2017.04.12. 21:48
Imco írta:dez írta:Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!
Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft
2017.04.13. 16:48
gumikacsa83 írta:
Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével
2017.04.13. 22:33
Imco írta:gumikacsa83 írta:
Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével
2003ba már csak 1 visszajelző volt.
Illetve Balázs szerint a tömb tud kormányszög jeladó hibát generálni.
Ezt nem igazán fogadtam el, de hát végülis sokkal többet tud róla mint én.
2017.04.14. 06:25
Gallaca írta:Neeem!
2017.04.14. 08:13
gumikacsa83 írta:Imco írta:dez írta:Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!
Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft
Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével
2017.04.18. 15:46
Gallaca írta:Cxgrav írta:Sziasztok!
Ismét ABS hibám van
Diag szerint jobb első szenzor. Cseréltük azt hiszem FEA gyártányú jeladóra (új), a hiba megszűnt kb 150 km erejére. Ekkor fékezéskor elkezdte rugdosni a pedált. Lehúztam a tömböt, majd vissza dugtam pár km-rel később, ez a jelenség megszűnt, annak ellenére, hogy világítottak a lámpák.
Ismét diag, ismét jobb első szenzor.
Csere, de most egy új SWAG gyártmányú jeladóra.
15km-ig volt jó.
Tömböt bevizsgáltattam a Pixelfixnél, plusz tegnap lepróbáltuk egy másik e39ben, tökéletes.
Szerelőm szerint kábel szakadás nincs.
Kerék csapágy csere? (innen kapja a jelet a jeladó?) Esetleg valami más?
Poén az a történetben, hogy amíg le ne vettem a tömböt bevizsgáltatásra, addig csak bedobálta a hibát, újraindításkor eltűnt. Felraktam bevizsgálás és teszt után is a tömböt, azóta fixen világítanak a lámpák
Kezdek mérges lenni az autóra, pedig mindent megkap csak ezen az ABS hibán nem tudunk túllépni. (Pixelfixtől vennem kellett tömböt, mert tavaly nyáron az is meghalt) Azt sajnos nem tudom elképzelni, hogy 2db vadi új jeladó 200km-en belül meghalna.
Köszönöm
Jópárszor leírtuk már; GYÁRI, vagy GYÁRI bontott. Más NEM JÓ Egyébként cseréld meg a két oldali jeladókat, egyből kiderül.
2017.07.10. 03:43
2017.07.10. 05:22
qartzika írta:Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget
2017.07.17. 04:21
Imco írta:qartzika írta:Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget
Vagy akár abs tömb.
Idővel szaporodni fog a hiba, ha az.
2017.10.26. 20:57
2017.10.26. 21:14
Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.
Van valakinek valami ötlete?
2017.10.27. 08:18
Gallaca írta:Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.
Van valakinek valami ötlete?
nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.
2017.10.27. 10:50
Skyp írta:Gallaca írta:Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.
Van valakinek valami ötlete?
nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.
Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?
2017.10.27. 19:03
Gallaca írta:Skyp írta:Gallaca írta:Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.
Van valakinek valami ötlete?
nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.
Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?
Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.
2017.10.27. 19:25
2017.10.27. 21:05
Skyp írta:Most néztem a kocsit. Kettő dolgot fűznék hozzá. Most nem is az ABS hiba világít, hanem a DSC és a kézifék jele sárgán.
Az lehet gebasz hogy a tartalyban az olajszint minimum alatt van valamivel?
2017.10.27. 22:04
Skyp írta:Gallaca írta:Skyp írta:Gallaca írta:Skyp írta:Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.
Van valakinek valami ötlete?
nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.
Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?
Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.
És ha a vezérlő rossz, akkor nem kéne működjön a km órám, nem?
Olvastam előző hszekből, hogy külső megtáplálással letesztelhető a dsc pumpa megfelelő működése, ugye? Ezt holnap megnézem. Diagnál úgy emlékszem reagált a pedálnyomásra.
2017.10.27. 23:20
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál.
2017.10.27. 23:47
Skyp írta:Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál.
Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?
2017.10.28. 07:01
Gallaca írta:Skyp írta:Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál.
Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?
Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.