* *
Pontos idő: 2017.08.21. 00:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2516 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 13:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Most jutottam el odáig, hogy valamit kezdeni szeretnék a zenével. Eddig győzködtem magam, hogy nem is olyan rossz, majd megbarátkozok vele, de sajnos nem megy, ez botrány.
Nem voltam rest, átrágtam magam az összes hozzászóláson. Eddig is tudtam, hogy szívás gyári cuccot fejleszteni, de most legalább nagyjából megtudtam, hogy pontosan miért.

A kiindulási alapom: Business fejegység 10+1 hangszórós Hifivel touringban. A célom a fejlesztéssel, hogy a könnyűzenei számok hallgathatóbban szóljanak.

A 10 hangszóróhoz és a hozzá tartozó erősítőhöz egyelőre nem szeretnék hozzányúlni.
Ennek oka, hogy úgy látom kizárólag a hangszórókat kicserélni nincs értelme, ugyanis a gyári méretben és impedanciával csak nagyon drága hangszórókkal lehetne értékelhető javulást elérni.
A hangszórók lecserélését a gyári erősítő erősebbre cserélésével szintén nem tartom alternatívának, mivel az egész rendszert újradrótozni semmiképp nem szeretném, és az új erősítő+hangszórók költsége is túlmutat a fejlesztésre szánt büdzsén. És a rendelkezésre álló méretek és térfogatok miatt amúgy sem lehet sokkal többet kihozni a dologból, ahogy sokan tapasztaltátok.

Amit az olvasottak alapján tenni szeretnék az ügy érdekeben, az a következő:
1. szeretném lecserélni a fejegységem Businessről Professionalra. Csodát nem várok tőle, de némi javulást igen.
2. a gyári mélynyomót (micsodááát?) szeretném offolni, és egy normális hangzású fa mélynyomót beüzemelni. Amiket kinéztem:
a) Alpine SBG-844BR mélynyomó Alpine MRV-M250 erősítővel és előrevezethető potméterrel. Ez a megoldás azért tetszene, mert a későbbiekben könnyen átmenthető lenne egy másik autóba.
b) ugyanaz mint az előző, azzal a különbséggel, hogy a mélynyomó egy ilyen beépítőkeretbőlés egy Alpine SWG-1044 hangszóróból (adatlap) állna. Ez a megoldás azért tetszene, mert nem látszana az egészből semmi, de tartok tőle, hogy nem is lenne túl produktív. (és ahogy nézem el sem férne benne normálisan a kinézett hangszóró)

Mivel sajnos nem túlzottan értek a témához, szeretném kikérni a véleményetek. Milyennek értékelitek a koncepciót? Valakinek van esetleg tapasztalata az említett cuccokkal? Hozná a várt hatást? Jelet honnan kéne venni? Milyen sallangok kellenek még? Valaki tudna segíteni a telepítésben és a beállításban?
Természetesen más opciót is szívesen meghallgatok mélyláda+erősítő ügyben. De az feltétlenül szempont, hogy ne legyen drágább az általam vázoltnál, elölről tudjam szabályozni az erősséget, és hogy beférjen a láda a csomagtér roló konzolja alá.

jol latod, a hangszorok cserelgetesevel nem fogsz szinte semmilyen valtozast elerni, viszont sajnos a gyari fejegyseg lecserelesevel sem mesz tul sokra. Sajnos valoszinuleg pusztan a melynyomo csereje sem fogja nagyban segiteni a hangzas javulasat. Sajnos az a baj, hogy a leggyengebb lancszem az az, ami az egesz rendszert hajtja, a fejegyseg es az erosito. Mivel a gyari kinezetet meg akarod tartani, sztem lenyeges javulas eleresehez elengedhetetlen lenne az erosito beepitese.
En a kovetkezo alternativakat latom:
- 4 csatornas erosito beepitese, amivel 2 elso es 2 hatso melykozepet hajtanal
- egy 2 csatornas / monoblock erosito beepitese, amivel a gyari ladat hajtod, ha esetleg nem eleg, akkor a gyari lada ki es mehet a helyere a linkelt cucc
- ha egesz jo rendszert akarsz, akkor ez a ketto egyutt :)

Egyebkent sztem nem kell felni az erosito beepitestol. Csak valahova el kell helyezned az erositot, viszont a kabelek maradhatnak gyariak, nem kell atkabelezni az autot. Persze, a kabelezes sem kepvisel nagy minoseget az e39-ben, de csak maga az erosito beepitese sokat dobna a hangzason. Es sztem semmikepp ne uj erositoben gondolkodj. Egy kozepszar uj erosito arabol veszel egy nagyon franko hasznaltat. Hifi forumokon is inkabb hasznaltat ajanlgatnak (ha nem akarsz vagyonokat kolteni).

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 13:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 14:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

Eddig az volt itt az álláspont, hogy a szűk keresztmetszet a hangszórók számára térfogatot biztosító tejes zacskók jelentik. Ami azt jelenti, hogy innentől kezdve akármilyen erősítőt és hangszórót rakhatok rá, csak a szarnak adom újra és újra a pofont. Elhiszem, hogy lesz változás, de nem akarom elhinni hogy akkora, hogy az megérje (nekem).

Egyébként én nem érzem a gyári erősítőt annyira borzalmasan szarnak a rendszerben. Ami engem leginkább zavar, az a telt basszus teljes hiánya. Mint mondtam nem tartom magam zeneileg túl sokra, de az a tapasztalatom, hogy a könnyűzenei számokat (99%-ban azt hallgatok) egy jó méllyel hallgathatóvá lehet tenni. Olvastam a két topicban olyan hozzászólást bőven, ami ezt alá is támasztja.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 14:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

Eddig az volt itt az álláspont, hogy a szűk keresztmetszet a hangszórók számára térfogatot biztosító tejes zacskók jelentik. Ami azt jelenti, hogy innentől kezdve akármilyen erősítőt és hangszórót rakhatok rá, csak a szarnak adom újra és újra a pofont. Elhiszem, hogy lesz változás, de nem akarom elhinni hogy akkora, hogy az megérje (nekem).

Egyébként én nem érzem a gyári erősítőt annyira borzalmasan szarnak a rendszerben. Ami engem leginkább zavar, az a telt basszus teljes hiánya. Mint mondtam nem tartom magam zeneileg túl sokra, de az a tapasztalatom, hogy a könnyűzenei számokat (99%-ban azt hallgatok) egy jó méllyel hallgathatóvá lehet tenni. Olvastam a két topicban olyan hozzászólást bőven, ami ezt alá is támasztja.

melyet nem fog neked adni semmilyen hangszoro. Na mindegy, en tobbet nem foglalkozom a temaval. Annak idejen, mikor en elkezdtem az e36-omba hifit epiteni, en is azt hittem, hogy okos vagyok es nem kell erosito, majd egy jo hangszoro megcsinalja nekem a tuti, aztan ra kellett jonnom, hogy szart sem er az egesz egy erosito nelkul.

Az mondjuk kulon erdekelne, hogy megis mi az ami alapjan azt mondod, hogy az erositot nem tartod rossznak... Ezt igy mire epited? :D foleg, hogy szinte hifis alapszabaly, hogy minden gyari erosito fos :D (itt persze most nem a tobbszazezres - millios high-end gyari rendszerekrol van szo)
Nezz mar meg egy normalis 4 csatornas erositot, h mekkora, aztan nezd meg a gyarit.... :D
Na mindegy, a lenyeg az, hogy akkor jo hangszoro cserelgetest :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 16:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

Eddig az volt itt az álláspont, hogy a szűk keresztmetszet a hangszórók számára térfogatot biztosító tejes zacskók jelentik. Ami azt jelenti, hogy innentől kezdve akármilyen erősítőt és hangszórót rakhatok rá, csak a szarnak adom újra és újra a pofont. Elhiszem, hogy lesz változás, de nem akarom elhinni hogy akkora, hogy az megérje (nekem).

Egyébként én nem érzem a gyári erősítőt annyira borzalmasan szarnak a rendszerben. Ami engem leginkább zavar, az a telt basszus teljes hiánya. Mint mondtam nem tartom magam zeneileg túl sokra, de az a tapasztalatom, hogy a könnyűzenei számokat (99%-ban azt hallgatok) egy jó méllyel hallgathatóvá lehet tenni. Olvastam a két topicban olyan hozzászólást bőven, ami ezt alá is támasztja.

melyet nem fog neked adni semmilyen hangszoro. Na mindegy, en tobbet nem foglalkozom a temaval. Annak idejen, mikor en elkezdtem az e36-omba hifit epiteni, en is azt hittem, hogy okos vagyok es nem kell erosito, majd egy jo hangszoro megcsinalja nekem a tuti, aztan ra kellett jonnom, hogy szart sem er az egesz egy erosito nelkul.

Az mondjuk kulon erdekelne, hogy megis mi az ami alapjan azt mondod, hogy az erositot nem tartod rossznak... Ezt igy mire epited? :D foleg, hogy szinte hifis alapszabaly, hogy minden gyari erosito fos :D (itt persze most nem a tobbszazezres - millios high-end gyari rendszerekrol van szo)
Nezz mar meg egy normalis 4 csatornas erositot, h mekkora, aztan nezd meg a gyarit.... :D
Na mindegy, a lenyeg az, hogy akkor jo hangszoro cserelgetest :)


A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 16:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

Eddig az volt itt az álláspont, hogy a szűk keresztmetszet a hangszórók számára térfogatot biztosító tejes zacskók jelentik. Ami azt jelenti, hogy innentől kezdve akármilyen erősítőt és hangszórót rakhatok rá, csak a szarnak adom újra és újra a pofont. Elhiszem, hogy lesz változás, de nem akarom elhinni hogy akkora, hogy az megérje (nekem).

Egyébként én nem érzem a gyári erősítőt annyira borzalmasan szarnak a rendszerben. Ami engem leginkább zavar, az a telt basszus teljes hiánya. Mint mondtam nem tartom magam zeneileg túl sokra, de az a tapasztalatom, hogy a könnyűzenei számokat (99%-ban azt hallgatok) egy jó méllyel hallgathatóvá lehet tenni. Olvastam a két topicban olyan hozzászólást bőven, ami ezt alá is támasztja.

melyet nem fog neked adni semmilyen hangszoro. Na mindegy, en tobbet nem foglalkozom a temaval. Annak idejen, mikor en elkezdtem az e36-omba hifit epiteni, en is azt hittem, hogy okos vagyok es nem kell erosito, majd egy jo hangszoro megcsinalja nekem a tuti, aztan ra kellett jonnom, hogy szart sem er az egesz egy erosito nelkul.

Az mondjuk kulon erdekelne, hogy megis mi az ami alapjan azt mondod, hogy az erositot nem tartod rossznak... Ezt igy mire epited? :D foleg, hogy szinte hifis alapszabaly, hogy minden gyari erosito fos :D (itt persze most nem a tobbszazezres - millios high-end gyari rendszerekrol van szo)
Nezz mar meg egy normalis 4 csatornas erositot, h mekkora, aztan nezd meg a gyarit.... :D
Na mindegy, a lenyeg az, hogy akkor jo hangszoro cserelgetest :)


A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

Eloszor en is azt gondoltam, hogy egy jo hangszoro sokat fog dobni, igy elore vettem jbl gto szettet (utolag mar nem ezt vennem, foleg, mivel semmi szukseg koaxra). Na ekkor belattam, hogy sokra nem mentem vele. Kicsit dobott rajta, nem tagadom, de hidd el, nem eleget. Ezutan jott egy BMW becker traffic pro fejegyseg. Na ez jelentos javulast hozott, de azert ez profi cucc, durva vegfokkal. Ezutan jott egy potkerekbe szerelheto aktiv melylada. Sajnos ez sokat nem er egy coupeban, viszont akar a te esetedben, touringnal dobhat valamennyit. Igy ez hamarosan ki is kerult es jott helyette egy signat ram3 erosito + hertz ebx25 melylada. Na ez nagyon jo kombo, a ram3 egy nagyon jo erosito melynyomo szamara, a hertz lada pedig nagyon kicsi, megis jol szol. Aztan jbl gto 4000 erositot tettem be es hatra bekerult egy par hertz ecx 690 oval hangszoro. Az ovalt amugy valamiert nem szeretik a hifisek, de nekem csak ez fert be normalisan, vagy valami nagyon kicsi kerek fert volna csak be. Sajnos ez is koax, de ezt leszamitva nekem tetszett. De megtanultam, hogy kerulni kell a koaxokat.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 16:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

Eloszor en is azt gondoltam, hogy egy jo hangszoro sokat fog dobni, igy elore vettem jbl gto szettet (utolag mar nem ezt vennem, foleg, mivel semmi szukseg koaxra). Na ekkor belattam, hogy sokra nem mentem vele. Kicsit dobott rajta, nem tagadom, de hidd el, nem eleget. Ezutan jott egy BMW becker traffic pro fejegyseg. Na ez jelentos javulast hozott, de azert ez profi cucc, durva vegfokkal. Ezutan jott egy potkerekbe szerelheto aktiv melylada. Sajnos ez sokat nem er egy coupeban, viszont akar a te esetedben, touringnal dobhat valamennyit. Igy ez hamarosan ki is kerult es jott helyette egy signat ram3 erosito + hertz ebx25 melylada. Na ez nagyon jo kombo, a ram3 egy nagyon jo erosito melynyomo szamara, a hertz lada pedig nagyon kicsi, megis jol szol. Aztan jbl gto 4000 erositot tettem be es hatra bekerult egy par hertz ecx 690 oval hangszoro. Az ovalt amugy valamiert nem szeretik a hifisek, de nekem csak ez fert be normalisan, vagy valami nagyon kicsi kerek fert volna csak be. Sajnos ez is koax, de ezt leszamitva nekem tetszett. De megtanultam, hogy kerulni kell a koaxokat.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy veszem ki, mintha az E36-odról írnál, és nem arról amiről kérdeztem.

Továbbra sem (sőt, mostmár főleg nem) értem, hogy a helyemben miért inkább az elejét babrálnád, az általam vázolt két művelet (fejegység csere Pro-ra és erősítő+mélyláda beépítés) helyett.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 16:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

Eloszor en is azt gondoltam, hogy egy jo hangszoro sokat fog dobni, igy elore vettem jbl gto szettet (utolag mar nem ezt vennem, foleg, mivel semmi szukseg koaxra). Na ekkor belattam, hogy sokra nem mentem vele. Kicsit dobott rajta, nem tagadom, de hidd el, nem eleget. Ezutan jott egy BMW becker traffic pro fejegyseg. Na ez jelentos javulast hozott, de azert ez profi cucc, durva vegfokkal. Ezutan jott egy potkerekbe szerelheto aktiv melylada. Sajnos ez sokat nem er egy coupeban, viszont akar a te esetedben, touringnal dobhat valamennyit. Igy ez hamarosan ki is kerult es jott helyette egy signat ram3 erosito + hertz ebx25 melylada. Na ez nagyon jo kombo, a ram3 egy nagyon jo erosito melynyomo szamara, a hertz lada pedig nagyon kicsi, megis jol szol. Aztan jbl gto 4000 erositot tettem be es hatra bekerult egy par hertz ecx 690 oval hangszoro. Az ovalt amugy valamiert nem szeretik a hifisek, de nekem csak ez fert be normalisan, vagy valami nagyon kicsi kerek fert volna csak be. Sajnos ez is koax, de ezt leszamitva nekem tetszett. De megtanultam, hogy kerulni kell a koaxokat.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy veszem ki, mintha az E36-odról írnál, és nem arról amiről kérdeztem.

Továbbra sem értem, hogy a helyemben miért inkább az elejét babrálnád, az általam vázolt két művelet (fejegység csere Pro-ra és erősítő+mélyláda beépítés) helyett.
az e36omrol van szo. Mit valtoztat ez a helyzeten? Kb minden autoban ugyanez a felallas.

Az elejet babralnam??? Ezt most nem ertem. Epp azt mondtam, hogy ahhoz, hogy jelentos valtozast erj el, vagy beraksz egy erositot es meghajtod az utaster hangszoroit vele, vagy beraksz egy erositot amivel melyladat hajtasz. Jo esetben meg mindketto :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 102
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

Eloszor en is azt gondoltam, hogy egy jo hangszoro sokat fog dobni, igy elore vettem jbl gto szettet (utolag mar nem ezt vennem, foleg, mivel semmi szukseg koaxra). Na ekkor belattam, hogy sokra nem mentem vele. Kicsit dobott rajta, nem tagadom, de hidd el, nem eleget. Ezutan jott egy BMW becker traffic pro fejegyseg. Na ez jelentos javulast hozott, de azert ez profi cucc, durva vegfokkal. Ezutan jott egy potkerekbe szerelheto aktiv melylada. Sajnos ez sokat nem er egy coupeban, viszont akar a te esetedben, touringnal dobhat valamennyit. Igy ez hamarosan ki is kerult es jott helyette egy signat ram3 erosito + hertz ebx25 melylada. Na ez nagyon jo kombo, a ram3 egy nagyon jo erosito melynyomo szamara, a hertz lada pedig nagyon kicsi, megis jol szol. Aztan jbl gto 4000 erositot tettem be es hatra bekerult egy par hertz ecx 690 oval hangszoro. Az ovalt amugy valamiert nem szeretik a hifisek, de nekem csak ez fert be normalisan, vagy valami nagyon kicsi kerek fert volna csak be. Sajnos ez is koax, de ezt leszamitva nekem tetszett. De megtanultam, hogy kerulni kell a koaxokat.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy veszem ki, mintha az E36-odról írnál, és nem arról amiről kérdeztem.

Továbbra sem értem, hogy a helyemben miért inkább az elejét babrálnád, az általam vázolt két művelet (fejegység csere Pro-ra és erősítő+mélyláda beépítés) helyett.
az e36omrol van szo. Mit valtoztat ez a helyzeten? Kb minden autoban ugyanez a felallas.

Az elejet babralnam??? Ezt most nem ertem. Epp azt mondtam, hogy ahhoz, hogy jelentos valtozast erj el, vagy beraksz egy erositot es meghajtod az utaster hangszoroit vele, vagy beraksz egy erositot amivel melyladat hajtasz. Jo esetben meg mindketto :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Nekem is volt E36-om, és elég sok féle autót is vezettem már. Ezek alapján én az ellenkezőjét gondolom: minden autóban más a felállás. Sőt, még egy autón belül a különböző felszereltségi szinteken belül is más a felállás.
Szóval szerintem elég fontos a kiindulási állapot, mielőtt bárminek is nekiugranánk. Ha neked is gyári erősítős, és lecserélted utólagos erősítősre, és tényleg azt mondod megérte, akkor elismerem. Ha neked csak alapzenés, vagy DSP-s, és/vagy nem is ezt a beavatkozást végezted, akkor szerintem nem illik ilyen határozottan tanácsot osztogatni.
Ezért kérdeztem, hogy neked milyen volt/lett a zene benne (annyit látok csak, hogy a tiéd is touring). Szerintem nem kérdeztem olyat, amit titkolni kellene.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 18:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 145 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:
dreizwanzig írta:
bzsoltie írta:

A te mostani autódban milyen rendszer volt/lett?
Csak hogy tudjam, hogy amit mondasz és ajánlasz azt tapasztalatra, vagy felételezésre alapozod.

Eloszor en is azt gondoltam, hogy egy jo hangszoro sokat fog dobni, igy elore vettem jbl gto szettet (utolag mar nem ezt vennem, foleg, mivel semmi szukseg koaxra). Na ekkor belattam, hogy sokra nem mentem vele. Kicsit dobott rajta, nem tagadom, de hidd el, nem eleget. Ezutan jott egy BMW becker traffic pro fejegyseg. Na ez jelentos javulast hozott, de azert ez profi cucc, durva vegfokkal. Ezutan jott egy potkerekbe szerelheto aktiv melylada. Sajnos ez sokat nem er egy coupeban, viszont akar a te esetedben, touringnal dobhat valamennyit. Igy ez hamarosan ki is kerult es jott helyette egy signat ram3 erosito + hertz ebx25 melylada. Na ez nagyon jo kombo, a ram3 egy nagyon jo erosito melynyomo szamara, a hertz lada pedig nagyon kicsi, megis jol szol. Aztan jbl gto 4000 erositot tettem be es hatra bekerult egy par hertz ecx 690 oval hangszoro. Az ovalt amugy valamiert nem szeretik a hifisek, de nekem csak ez fert be normalisan, vagy valami nagyon kicsi kerek fert volna csak be. Sajnos ez is koax, de ezt leszamitva nekem tetszett. De megtanultam, hogy kerulni kell a koaxokat.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy veszem ki, mintha az E36-odról írnál, és nem arról amiről kérdeztem.

Továbbra sem értem, hogy a helyemben miért inkább az elejét babrálnád, az általam vázolt két művelet (fejegység csere Pro-ra és erősítő+mélyláda beépítés) helyett.
az e36omrol van szo. Mit valtoztat ez a helyzeten? Kb minden autoban ugyanez a felallas.

Az elejet babralnam??? Ezt most nem ertem. Epp azt mondtam, hogy ahhoz, hogy jelentos valtozast erj el, vagy beraksz egy erositot es meghajtod az utaster hangszoroit vele, vagy beraksz egy erositot amivel melyladat hajtasz. Jo esetben meg mindketto :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Nekem is volt E36-om, és elég sok féle autót is vezettem már. Ezek alapján én az ellenkezőjét gondolom: minden autóban más a felállás. Sőt, még egy autón belül a különböző felszereltségi szinteken belül is más a felállás.
Szóval szerintem elég fontos a kiindulási állapot, mielőtt bárminek is nekiugranánk. Ha neked is gyári erősítős, és lecserélted utólagos erősítősre, és tényleg azt mondod megérte, akkor elismerem. Ha neked csak alapzenés, vagy DSP-s, és/vagy nem is ezt a beavatkozást végezted, akkor szerintem nem illik ilyen határozottan tanácsot osztogatni.
Ezért kérdeztem, hogy neked milyen volt/lett a zene benne (annyit látok csak, hogy a tiéd is touring). Szerintem nem kérdeztem olyat, amit titkolni kellene.

Az e39-emben nincs most jelenleg semmi epitett zene. Sajnos a legalapabb hifi van benne. Az ajtokban es a tetoben levo hangszorokat mar lecsereltem Hifonicsra, mivel az egyiknek szakadt volt a membranja ez a hangzason semmit nem dobott kb. Majd mostanaban tervezem betenni az e36bol atmentett, mar emlitett signat ram 3 + hertz melylada kombot. Dsp ide vagy oda, tok mindegy, nem attol lesz jobb a zene, higy hangszorokat cserelgetsz, de nekem mindegy, mit csinalsz. Azt elhiszem, hogy vezettel mar sok autot, de nem tudom, hogy ez mennyiben adott neked barmilyen tudast a hifiket illetoen :D en elmondtam a tapasztalatomat, elmondtam, hogy mivel erdemes kezdeni. Neked nem felel meg, mert nem azt hallottad, amit hallani akarsz. En is azt hittem, hogy okos vagyok, mikor elkeztdem epitgetni a hifimet, aztan vegul mindig oda jutottam, hogy hallgatnom kellett volna masokra.

Kossel a Sokolra (mert az e39 erositoje kb ilyen szinten van egy normal erositohoz kepest) jo hangszorokat, mert attol jobb lesz. :)
Hiaba cserelgetsz hangszorokat, azok a watt szamok, amik a leirasban vannak terhelhetoseget jelentenek. Egy gyari erosito jo ha tud kb 20-25Wattot csatornankent, ettol meg a gyari hangszorok terhelhetosege is nagyobb. Ajanlom figyelmedbe EZT az oldalt, ahol lathatsz mereseket eleg jo erositokrol, mint pl a linkelt pelda. Egy ilyen jo cucc is kb 50Wattot tud leadni csatornankent. Ehhez kepest egy gyari sehol nincs.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5385
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1134 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
SvidronyA írta:
Ezt a fajta összehasonlítást jobban megérti, aki emlékszik még a jó öreg KÉK MEMBRÁNOS Orion HS280-ra. Ha nem csal a megérzésem, nem sokan vagyunk...

Nekem HS 288 volt, fekete, kék membrános középpel, abból is az ILYEN újabbikkal. Az egyetlen pár, ami a mátészalkai műszaki áruházba érkezett. ;)

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2156
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 479 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
SvidronyA írta:
Ezt a fajta összehasonlítást jobban megérti, aki emlékszik még a jó öreg KÉK MEMBRÁNOS Orion HS280-ra. Ha nem csal a megérzésem, nem sokan vagyunk...

Nekem HS 288 volt, fekete, kék membrános középpel, abból is az ILYEN újabbikkal. Az egyetlen pár, ami a mátészalkai műszaki áruházba érkezett. ;)

Ebben a méretben/térfogatban mostanság sem egyszerű találni hasonló minőségűt (pláne megfizethető áron).

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1972
Adott köszi: 370 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet, hogy én vagyok szőrszálhasogató, de a jótól a JBL, Hertz és az összes többi ilyen tucat márka olyannyira messze van, mint Makó Jeruzsálemtől. Nekem a zene attól lesz jó, hogy minden kis nüansz hallhatóvá válik. Úgy látszik, hogy Hi-Fi téren mi tökéletesen mást értünk jónak. Elnézést, ha sértő leszek, de úgy érzem, jóval kifinomultabbak az igényeim ilyen téren.

Eleve ilyen zenei irányvonalra baszott kényes dolog mélynyomót illeszteni, főleg úgy, hogy az autóban ott van a nem elhanyagolható a cabin gain jelenség, ami minden áldott típusnál más és igen komolyan foglalkozni kellene vele, tehát maximum hangszórót lehetne ajánlani, de gyárilag hangolt ládát semmi esetre sem. Továbbá, szerintem a reflex ládás irányvonalat el kéne kompletten engedni, ehelyett pedig egy kicsi, de pontos zártra lenne szükség. Így nem a mélynyomót vagy az autó belvilágát kellene hallgatni, hanem a légies, hallhatatlanul odasimuló mély hangokat.

Én továbbra is azt tenném, hogy a gyári fejre rákötnék első körben 4 olyan hangszórót, amit javasoltam. Magát a mélyet nem ettől kell várni, viszont nagyságrendekkel részletezőbb lesz a hangja. Olyan részletek fognak megjelenni, amik eddig ott sem voltak. Ha a kellő dinamikához kevés lenne a gyári fej, akkor még mindig rá lehet őket kötni később egy erősítőre. A mélynyomót meg a fentebb írtak alapján választanám meg ehhez a zenei műfajhoz. Én erősítőben a Hifonics termékeit javasolnám. Nagyon jó kis erősítők :wink:. Hátul nem fejleszteném az alap hangszórókat, mert az úgysem neked szól.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1972
Adott köszi: 370 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
hamoriarpi írta:
SvidronyA írta:
Ezt a fajta összehasonlítást jobban megérti, aki emlékszik még a jó öreg KÉK MEMBRÁNOS Orion HS280-ra. Ha nem csal a megérzésem, nem sokan vagyunk...

Nekem HS 288 volt, fekete, kék membrános középpel, abból is az ILYEN újabbikkal. Az egyetlen pár, ami a mátészalkai műszaki áruházba érkezett. ;)

Ebben a méretben/térfogatban mostanság sem egyszerű találni hasonló minőségűt (pláne megfizethető áron).


Preludium B32 :franko: Én szó szerint addig fogom megtartani, amíg lesz aki felújítja, ha újra elfárad. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.01. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5187
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Muszáj hozzányúlni a hangszóróidhoz, mert azok jelentik a szűk keresztmetszetet leginkább.

tuti nem.. csak maga a hangszorocsere nem hozna szinte semmi javulast. A szuk keresztmetszet az az, ami a hangszorokat hajtja.
Persze egy erosito beepitese utan konnyen meglehet, hogy az hamar szetviszi majd a 15 eves hangszorokat :D Nekem pl ez tortent...
csak pusztan a hangszorok cserejevel semmire nem mesz. Itt elso korben fejegyseg csere vagy erosito beepites segithet, de mivel gyari kinezetet akarsz, igy a fejegyseg csere nem johet szoba.

Azért azt nem ártana tisztázni, hogy kinek mit jelent a javulás! Az, hogy mély, magas van, lenne esetleg bőven, nem javulás.
Mélynyomó nélkül nem segít semmilyen hangszórócsere, megtámogatott alsó szekcióval viszont ég és föld lesz egy normális komponens első szettel a hangzás.
És de, de igenis sokat hoz egy normális komponens elsőszett a konyhára. persze nem egy jbl szett, mert annak eddig még csak dobhártyahasogató hangját hallottam eddig, bármilyet hallottam, de biztosan bennem van a hiba.
Az erősítőre térve, ha egy kis kupac sz@rt felnagyítunk, akkor egy nagy kupac sz@r lesz belőle, nincs mit tenni. Tehát ha rossz a jelforrás, semmilyen jó minőségű erősítő nem fog javítani a hangzáson, tekintve, hogy egy jó erősítő semmit nem fog elvenni, vagy hozzátenni az érkező jelekből, jelekhez. Akkor miről beszélünk?
Amúgy leírtam már, hogy ezek a becker rádiók azért nem olyan szarok, hogy attól kellene így szólnia az e39 zenének, sőt!
Nekem akad pár gyári hangszóróm, a műhelyben abból csináltam hangdobozt, a sima stereo rendszer hangszórójánál a hifis hangszórója nagyságrendekkel szebben szól, annál pedig a tophifis, de mindegyik egy kalap sz@r, mert egy 3e ft-os SAL kevlármembrános szóró is szebben szól, pedig az is gagyi. Talán a tophifis kivétel, az hasonló. :mrgreen:
Amúgy a Csajom kocsijába betettem egy kis DLS erősítőt egy 25cm-es ládával,(jelet a hátsó hangszórókról véve) és autós körülményekhez mérten normális hallgatható lett az egész, pedig még első szettet sem cseréltem, sima mezei maradt benne. A hetven rugós emphaser komponens szettet az új kocsijába tartogatom ha egyszer kész lesz, az alja viszont megy át úgy ahogy most van.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 3 hamoriarpi, leslie, NagyMatyas
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 18:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Milyen mély 13-as hangszóró fér be az első ajtóba? 65mm belefér?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 21:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 484
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 87 alkalommal
Kapott köszik: 102 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
Milyen mély 13-as hangszóró fér be az első ajtóba? 65mm belefér?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Amikor hangszórót cseréltem, lemértem, rá nem sokra valaki kérdezte is. Itt van valahol a válasz a kérdésedre, szűrj rá a hozzászólásaimra, ebben a topikban kell lennie.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: Bor3sz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 07:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Néhány hónapja a következő probléma jelentkezett rádió hallgatásnál, aminek a megoldásához a segítségetek kérném. A rádióm pontos típusát nem tudom, de mellékelek képet és specifikálom.
Képek
Az autómban egy facelift előtti (2000) 4:3-as navigációval szerelt, DSP erősítős, 6 cd táras, gyári telfonos HI-FI üzemel.

A problémám a következő: Rádió hallgatásnál, ha rossz úton közlekedek (és hát felénk ez nem ritka) akkor egy kisebb úthibától(kátyú, körforgalom előtt bordázott út) ami picit megüti az autót, a rádió elnémul. Továbbra is kiírja az adó nevét, tudok váltani az állomások közt de nem szól. Ha egy pillanatra átváltok CD-re majd vissza rögtön jó lesz a következő úthibáig.

Találkoztatok esetleg ilyen gonddal? Javaslataitokat előre is megköszönve, üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 07:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Bor3sz írta:
Milyen mély 13-as hangszóró fér be az első ajtóba? 65mm belefér?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Amikor hangszórót cseréltem, lemértem, rá nem sokra valaki kérdezte is. Itt van valahol a válasz a kérdésedre, szűrj rá a hozzászólásaimra, ebben a topikban kell lennie.

Megvan, 60mm amit mértél kábéra :D
A kárpitot nem akarom cserélni/faragni, szóval a 65mm-t felejtősre veszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HI-FI
HozzászólásElküldve: 2017.05.22. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1972
Adott köszi: 370 alkalommal
Kapott köszik: 366 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
atesz155 írta:
Bor3sz írta:
Milyen mély 13-as hangszóró fér be az első ajtóba? 65mm belefér?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Amikor hangszórót cseréltem, lemértem, rá nem sokra valaki kérdezte is. Itt van valahol a válasz a kérdésedre, szűrj rá a hozzászólásaimra, ebben a topikban kell lennie.

Megvan, 60mm amit mértél kábéra :D
A kárpitot nem akarom cserélni/faragni, szóval a 65mm-t felejtősre veszem.


Szerintem tudsz annyit alakítani egy kis melegítéssel. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2516 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator