* *
Pontos idő: 2018.11.17. 16:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 959 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.11. 13:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csipi írta:
Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.11. 13:40 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
csipi írta:
Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.11. 14:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csipi írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?




az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.

ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.

ettől meg én hülyültem meg :lol:

aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.

azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani :lol: automata váltóval tök jó érzés volt :lol:
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.11. 20:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
csipi írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?




az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.

ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.

ettől meg én hülyültem meg :lol:

aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.

azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani :lol: automata váltóval tök jó érzés volt :lol:
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő :oops:


Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon. :)

Üdv
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.12. 11:08 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolte39 írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?




az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.

ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.

ettől meg én hülyültem meg :lol:

aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.

azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani :lol: automata váltóval tök jó érzés volt :lol:
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő :oops:


Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon. :)

Üdv
Zsolt


Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS javítás !
HozzászólásElküldve: 2008.09.13. 14:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Sleco! Ha még olvasod az oldalt lécci küldj egy elérhetöséget! Köszi!!! :help:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS javítás !
HozzászólásElküldve: 2008.09.13. 17:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lalicus írta:
Szia Sleco! Ha még olvasod az oldalt lécci küldj egy elérhetöséget! Köszi!!! :help:

Küldjneki egy Pü-t mert arról kap email értesitőt.Persze ha be van kapcsolva neki!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.13. 23:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi!Elméletileg küldtem,gyakorlatilag nem tudom megkapta-e???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 00:05 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lalicus írta:
Köszi!Elméletileg küldtem,gyakorlatilag nem tudom megkapta-e???

Ha a kimenő üzeneteid közt ott van akkor még nem olvasta :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 00:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még ott van sajna. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 00:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lalicus írta:
Még ott van sajna. :wink:

Ha jól emlékszem Efer-nek meg van a telszáma.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 09:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor Efer szaktárs is kap egy pü-t.Köszönöm. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
csipi írta:
Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.


Elméletileg ( sőt gyakorlatilag is ) a műszerezés megkülönbözteti a jeladó hibát a csapágy magnetic hibájától. A vezérlőt meg főleg.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 11:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Lalicus! Neked már biztos a vezérlő hiba?
Ha gondolod, szívesen ráteszem a műszerre.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 14:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Állítólag igen.Az egyik villanyász srác tette rá a modicot a Rack autóból.Valami pumpa hibát írt ki.Másik e39-böl átrakva laptopról vezérelve néminemű mocorgás volt hallható.Söt még a 2 pumpábol is az egyik sem tökéletesen müxik˛/zajos villanymotor létére/,ugyhogy komplett kocka cserét javallottak. Azért,ha megnéznéd azt megköszönném .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
lalicus írta:
Állítólag igen.Az egyik villanyász srác tette rá a modicot a Rack autóból.Valami pumpa hibát írt ki.Másik e39-böl átrakva laptopról vezérelve néminemű mocorgás volt hallható.Söt még a 2 pumpábol is az egyik sem tökéletesen müxik˛/zajos villanymotor létére/,ugyhogy komplett kocka cserét javallottak. Azért,ha megnéznéd azt megköszönném .


Akkor ez már sajnos egyértelmű.
Így is szívesen megnézem, de ez már a végstádium, itt már csak a csere segíthet.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 16:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lalicus írta:
Állítólag igen.Az egyik villanyász srác tette rá a modicot a Rack autóból.Valami pumpa hibát írt ki.Másik e39-böl átrakva laptopról vezérelve néminemű mocorgás volt hallható.Söt még a 2 pumpábol is az egyik sem tökéletesen müxik˛/zajos villanymotor létére/,ugyhogy komplett kocka cserét javallottak. Azért,ha megnéznéd azt megköszönném .


ha a vezérlő mellett a nagynyomású pumpát is cserélni kell esetleg (ne kelljen), akkor van egy elfekvőben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 18:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi!Szerintek javításra mennyi az esély?Vagy ne is foglalkozzak vele? Valahogy nincs kedvem egyszerre vezérlőt és kormányművet is cserélni. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.14. 18:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lalicus írta:
Köszi!Szerintek javításra mennyi az esély?Vagy ne is foglalkozzak vele? Valahogy nincs kedvem egyszerre vezérlőt és kormányművet is cserélni. :cry:


ha jól emlékszem két féle képpen szokott meghalni (legalábbis ennyiről hallottam).
egyrészt ha valamelyik szelep hal meg benne, akkor kuka
ha viszont csak nem mennek át rajta a jelek, akkor szokták javítani, mert a hőterhelés miatt a forrasztások el szoktak törni.

aztán lehet, hogy ez hülyeség. a tutit az tudná megmondani, aki már javított (pl Sleco...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.16. 18:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.27. 00:00
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
lalicus írta:
Állítólag igen.Az egyik villanyász srác tette rá a modicot a Rack autóból.Valami pumpa hibát írt ki.Másik e39-böl átrakva laptopról vezérelve néminemű mocorgás volt hallható.Söt még a 2 pumpábol is az egyik sem tökéletesen müxik˛/zajos villanymotor létére/,ugyhogy komplett kocka cserét javallottak. Azért,ha megnéznéd azt megköszönném .


ha a vezérlő mellett a nagynyomású pumpát is cserélni kell esetleg (ne kelljen), akkor van egy elfekvőben.



Szia Efer! Az a pumpa lehet,hogy érdekel. Pü_ben küldj lécci egy tel. számot!! Köszi!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 959 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator