* *
Pontos idő: 2018.11.15. 04:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 10:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
A napfénytetősnél mind a négy sarka felé van egy egy levezető cső ha az el van dugulva akkor is befolyhat a víz de az nagyon minimális mert a tető gumija körül átengedett vízet vezeti el az pedig nagyon kevés. Nekem újra kellett ragasztatni a szélvédőt mert ott ázott be. Kivülről slaggal locsoltasd és bent figyeld hol ázik be de úgy hogy csak az ajtókeretre menjen a víz majd a szélvédő aljától felfelé haladva és szép lassan mert a víz lassan találja meg a réseket!!


szia!köszönöm a tanácsot! de valoszinü a szélvédőnél ázik be majd azt kell cserélni és akkor remélhetőleg megszünik :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 11:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hali.

19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 13:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 495
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
hali.

19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi

ebben a melegben nekem is ennyit mutat a titkos,szerintem ez normális.97-23i.nálam új a hűtő,ráadásul a drágábbik behr,nem az olcsó kínai meg a kínai nissens,viszkó jól teker,a termosztátom gyári 92-es.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 13:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
awh írta:
hali.

19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi

ebben a melegben nekem is ennyit mutat a titkos,szerintem ez normális.97-23i.nálam új a hűtő,ráadásul a drágábbik behr,nem az olcsó kínai meg a kínai nissens,viszkó jól teker,a termosztátom gyári 92-es.


hmmm... de mi lehet a magyarázat arra hogy a klímaventi meg a menetszél se viszi le egy fél fokot se? Tavaly ha már 50-60al mentem vagy rányomtam a klimaventit (nekem direkt 2es fokozatba van kötve) , akkor hamar visszament 95 környékére. Légtelenítve volt, járó motornál csak víz jön a csavaroknál. Vagy ettől még lehet valahol levegős?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 15:20 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 363
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
atti523i írta:
awh írta:
hali.

19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi

ebben a melegben nekem is ennyit mutat a titkos,szerintem ez normális.97-23i.nálam új a hűtő,ráadásul a drágábbik behr,nem az olcsó kínai meg a kínai nissens,viszkó jól teker,a termosztátom gyári 92-es.


hmmm... de mi lehet a magyarázat arra hogy a klímaventi meg a menetszél se viszi le egy fél fokot se? Tavaly ha már 50-60al mentem vagy rányomtam a klimaventit (nekem direkt 2es fokozatba van kötve) , akkor hamar visszament 95 környékére. Légtelenítve volt, járó motornál csak víz jön a csavaroknál. Vagy ettől még lehet valahol levegős?


A Febi termosztát lesz a gond.
Itt a fórumon már többször ki lett vesézve, hogy akárhogy is, de csak a gyári termosztát a megfelelő paraméterű.
Ez is azon alkatrészek egyike, amiből csak a gyári a jó választás.
Valahogy az utángyártottakat nem tudják belőni rendesen, nyilván speciális anyagösszetétel kell a pontos működéshez.
Hidegebb időben ez nem olyan feltűnő, de trópusi időjárásnál bizony kiütközik.
Persze a megfelelő légtelenítés is elengedhetetlen.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.08. 16:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 495
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem elötte volt benne gates márkáju egy rövid ideig,de nem jött be.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.11. 09:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
A Febi termosztát lesz a gond.
Itt a fórumon már többször ki lett vesézve, hogy akárhogy is, de csak a gyári termosztát a megfelelő paraméterű.
Ez is azon alkatrészek egyike, amiből csak a gyári a jó választás.
Valahogy az utángyártottakat nem tudják belőni rendesen, nyilván speciális anyagösszetétel kell a pontos működéshez.
Hidegebb időben ez nem olyan feltűnő, de trópusi időjárásnál bizony kiütközik.


Manuál módzserrel ellenőrizve kb 95nél kinyitott tegnap. A hűtő nem elég hatékony ezekszerint, nem tudom azt mi befolyásolja, de mivel csöpög, úgyis csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 09:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én csak annyit tennék hozzá hogy nekem is 108-110 fok körül mozog, de nem aggodom mert a gyári adat szerint 102 fok az üzemi hőmérséklet. Bár a termosztátot adom. Én a viszko ventivel küzdök. Ahogy eléri az üzemi értéket egyből kapcsol és nem kapcsol ki. E34-es 520-asomon csak akkor kapcsolt ha már túlment egy osztást. Bárdiban vettem ott azt irták hogy sivatagi kivitel. Kérdés most akkor jó vagy nem? Nálatok is egyből kapcsol?

Üdv


A világ a Nők és a BMW körül forog.....

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 19:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 451
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet változtattak ezen-azon az évek során, '96/7 autóban, gyári viszkóval, gyári termosztáttal, gyári hűtővel, jó külső ventilátorral 100fok alatt van járó motorral. Amikor megszűnik a keringés akkor titkosban felmegy 103-107 fokra de ahoz nagyon durva kánikula kell.

-A hűtő-kondenzátor (alias klímahűtő) a levegő számára átjárható, a flepnik akadálymentesen engedik be a levegőt a menetszélnek. (Hűtő 2010-es évjáratú gyári - így vettem, kondi Nissens 3 éves)

-A viszkó sokat megy, de ez a dolga... fordulaton (3000-3500 felett) leold. (gyári, ezzel vettem)

-Gyári termosztát, SKF vízpumpa. (Előbbivel vettem, utóbbi 3 éves)

-A külső ventilátor kettes fokozata csak minősített esetben kapcsol, egyébként a viszkó+egyes fokozat ami a klímával kapcsol be 100 fok alatt tartja.

-Pálya nyáron 89-93 fok, város (dugó, araszolás) 90-97 fok, elindulásnál, folyamatos haladásnál lentebb megy. - klímával.

-Motor nem hengerfejes, nem eszi a vizet, olajat, jó állapotúnak mondanám, csak Shell 100-ast kap ha ez számít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 19:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 451
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Parduc írta:
Én csak annyit tennék hozzá hogy nekem is 108-110 fok körül mozog, de nem aggodom mert a gyári adat szerint 102 fok az üzemi hőmérséklet. Bár a termosztátot adom. Én a viszko ventivel küzdök. Ahogy eléri az üzemi értéket egyből kapcsol és nem kapcsol ki. E34-es 520-asomon csak akkor kapcsolt ha már túlment egy osztást. Bárdiban vettem ott azt irták hogy sivatagi kivitel. Kérdés most akkor jó vagy nem? Nálatok is egyből kapcsol?

Üdv


A világ a Nők és a BMW körül forog.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Parduc
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 10:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Közben nekem történt egy hűtőcsere (behr) és rájöttünk hogy a sapka is szar (vadiúj febi volt --> kuka), vernetet kaptam , úgy tűnik az jó, de jön rá a gyári, biztos ami biztos.
A hőfok állandó 106-107ről lement állandó 100 körülre, de a menetszél még mindig nem mozgatja semerre, ami nekem furcsa. Legközelebb ha lesz rá érkezésem akkor megy bele egy uj vizpumpa meg a gyári termosztát, de a 100at már nem gondolom vészesen soknak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 10:45 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 363
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
Közben nekem történt egy hűtőcsere (behr) és rájöttünk hogy a sapka is szar (vadiúj febi volt --> kuka), vernetet kaptam , úgy tűnik az jó, de jön rá a gyári, biztos ami biztos.
A hőfok állandó 106-107ről lement állandó 100 körülre, de a menetszél még mindig nem mozgatja semerre, ami nekem furcsa. Legközelebb ha lesz rá érkezésem akkor megy bele egy uj vizpumpa meg a gyári termosztát, de a 100at már nem gondolom vészesen soknak.

Hogy légtelenítettétek a rendszert, leírnád nekem?
Köszi!
Mármint, ha nem szereldében csináltattad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 10:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5682
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
awh írta:
Közben nekem történt egy hűtőcsere (behr) és rájöttünk hogy a sapka is szar (vadiúj febi volt --> kuka), vernetet kaptam , úgy tűnik az jó, de jön rá a gyári, biztos ami biztos.
A hőfok állandó 106-107ről lement állandó 100 körülre, de a menetszél még mindig nem mozgatja semerre, ami nekem furcsa. Legközelebb ha lesz rá érkezésem akkor megy bele egy uj vizpumpa meg a gyári termosztát, de a 100at már nem gondolom vészesen soknak.

Hogy légtelenítettétek a rendszert, leírnád nekem?
Köszi!
Mármint, ha nem szereldében csináltattad.

Használd a keresőt, sokszor le van már írva!
Pl. viewtopic.php?f=1&t=201&p=135277&hilit=l%C3%A9gtelen%C3%ADt%C3%A9s+menete#p135277

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW 528i motorhűtési problémák
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 11:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 363
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Használd a keresőt, sokszor le van már írva!

Jogos! :oops:
Olvasgattam is, és megpróbálom összeolvasni a sokféle menetet, mert olyan ez a légtelenítés néhány emberben, mintha valami mumus lenne, mint mondjuk egy hengerfejtömítés csere vagy vezérműlánc csere.
Pedig nem hiszem, hogy egy megoldhatatlan művelet.
Minden esetre rövidesen meglátom magam is.
Köszi!
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 354 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator