* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 15:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Csak annyit tennék hozzá, hogy ha alapjaraton nem fűt akkor kevés a víz és már nem tudja tölteni a radiátort. Nekem is sokáig ez volt a problémám. Ha kifelé távozik a víz "csak" nyomás alatt akkor lehet érezni egy kis édeskés szagot , ez a fagyálló desztillált víz keverékenek a szaga. Presze ez csak meleg víznél van.

A világ a BMW és Nők körűl forog. :)

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 16:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát akkor biztos sokba fog fájni, irány holnap a szerelő,mert ,hogy hol szivárog azt én tuti nem találom meg. Köszi srácok a segítséget !!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.23. 11:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon köszönöm a légtelenítési tippet !!!!!!!!!! Rengeteg levegőt kifújtam belőle!!!! Motormelegedés megszűnt !!!!!! Ezer hála nektek!!!!!!!!!

Én hülye meg már mindent ki akartam cseréltetni :facepalm: :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 13:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Nagyon köszönöm a légtelenítési tippet !!!!!!!!!! Rengeteg levegőt kifújtam belőle!!!! Motormelegedés megszűnt !!!!!! Ezer hála nektek!!!!!!!!!
Én hülye meg már mindent ki akartam cseréltetni :facepalm: :facepalm: :facepalm:

:franko: Viszont oka volt annak hogy fellevegősödött.Nézz rá néha,hogy hol áll a hűtővíz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv !

28i duplavanos-nál (98.09-től):

HA HIÁNYZIK KB:0,5L VÍZ A RENDSZERBŐL A KLÍMAVENTI B@SZIK BEINDULNI !!

(s rásegíteni a hűtésre álló helybe üzemmelegnél,és megy föl a mutató)
pl:szökik a víz valahol mint nálam,és nem tudom megállapítani hol a brébe.
(néha vizes a motor alatti burkolat)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 08:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
Üdv !

28i duplavanos-nál (98.09-től):

HA HIÁNYZIK KB:0,5L VÍZ A RENDSZERBŐL A KLÍMAVENTI B@SZIK BEINDULNI !!

Ez szerintem nem igaz, de nálam biztos nem így van.

528black írta:
(néha vizes a motor alatti burkolat)

Kb megoldottad. Már csak a felderítés módszerét kell megfelelően kiválasztani! :)

Most volt szó a hibáról, valahol a héten.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 20:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Imco !

Nálam ilyen az biztos.

A vízfolyást meg endoszkópoztam kamerával,nézegettem,de semmi.
Kb havonta kell rátölteni egy kicsit.

Mindegy lesz@rom, megy mint állat,keveset eszik,olcsók a használt cuccok hozzá,jól szerelhető,keresztbe megy mikor akarom,
Szinte örökös,több mint 8 éve nálam van,gyönyörű egy állat,
Szóval imáldom. :bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.25. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
Szóval imáldom. :bmwkiraly

Ennyi! :)
Keresd meg hogy hol folyik, mert nálam is egyik percről a másikra szétmállott a cső.
Csak a szerelőm és Schnitzer érdeme, hogy kb. 5 óra alatt meg volt a csere mindennel együtt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 21:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:D

Ja ettől fosok,hogy majd horvátba megy szét valami :drive , mert ott nem nagyon tudom megcsinálni. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
:D

Ja ettől fosok,hogy majd horvátba megy szét valami :drive , mert ott nem nagyon tudom megcsinálni. :mrgreen:

Hát akkor menny olaszba! :mrgreen: :mrgreen: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:drunk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2 hetet halogattam , nem kellett volna...
((tegnap "nagy gáz, kis fék este" volt és egy lámpánál bedobta a gép hogy melege van gyorsan félre is álltam kicsit, megmelegedett de kis idő után lehűlt majd feltöltöttem vízzel gyors légtelenítés és irány haza 20km)) hazafele tökéletes volt a vízhőfok , de most este szétrobbantottam a keringését . és ez fogadott.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 23:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A többi meg a blokk vízjárataiban. :doglotlo: Anno Omegában TDS blokkal ugyan ezt eljátszottuk, iszonyat szar volt kiszedni belőle a lapát törmelékeket. Kitartás!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
iszonyat szar volt kiszedni belőle a lapát törmelékeket. Kitartás!


igen az lesz , de vidékiesen "Slaggal" átmosom és a kifolyó vizet kémlelem.
Felnőtt puzzle és csak 10 darabos.= vízpumpa


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.26. 23:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Legyen szerencséd. Omega-ban úgy beékelődtek a darabok, hogy izzó drótra kellett felszúrni őket és csak úgy jöttek ki, de volt, hogy úgy sem elsőre :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.27. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Legyen szerencséd. :wink:


Itt egy fokkal jobb volt a helyzet , mert szinte porrá őrölte a lapátot, (2mmX2mm )de viszont vitte magával a segéd vízpumpa lapátot is , most egy ilyet keresek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikeres volt a műtét(vízpumpa , termosztát, görgők és generátor felújítás) újra járó képes.
DE egy kérdésem lenne hátha valaki tudja a megoldást.
Ez a kiegészítő vízpumpa (hűtő alján) mennyire fontos alkatrész? Mert nincs egyenlőre új. mikor van ennek szerepe , mert menet közben a nagy vízpumpa elintéz mindent.
(mert ha nem csinál gondot akkor egyenlőre így hagynám (sérült lapáttal).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 23:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
Sikeres volt a műtét(vízpumpa , termosztát, görgők és generátor felújítás) újra járó képes.
DE egy kérdésem lenne hátha valaki tudja a megoldást.
Ez a kiegészítő vízpumpa (hűtő alján) mennyire fontos alkatrész? Mert nincs egyenlőre új. mikor van ennek szerepe , mert menet közben a nagy vízpumpa elintéz mindent.
(mert ha nem csinál gondot akkor egyenlőre így hagynám (sérült lapáttal).

Majd aki tudja, hogy nincs dízelen, az megválaszolja neked! :D ;)
Én még az enyémen sem találkoztam vele! :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 01:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
zotya írta:
Sikeres volt a műtét(vízpumpa , termosztát, görgők és generátor felújítás) újra járó képes.
DE egy kérdésem lenne hátha valaki tudja a megoldást.
Ez a kiegészítő vízpumpa (hűtő alján) mennyire fontos alkatrész? Mert nincs egyenlőre új. mikor van ennek szerepe , mert menet közben a nagy vízpumpa elintéz mindent.
(mert ha nem csinál gondot akkor egyenlőre így hagynám (sérült lapáttal).

Majd aki tudja, hogy nincs dízelen, az megválaszolja neked! :D ;)
Én még az enyémen sem találkoztam vele! :D

:D Dehogynem, emlékeim szerint rajta hagytam neked a visco hatásfokozó kereten. :D Azt nem néztem még, hogy pontosan mi a szerepe, de azt tudom, hogy gyújtásra azonnal indul, és keringeti a vizet a kiegyenlítő tartály környékén. Talán légtelenítésnél és a fűtésnél számít. Azt tudom, hogy hatosnál nincs fűtés amíg ez nem megy, de ott közvetlenül a fűtéscsap előtt van, arra dolgozik.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 11:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
:D Dehogynem, emlékeim szerint rajta hagytam neked a visco hatásfokozó kereten. :D Azt nem néztem még, hogy pontosan mi a szerepe, de azt tudom, hogy gyújtásra azonnal indul, és keringeti a vizet a kiegyenlítő tartály környékén. Talán légtelenítésnél és a fűtésnél számít. Azt tudom, hogy hatosnál nincs fűtés amíg ez nem megy, de ott közvetlenül a fűtéscsap előtt van, arra dolgozik.

:lol: Újfent okosodtam, köszönöm! :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator