* *
Pontos idő: 2024.04.19. 05:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.19. 23:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.19. 21:47
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
zotya írta:
és ahogy hül a motor egyre halkabb...és megszűnik.


Én ebből tippeletem.



DE vizet nem látok szivárogni sehol
(fagyállós víz azért nyomot hagy), és a víz hiány jobban aggaszt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 06:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
zotya írta:
kzolee írta:
zotya írta:
és ahogy hül a motor egyre halkabb...és megszűnik.


Én ebből tippeletem.



DE vizet nem látok szivárogni sehol
(fagyállós víz azért nyomot hagy), és a víz hiány jobban aggaszt.

Nem fogsz feltétlenül látni. Egy pici repedés esetén csak nyomás hatására fog távozni a víz, tehát üzemmeleg motornál, és éppen ezért rögvest el is párolog nyom nélkül.
Nekem pl az elöregedett felső hűtőcsövön volt egy gombostűfejnyi lyuk, ami pont a forró motorblokk felé spriccelt, így csak járó motornál lehetett észrevenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 07:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zotya írta:
DE vizet nem látok szivárogni sehol
(fagyállós víz azért nyomot hagy), és a víz hiány jobban aggaszt.

Ahogy az előttem szólok mondják.
Nekem is volt ilyen. Majd egyszer csak szétmállott a cső.
Addig én sem találtam foltot, csak 0,5 l vizekkel pótolgattam időnként.

Keress a motoron vagy a csöveken víznyomot.
Ha ott párolog el, akkor is van valami nyom.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok ! Hogyan tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a termosztátom halt e meg, vagy a vízpumpám? Melegszik a vizem. Ventilátor megy. Valahol itt olvastam ,hogy a vízpumpa tud elöl a motornál ciripelő hangot adni , kb pár hónapja szinte minden hidegindításnál ciripelt valami elöl. Most megszűnt, viszont a víz melegszik és a beltérben is ha ráadom max-ra a ventilátort akkor furcsa fütyülő hangja van. Megpróbálom légteleníteni a rendszert. Sima vizet önthetek rá ?
Ha cserélnem kell a vízpumpát vagy a termosztátot ,hogyan tudom leengedni a vizet, mi a metódusa?

Válaszokat köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 15:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Szevasztok ! Hogyan tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a termosztátom halt e meg, vagy a vízpumpám? Melegszik a vizem. Ventilátor megy. Valahol itt olvastam ,hogy a vízpumpa tud elöl a motornál ciripelő hangot adni , kb pár hónapja szinte minden hidegindításnál ciripelt valami elöl. Most megszűnt, viszont a víz melegszik és a beltérben is ha ráadom max-ra a ventilátort akkor furcsa fütyülő hangja van. Megpróbálom légteleníteni a rendszert. Sima vizet önthetek rá ?
Ha cserélnem kell a vízpumpát vagy a termosztátot ,hogyan tudom leengedni a vizet, mi a metódusa?

Válaszokat köszönöm!

Szia!Én személy szerint nem értelek.....
Már termosztátot,és vízpumpát akarsz cserélni lassan,de még azt sem nézted meg,hogy hogy áll a hűtővized (?).
Legalábbis a másik topikba sem esett szó erről.Ezzel kellene kezdeni,ha még ezt nem tetted meg (szerintem).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma felöntöttem vízzel mert kicsit lent volt. Lelégtelenítettem ahogy írják. De miután elindítottam kicsit melegedett a víz ,negyedig felment a mutató, de a víz meg se mozdult a rendszerbe, majd elkezdett valami füstölni a motornál ,leállítottam azonnal. Passz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Ma felöntöttem vízzel mert kicsit lent volt. Lelégtelenítettem ahogy írják. De miután elindítottam kicsit melegedett a víz ,negyedig felment a mutató, de a víz meg se mozdult a rendszerbe, majd elkezdett valami füstölni a motornál ,leállítottam azonnal. Passz

Ok,de a kicsit lent volt az pontosan mit jelent?A tartály alján volt kevés víz,vagy semmi?Ha negyedig engedted melegedni,akkor még nem fog keringeni a víz.A füst az honnan jött? :shock: Égett szag van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az alján volt egy kevés,de érdekes mert a szint tegnap még rendben volt,mint eddig mindig ,de most hogy mi történt passz,folyás nincs sehol, tegnap is mikor elindítottam minden szint stb rendben volt. Füst előröl jött kb ahol ezek a szivattyús dolgok vannak. Égett szag talán picit mintha lett volna. Úgy nézem ebből hazaszállítatás lesz :-(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Az alján volt egy kevés,de érdekes mert a szint tegnap még rendben volt,mint eddig mindig ,de most hogy mi történt passz,folyás nincs sehol, tegnap is mikor elindítottam minden szint stb rendben volt. Füst előröl jött kb ahol ezek a szivattyús dolgok vannak. Égett szag talán picit mintha lett volna. Úgy nézem ebből hazaszállítatás lesz :-(

Pedig ezt kéne kideríteni,hogy hol tűnik el a vized.És az olajjal minden rendben van?Nem változott meg a színe?Nincs benne több mint kellene?Szerintem valahol elszivárog a vized,ha ezek rendben vannak.A termosztátház körül nézz szét alaposan.De vízcsövek körül is.A tűzfal felől a kicsiket is nézd meg.De a "füstből" is arra következtetnék,hogy az nem füst,hanem a fagyállód folyt rá valamire,és az ég.De innen ez csak találgatás.Nem ártana megmutatni ott egy hozzáértőnek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Johny540 2015.03.21. 16:49-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja és amikor el kezdett kicsit füstölni a fordulat kezdett visszaesni pedig ugyanúgy nyomtam a gát minimálisan hogy melegedjen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 16:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Ja és amikor el kezdett kicsit füstölni a fordulat kezdett visszaesni pedig ugyanúgy nyomtam a gát minimálisan hogy melegedjen.

Nem a kipufogóból keveredett előre az a füst véletlenül? :facepalm:
Olajbeöntő sapkát is nézd már majd meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 17:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ne fogd a fejed :-) ! Tudom hülye vagyok hozzá nem titkolom, vasszerkezetekkel, hegesztéssel foglalkozom ,de sajnos ezt még nem sikerült elsajátítanom :-). Olajat néztem mindenhol, rendben van. Viszont megint elindítottam szépen beállt 90 fokra középre maradt is,menni nem mertem vele, de viszont ugye van két cső ami megy a víztartályból és ami alul a hűtőből. Most a fentibe volt nyomás az nem volt puha a tartálynál, viszont alul tök puha hideg, összenyomható cső. Elvileg ott már keringeni kellene valaminek üzemi hőfoknál nem,vagy rosszul tudom ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 17:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Ne fogd a fejed :-) ! Tudom hülye vagyok hozzá nem titkolom

Dehogy,nem azért "fogtam a fejem"

rytsye írta:
vasszerkezetekkel, hegesztéssel foglalkozom ,de sajnos ezt még nem sikerült elsajátítanom :-). Olajat néztem mindenhol, rendben van. Viszont megint elindítottam szépen beállt 90 fokra középre maradt is,menni nem mertem vele, de viszont ugye van két cső ami megy a víztartályból és ami alul a hűtőből. Most a fentibe volt nyomás az nem volt puha a tartálynál, viszont alul tök puha hideg, összenyomható cső. Elvileg ott már keringeni kellene valaminek üzemi hőfoknál nem,vagy rosszul tudom ?

Szerintem nem vártál eleget,nem nyitott ki a termosztát.Azért maradt még hideg az a cső.Ha valóban le van légtelenítve rendesen,melegítsd be teljesen nyugodtan,fűtés 32C°,figyeld hogy nyomja-e minden körön a meleget.És figyeld a vízhőfokot közben!Ha jónak tűnik menj vele egy kört.Utána amikor visszahűlt,nézd meg hogy áll a víz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 19:34 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem a termosztátház van elrepedve és amikor nyit akkor füstöl(gőz) sziszeg. Ami egyből elpárolog a forró motoron?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 19:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia, nekem is voltak ilyen problémáim, a vizpumpa volt a ludas. Nem forogtak a lapátok csak a tengely.
Én úgy emlékszem, hogy 102 foknál nyit a termosztát ,de kb 90-tol közepén áll a mutató. Javitsatok ki ha tévedek.

Akkor jo a rendszer ha már picit is elhagyja a kéket a hőm mutató már fújnia kell a langyos meleget ,majd az első osztás jelnél forró levegő jön.
Ha az anyoson tovabbra is hideg akkor kevés a víz.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv P.

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Parduc írta:
Szia, nekem is voltak ilyen problémáim, a vizpumpa volt a ludas. Nem forogtak a lapátok csak a tengely.
Én úgy emlékszem, hogy 102 foknál nyit a termosztát ,de kb 90-tol közepén áll a mutató. Javitsatok ki ha tévedek.

Akkor jo a rendszer ha már picit is elhagyja a kéket a hőm mutató már fújnia kell a langyos meleget ,majd az első osztás jelnél forró levegő jön.
Ha az anyoson tovabbra is hideg akkor kevés a víz.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv P.

Titkos szerint ~36 foktól megy a klíma meleg fújása és 72 foktól középen áll a mutató.
Nálam.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 21:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én bmw-scanner progival néztem élő adatot és 102-nel lehetett a termosztát nyitása, de valahol olvastam, hogy ezeket a motorokat 102fok üzemi hőmérsékletre tervezték.

A világ a BMW és Nők körűl forog. :)

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.21. 22:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Titkos szerint ~36 foktól megy a klíma meleg fújása és 72 foktól középen áll a mutató.
Nálam.

Én is így tudom.Az enyém is 75C°-nál áll középen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.17. 12:56
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2000 i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon köszönöm , hogy ennyien próbáltok segíteni ! Most is mentem egy kört, egy darabig nem melegedett majd visszaálltam hagytam kicsit alapjáraton és megint ment felfelé a mutató. Namost az érdekesség hogy mikor kezdett melegedni a motor ,volt fűtés ,igaz csak az én oldalamon( a klíma mindkét oldalra 32 fokra volt téve) ,vagyis ott jobban nyomta a meleget, viszont mikor bemelegedett a motor tök hideg levegőt fújt meg amikor ment a mutató felfelé , akkor is. A tartályból kimenő cső langyos volt viszont alul a hűtőnél volt benn nyomás viszont tök hideg volt. A motor tuti elég meleg volt, mert annyit mentem vele.
???????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.03.22. 14:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rytsye írta:
Nagyon köszönöm , hogy ennyien próbáltok segíteni ! Most is mentem egy kört, egy darabig nem melegedett majd visszaálltam hagytam kicsit alapjáraton és megint ment felfelé a mutató. Namost az érdekesség hogy mikor kezdett melegedni a motor ,volt fűtés ,igaz csak az én oldalamon( a klíma mindkét oldalra 32 fokra volt téve) ,vagyis ott jobban nyomta a meleget, viszont mikor bemelegedett a motor tök hideg levegőt fújt meg amikor ment a mutató felfelé , akkor is. A tartályból kimenő cső langyos volt viszont alul a hűtőnél volt benn nyomás viszont tök hideg volt. A motor tuti elég meleg volt, mert annyit mentem vele.
???????

Valahol szivárog az a hűtővíz,és nincs jól lelégtelenítve.Nekem ez a gyanúm még mindig.
Írtam már ezt,de ez nekem még mindig bevált módszer a légtelenítésre:

1. Motor hideg!
2. Csak az utolsó légtelenítő legyen nyitva
3. Feltöltöd a rendszert csurig
4. Egyik kezedben csavarhúzó rajta a légtelenítő csavaron
5. Száj rá a beöntőnyílásra,és addig fújod (lehetőleg minél hosszabban) amíg ki nem megy a levegő.
amikor már csak a víz megy kifelé a légtelenítőn és nem fröcsög összevissza,akkor már jó lesz,és gyorsan elzárod.

Utána ugyanúgy,ahogy tegnap is írtam,bemelegíted,fűtés 32C°,vízhőfok figyel.
Egy ideig jónak kellene lennie,nem hiszem hogy annyira hamar eltűnik belőle ~1liter víz.Ha mégis,akkor azt látnod kellene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 65 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator