.

Kezdődött, hogy a tavaly téli hópartin amikor -10fokban kellett indítani a kocsit kicsit egyenetlenül járt és egy pillanatra felnyomta a sárga motor lámpát. Még akkor bele néztem és láttam misfire volt ami az érdekes nem inditás után, hanem már cirka 45-75fokos víz környékén tehát pár perccel (alapjáraton - mire kiástam - késöbb).

2010dec19 Mivel tudjátok maximalista hülye vagyok engem nagyon zavart. Még akkor este lenyomoztam a hibát (hajnali 1 óra - hülye BMWs) a teremgarázsban.
1D DME: Additive mixture adaptation, bank 2 controll limit reached
1C DME: Additive mixture adaptation, bank 1 controll limit reached
Ezek miatt volt sárga lámpa rövid időre
39 DME: Misfire detection cyl 1.
32 DME: Misfire detection cyl 2.
3E DME: Misfire at several cylinders. (logikus mivel fent kettő csinálta igaz mindkettő csak egyszer)
0A DME: Signal oxygen sensor before cat. conv., bank 1 amúgy ez az új szenzor ha jól emlékszem

Egyrészt utánna nem jelentkezett egyből. Minden törölve majd késöbb előjött. Gyanúba került a Metabong üzemanyag adalék de az kizárható mivel utána nem raktam bele csak 100-as benzint (jól járt a OMV) vagy 2-3 alkalommal és a gond maradt.

Csak az 1C és 1D szivat (OBDII szabványos P1159 és P1161 kód) ezt azt jelenti, hogy vagy:
- kevés üzemanyagot kap (szűrő eltömődött, szivatyú vagy üzemanyagcső hiba),
- valamelyik szenzor hibás (például hőmérők stb.)
- több levegőt kap na itt egy halom lehetőség levegőtömegmérő és lambda szonda közötti szakaszon valahonnan levegő jut be.
No persze ezt nem lambda szonda cserével érjük el már csak azért sem mivel a bank1 történetesen gyári új (vagy 2 hónapos).

A külső hőmérő szenzor korrekt értékeket mért a műszerfalra na ja csak itt két másik hőmérő is bele ugathat:
- az thermosztát hűtővíz hőmérő ami éppen két felé küldi IKE és DME felé (műszerfal -48fok inditásnál és dadog a motor a tököm meg tele vele).
- másrészt a nekem új fajta levegő tömegmérőm van amiben benne van a levegő hőmérő és nem külön (ez a Facelift utáni Sor6-ba jött be).
Ha bármelyik túl hideget mond akkor túldúsít és lehet ilyen hiba.

2010dec20 már folyamatban volt a szívatós thermosztát víz hőfok mérő csere. Ezért töröltem újra pedig jelentkezett melegedéskor (ugyancsak abban a 45fok fölötti tartománynál). Lambda adatok gyanúsak.

2010dec21 végre volt időm a kocsival játszani. És a DME test with specified vaules tesztnél kijött, hogy a adaptív lambda controll bank1: 3,656 msec, bank2: 3,093msec miközben itt -0,3 és +0,3msec között kéne lennie.
A multiplikativ adaptáció (részleges terhelésnél) pedig tökjó 6,7% és 5,9% amikor ez meg -20 és +20% között kell lennie. Kicsit dúsit, de jó. Na innentől jött több próba vezetés mivel nem írodott csak ritkán be a 1D és 1C fenti hibák.
Maga a hiba üzenet a szabályozási határ szélét elérte nem tud tovább dúsítani.

Ami érdekes és ezért nem jött elő a hiba sűrűn csak akkor csinálta ha a kocsi +10fok alatti reggeli hideg módból indult. És a felmelegedési fázis rövid szakaszán jelentkezett (pici motorrázás is érződött az indítás után pár percen belül). A két alapjárati lambda adaptáció felmászott az egekbe 6,3-6,4 és amikor itt koppant akkor jött a hiba. Majd ahogy melegedett visszament 2-3msec környékére és persze hiba sehol. Mivel a specifikáció mutatja hogy nem kóser ezért alapos nyomozás.
A két hőmérő kiesett mivel víz cserélve lett és azonos adatokat mér a gyári új. A levegő hőmérő meg totál korrekt külső hőmérsékletet mért (figyelembe véve a motor tér plusz melegítő eltérését).

Közben már találtam nyomot a Net-en avagy milyen V8 specifikus bibik lehetnek. Többen beszámoltak M62 motor és 10fok alatt misfire és egyenetlen alapjáratról. Bár nekik több bajuk volt és állandó.
Persze teszteltük muhaatival:
- fék tisztítóval körbe fújva a rendszer hibátlan egyenletes alapjárat
- olajbeöntő és olajpálca kiszedése egyenletes alapjárat és nincs szívás mint a többieknek a fórumokon.
Kartergáz szerelés V8-on LINK ODA

Ezen a rajzon látszik a teljes rendszer:
REALOEM Link Oda
2-es maga a kartergáz leválasztó. Alapjáraton zár és járó motornál szívja a motor alatti és szelepeknél lévő olajos gázt. Ha nyitva marad alapjáraton akkor ilyen gondokat okoz.
10 és 11-es gumi gyűrű mivel V8 meleg ezért elsüti egy idő után
és ami a legérdekesebb 14-es gyűrűk a szívósor és a henger között na ezt nem tudod ellenőrizni féktisztítóval mivel oda nem megy be.
A teljes csere macerás dolog mivel a szivósor leszedéséhez kell a tüzelő anyag rail nyomás mentesitése, elektromos folytószelep leszedése elektromos kábelek leszedése stb. Szét dobtam több felé a hibát.

1.Még januárban történt:
A vákum csöveket mivel már szarrá porladtak és nagyon olcsó a csere raktam legelöre januárban:
REALOEM link a Vákum Control rendszerhez
A képen cserére került 9, 10, 11, 12-es csövek és 8-as gyűrű mivel szét porladt :lol:

2.Bár már januárban kérdeztem Üzemanyag rendszer tesztre csak vagy 2 hete tudtam eljutni az NTautóhoz mivel csak nekik van nyomás mérőjük. 3,5Bar üzemi stabil nyomás és lekapcsolás után is tartja: Ergó szűrő, pumpa stb jó. Ez hibátlan.
Ja és még valami az NT-sek amikor levedték a olajbeöntő kupakot cirka 1 cm-re akkor szvó hang hallatszott. Pedig ezt néztük a muhaati-val de akkor nem volt. Talán más volt a hőmérséklet tartomány amikor néztük.

3.Második szerelési adag: ma csak a realoem 2-es és 10-est cseréltük és várom a lambda adatok változását. A 2-es karter szűrőn egyértelműen látszott a 10-es gumi mellett elfojt kicsi olaj amit már korábban látott a muhaati hátul. Igaz nagyon kevés szivárgás volt.
Jelenleg lépegetnek vissza a lambda értékek. De majd a reggeli próba a mérvadó hideg motorral kezdve.

4.Ha nem javul akkor jöhet a 11-es és a 14-es gumi gyűrűk is.

Jackson, akinek folyamatban a javulás
ui: Alibiman olvasta valahol hogy V8-on ezt a kartergáz szűrő célszerű 60ekm-enként cserélni. Anyám hol vannak még ilyen adatok mit mennyit után célszerű akkor is dobni ha nincs baja?


uhh

:)
ez azért komoly.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.12.19. 19:27 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2011.04.22. 12:58
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: TATABÁNYA
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.12.31. 13:58 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2011.04.22. 12:58
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: TATABÁNYA
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
denny19 írta:
Illes írta:
A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:


sziasztok múlthéten ki lett cserélve a kartergázvisszavezető szelep+minden a környéken lévő cső kitisztitva,állitólag,+1 olajcsővet újra kellett cserélni, ami a nivópálcától megy, szét volt málva......alapjáratom kicsit volt rázta a kasznit olajbetöltő levételénél mégjobban ingadozott alacsonyabb lett picit,de csak picit, tippem (kartergázvisszavezető szelep)..de nem oldódott meg a hiba . az alapjárat megint alacsony. levegőfolytószelep vagy hogy is hivják pillangószelepnél találtam egy menetes részt ami által az alapjáratot belőttem elvileg. Mehúzásra gázt adott az autónak felpörgött :facepalm: akkor csak az lehetett,(azt mondták nem lehet állitani az alapjáraton a BMW-n,lehet hülyeséget mondtak)nem vagyok nagy autó szaki,kérdésem annyi lenne hogy az olajbetöltő levételével mégalacsonyabb lett az alapjárat majdnem leáll a motor úgy rázkódik, elvileg most lett átnézve minden ,ez normális?olvastam hogy nemnagyon jackson szerint,de sok ember szerint meg az ,sztem meg nemtudom,...nem :shock: ,csak azt nem értem ha a szerelő átnézte honnan a francból szivhat levegőt ha sziv.........
:oops: :oops: :oops:

nincs hosszú ii betűm sorry


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.12.31. 16:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
denny19 írta:
denny19 írta:
Illes írta:
A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Sziasztok valaki S.O.S be meg tudná mondani hogy a 2 es alkatrészt honnan tudom lerendelni a leggyorsabban,és a legolcsóbban kartergázvisszavezető szelep,4 es csövet sima olajcsővel lehet helyettesiteni?Köszönöm

:franko:


sziasztok múlthéten ki lett cserélve a kartergázvisszavezető szelep+minden a környéken lévő cső kitisztitva,állitólag,+1 olajcsővet újra kellett cserélni, ami a nivópálcától megy, szét volt málva......alapjáratom kicsit volt rázta a kasznit olajbetöltő levételénél mégjobban ingadozott alacsonyabb lett picit,de csak picit, tippem (kartergázvisszavezető szelep)..de nem oldódott meg a hiba . az alapjárat megint alacsony. levegőfolytószelep vagy hogy is hivják pillangószelepnél találtam egy menetes részt ami által az alapjáratot belőttem elvileg. Mehúzásra gázt adott az autónak felpörgött :facepalm: akkor csak az lehetett,(azt mondták nem lehet állitani az alapjáraton a BMW-n,lehet hülyeséget mondtak)nem vagyok nagy autó szaki,kérdésem annyi lenne hogy az olajbetöltő levételével mégalacsonyabb lett az alapjárat majdnem leáll a motor úgy rázkódik, elvileg most lett átnézve minden ,ez normális?olvastam hogy nemnagyon jackson szerint,de sok ember szerint meg az ,sztem meg nemtudom,...nem :shock: ,csak azt nem értem ha a szerelő átnézte honnan a francból szivhat levegőt ha sziv.........
:oops: :oops: :oops:

nincs hosszú ii betűm sorry


Az én autómnál ez így néz ki.
Alapjárat !üzemi hőmérsékleten! 650rpm nem rángat nem szaggat nem hagy ki,meg semmi ilyesmi.
Ha leveszem az olajbeöntő sapkát akkor leesik olyan 580-ra és picit darabosan jár,amint visszateszem rögtön beáll 650-re és kisimul. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 20:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok végigolvastam az egész topic-ot jopár jelenség illik az enyémre is mint pl gözmozdony szerü süvöltés ,karistoló hang ,nekem hidegen menet közbe le is áll néha(hiibatárooló üres) arra jutottam hogy ki kellene cserélni minden csövet egyszerrre meg szelepet amit kell ,ha valaki ezeen már tul van 20-as m52tu motorral kérném ossza meg tapasztalatait velem árak beszerzési helyek stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 00:22 
adam001 írta:
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 00:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
adam001 írta:
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 00:38 
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 00:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?


nem kék!miért?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 01:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.01.13. 01:00
Hozzászólások: 161
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:
204d1 írta:
adam001 írta:
brééking nyúúz: MOST JUTOTTUNK EL ARRA A PONTRA HOGY MOTOR INDÍT D-BE RAK FÉK FELENGED ÉS MOTOR LEÁLL! TEHÁT MOST SE ELŐRE SE HÁTRA! szerencse hogy a ház előtt...... de hogy innen hogyan továbbb?


Az alapjárat milyen?


háát kicsit alacsony, és füstöl!


Fehéret vagy kéket?


nem kék!miért?


Hengerfej?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 13:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Hengerfej?[/quote]

TELJESEN JO!

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 18:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 18:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
adam001 írta:
Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?


Ez a motorolaj pálca nem?Ha igen,akkor erősen túl van töltve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i kartervisszavezető probléma
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 18:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
adam001 írta:
Hengerfej?


TELJESEN JO!

MOst lett jó a gép kartegázszürö cserélve, pillangoszelep pucolva alapjárati egység pucolva ,kartergázszürö cserélve csövekkel együtt ,utángyártott vezmütengely jeladót cseréltem gyárira....

Még annyi észrevételem van, hogy 1 nap állás után ha megnézem az olajszintet, akkor jóval a jelzőműanyag vég flött van kb 5 centivel mintha tul lenne töltve vagy nemtudom..

a nyilal jelölt pontig olajos a pálca

Elképzelhető hogy túl töltötték az automat olajjal?ha igen mi gondot okoz ez?,mi legyen? erreszek le belőle?


Szerintem kizárt hogy 7,5L olaj helyett 15L öntöttek bele. :) A pálcán a min-max között 1L a szintkülönbség.
Ehhez képest amit te bejelöltél...... :)
Egyébként ha több van benne az nagyon nem jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator