Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.06.19. 09:39

rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.06.19. 09:39

rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.02. 19:25

Sziasztok!

Folytatódik az ABS/ASC kálvária :facepalm: Ma kicseréltem a bal első jeladót egy bontottra, a diag ezt írta be hibásnak. Mentem vele egy próbakört, minden jó semmi nem világít, kb 10km után megint világítani kezdtek. Visszafelé jött a gyümölcsízű meglepetés: 60-as tempónál belerúg egyet a fékbe, majd pár másodperccel később leállt a motor. Első indításra nem indult, másodikra beindult. Szerintetek ez ABS kocka lesz, vagy valami nagyobb a galiba? Válaszaitokat előre is köszönöm!

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.03. 09:25

atti523i írta:
rockerekhu írta:
atesz155 írta:
rockerekhu írta:
Gabeee írta:Sziasztok!
Nálam 2 éve kezdödött a mizéria a sárga lámpákkal. Elsö körben ABS tömb lett javítva plusz egy bal hátsó jeladó (utángyártott) .Egy évig kb hiba mentes volt minden. Majd esö után jelentkezett ismét a hiba:sárga lámpák,abs- km/h- dsc- ...
Hidegen 10 böl 10x jó. Melegen indítás után 10 böl 9 rossz. Azóta 2 db balos jeladót cseréltem (nem gyárira). Mi a lófene lehet a gond??? Mindig a bal hátsót dobja a diag. Kérdem én: Ha nem méri a bal hátsó a sebességet akkor a tempomat hogy müködhet ? Jobb hátsót nem tudom át tenni tesztelésre mert, ragaszkodó tipus. Lehetne esetleg hogy a tömb ismét meg ellett? Èlettartam garit vállaltak rá.

Segítség!!!

2db nem gyari jelado helyet raktal volna gyarit lehet nem lenne gondod :) lehetseges hogy a csapagy elvesztete a magneseseget.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Már a csapágy is cserélve lett, pontosan amiatt, hogy elveszthette a mágnesességét. Viszont az tényleg érdekes, hogy a tempomat hogy működhet, ha a km óra és a pillanatnyi fogyasztás nem mér...

Tempomat nekem is mukodot anno az e39 nel,nekem a tombom volt elszalva veszpremben javitatam meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ki javít itt veszprémben ?nincs gond a géppel,de a kisördög nem alszik!

Nevre mar nem emlekszem pontosan de itt a szam
+36 30 502 8382


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.13. 08:26

Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.13. 09:01

lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

2 hszel irtam egy telo szamo vagy pixelfixesek et garanciaval javitanak,es nem kell legteleniteni leveszed a tombot es mikor kesz visza meg hibat sem kell torolni egybol mesz vele 200m es ha jo minden akkor elalszanak a hiba lampak,es mig nincs tomb ugy is tudod hasznalni a verdat igaz ovatosban.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.13. 09:14

lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.13. 21:20

Imco írta:
lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.16. 16:54

Sziasztok!

Új vagyok még itt mind a fórumon, mind a BMW-s körökben. Nemrég egy 520i (2001, már faceliftes) boldog tulaja lettem, egészen idáig nem is volt semmi problémám a vassal. Ma viszont menet közben felvillant a kézifék visszajelző lámpája sárgán, és vele együtt a DSC visszajelzője is, olyan 50 km/h-s tempónál. Az ABS nem villant fel ekkor. Először eléggé megijedtem, de hál' az égnek volt fékhatás. Miután megálltam fellapoztam a kézikönyvet, ami szerint ez lehet akár alacsony fékfolyadék szint miatt is. Bementem a boltba, vettem ezt-azt (pl. DOT 4-es fékfolyadékot is) utána kíváncsiságból ráadtam a gyújtást és fel sem villant az ABS lámpája. Kb. háromszori újrapróbálkozás után felvillant, a motort beindítottam, és így már mind a három visszajelző folyamatosan világított (DSC, ABS és a kézifék visszajelzője, sárgán!). Szerintetek mi lehet, ABS kocka hiba? Tudom, rá kellene dugni a számítógépet, de szombaton délután ez eléggé esélytelen, úgyhogy hétfőig ott marad az autó (remélem nem lesz semmi baja, a hipermarket parkolóházában...).

Talán lehet hozzá köze, hogy ez előtt, amikor jöttem be Budapestre kétszer is úgy éreztem, mintha hirtelen egy pillanatra befogna a fék. Nem nagyon, meg ez gáz elvétellel is párosult, gondoltam nincsen gond, biztos belementem egy nagyobb tócsába. De most már bizonytalan vagyok.

Remélem nem nagyon zsebbe nyúlós, mert nemrég vettem és most jól jött volna pár hibamentes hónap.

Előre is köszönöm a segítséget!

A.B.S. Jeladó hiba

2016.07.17. 06:31

malark írta:Sziasztok!

Új vagyok még itt mind a fórumon, mind a BMW-s körökben. Nemrég egy 520i (2001, már faceliftes) boldog tulaja lettem, egészen idáig nem is volt semmi problémám a vassal. Ma viszont menet közben felvillant a kézifék visszajelző lámpája sárgán, és vele együtt a DSC visszajelzője is, olyan 50 km/h-s tempónál. Az ABS nem villant fel ekkor. Először eléggé megijedtem, de hál' az égnek volt fékhatás. Miután megálltam fellapoztam a kézikönyvet, ami szerint ez lehet akár alacsony fékfolyadék szint miatt is. Bementem a boltba, vettem ezt-azt (pl. DOT 4-es fékfolyadékot is) utána kíváncsiságból ráadtam a gyújtást és fel sem villant az ABS lámpája. Kb. háromszori újrapróbálkozás után felvillant, a motort beindítottam, és így már mind a három visszajelző folyamatosan világított (DSC, ABS és a kézifék visszajelzője, sárgán!). Szerintetek mi lehet, ABS kocka hiba? Tudom, rá kellene dugni a számítógépet, de szombaton délután ez eléggé esélytelen, úgyhogy hétfőig ott marad az autó (remélem nem lesz semmi baja, a hipermarket parkolóházában...).

Talán lehet hozzá köze, hogy ez előtt, amikor jöttem be Budapestre kétszer is úgy éreztem, mintha hirtelen egy pillanatra befogna a fék. Nem nagyon, meg ez gáz elvétellel is párosult, gondoltam nincsen gond, biztos belementem egy nagyobb tócsába. De most már bizonytalan vagyok.

Remélem nem nagyon zsebbe nyúlós, mert nemrég vettem és most jól jött volna pár hibamentes hónap.

Előre is köszönöm a segítséget!

Lehet kocka es lehet jelado hiba is diag megmondja,tudok benne segiteni akar ma is,Csak Vac melle kene kigyere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.08.08. 15:03

Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.08.08. 18:47

lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…


Szia!

Elvileg a VDO a gyári beszállító, én is olyat vettem azóta is jó minden. "Padre540" kollégától vettem. www.kekfeher.hu

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.08.08. 21:02

lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…

Mindenkinek leírjuk, hogy inkább bontott gyárit, mint utángyártottat mindenből. Jól mondta a villanyász, nem szoktak jók lenni az utángyáriak. Cseréld meg a 2 elsőt ellenőrzésképp, úgy diagoljátok meg.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.08.11. 08:12

Gallaca írta:
lackosor6 írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:Sziasztok!

Még mindig küszködök az ABS/ASC hibával. Bal első jeladót írt a diag, cserélve lett, de nem szűnt meg a hiba, kitörölni sem engedte a kódot. Azóta egy villamosságisnál van az autó, ott azt mondták, hogy a tömb. El akarom küldeni javíttatni az egységet. Ahogy nézem kiszerelni nem egy nagy történet, viszont beszerelésnél nem kell légteleníteni? Az elektronikai szerviz nem vállalja a légtelenítést (igen, mert Magyarországon nem a szolgáltatók vannak az ügyfelekért), úgyhogy rám hárul? Hogy kell csinálni? Mire kell figyelni? 001-es cikkszámú Bosch vezérlőről van szó.

Előre is köszönöm!

Csavarokat kicsavarod és lehúzod. Adja magát.
Országosan begyűjti a pixelfix. /mert messze laksz./
Ha Pesten jársz, egyből megcsinálják, ha megbeszéled velük előre.

Azt azért mondjuk el, hogy ne az egész tömböt vegye le a fékcsövekről, hanem csak a fekete elektronikát, amit 6 db 20-as torx fejű csavar tart. :D
Meg azt is, hogy nem mindent tudnak javítani. Esetünkben ezt a jellegű hibát viszont valószínűleg igen. Viszont az ÉT gari tényleg él, ismerősnek 6 év után ismét megdöglött és még emlékezett is rá a Balázs. Javítás díjmentes volt.


Sziasztok!

Visszatértem a fejleményekkel! Azóta az autó megjárt mégegy diagnosztikát, ugyanazt a bal első jeladó-hibát produkálta. A szerelő srác volt olyan rendes, hogy megmondta – gyári diag ide vagy oda – vigyem el egy autóvillamossági szakihoz, mert még mindig lehet jeladó vagy vezérlő is! Elvittem, kimértük, kábel nem sérült, a vezérlő nem látja a jeladót. Pont azt, amit cseréltem korábban, LOL! Akkor írtam ugye a fórumra is, kiszereltem a vezérlőt (igen, evidens volt, hogy nem az egészet, de azért köszi ) és elküldtem javíttatni. Kicsengettem érte a tiszteletdíjat, visszajött a cucc. Beraktam, továbbra sem jó…Igen, a hibának menet közben el kellene tűnnie kb. 100m múlva, én beletoltam 100km-t azóta, de ugyanúgy semmi. Ez most annyira elkeserített, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy felk.rjam az agyam! Kérdem én, mi a következő? A villanyos srác azt mondta már a legelején, hogy kocka hiba ide vagy oda, az is előfordul, hogy az utángyártott jeladót nem fogadja el a vezérlő. Én értem, hogy gyári, de ki a beszállítója a gyárinak??  Jelenleg DELPHI van benne, amit én vettem, korábban meg elvileg SIEMENS. Legalábbis a kábel csatlakozó tövébe az a felirat van. Lehet a jeladó a ludas valóban? Más valami?

Előre is köszönöm! Remélem más tanul az én hibámból…

Mindenkinek leírjuk, hogy inkább bontott gyárit, mint utángyártottat mindenből. Jól mondta a villanyász, nem szoktak jók lenni az utángyáriak. Cseréld meg a 2 elsőt ellenőrzésképp, úgy diagoljátok meg.


Sziasztok!

Végre megoldódott! A gyökér ok valóban a vezérlő meghibásodása volt, de bekavart mellé az utólag beszerelt utángyártott jeladó is. Másodjára az volt a probléma. Megcseréltük a két oldal, a hiba is átkerült a jobb oldalra. Szerencsére nem dobtam ki a korábban kiszerelt, gyári jeladót. Vittem is magammal a villanyász sráchoz. Betettük, jó lett! Örő és bódottá van!

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.11.15. 21:20

Sziasztok Az a problémám hogy kicseréltettem a jeladókat most minden világít és nem megy a km óra előtte minden jó volt csak az automata váltó nehezen váltotta a 5. et Segitsetek
Köszi

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.11.16. 21:28

Fagyi71 írta:Sziasztok Az a problémám hogy kicseréltettem a jeladókat most minden világít és nem megy a km óra előtte minden jó volt csak az automata váltó nehezen váltotta a 5. et Segitsetek
Köszi

Diag sokat segitene neki,és miért cseréltél jeladókat? gondolom nem gyárit raktál bele?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.11.23. 22:00

Sziasztok!!!
Egy olyan problémában kérem a tanácsokat van egy 99-es E39-es 523i touringom és világít a műszerfalon az kipörgésgátló és az abs lámpa így vettem.
Először jobb hátsó szálszakadást írt ezt mondta az előző tulaj is és kiolvastattam nekem is ezt írta,cseréltem de nem változott semmi ezért kiolvastattam még egyszer akkor már jobb első kerék járati jeladót vagy mit írt (annyira nem értek hozzá) most cserélt rajta a szerelő kerék csapágyat és jeladót de még mindig világít most azt mondta hogy a abs kockánál keresi a hibát.
Sok bmw-t szerelt már tehát nem hiszem ha a szokásos kocka hiba lenne azt nem látná.
Van valami ötletetek mi lehet vagy csak szívat a szerelő és még kicseréltet 20 dolgot a kocsin feleslegesen?????
Hozzászólásokat előre is köszönöm.

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.12.13. 18:16

Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.12.13. 19:21

Davee22 írta:Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?

Nem függhet, hanem függ! Ha a sebességjelet az ABS jeladóról/vezérlőből veszi az autó, akkor ennek hiányában honnan tudná milyen sebességgel megy, és mit kell tartania?

Re: A.B.S. Jeladó hiba

2016.12.25. 18:26

Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél
Hozzászólás küldése

VigLink badge