Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.12. 21:48

Imco írta:
dez írta:Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!

Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft


Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.13. 16:48

gumikacsa83 írta:
Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével

2003ba már csak 1 visszajelző volt.
Illetve Balázs szerint a tömb tud kormányszög jeladó hibát generálni.
Ezt nem igazán fogadtam el, de hát végülis sokkal többet tud róla mint én. :)

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.13. 22:33

Imco írta:
gumikacsa83 írta:
Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével

2003ba már csak 1 visszajelző volt.
Illetve Balázs szerint a tömb tud kormányszög jeladó hibát generálni.
Ezt nem igazán fogadtam el, de hát végülis sokkal többet tud róla mint én. :)

Neeem!
Ha nem lehet kommunikálni a vezérlővel, én akkor az eldobásra gondolnék! Előtte még megnézném, hogy esetleg a többi vezérlő kommunikál-e, ha igen, és csak a dsc nem, akkor "jobb kéz, bal váll", ha a többi sem, akkor megkeresném a diagot blokkoló vezérlőt. Soha nem tudod meg, hogy mi baja diag nélkül. Múlt héten fél napig kerestem a bűnöst egy E46-ban, abban a balos xenontrafó blokkolta a diagot. :doglotlo:
Pixelesek 35-ért javítják, ha nem kommunikál, akkor valószínűleg nem javítják. 25e kb. egy másik.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.14. 06:25

Gallaca írta:Neeem!

OK.
Van középen a nagy sárga nekem. Hol-melyik a másik?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.14. 08:13

gumikacsa83 írta:
Imco írta:
dez írta:Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!

Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft


Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével


Kormányszög jeladó hibánál nekem világított középen a kipörgésgátló,jobb szélen a piros felkiáltójel ikon.ABS nem.
Futóműállítás megoldotta,elöl-hátul is kellett.
Újpesten a Megyeri úton az AKH-nál csináltattam,nagyon profi az alkalmazott srác.Összerohadás,melegítés,állítás elöl-hátul,7500ft számlával.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.04.18. 15:46

Gallaca írta:
Cxgrav írta:Sziasztok!

Ismét ABS hibám van :(
Diag szerint jobb első szenzor. Cseréltük azt hiszem FEA gyártányú jeladóra (új), a hiba megszűnt kb 150 km erejére. Ekkor fékezéskor elkezdte rugdosni a pedált. Lehúztam a tömböt, majd vissza dugtam pár km-rel később, ez a jelenség megszűnt, annak ellenére, hogy világítottak a lámpák.
Ismét diag, ismét jobb első szenzor.
Csere, de most egy új SWAG gyártmányú jeladóra.
15km-ig volt jó.
Tömböt bevizsgáltattam a Pixelfixnél, plusz tegnap lepróbáltuk egy másik e39ben, tökéletes.
Szerelőm szerint kábel szakadás nincs.
Kerék csapágy csere? (innen kapja a jelet a jeladó?) Esetleg valami más?

Poén az a történetben, hogy amíg le ne vettem a tömböt bevizsgáltatásra, addig csak bedobálta a hibát, újraindításkor eltűnt. Felraktam bevizsgálás és teszt után is a tömböt, azóta fixen világítanak a lámpák :(
Kezdek mérges lenni az autóra, pedig mindent megkap csak ezen az ABS hibán nem tudunk túllépni. (Pixelfixtől vennem kellett tömböt, mert tavaly nyáron az is meghalt) Azt sajnos nem tudom elképzelni, hogy 2db vadi új jeladó 200km-en belül meghalna.

Köszönöm

Jópárszor leírtuk már; GYÁRI, vagy GYÁRI bontott. Más NEM JÓ :!: Egyébként cseréld meg a két oldali jeladókat, egyből kiderül.


Szia!

Köszönöm, de úgy néz ki megvan a hiba oka:
A csatlakozó kábelkorbácsában a jobb első kerékhez futó szálak lehetnek megtörve, pont a csatlakozó nyakánál.
Szerelő pont jó pillanatában mért rá a kábelre. A kábel mozgatásánál hol kigyulladnak, hol elalszanak a lámpák.

UI: most hogy ezt sikerült kideríteni a jobb első ablakemelő szerkezet hullott szét. Soha nincs egy olyan pillanata a kocsinak, mikor minden jó rajta :D

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.07.10. 03:43

Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.07.10. 05:22

qartzika írta:Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget

Vagy akár abs tömb.
Idővel szaporodni fog a hiba, ha az.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.07.17. 04:21

Namost rádugtuk a diagot, de nem ír ki semmi hibakódot.


Imco írta:
qartzika írta:Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget

Vagy akár abs tömb.
Idővel szaporodni fog a hiba, ha az.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.26. 20:57

Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.26. 21:14

Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 08:18

Gallaca írta:
Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 10:50

Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 19:03

Gallaca írta:
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.


És ha a vezérlő rossz, akkor nem kéne működjön a km órám, nem?
Olvastam előző hszekből, hogy külső megtáplálással letesztelhető a dsc pumpa megfelelő működése, ugye? Ezt holnap megnézem. Diagnál úgy emlékszem reagált a pedálnyomásra.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 19:25

Most néztem a kocsit. Kettő dolgot fűznék hozzá. Most nem is az ABS hiba világít, hanem a DSC és a kézifék jele sárgán.
Az lehet gebasz hogy a tartalyban az olajszint minimum alatt van valamivel?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 21:05

Skyp írta:Most néztem a kocsit. Kettő dolgot fűznék hozzá. Most nem is az ABS hiba világít, hanem a DSC és a kézifék jele sárgán.
Az lehet gebasz hogy a tartalyban az olajszint minimum alatt van valamivel?

Valószínűleg az lesz a baj, ez ezeket a lámpákat gyújtja mert inaktív lesz olaj hiányában a menetstabilizátor. De a szenzorra nem kellene hibát írnia. Ilyenkor valami s/n hibát ír.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 22:04

Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.


És ha a vezérlő rossz, akkor nem kéne működjön a km órám, nem?
Olvastam előző hszekből, hogy külső megtáplálással letesztelhető a dsc pumpa megfelelő működése, ugye? Ezt holnap megnézem. Diagnál úgy emlékszem reagált a pedálnyomásra.

Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 23:20

Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.27. 23:47

Skyp írta:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2017.10.28. 07:01

Gallaca írta:
Skyp írta:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.



Úgy értem, hogy melyik a csatija? Mert ezen az egész tömbön 2 db van. Egyik a nagyon sok lábas elől, a másik hátul egy 3 vezetékes a nyomás szenzoron.
Hozzászólás küldése

VigLink badge