* *
Pontos idő: 2017.09.24. 01:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2577 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.04. 22:14 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Admin!

Képek között láttam amiket feltöttél,mikor szerelted be a másik első szetted!Mekkora csipogót raktál be az eredeti helyére?Mekkora az eredeti?És hogyan rögzítetted? :?:


Nyáron valamikor már nem emlékszem.
Ez a gyári:
Kép
Ezt igy müanyag házastól kivetem.az átmérője kb 2cm lehet.az uj az vagy 3.5cm és sujbeli különbség is jelentős :lol: Gyárilag van bent abba a háromszögbe egy frankó szivacs abba van beágyazva megse tud mozdulni!Ég és föld a kető hangja.
De hangváltó is sokat számit.

Szolnokon volt aki meghalgata egybe a zenét jó véleményel voltak róla.
De ha erre járnak majd nyilatkoznak.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.05. 14:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Huh! 3,5 cm,az komoly! :D

Nekem az uj is csak 20mm-es,akkor ezek szerint nem lesz bajom vele,mert az akkora mint a gyári,csak súlyban térnek el...Köszi! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.06. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.

Din-es átalakítót keresek, tudja valaki, hol lehet beszerezni és mennyiért?
Esetleg 2DIN-es is létezik?

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.06. 21:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Janika_86 írta:
Admin!

Képek között láttam amiket feltöttél,mikor szerelted be a másik első szetted!Mekkora csipogót raktál be az eredeti helyére?Mekkora az eredeti?És hogyan rögzítetted? :?:


Nyáron valamikor már nem emlékszem.
Ez a gyári:
Kép
Ezt igy müanyag házastól kivetem.az átmérője kb 2cm lehet.az uj az vagy 3.5cm és sujbeli különbség is jelentős :lol: Gyárilag van bent abba a háromszögbe egy frankó szivacs abba van beágyazva megse tud mozdulni!Ég és föld a kető hangja.
De hangváltó is sokat számit.

Szolnokon volt aki meghalgata egybe a zenét jó véleményel voltak róla.
De ha erre járnak majd nyilatkoznak.


Tanúsítom, hogy igen jól szólt. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.07. 08:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Üdv.

Din-es átalakítót keresek, tudja valaki, hol lehet beszerezni és mennyiért?
Esetleg 2DIN-es is létezik?

Üdv.


3.000 Ft körül van az ára,én eddig csak egy dinest láttam!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.07. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Din-es átalakítót keresek, tudja valaki, hol lehet beszerezni és mennyiért?
Esetleg 2DIN-es is létezik?

Üdv.


3.000 Ft körül van az ára,én eddig csak egy dinest láttam!


Az nem vészes, de hol lehet beszerezni? Wallis? vagy honnan?
Ez egyszínű vagy festhető vagy esetleg lehet kérni karbon vagy fabetéttel is?

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Professional rádió
HozzászólásElküldve: 2006.11.13. 11:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha már hifi:
rhantos sugallatára kicseréltem a business rádiómat professional-re. ÉS: a különbség tényleg hallható, ugyhogy eddig még nem bántam meg. sztem én nem a vájtfülüek kasztjához tartozom, de tényleg észrevehető a különbség hangzásban. mivel a mély környékén észleltem komolyabb hiányosságokat eddig, erre figyeltem leginkáb, és tényleg több lett belőle.

viszont egy kérdésem lenne: más is észrevette már, hogy a kocsin belül a mély hangok "csomósodást" mutatnak? ahogy mozgok az utastérben, bizonyos helyeken egészen dübörgő, máshol meg szinte semmi. ez normális?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.11.13. 12:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.21. 00:00
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Láttam egy német TV csatornán, hogy Meat Loaf egy itteni látogatásakor Kipróbált egy Audi A6-ot, egy M5-ös BMW-t és egy Mercit. Ha az autóról volt szó (mármint hogy megy:) ) akkor egyértelműen a BMW-re tette a voksát :) De a gyári hifit teljesen lealázta. A Merciétől meg leolvadt a fickó. Azt mondta, hogy mindnek úgy kellene szólnia. Mindent egybevéve a Mercit választaná, de mit nekünk zene...:D Mi legalább arra használjuk a gépet, amire való, hehe.

Üdv:
Chrys


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.14. 12:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Janika_86 írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Din-es átalakítót keresek, tudja valaki, hol lehet beszerezni és mennyiért?
Esetleg 2DIN-es is létezik?

Üdv.


3.000 Ft körül van az ára,én eddig csak egy dinest láttam!


Az nem vészes, de hol lehet beszerezni? Wallis? vagy honnan?
Ez egyszínű vagy festhető vagy esetleg lehet kérni karbon vagy fabetéttel is?

Üdv.


Sztem bármely autohifi szaküzletbe bemész,és ha nem is raktárról adnak,de rendelni tudnak!(Színben csak sima feketét láttam eddig(műanyag)).Ha mégsem akkor keress meg,és küldök neked egyet! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.25. 21:10 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
16:9-es navinál hogy lehet belépni a rádió szerviz menüjébe ahol a sebeség függő hangerőt is lehet álitani?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.26. 22:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
16:9-es navinál hogy lehet belépni a rádió szerviz menüjébe ahol a sebeség függő hangerőt is lehet álitani?


ez pont az a téma, amit le akartam fordítani, mert ugyanezzel szívtam - most már biztos meglesz :D
azért egy gyors segítség:
1. rádió kikapcs
2. rádió bekapcs
3. a TP gombot legalább 10 mp-ig folyamatosan nyomni.

a kilépés meg a rádió kikapcsolásával lehetséges.
a "GAL" vagy "SVOL" menüpont lesz a tiéed.

röviden ennyi... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.26. 22:48 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
admin írta:
16:9-es navinál hogy lehet belépni a rádió szerviz menüjébe ahol a sebeség függő hangerőt is lehet álitani?


ez pont az a téma, amit le akartam fordítani, mert ugyanezzel szívtam - most már biztos meglesz :D
azért egy gyors segítség:
1. rádió kikapcs
2. rádió bekapcs
3. a TP gombot legalább 10 mp-ig folyamatosan nyomni.

a kilépés meg a rádió kikapcsolásával lehetséges.
a "GAL" vagy "SVOL" menüpont lesz a tiéed.

röviden ennyi... :wink:


Köszi majd kipróbálom mihint vissza kerül a rádió modulom a szervizből bmwdance

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27. 20:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves klubtársak, tud nekem valaki olyan műhely szerűséget mondani, ahol értenek a dolgukhoz és olcson dolgoznak úgy hogy végig lehet kisérni a munkafolyamatot és baráti a közösség? :) :roll:

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27. 22:40 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hero írta:
Kedves klubtársak, tud nekem valaki olyan műhely szerűséget mondani, ahol értenek a dolgukhoz és olcson dolgoznak úgy hogy végig lehet kisérni a munkafolyamatot és baráti a közösség? :) :roll:


Mitakarsz szereltetni?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27. 23:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az összes hangszóró csere+mélyláda+erősitő meg minden ami kell :)
kivéve fejegység...

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28. 00:16 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hero írta:
Az összes hangszóró csere+mélyláda+erősitő meg minden ami kell :)
kivéve fejegység...


Miért nem csinálod meg magad?Tudok egy srácot budakalászon nekem is ő csinálta a ládát méretre.Autó Hifi versenyeket nyert.Ha érdekel megkeresem a számát.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28. 10:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hero írta:
Az összes hangszóró csere+mélyláda+erősitő meg minden ami kell :)
kivéve fejegység...


Szia Hero!
Melyik rendszer volt a sárkányba? Engem érdekelnének a régi hangszóróid! :P

Üdv Sándor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28. 15:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hero írta:
Az összes hangszóró csere+mélyláda+erősitő meg minden ami kell :)
kivéve fejegység...


Győrben van PROFI ismerősöm!
Nem olcsó,de mint mondottam Profi!!!Ha érdekel írj majd egy privátot! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28. 17:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
@admin: érdekelne a dolog, de nekem nem épitett kell hanem kinéztem már jbl ből, de ennek ellenére érdekelne a dolog, mert végülis megvenni meglehet a cuccokat csak bekéne rakni, énmeg sajnos nem értek hozzá ennyire, nekem is van pár ilyen haverom, csak ha már megcsináltatom azt akarom hogy szépen szóljön és bődületesen, nem elbaszva remegve az egész kaszni, mert sajna ilyet is láttam már nem 1-et... :)

@kbhont: igy megnem mondom neked, de elég jól szól ezis csak egy idő után már a mélyet nem szereti, milyen tipusok vannak akkor lehet megtom neked mondani :)

@Janika_86: köszi, eztis jegyeztem, de egyenlőre az olcsóbb megoldások érdekelnek mindeféleképpen :)

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28. 17:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Hero!

Hány hangszoró van beépítve?
A fullos BMW hifi-ben 14+1 van!
Az alap az 6db.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2577 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator