* *
Pontos idő: 2024.05.15. 22:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.09. 19:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KORPINCS írta:
Ilyet nekem is csinált a 38-am ,ha már felkapta az olajat akkor a gyertyákat se felejtsd el letakarítani amikor összerakod ,a karterszellőztető membrán szakadása miatt volt ez a hiba nekem is. :wink:


Ez természetes,mert televághatta megint retekkel,ahogy kell...
A jelenség észlelésekor is az első lépések között volt a gyertya vizsgálata,mert elég sok mindent elárulhat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 10:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na,megjött a várvavárt csomag RHantostól ...
Nekifeszülök és utánna mondom a tapasztalatokat...
Szurkoljatok!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 20:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval,megvolt a műtét, nem volt olyan problémás,mint ahogy azt többen is mondták!
A problémám annyiban változott,hogy simább lett az alapjárat,nem fullad le ha leveszem az olajbetöltő sapkáját , de még mindig nem úgy indul,ahogy kellene. Gondolom,ki kell tisztulnia a rendszernek .
Az ereje is kezd kibontakozni , de még messze van az igazitól.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tanktaz írta:
Szóval,megvolt a műtét, nem volt olyan problémás,mint ahogy azt többen is mondták!
A problémám annyiban változott,hogy simább lett az alapjárat,nem fullad le ha leveszem az olajbetöltő sapkáját , de még mindig nem úgy indul,ahogy kellene. Gondolom,ki kell tisztulnia a rendszernek .
Az ereje is kezd kibontakozni , de még messze van az igazitól.

Vigyázni kell ezeknek a gépeknek a mozgásával. Meg kell mozgatni, mert ellustul. Aztán majd ha futásra kényszeríted, izomláza lesz.
Ezért kell állandóan edzésben tartani! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.27. 14:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na,hazaértem a nagy futamból...
Szóval,az a problémám,hogy még mindig gond van az indulással és nam nagyon értem a miértjét!
Nagyon megköszönném ha valaki segítene ötletekkel!!!
Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10. 20:46 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok márkatásak! Lenne 1 olyan kérdésem felétek h miért lehet az h az autó alapjáraton folyamatos sziszegő hangot ad a motor tetején lévő műanyag borítás mellől (jobbról)? Ahogy rálépek a gázra 1 nagyon picit akkor elmúlik illetve gyengül a hang. De ahogy leállítom a motort akkor is hallani a hangot kb 5 másodpercig utána valami luffan 1-et és abbahagyja! Lehet ez kartervisszavezető gond? Amúgy erővesztést nem tapasztaltam még se dadogást semmit! :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.30. 10:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos nálam is jelentkeztek a problémák némelyike, alapjáraton leveszem az olajbeöntő sapkát és dadogni kezd a motor, esik az alapjárat, majd lefullad, ha visszateszem minden ok. Hidegen kicsit nehezebben indul, így is pöcc röff, de kicsivel többet kell forgatnia, valamint picit megnőtt az olajfogyasztás is, de füstölni egyáltalán nem füstöl. A bizonyos emlegetett kartergáz visszavezető szelep lehet a ludas, vagy? Ha a szelep az, hétfőn már megyek is beszerző körútra. Érdemes mellette valamit még cserélni, teszem azt csöveket, stb, ugyanis eléggé el van ott minden dugva, rálátni meg nem nagyon lehet, s ahogy ismerem az autó előéletét még minden gyári...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 07:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok márkatásak! Lenne 1 olyan kérdésem felétek h miért lehet az h az autó alapjáraton folyamatos sziszegő hangot ad a motor tetején lévő műanyag borítás mellől (jobbról)? Ahogy rálépek a gázra 1 nagyon picit akkor elmúlik illetve gyengül a hang. De ahogy leállítom a motort akkor is hallani a hangot kb 5 másodpercig utána valami luffan 1-et és abbahagyja! Lehet ez kartervisszavezető gond? Amúgy erővesztést nem tapasztaltam még se dadogást semmit! :?


Meg kell találni a lukat, mert ez tuti gáz. Hogy mi a gond az nálad specifikus nem lehet előre ötletet adni végig kell nézni mindent. Csövek csatlakozások stb.

Jackson, aki sikeres nyomozást kíván

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 08:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Cyri írta:
Sziasztok márkatásak! Lenne 1 olyan kérdésem felétek h miért lehet az h az autó alapjáraton folyamatos sziszegő hangot ad a motor tetején lévő műanyag borítás mellől (jobbról)? Ahogy rálépek a gázra 1 nagyon picit akkor elmúlik illetve gyengül a hang. De ahogy leállítom a motort akkor is hallani a hangot kb 5 másodpercig utána valami luffan 1-et és abbahagyja! Lehet ez kartervisszavezető gond? Amúgy erővesztést nem tapasztaltam még se dadogást semmit! :?


Meg kell találni a lukat, mert ez tuti gáz. Hogy mi a gond az nálad specifikus nem lehet előre ötletet adni végig kell nézni mindent. Csövek csatlakozások stb.

Jackson, aki sikeres nyomozást kíván


nekem is sziszeget, nézd meg a kartermembránt, nálam az volt megszakadva és ott szivott fals levegőt azért sziszeget, müannyag körmök fogják körül, ügyesen és sok türelemel szét lehet kapni, és nézd meg a kartercsövet is, nálam az is teljesen el volt dugulva, meg a fém csonk is amire rá volt dugva, ki kellet szednem az egész olajpálca házat hogy kitisztitsam

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 17:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
jackson írta:
Cyri írta:
Sziasztok márkatásak! Lenne 1 olyan kérdésem felétek h miért lehet az h az autó alapjáraton folyamatos sziszegő hangot ad a motor tetején lévő műanyag borítás mellől (jobbról)? Ahogy rálépek a gázra 1 nagyon picit akkor elmúlik illetve gyengül a hang. De ahogy leállítom a motort akkor is hallani a hangot kb 5 másodpercig utána valami luffan 1-et és abbahagyja! Lehet ez kartervisszavezető gond? Amúgy erővesztést nem tapasztaltam még se dadogást semmit! :?


Meg kell találni a lukat, mert ez tuti gáz. Hogy mi a gond az nálad specifikus nem lehet előre ötletet adni végig kell nézni mindent. Csövek csatlakozások stb.

Jackson, aki sikeres nyomozást kíván


nekem is sziszeget, nézd meg a kartermembránt, nálam az volt megszakadva és ott szivott fals levegőt azért sziszeget, müannyag körmök fogják körül, ügyesen és sok türelemel szét lehet kapni, és nézd meg a kartercsövet is, nálam az is teljesen el volt dugulva, meg a fém csonk is amire rá volt dugva, ki kellet szednem az egész olajpálca házat hogy kitisztitsam


Köszönöm szépen a választ Jackson és Levibéka. De közben jönnek még itt gondok az autóval pl klíma de ez nem ide tartozik. A szervíz folyamatban. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 18:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő sapkát akkor megemelkedik az alapjárati fordulat. Azt szeretném kérdezni, hogy ez normális vagy ez hibára utal és akkor nekem is gond van ezen a környéken?

A válaszokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.02. 10:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Beszéltem erről a témáról egy helyi BMW guruval, akinek történetesen szintén az említett 2,8as motor van a gépében, és azt állítja, hogy ez az olajbeöntő sapka levétele utáni alapjárat ingadozás természetes jelenség és mindegyik csinálja 8O
Kicsit elbizonytalanított, s ráadásul az enyém amikor megmutattam a szerelőnek nem produkálta a jelenséget. Egy membrán vagy át van szakadva, vagy nincs. Akkor most mi van??? Kell e csinálnia vagy nem, s ha igen akkor mitől lehet???
Állítólag még van egy durvaszűrő a membrán alatt valahol, az is el lehet tömődve, hallott már valaki esetleg erről?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.02. 11:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Beszéltem erről a témáról egy helyi BMW guruval, akinek történetesen szintén az említett 2,8as motor van a gépében, és azt állítja, hogy ez az olajbeöntő sapka levétele utáni alapjárat ingadozás természetes jelenség és mindegyik csinálja 8O
Kicsit elbizonytalanított, s ráadásul az enyém amikor megmutattam a szerelőnek nem produkálta a jelenséget. Egy membrán vagy át van szakadva, vagy nincs. Akkor most mi van??? Kell e csinálnia vagy nem, s ha igen akkor mitől lehet???
Állítólag még van egy durvaszűrő a membrán alatt valahol, az is el lehet tömődve, hallott már valaki esetleg erről?


Lehet, hogy nem is annyira BMW guru? :lol: :lol: Nézze meg a kocsiját, mert a tiéd a jó? :lol:

Muhaati mit szólsz hozzá? Én úgy gondolom hogy nem kéne ingadoznia. Ha ingadozik akkor fal levegőt szív vagy fúj a karter (ugye ez a szelepfedél alatti rész autós nyelven) részbe. De normális esetben mikor kéne ilyet csinálni?

Jackson, aki telefonos segítséget kér

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.02. 11:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
fúj a karter (ugye ez a szelepfedél alatti rész autós nyelven) részbe.

A karter az a motor alja, az olajteknő az én autós nyelvemben.
Persze az is a szelepfedél alatt van! ;) :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.02. 11:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
jackson írta:
fúj a karter (ugye ez a szelepfedél alatti rész autós nyelven) részbe.

A karter az a motor alja, az olajteknő az én autós nyelvemben.
Persze az is a szelepfedél alatt van! ;) :)


Köszi nem hiába volt gyanús. Ezek a hülye német kifejezések a magyar autós szaknyelvben :lol:

Jackson, aki megpróbálja megjegyezni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.18. 19:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A héten szakítottam időt a fentebb említett rángatózás átvizsgálására, s szomorúan konstatáltam, hogy a kartergázszelepet és a nívópálca melletti szellőző csövet (6-os alkatrész) az idő vasfoga szétmállasztotta. Ezt kicserélve megszűnt minden hiba, kulturáltabb lett a motor járása és az olaj fogyasztása is valószínű emiatt lehetett, mivel olajpára formájában csak itt távozhatott. Érdemes ennyi idő távlatában ellenőrizni, akinél fennáll a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.14. 22:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajna nekem is az a fránya membrán adta meg magát meg a nivópálcához vezető cső, és az a kérdésem ki mit ajánl beszerzési forrásnak? esetleg ár?

Üdv: Párduc


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.14. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Parduc írta:
Sziasztok!

Sajna nekem is az a fránya membrán adta meg magát meg a nivópálcához vezető cső, és az a kérdésem ki mit ajánl beszerzési forrásnak? esetleg ár?

Üdv: Párduc

Helo
A legjobb ár
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.24. 22:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Most találtam ezt a topikot...
Leállítás után nekem is ad egy ilyen szisszenő hangot valami.
Illetve alapjáraton ilyen fura surolós hangja van ennek a szelepnek,de ha picit megemelem a fordulatot pl 900-ra akkor már semmi hangja.

Ez így jó vagy nem? :)

Mindenesetre holnap ránézek,de érdekelne a véleményetek...
(nem eszik sokat az autó,könnyen indul,stabil az alapjárat,olaj fogyasztás nincs,stb.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.25. 07:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
Sziasztok

Most találtam ezt a topikot...
Leállítás után nekem is ad egy ilyen szisszenő hangot valami.
Illetve alapjáraton ilyen fura surolós hangja van ennek a szelepnek,de ha picit megemelem a fordulatot pl 900-ra akkor már semmi hangja.

Ez így jó vagy nem? :)

Mindenesetre holnap ránézek,de érdekelne a véleményetek...
(nem eszik sokat az autó,könnyen indul,stabil az alapjárat,olaj fogyasztás nincs,stb.)


Szia Gabii! Nekem is a szitu ugyan ez már régóta! Egy pár Bmw fanatikus ismerősöm mondta h ne foglalkozzak vele, semmi gondja az autónak! Ez ilyen. És az a helyzet azóta is kételkedek ebben. :?

A lényeg az, hogy én kicseréltem a kartergáz szűrőt, de semmivel nem lett jobb! Lényegében ennyi.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator