* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2007.02.17. 20:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.27. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Azért nyitottam új témát, mert igazán a motor hűtésével még nem foglalkoztatok. Hűtési, hűtővíz problémám van a kicsikémmel (528i). Légyszi segítsetek, jópáran tapasztaltak vagytok, biztos tudok segíteni:

- Beszaladok a piros mezőbe a hűtővízhőmérővel, forralom a vizet, elmegy nyomás alatt mindenhol a hűtővíz, ahol csak tud. (bilincsek, légtelenítő csavarok, hűtősapka). Nincs fűtésem sem.

- Orvoslásaim:
Légtelenítés
Új termosztát
Új hűtő

A hiba nem szűnt meg. Mi az ördög baja lehet? Valaki azt mondja, hogy hengerfejtömítés átenged. Szerintem nem, mert nem füstöl fehéren, van kraft, nem olajos a hűtővíz, nem vizes a nívópálcán az olaj.

A víz meg csak jönni akar ki mindenhol.

Mit nézzek még meg? Segítsetek! 5let? Mit nézzek még meg?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2007.02.17. 20:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Sziasztok,

Azért nyitottam új témát, mert igazán a motor hűtésével még nem foglalkoztatok. Hűtési, hűtővíz problémám van a kicsikémmel (528i). Légyszi segítsetek, jópáran tapasztaltak vagytok, biztos tudok segíteni:

- Beszaladok a piros mezőbe a hűtővízhőmérővel, forralom a vizet, elmegy nyomás alatt mindenhol a hűtővíz, ahol csak tud. (bilincsek, légtelenítő csavarok, hűtősapka). Nincs fűtésem sem.

- Orvoslásaim:
Légtelenítés
Új termosztát
Új hűtő

A hiba nem szűnt meg. Mi az ördög baja lehet? Valaki azt mondja, hogy hengerfejtömítés átenged. Szerintem nem, mert nem füstöl fehéren, van kraft, nem olajos a hűtővíz, nem vizes a nívópálcán az olaj.

A víz meg csak jönni akar ki mindenhol.

Mit nézzek még meg? Segítsetek! 5let? Mit nézzek még meg?
Köszi!


Vizpumpa???

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.17. 20:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A kupakot cserélted már?Ami a nyomásért felelős lehet nem nyit ki.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.17. 20:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is ilyesmit csinált és hegerfej tömités volt plussz egy szelep volt repedt!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.17. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.27. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a gyors válaszaitokat!!! Nem vagytok semmik! Fél óra alatt a téme megnyitása óta 3-an is hozzászóltatok. Jó ez az E39-es csapat!

- Nos a vízpumpát holnap akarom szétszedni. Mi az, amit szerintetek le tudok ellenőrizni hogy jó e? Mi az, amit alaposan nézzek meg rajta?

- A terjeszkedési tartály fedelét már úgy is felraktam, hogy nem volt rajta a nyomásnyitó szelep, nem volt változás

- A hengerfejet nem szivesen bontanám meg, mert még gyári összeszerelés. A leges legutolsó esetben. Síkolni kellene utána, ami már nem az igazi, tudjátok Ti is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.18. 11:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Köszi a gyors válaszaitokat!!! Nem vagytok semmik! Fél óra alatt a téme megnyitása óta 3-an is hozzászóltatok. Jó ez az E39-es csapat!

- Nos a vízpumpát holnap akarom szétszedni. Mi az, amit szerintetek le tudok ellenőrizni hogy jó e? Mi az, amit alaposan nézzek meg rajta?

- A terjeszkedési tartály fedelét már úgy is felraktam, hogy nem volt rajta a nyomásnyitó szelep, nem volt változás

- A hengerfejet nem szivesen bontanám meg, mert még gyári összeszerelés. A leges legutolsó esetben. Síkolni kellene utána, ami már nem az igazi, tudjátok Ti is!


Ha a vízpumpát leszereled, és rossz, azt látni fogod, vagy a lapátok sérültek, vagy elforog az egész a tengelyen. Egyébként volt egy széria ami hamar megadta magát. :? Én az E34-el jártam így csere után tökéletes volt. 8)

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.18. 23:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
-" Nos a vízpumpát holnap akarom szétszedni. Mi az, amit szerintetek le tudok ellenőrizni hogy jó e? Mi az, amit alaposan nézzek meg rajta?"

Hali
A vízpumpát nagyjából szétszedés nélkül is ellenőrizheted.
Hideg motornál leveszed a tágulási fedelét és a motort elindítva (néha kicsit megpörgetve)nézed hogy a visszavezető csövön állandó sugárba
jön e a víz vagyis kering e.
De sajnos szerintem ha a csöveknél nyomja ki a vizet akkor inkább
hengerfejes lesz. (jó lenne ha nincs igazam) nem mindíg van víz az olajba és fordítva mert az már a vég.

_________________
Üdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 15:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
mit értesz az alatt, hogy lelégtelenítetted?
nem mindegy hogy csinálod, én vagy egy hétig kisérleteztem mire rájöttem hogy kell, nekem is ugyanez volt a gondom

van légtelenítőcsavarod a hűtőcsövön?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 20:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.27. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
mit értesz az alatt, hogy lelégtelenítetted?
nem mindegy hogy csinálod, én vagy egy hétig kisérleteztem mire rájöttem hogy kell, nekem is ugyanez volt a gondom

van légtelenítőcsavarod a hűtőcsövön?


Sziasztok!

Igen van légtelenítőcsabvarom 2 is, 1 a termosztátházból kijövő csőcsonkon és egy a hűtőradiátoron.
Úgy légtelenítettem, hogy feltöltöttem vízzel addíg, amig ki nemfolyt folyamatosan a víz a csőcsonkon lévő csavaron. Utána elzártam. Töltöttem még egy kis vizet, amíg a hűtőn lévő csavaron is meg nem jelent a víz. Utána azt is elzártem. Sapka fel a tartályra és indítás.
Beindítás után járó motornál rögtön jött ki a víz. Sapka le, egy kicsit engedtem, hogy hagy dolgozza ki a felesleget a tartályból. Utána sapka fel és járatás tovább. Ahogy melegedett fel a motor, úgy minél több víz jutott ki a rendszerből. Miután leállítottam a motort, hallom, hogy vissza is szív a hűtőrendszerben egy vákum kb 1 másodpercig, majd abbahagyja. Ezután állo motornál ha csekkolom a légtelenítőknél a vizet, már nincs ott.

Járatás közben is van egy ideig szépen fűtésem, majd ez elgyengül és végül csak a hideg levegőt fújja a venti az utastérbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 22:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fűtőradiátort, meg az oda vezető csöveket nézted már? Mivel ez a műszerfalban van, onnan a víz szétfolyik mindenhova. Nézd, meg a kárpit nem nedves-e (főleg a padlókárpit).
Mivel a fűtőradiátor a legmagasabb pontja a hűtőrendszernek (pontosabban a kiegyenlítő tartállyal egy magasságban van), ha kifogy a hűtővíz, akkor a főtés megy el elősszőr, mert oda már nem jut víz.
A fűtőradiátorok gyakran elvízkövesednek és amikor felfagyállózzák az autót (fagyálló oldja a vízkövet) megindul a víz midenhova.
Ősszel gyakran találkozunk ezzel a problémával


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 22:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Diabolica írta:
mit értesz az alatt, hogy lelégtelenítetted?
nem mindegy hogy csinálod, én vagy egy hétig kisérleteztem mire rájöttem hogy kell, nekem is ugyanez volt a gondom

van légtelenítőcsavarod a hűtőcsövön?


Sziasztok!

Igen van légtelenítőcsabvarom 2 is, 1 a termosztátházból kijövő csőcsonkon és egy a hűtőradiátoron.
Úgy légtelenítettem, hogy feltöltöttem vízzel addíg, amig ki nemfolyt folyamatosan a víz a csőcsonkon lévő csavaron. Utána elzártam. Töltöttem még egy kis vizet, amíg a hűtőn lévő csavaron is meg nem jelent a víz. Utána azt is elzártem. Sapka fel a tartályra és indítás.
Beindítás után járó motornál rögtön jött ki a víz. Sapka le, egy kicsit engedtem, hogy hagy dolgozza ki a felesleget a tartályból. Utána sapka fel és járatás tovább. Ahogy melegedett fel a motor, úgy minél több víz jutott ki a rendszerből. Miután leállítottam a motort, hallom, hogy vissza is szív a hűtőrendszerben egy vákum kb 1 másodpercig, majd abbahagyja. Ezután állo motornál ha csekkolom a légtelenítőknél a vizet, már nincs ott.

Járatás közben is van egy ideig szépen fűtésem, majd ez elgyengül és végül csak a hideg levegőt fújja a venti az utastérbe.


Azért fúj hideget mert akkor a fűtésnél már nincs benne víz.

Én nem így légtelenítettem le mert nekem így nem lett jó, forraltam én is egyből a vízet.

Feltöltöttem és bemelegítettem a motort, elkezdte kinyomni amikor elkezdett túlhevülni. Ekkor motor stop, egy kicsit vártam, aztán levettem a tartály kupakot és kitekertem a légtelenítőt. Beindítottam és folyamatos járatás mellett addig töltöttem a tartályba a vizet amíg a légtelenítő csavar helyéről csakis víz jött ki folyamatosan huzamosabb ideig. Ekkor elzártam egyszerre mind a két nyílást (ehhez mind a négy kezemre szükség volt....:) ) Szóval valahogy így tudtam kipumpálni belőle az összes levegőt - ez a motor beépítése után volt, tehát abszolút tele volt a rendszer levegővel. Azt mondták máshogy tökéletesen nem lehet megcsinálni, ha csak a tartályba töltögeted akkor sosem lesz jó magától, csak ezzel az átfolyatós módszerrel. Próbáld meg, nekem így sikerült.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 22:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
ja, a felső hűtőcsövön lévő légtelenítőt tekerd ki!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.19. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.27. 00:00
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma felfedeztem, hogy az olajbetöltő sapka belső felén világos színű zselés lerakódás van. Szó szerint olyan mint egy fehér takony, már elénézést. Ugyan ilyen lerakódás van a kartergáz elvezető cső belső falára lerakódva. Csúnyán néz ki. A bömbivel viszont nem járok, mióta ilyen megbízhatatlan a fűtésem. A lerakódást elnézve már be sem merem indítani, nehogy nagyobb kárt tegyek a motorban. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.20. 07:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.28. 00:00
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Tolna Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Ma felfedeztem, hogy az olajbetöltő sapka belső felén világos színű zselés lerakódás van. Szó szerint olyan mint egy fehér takony, már elénézést. Ugyan ilyen lerakódás van a kartergáz elvezető cső belső falára lerakódva. Csúnyán néz ki. A bömbivel viszont nem járok, mióta ilyen megbízhatatlan a fűtésem. A lerakódást elnézve már be sem merem indítani, nehogy nagyobb kárt tegyek a motorban. :cry:

amit látsz az a víz jelenléte vmilyen formában az olajban, hát ez baj de természetes jelenség is lehet én már láttam ilyet hogy sok hideg motoros helyben járás után némi pára összegyült. A légtelenítés folyamata a következő. 1. hideg motor (nem jár) 2 víz feltölt amíg megy és meg nem áll a szintcsökkenés 3 megáll a szincsökkenés akkor légtelenítő csonk (termosztátházon) csavar ki száj rá a beöntő nyílásra és addig fúj amíg buborék mentes víz nem jön a term.házon, ha víz elfogy akkor légtelenítő csavar be és víz utánaönt 4ugyanez a hűtőn lévő csavarral is míg nincs buborék, víz pótlás ugyanígy 5 mégegyszer mindenhol hohy biztos ne legyen buborék 6 vízszint felöntés a jelre KALT 7 motor indít fűtés nyél egy laza kör míg üzemmeleg aztán melegvízzel feltölt ha kell 8 másnap reggel ellenőrzés . Egyébként erre van egy gyári célszerszám egy kézipumpa hogy friccnek ne kelljen tüdővel fújni SOK SIKERT jaaa vízpumpából bronz járókerekeset vegyél az zsír és nem forog el és nem törik szét


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.20. 21:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Chris528i írta:
petikz írta:
Ma felfedeztem, hogy az olajbetöltő sapka belső felén világos színű zselés lerakódás van. Szó szerint olyan mint egy fehér takony, már elénézést. Ugyan ilyen lerakódás van a kartergáz elvezető cső belső falára lerakódva. Csúnyán néz ki. A bömbivel viszont nem járok, mióta ilyen megbízhatatlan a fűtésem. A lerakódást elnézve már be sem merem indítani, nehogy nagyobb kárt tegyek a motorban. :cry:

amit látsz az a víz jelenléte vmilyen formában az olajban, hát ez baj de természetes jelenség is lehet én már láttam ilyet hogy sok hideg motoros helyben járás után némi pára összegyült. A légtelenítés folyamata a következő. 1. hideg motor (nem jár) 2 víz feltölt amíg megy és meg nem áll a szintcsökkenés 3 megáll a szincsökkenés akkor légtelenítő csonk (termosztátházon) csavar ki száj rá a beöntő nyílásra és addig fúj amíg buborék mentes víz nem jön a term.házon, ha víz elfogy akkor légtelenítő csavar be és víz utánaönt 4ugyanez a hűtőn lévő csavarral is míg nincs buborék, víz pótlás ugyanígy 5 mégegyszer mindenhol hohy biztos ne legyen buborék 6 vízszint felöntés a jelre KALT 7 motor indít fűtés nyél egy laza kör míg üzemmeleg aztán melegvízzel feltölt ha kell 8 másnap reggel ellenőrzés . Egyébként erre van egy gyári célszerszám egy kézipumpa hogy friccnek ne kelljen tüdővel fújni SOK SIKERT jaaa vízpumpából bronz járókerekeset vegyél az zsír és nem forog el és nem törik szét


Az 523-ason én is ezt a fújós technikát alkalmaztam, :lol: de bevált!

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.21. 10:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ugye a fűtést maxra húzzátok légtelenítésnél?! :?: :!:

Ami még beszokott válni nehezen légtelenithető autoknál, az a meredek emelkedőre állás, és úgy légtelenítés!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.21. 10:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még egy fontos dolog!

A kapilláris csövön jön a víz? :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.21. 10:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Ma felfedeztem, hogy az olajbetöltő sapka belső felén világos színű zselés lerakódás van. Szó szerint olyan mint egy fehér takony, már elénézést. Ugyan ilyen lerakódás van a kartergáz elvezető cső belső falára lerakódva. Csúnyán néz ki. A bömbivel viszont nem járok, mióta ilyen megbízhatatlan a fűtésem. A lerakódást elnézve már be sem merem indítani, nehogy nagyobb kárt tegyek a motorban. :cry:


Igaza van Chris-nek!
Az valószínű pára lesz! Nem muszály egyből rosszra gondolni, mert az olaj nedv szívó! De muszály kivizsgálni! Két éve télen én is észrevettem ezt a jelenséget! Gyors olajcsere, és azóta semmi nyoma!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.21. 12:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.06. 01:00
Hozzászólások: 129
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
vízfolyás....a mi 528-as ('96) Bömbinken a kiegyenlítő tartály hűtő felöli oldalán a műanyag forrasztása mentén volt egy repedés, ami csak üzemmeleg állapotban nyílt meg és folyt a víz orrán-száján, szabad szemmel alíg lehetett észrevenni.

petike


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.21. 22:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem klíma ventillátor (nem olvastam végig az eddigi hozzászólásokat)
Volt egy 523i-m, abban ez szállt el, és azért forralta fel a vizet ill. nyomta ki szana - szét...!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator