2016.06.19. 09:39
rockerekhu írta:atesz155 írta:rockerekhu írta:Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.
Segítség!!!
2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...
Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2016.06.19. 09:39
rockerekhu írta:atesz155 írta:rockerekhu írta:Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.
Segítség!!!
2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...
Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2016.07.02. 19:25
2016.07.03. 09:25
atti523i írta:rockerekhu írta:atesz155 írta:rockerekhu írta:Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.
Segítség!!!
2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...
Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!
2016.07.13. 08:26
2016.07.13. 09:01
lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
2016.07.13. 09:14
lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
2016.07.13. 21:20
Imco írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.
2016.07.16. 16:54
2016.07.17. 06:31
malark írta:Sziasztok!
Új vagyok még itt mind a fórumon, mind a BMW-s körökben. Nemrég egy 520i (2001, már faceliftes) boldog tulaja lettem, egészen idáig nem is volt semmi problémám a vassal. Ma viszont menet közben felvillant a kézifék visszajelző lámpája sárgán, és vele együtt a DSC visszajelzője is, olyan 50 km/h-s tempónál. Az ABS nem villant fel ekkor. Először eléggé megijedtem, de hál' az égnek volt fékhatás. Miután megálltam fellapoztam a kézikönyvet, ami szerint ez lehet akár alacsony fékfolyadék szint miatt is. Bementem a boltba, vettem ezt-azt (pl. DOT 4-es fékfolyadékot is) utána kíváncsiságból ráadtam a gyújtást és fel sem villant az ABS lámpája. Kb. háromszori újrapróbálkozás után felvillant, a motort beindítottam, és így már mind a három visszajelző folyamatosan világított (DSC, ABS és a kézifék visszajelzője, sárgán!). Szerintetek mi lehet, ABS kocka hiba? Tudom, rá kellene dugni a számítógépet, de szombaton délután ez eléggé esélytelen, úgyhogy hétfőig ott marad az autó (remélem nem lesz semmi baja, a hipermarket parkolóházában...).
Talán lehet hozzá köze, hogy ez előtt, amikor jöttem be Budapestre kétszer is úgy éreztem, mintha hirtelen egy pillanatra befogna a fék. Nem nagyon, meg ez gáz elvétellel is párosult, gondoltam nincsen gond, biztos belementem egy nagyobb tócsába. De most már bizonytalan vagyok.
Remélem nem nagyon zsebbe nyúlós, mert nemrég vettem és most jól jött volna pár hibamentes hónap.
Előre is köszönöm a segítséget!
2016.08.08. 15:03
Gallaca írta:Imco írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.
Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart.
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.
2016.08.08. 18:47
lackosor6 írta:Gallaca írta:Imco írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.
Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart.
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.
Sziasztok!
Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak?? Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?
Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…
2016.08.08. 21:02
lackosor6 írta:Gallaca írta:Imco írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.
Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart.
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.
Sziasztok!
Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak?? Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?
Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…
2016.08.11. 08:12
Gallaca írta:lackosor6 írta:Gallaca írta:Imco írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.
Előre is köszönöm!
Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.
Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart.
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.
Sziasztok!
Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak?? Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?
Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…
Mindenkinek leírjuk, hogy inkább bontott gyárit, mint utángyártottat mindenből. Jól mondta a villanyász, nem szoktak jók lenni az utángyáriak. Cseréld meg a 2 elsőt ellenőrzésképp, úgy diagoljátok meg.
2016.11.15. 21:20
2016.11.16. 21:28
Fagyi71 írta:Sziasztok Az a problémám hogy kicseréltettem a jeladókat most minden világít és nem megy a km óra előtte minden jó volt csak az automata váltó nehezen váltotta a 5. et Segitsetek
Köszi
2016.11.23. 22:00
2016.12.13. 18:16
2016.12.13. 19:21
Davee22 írta:Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?
2016.12.25. 18:26