* *
Pontos idő: 2018.10.19. 10:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 11:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:

vettél másik viszkót?


Igen, zsír új sachs-ot, tesztelés folyamatban. Voltam vele egy negyed órás gyökkettős araszolgatásban 30 fokban, 106ig ment fel. Klímaventi szerelés alatt, az egyelőre nem segít rá semmit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 11:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 495
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
Idézet:

vettél másik viszkót?


Igen, zsír új sachs-ot, tesztelés folyamatban. Voltam vele egy negyed órás gyökkettős araszolgatásban 30 fokban, 106ig ment fel. Klímaventi szerelés alatt, az egyelőre nem segít rá semmit.

a sachs hidegindításnál lazán szalad?ha nyomod a gázt,felveszi a fordulatot?106 foknál hallottad hogy bekapcsol?a klímaventi már csak a legvégső esetben kapcsol be,ha már nagyon elszaladt a hűtővíz.az a jó ha nem hallod hogy bekapcsol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
humma írta:
Idézet:

vettél másik viszkót?


Igen, zsír új sachs-ot, tesztelés folyamatban. Voltam vele egy negyed órás gyökkettős araszolgatásban 30 fokban, 106ig ment fel. Klímaventi szerelés alatt, az egyelőre nem segít rá semmit.

a sachs hidegindításnál lazán szalad?ha nyomod a gázt,felveszi a fordulatot?106 foknál hallottad hogy bekapcsol?a klímaventi már csak a legvégső esetben kapcsol be,ha már nagyon elszaladt a hűtővíz.az a jó ha nem hallod hogy bekapcsol.


indítás után egy kicsivel -talán 1 perc - old le, akkor láthatóan lazább, gázadásra pörög mint a disznó. 106nál se hallottam hangosnak, lehet kellett volna pár fok neki még.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 21:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 495
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
atti523i írta:
humma írta:
Idézet:

vettél másik viszkót?


Igen, zsír új sachs-ot, tesztelés folyamatban. Voltam vele egy negyed órás gyökkettős araszolgatásban 30 fokban, 106ig ment fel. Klímaventi szerelés alatt, az egyelőre nem segít rá semmit.

a sachs hidegindításnál lazán szalad?ha nyomod a gázt,felveszi a fordulatot?106 foknál hallottad hogy bekapcsol?a klímaventi már csak a legvégső esetben kapcsol be,ha már nagyon elszaladt a hűtővíz.az a jó ha nem hallod hogy bekapcsol.


indítás után egy kicsivel -talán 1 perc - old le, akkor láthatóan lazább, gázadásra pörög mint a disznó. 106nál se hallottam hangosnak, lehet kellett volna pár fok neki még.

én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 22:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nagyon kezd elfogyni a türelmem és fingom nincs, hogy mi lehet a baja. Légy szíves adjatok valami tanácsot.

Egy éve van nálam az autó. Észrevettem, hogy a tágulási tartályban a vizem folyamatosan csökken. Soha nem jelezte ki a műszerfal, hogy alacsony a vízszint, mindig a saját szememmel tapasztaltam. Minden csövet mindig megskubiztam, hátha onnan csöpög. Vízpumpa nem rég volt cserélve, ezt azért írom le, mert olvastam itt a fórumon, hogy onnan is szivároghat.

Nem voltak hengerfejességre utaló jelek, azon kívül, hogy a vizem vízszintje csökken. Nem volt az olajban víz, vagy a vízben olaj. Nem füstölt fehéren, sohasem forralta a vizet, mondom semmi jel nem utalt a hengerfejességre.

Azonban olyan szinten meguntam, hogy szinte 3 naponta kellett pótolnom 2 decikkel, hogy azt mondtam a szerelőimnek, hogy nézzük meg a hengerfejet, csak 19 éves autó már...

Megbontottuk! A tömítésen enyhe kis rozsdásodási foltokat találtunk (talán ott átengedett). Hengerfejeken nem volt repedés, tehát ezen a téren sem volt akkora probléma.

Nyomás próbázták, kicserélték a hengerfejcsavarokat is, összerakták. Mindent szépen szakszerűen csináltak. Nagyon bizakodó voltam, hogy hátha megszűnik a vízprobléma!!!!!!!!!! Hidrotőke (mert az is kopogott már) cserével együtt 260ezer ment az autóra.

Viszont, ugyanúgy fogy a vizem :evil: :facepalm: Sokszor lelégtelenítettem, szintre állítottam, de miután mentem vele 20 km-ert a tágulási tartály aljára kerül a víz. Basszus???!!! Ennyit egy gát repedt autó nem eszik meg 20 km-er alatt!!!!!!!

A türelmem kezd elfogyni. Milliószor légtelenítettem már, mert azt hittem amiatt csökken a víz. Sőt!!! Sokszor volt olyan, hogy tényleg levegős volt a rendszer, mert csak felőlem jött meleg levegő. Majd miután hosszan légtelenítettem jött már az anyós felől is a meleg.

Volt olyan, hogy szintre állítottam, mentem vele egy kört és a víz a szint fölé került. Ez a normális mivel bent nyomás van és tágul...DEEEEE, mentem vele 20-25-km-ert és a víz a tartály aljára került!!!!! Na ez miiiiii???? :facepalm: :facepalm:

Beszéltem a sráccal, akitől vettem. Megtudtam, hogy vízpumpa hiba miatt az autó vize egyszer felforrt. Azt is mondta, hogy nála mindig a tágulási tartály alján megállt a víz, valamint még annyit mondott, hogyha jelölésig töltjük, akkor kinyomja, figyeljem csak meg, hogy mindig az alján majd be áll a szint. Hááááááát én még nem hallottam ilyenről. Egyszer viszont észre vettem, hogy mikor sötétben rávilágítottam a tartály falára nem volt benne a víz. Lecsavartam a tartály kupakját, sziszegve jött egy kis víz az aljára...

Remélem érthető voltam, mert egy kicsit feldúlt állapotban vagyok, mert - a fentiekre tekintettel is - szeretem az autót és nem szeretném eladni!!

Help Help Help Srácok!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 07:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Rolly írta:
Észrevettem, hogy a tágulási tartályban a vizem folyamatosan csökken. Soha nem jelezte ki a műszerfal, hogy alacsony a vízszint, mindig a saját szememmel tapasztaltam. Minden csövet mindig megskubiztam, hátha onnan csöpög.


A skubizás üzem meleg állapotban történt? Többen is leírták - talán Imco taglalta legutóbb - , elég valamelyik csövön egy hajszálrepedés, és az csak üzem melegen jelentkezik, mert akkor tágul, egyébként észre nem veszed.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 09:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
humma írta:
atti523i írta:
humma írta:
Idézet:

vettél másik viszkót?


Igen, zsír új sachs-ot, tesztelés folyamatban. Voltam vele egy negyed órás gyökkettős araszolgatásban 30 fokban, 106ig ment fel. Klímaventi szerelés alatt, az egyelőre nem segít rá semmit.

a sachs hidegindításnál lazán szalad?ha nyomod a gázt,felveszi a fordulatot?106 foknál hallottad hogy bekapcsol?a klímaventi már csak a legvégső esetben kapcsol be,ha már nagyon elszaladt a hűtővíz.az a jó ha nem hallod hogy bekapcsol.


indítás után egy kicsivel -talán 1 perc - old le, akkor láthatóan lazább, gázadásra pörög mint a disznó. 106nál se hallottam hangosnak, lehet kellett volna pár fok neki még.

én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


Én megprobálkoznék első körben a gyári állapotot visszaállítani, működnie kell, ha egyszer úgy tervezték


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 11:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Rolly írta:
Észrevettem, hogy a tágulási tartályban a vizem folyamatosan csökken. Soha nem jelezte ki a műszerfal, hogy alacsony a vízszint, mindig a saját szememmel tapasztaltam. Minden csövet mindig megskubiztam, hátha onnan csöpög.


A skubizás üzem meleg állapotban történt? Többen is leírták - talán Imco taglalta legutóbb - , elég valamelyik csövön egy hajszálrepedés, és az csak üzem melegen jelentkezik, mert akkor tágul, egyébként észre nem veszed.


Igen! Üzemmelegen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 18:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha 102-103 foknál leállítom az autót, kb 2 perc múlva 108 fokos lesz a víz. Nem kéne valaminek még keringetni a vizet? Vagy hogy működik ez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 21:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1548
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem 518i volt, valamint most egy 318i ugyanezeket produkálja.

Mindkettőnél inkább lent áll be a vízszint, mint a megfelelő helyen. Majdnem a hűtő alján. A vizet egyik sem forralta, forralja,
bárhányszor töltöm tele, mindig egy idő után ott van mindkettőnél. Teljesen tökéletesen működnek, az egyik 4 és fél, a másik
1 éve.

Csak azt szeretném tőled kérdezni, hogy akkor minek is foglalkozzak vele???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 21:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Nekem 518i volt, valamint most egy 318i ugyanezeket produkálja.

Mindkettőnél inkább lent áll be a vízszint, mint a megfelelő helyen. Majdnem a hűtő alján. A vizet egyik sem forralta, forralja,
bárhányszor töltöm tele, mindig egy idő után ott van mindkettőnél. Teljesen tökéletesen működnek, az egyik 4 és fél, a másik
1 éve.

Csak azt szeretném tőled kérdezni, hogy akkor minek is foglalkozzak vele???


Fosok, hogy elindulom vele hosszabb útra és megfőzöm a gépet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


kicsit reszelgettük a klímaventit, mivel az első fokozat nem kapcsol ellenállás hiba miatt, ezért kísérleti jelleggel, ideiglenesen átvezetékeltük a középső fokozatra, így a hópihére most bekapcsol a cucc 2es fokozaton, szépen le is viszi a hőfokot, 91re állt be 32 fokos külső hőmérséklet mellett. Úgyhogy a klíma jelenleg egy mechanikusan kapcsolható hűtőként működik. Valószínűleg egy gramm gáz nincs benne, a kompresszor meg se mozdul, le kell nyomáspróbázzam. Azt nem tudom, hogy az átvezetékelés mibe fog bezavarni majd, előbb-utóbb úgyis meg lesz csinálva gyárira. Azt még mindig nem tudom hogy a klímaventi honnan veszi a különböző fokozatokhoz a jelet (hőgomba? vezérlő? nyomáskapcsoló?), így nehezebb a hibát keresni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 22:19 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok!

Nagyon kezd elfogyni a türelmem és fingom nincs, hogy mi lehet a baja. Légy szíves adjatok valami tanácsot.



Nekem ugyanezt csinálta csak mikor elfogyott a viz, melegedett is. A termosztátház volt elvetemedve (új volt, csak hibás). Miután megcsináltuk 1x kellett utántölteni kb 2 decit, aztán beállt a vonalhoz, azóta attól függően, hogy hideg vagy meleg 2-3 centit ingadozik a vonal körül.

De gondolom mivel nálad az egész HF le lett szedve, az ilyen műanyag csőcsatlakozások tuti jók. (?)

Nincs az autónak fagyálló szaga? Amikor az enyémből ilyen mennyiségű viz elfogyott, mindig lehetett körülötte érezni a fagyálló édeskés szagát.

Egyébént mivel volt HF lent és a tünetek nem változtak, olyan helyen keresgélnék amit a műtét nem érintett. Fűtőradiátor(ok) pl. rendben vannak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 23:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
THT írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Nagyon kezd elfogyni a türelmem és fingom nincs, hogy mi lehet a baja. Légy szíves adjatok valami tanácsot.



Nekem ugyanezt csinálta csak mikor elfogyott a viz, melegedett is. A termosztátház volt elvetemedve (új volt, csak hibás). Miután megcsináltuk 1x kellett utántölteni kb 2 decit, aztán beállt a vonalhoz, azóta attól függően, hogy hideg vagy meleg 2-3 centit ingadozik a vonal körül.

De gondolom mivel nálad az egész HF le lett szedve, az ilyen műanyag csőcsatlakozások tuti jók. (?)

Nincs az autónak fagyálló szaga? Amikor az enyémből ilyen mennyiségű viz elfogyott, mindig lehetett körülötte érezni a fagyálló édeskés szagát.

Egyébént mivel volt HF lent és a tünetek nem változtak, olyan helyen keresgélnék amit a műtét nem érintett. Fűtőradiátor(ok) pl. rendben vannak?


Csöveket nézegettük üzem melegen, szabad szemmel nem vettünk észre rajtuk semmit. Volt, hogy éreztem körülötte fagyálló szagot, de lehet, hogy az a légtelenítés miatti szétfolyt hűtővizes fagyálló volt...

Fűtőradiátorokat nem néztük! Ott csak szétszedéskor látjuk meg, hogy enged-e?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 07:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Nekem 518i volt, valamint most egy 318i ugyanezeket produkálja.

Mindkettőnél inkább lent áll be a vízszint, mint a megfelelő helyen. Majdnem a hűtő alján. A vizet egyik sem forralta, forralja,
bárhányszor töltöm tele, mindig egy idő után ott van mindkettőnél. Teljesen tökéletesen működnek, az egyik 4 és fél, a másik
1 éve.

Csak azt szeretném tőled kérdezni, hogy akkor minek is foglalkozzak vele???


Rolly!

Ennyi,ahogy Rjani írta.
Várd meg hogy a műszer bejelzi-e az alacsony szintet.Ha igen,kutakodj,ha nem,örülj! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 09:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
Idézet:
én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


kicsit reszelgettük a klímaventit, mivel az első fokozat nem kapcsol ellenállás hiba miatt, ezért kísérleti jelleggel, ideiglenesen átvezetékeltük a középső fokozatra, így a hópihére most bekapcsol a cucc 2es fokozaton, szépen le is viszi a hőfokot, 91re állt be 32 fokos külső hőmérséklet mellett. Úgyhogy a klíma jelenleg egy mechanikusan kapcsolható hűtőként működik. Valószínűleg egy gramm gáz nincs benne, a kompresszor meg se mozdul, le kell nyomáspróbázzam. Azt nem tudom, hogy az átvezetékelés mibe fog bezavarni majd, előbb-utóbb úgyis meg lesz csinálva gyárira. Azt még mindig nem tudom hogy a klímaventi honnan veszi a különböző fokozatokhoz a jelet (hőgomba? vezérlő? nyomáskapcsoló?), így nehezebb a hibát keresni


Amúgy 91 és 104 foknál kapcsol a hő gomba.

Kép

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: humma
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 10:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
humma írta:
Idézet:
én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


kicsit reszelgettük a klímaventit, mivel az első fokozat nem kapcsol ellenállás hiba miatt, ezért kísérleti jelleggel, ideiglenesen átvezetékeltük a középső fokozatra, így a hópihére most bekapcsol a cucc 2es fokozaton, szépen le is viszi a hőfokot, 91re állt be 32 fokos külső hőmérséklet mellett. Úgyhogy a klíma jelenleg egy mechanikusan kapcsolható hűtőként működik. Valószínűleg egy gramm gáz nincs benne, a kompresszor meg se mozdul, le kell nyomáspróbázzam. Azt nem tudom, hogy az átvezetékelés mibe fog bezavarni majd, előbb-utóbb úgyis meg lesz csinálva gyárira. Azt még mindig nem tudom hogy a klímaventi honnan veszi a különböző fokozatokhoz a jelet (hőgomba? vezérlő? nyomáskapcsoló?), így nehezebb a hibát keresni


Amúgy 91 és 104 foknál kapcsol a hő gomba.


köszi, elviekben a 91 az első fokozat, a 104 meg a harmadik.
Namost nekem 110nél se kapcsolt a magas, előfordulhat hogy a menüben magasabb hőfokot ír ki, mint amit ez a hőgomba érzékel? Vagy a board az ennek a hőgombának a hőmérsékletét írja ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.16. 21:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
admin írta:
humma írta:
Idézet:
én most visszaraktam az ava-t,de lehet az lesz a vége amit jlaci is ajánlott,kap egy ventit hőgombával.


kicsit reszelgettük a klímaventit, mivel az első fokozat nem kapcsol ellenállás hiba miatt, ezért kísérleti jelleggel, ideiglenesen átvezetékeltük a középső fokozatra, így a hópihére most bekapcsol a cucc 2es fokozaton, szépen le is viszi a hőfokot, 91re állt be 32 fokos külső hőmérséklet mellett. Úgyhogy a klíma jelenleg egy mechanikusan kapcsolható hűtőként működik. Valószínűleg egy gramm gáz nincs benne, a kompresszor meg se mozdul, le kell nyomáspróbázzam. Azt nem tudom, hogy az átvezetékelés mibe fog bezavarni majd, előbb-utóbb úgyis meg lesz csinálva gyárira. Azt még mindig nem tudom hogy a klímaventi honnan veszi a különböző fokozatokhoz a jelet (hőgomba? vezérlő? nyomáskapcsoló?), így nehezebb a hibát keresni


Amúgy 91 és 104 foknál kapcsol a hő gomba.


köszi, elviekben a 91 az első fokozat, a 104 meg a harmadik.
Namost nekem 110nél se kapcsolt a magas, előfordulhat hogy a menüben magasabb hőfokot ír ki, mint amit ez a hőgomba érzékel? Vagy a board az ennek a hőgombának a hőmérsékletét írja ki?

A menüben a hengerfej hőmérséklete van nem a hűtőben lévő vízé!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.16. 23:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 816
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
THT írta:
Nekem ugyanezt csinálta csak mikor elfogyott a viz, melegedett is. A termosztátház volt elvetemedve (új volt, csak hibás)

Én ezért esküszöm inkább az alumínium termosztátházra.Sz@ptam a műanyaggal néhányszor régen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 20:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Beszéltem a sráccal, akitől vettem. Megtudtam, hogy vízpumpa hiba miatt az autó vize egyszer felforrt.



NA nekem is volt egy ilyen sztorim nem is olyan régen leszállt a vízpumpa lapát.
Pont lenéztem a műszerfalra amikor ment felfele a mutató 20 métert mentem vele megálltam.hazajöttem vele 20km ert nem ment fel a vízhőfok , kicseréltem a vízpumpát aztán utána is folyamatosan csökkent a víz napi szintem fél litert kért. (nyomtalanul eltünt)
DE ma megláttam , hogy hol tűnt el. 2db fűtéscső a termosztát mögött (szépen belerohadt a hengerfejbe és eltört.... és ott szivárgott kifele.
Nem volt nehéz kicserélni csak a szívósort kellett levenni .. :D
de fény derült még közben a hideg indítás utáni alapjárat ingadozásra is , (olajteknőbe vezető kartercső szakadt volt szétette az idő.)
és a vákuumcső is le volt rohadva az olajszeparátorról.
holnap lesz minden kicserélve majd írok egy regényt hogy mi lett belőle..
túl sok olyan cső és csatlakozás van ahol szivárogni tud , 1-2 nél még talán látni is lehet hogy szivárog , de nekem nem lehetett. érdemes lenne ilyen korú autóknál az összes csövet kicserélni , mert lassan megeszi mindet az idő ... és ez nem az autó hibája ...



:shock:
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek zotya az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator