* *
Pontos idő: 2024.04.20. 08:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.11. 23:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.05. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi530d írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki megmondani hogy a 0 265 223 001 és a 0 265 900 001 -es számú ABS vezérlő helyettesíthető e egymással? Mindkét vezérlő 530d-ből való, csak az egyik kocsi pár hónappal fiatalabb.

Üdv
Norbi



Biztos valaki gyorsabb lesz mint en ,holnap estere en is meg tudom mondani biztosra.
Szerintem 0 265 900 001 jo lessz a 530 d 2000 -hez ha ezt akarod beletenni,ha forditva van akkor mar nem tudom biztosan csak holnap.
Udv Lukasz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.12. 08:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lukasz520 írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki megmondani hogy a 0 265 223 001 és a 0 265 900 001 -es számú ABS vezérlő helyettesíthető e egymással? Mindkét vezérlő 530d-ből való, csak az egyik kocsi pár hónappal fiatalabb.

Üdv
Norbi



Biztos valaki gyorsabb lesz mint en ,holnap estere en is meg tudom mondani biztosra.
Szerintem 0 265 900 001 jo lessz a 530 d 2000 -hez ha ezt akarod beletenni,ha forditva van akkor mar nem tudom biztosan csak holnap.
Udv Lukasz


0 265 900 001 helyére menne a 0 265 223 001 -es az utóbbi vezérlő már faceliftes kocsiból való. Írd meg légyszíves, ha tudsz valami biztosat!

Üdv
Norbi

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.12. 21:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi530d írta:
lukasz520 írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki megmondani hogy a 0 265 223 001 és a 0 265 900 001 -es számú ABS vezérlő helyettesíthető e egymással? Mindkét vezérlő 530d-ből való, csak az egyik kocsi pár hónappal fiatalabb.

Üdv
Norbi



Biztos valaki gyorsabb lesz mint en ,holnap estere en is meg tudom mondani biztosra.
Szerintem 0 265 900 001 jo lessz a 530 d 2000 -hez ha ezt akarod beletenni,ha forditva van akkor mar nem tudom biztosan csak holnap.
Udv Lukasz


0 265 900 001 helyére menne a 0 265 223 001 -es az utóbbi vezérlő már faceliftes kocsiból való. Írd meg légyszíves, ha tudsz valami biztosat!

Üdv
Norbi


Kiderült h azért nem stimmeltek a számok, mert az egyiknek az ABS tömbről lett leolvasva a száma a másiknak meg a vezérlő egységről. Egyébként mind a kettő száma stimmel. :lol:

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.13. 00:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.05. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi530d írta:
Norbi530d írta:
lukasz520 írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki megmondani hogy a 0 265 223 001 és a 0 265 900 001 -es számú ABS vezérlő helyettesíthető e egymással? Mindkét vezérlő 530d-ből való, csak az egyik kocsi pár hónappal fiatalabb.

Üdv
Norbi



Biztos valaki gyorsabb lesz mint en ,holnap estere en is meg tudom mondani biztosra.
Szerintem 0 265 900 001 jo lessz a 530 d 2000 -hez ha ezt akarod beletenni,ha forditva van akkor mar nem tudom biztosan csak holnap.
Udv Lukasz


0 265 900 001 helyére menne a 0 265 223 001 -es az utóbbi vezérlő már faceliftes kocsiból való. Írd meg légyszíves, ha tudsz valami biztosat!

Üdv
Norbi


Kiderült h azért nem stimmeltek a számok, mert az egyiknek az ABS tömbről lett leolvasva a száma a másiknak meg a vezérlő egységről. Egyébként mind a kettő száma stimmel. :lol:



Megprobaltam rakeresni a Tecdocban erdekes modon nem sikerult megtalalnom ezt a szamot,
viszont utannaneztem mas oldalakon es ott a komplett vezerlot hozta ki szerintem jo .
(bosch 0 265 223 001-----bmw 34 51 1 164 848)
Valoszinu ujra kel kodolni hogy minden ok legyen.
udv.Lukasz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.01. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
úgy látszik, hogy minden hibát végig kell járnom...
egy kicsit már sokat sz@pat a tds, de remélem, hogy hamarosan végigérek a kocsin, és minden jó lesz, szóval:

meleg motornál egyik pillanatról a másikra kigyulladnak az ABS - elakadásjelző visszajelzők lámpácskái.
a topikot szépen végigolvastam, de nem tudom eldönteni, hogy az ABS tömb szart be, vagy a jeladó.
a BMW-ben azt írta a gép, hogy bal hátsó és jobb hátsó jeladó rossz, ami azért érdekes, mert a bal első vadi új benne.
ettől még lehet a jobb hátsó is rossz, de akkor miért nem írja be a műszerfalra azonnal? 1 hónapja mentem vele 60km-t mire jelezte a hibát, 2 hete meg 5 km után kiírta.
ha leállítom és újraindítom, akkor törlődik.

mit tegyek?
SLECO-nak mi az elérhetősége?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.02. 10:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.13. 00:00
Hozzászólások: 412
Tartózkodási hely: Budapest-Csorna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
úgy látszik, hogy minden hibát végig kell járnom...
egy kicsit már sokat sz@pat a tds, de remélem, hogy hamarosan végigérek a kocsin, és minden jó lesz, szóval:

meleg motornál egyik pillanatról a másikra kigyulladnak az ABS - elakadásjelző visszajelzők lámpácskái.
a topikot szépen végigolvastam, de nem tudom eldönteni, hogy az ABS tömb szart be, vagy a jeladó.
a BMW-ben azt írta a gép, hogy bal hátsó és jobb hátsó jeladó rossz, ami azért érdekes, mert a bal első vadi új benne.
ettől még lehet a jobb hátsó is rossz, de akkor miért nem írja be a műszerfalra azonnal? 1 hónapja mentem vele 60km-t mire jelezte a hibát, 2 hete meg 5 km után kiírta.
ha leállítom és újraindítom, akkor törlődik.

mit tegyek?
SLECO-nak mi az elérhetősége?


Hát Roli, nem tudom, hogy mennyire tudok neked érdemben segíteni, de arra biztosan emlékszem, hogy amikor nekem a jobb hátsó jeladó besz@rt, akkor már rögtön, ahogy gyújtást adtam rá kijelzett az ASC visszajelzője, és egyfolytában égett is. Nem kellett megvárni, hogy meleg legyen a motor, és nem is egyik pillanatról a másikra gyulladtak ki, hanem rögtön indításkor. Jobban mondva, nem aludt el a visszajelző. :) és leállításkor nem törlődött...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.03. 08:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
úgy látszik, hogy minden hibát végig kell járnom...
egy kicsit már sokat sz@pat a tds, de remélem, hogy hamarosan végigérek a kocsin, és minden jó lesz, szóval:

meleg motornál egyik pillanatról a másikra kigyulladnak az ABS - elakadásjelző visszajelzők lámpácskái.
a topikot szépen végigolvastam, de nem tudom eldönteni, hogy az ABS tömb szart be, vagy a jeladó.
a BMW-ben azt írta a gép, hogy bal hátsó és jobb hátsó jeladó rossz, ami azért érdekes, mert a bal első vadi új benne.
ettől még lehet a jobb hátsó is rossz, de akkor miért nem írja be a műszerfalra azonnal? 1 hónapja mentem vele 60km-t mire jelezte a hibát, 2 hete meg 5 km után kiírta.
ha leállítom és újraindítom, akkor törlődik.

mit tegyek?
SLECO-nak mi az elérhetősége?


Egy diagnosztika rögtön megmondja mi a gond. Ha van saját INPA szoftvered vagy bárki a közelben aki tud hibát kiolvasni.

Jackson, aki saját maga mérte ki a jeladó hibát a saját GT1-el (és igy megspóroltam a diagnosztika árát)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 09:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kopp - kopp - kopp.
nem teljesen értem, hogy mi történt, de úgy néz ki, mintha az ABS hibám nem jönne elő.
lehet, hogy a hidegebb idő miatt, de voltam vele zegen. oda vissza 100km-t, és nem jött elő a hiba. :roll:

lehet, hogy a tds meggyógyítja önmagát :?: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 09:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kopp - kopp - kopp.
nem teljesen értem, hogy mi történt, de úgy néz ki, mintha az ABS hibám nem jönne elő.
lehet, hogy a hidegebb idő miatt, de voltam vele zegen. oda vissza 100km-t, és nem jött elő a hiba. :roll:

lehet, hogy a tds meggyógyítja önmagát :?: :roll:

Megvan a rendszámod?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 09:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
kovessyroli írta:
kopp - kopp - kopp.
nem teljesen értem, hogy mi történt, de úgy néz ki, mintha az ABS hibám nem jönne elő.
lehet, hogy a hidegebb idő miatt, de voltam vele zegen. oda vissza 100km-t, és nem jött elő a hiba. :roll:

lehet, hogy a tds meggyógyítja önmagát :?: :roll:

Megvan a rendszámod?


még nincs, tegnap hívtam az embert, de állítólag eladták a lefoglalt rendszámait, 15 órakor kell hívnom, és valószínűleg sárvárra kell mennem, de még ez sem biztos.

nagy kamandusz a faszi, a biztos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 10:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A hibajelenségem nekem is hasonló mint ahogy már többen leírtátok. ABS, ASC lámpa világít tempomat, kilóméteróra nem működik de ami még pluszban hozzájön hogy meleg motornál vészprogramba kapcsol az autó. Tegnap voltam modicon és a poén az hogy nem írt ki semmit sem hibának az ABS-nél hanem az automata váltót jelöli be hogy ott van vmi hiba. Ami még nagyon érdekes hogy hideg indításnál nincs vészprogram szerintem a világból kimennék vele ha nem állítanám le de a második indításnál meleg motorral azonnal vészprogram. Szerintetek ezt okozhatja az ABS elektronika meghibásodása?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 21:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
A hibajelenségem nekem is hasonló mint ahogy már többen leírtátok. ABS, ASC lámpa világít tempomat, kilóméteróra nem működik de ami még pluszban hozzájön hogy meleg motornál vészprogramba kapcsol az autó. Tegnap voltam modicon és a poén az hogy nem írt ki semmit sem hibának az ABS-nél hanem az automata váltót jelöli be hogy ott van vmi hiba. Ami még nagyon érdekes hogy hideg indításnál nincs vészprogram szerintem a világból kimennék vele ha nem állítanám le de a második indításnál meleg motorral azonnal vészprogram. Szerintetek ezt okozhatja az ABS elektronika meghibásodása?


És milyen programmal nézték meg? Gyári BMW diagnosztika vagy INPA? És mi volt a automata váltóvezérlőben lévő hiba üzenet? Vagy egyáltalán melyik vezérlőnek a hiba memóriájában volt a gond? Ha jel adó hiba akkor tud tréfálni.
Mivel általában kontakt hiba könnyen előfordulhat hogy nem tudod hirtelen reprodukálni a hibát, tehát nem aktiv de a hibatárolóban szerepelnie kéne melyik rossz. A vészprogram már általában az automata váltó hibáját jelzi. Megjegyezném, hogy amikor nekem volt totál halott az jeladóm akkor nem váltott az automata váltó vész programba.

Jackson, aki inkább komolyan megnézetné az automata váltót mielött súlyos százezreket kelhet bele ölni.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 23:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Ha jól emléxem akkor fikszen harmadikba (vagy 4.be?) kapcsol,és nemvált semerre,de azért tudsz vele
közlekedni a szervízig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 23:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Ha jól emléxem akkor fikszen harmadikba (vagy 4.be?) kapcsol,és nemvált semerre,de azért tudsz vele
közlekedni a szervízig.


8O 4.ben elindulni...???

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 23:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
tbi01 írta:
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Ha jól emléxem akkor fikszen harmadikba (vagy 4.be?) kapcsol,és nemvált semerre,de azért tudsz vele
közlekedni a szervízig.


8O 4.ben elindulni...???

Ezért tettem a kérdőjelet.
Nekem az előző paripám vacakolt egy ideig ezzel a vészprogrammal.
Lámpától elég nehezen indult el pedig V8 volt. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 08:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Üdv!

Kérdésre a válasz: A vészprogram akkor kapcsol be amikor komoly hibát érzékel a váltóvezérlő (AGS). Egy halom paramétert figyel például a váltások idejét (mennyi idő a mechanikának két fokozat között kapcsolni. És be vannak állitva szélső értékek amik már egyértelműen váltóhibát jeleznek. A GT1/INPA-val (öregeknek MODIC-al) meglehet nézni a hiba üzenetet mi okozza a vészprogramot. Amúgy nem összetéveszteni a DME/DDE avagy motorvezérlő vészprogramjával, mert hogy annak is van.
Ekkor az történik:
- Az összes váltó szolenoid feszültéség mentesitve lesz ( elektromágneses szelepek ezek kapcsolgatják az olajat ami váltja a dugatyúkon keresztül a fokozatokat),
- A nyomás szabályzó szolenoid (ami egyébként szabályozza az olaj nyomást a finom váltás miatt most maximális nyomást enged - és mellesleg ez nyirja a váltót)
- A TCC avagy nyomaték váltó kupung kikapcsol (tehát megnő a fogyasztás (mivel 1:1 helyett 1:1,1 lessz az áttétel)
- Kikapcsol Reverse Lockout (hátra menet kapcsolás menet közbeni tiltása x km/h sebesség felett - ha ide kapcsolod nem vált át) és a váltózár (ami a P-ből kivételt akadályozza ha nincs a fék lenyomva)
- Feldobja a hiba kijelzést a műszerfalra.
- A felhasználástól függően felkapcsol 3as vagy 4-es fokozatba (a 4 fokozatú automatákon) és 4es vagy 5ös fokozatba (az 5 fokozatú automatákon). Mint emlitették azért kapcsol ide, hogy a váltó szervizig el tudjál menni.
- Pénztárcákat ebben az esetben melegiteni mert minimum 200-300eft kiadás várható :cry:

Jackson, aki forditotta a automata váltós doksiból

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 09:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Üdv!

Kérdésre a válasz: A vészprogram akkor kapcsol be amikor komoly hibát érzékel a váltóvezérlő (AGS). Egy halom paramétert figyel például a váltások idejét (mennyi idő a mechanikának két fokozat között kapcsolni. És be vannak állitva szélső értékek amik már egyértelműen váltóhibát jeleznek. A GT1/INPA-val (öregeknek MODIC-al) meglehet nézni a hiba üzenetet mi okozza a vészprogramot. Amúgy nem összetéveszteni a DME/DDE avagy motorvezérlő vészprogramjával, mert hogy annak is van.
Ekkor az történik:
- Az összes váltó szolenoid feszültéség mentesitve lesz ( elektromágneses szelepek ezek kapcsolgatják az olajat ami váltja a dugatyúkon keresztül a fokozatokat),
- A nyomás szabályzó szolenoid (ami egyébként szabályozza az olaj nyomást a finom váltás miatt most maximális nyomást enged - és mellesleg ez nyirja a váltót)
- A TCC avagy nyomaték váltó kupung kikapcsol (tehát megnő a fogyasztás (mivel 1:1 helyett 1:1,1 lessz az áttétel)
- Kikapcsol Reverse Lockout (hátra menet kapcsolás menet közbeni tiltása x km/h sebesség felett - ha ide kapcsolod nem vált át) és a váltózár (ami a P-ből kivételt akadályozza ha nincs a fék lenyomva)
- Feldobja a hiba kijelzést a műszerfalra.
- A felhasználástól függően felkapcsol 3as vagy 4-es fokozatba (a 4 fokozatú automatákon) és 4es vagy 5ös fokozatba (az 5 fokozatú automatákon). Mint emlitették azért kapcsol ide, hogy a váltó szervizig el tudjál menni.
- Pénztárcákat ebben az esetben melegiteni mert minimum 200-300eft kiadás várható :cry:

Jackson, aki forditotta a automata váltós doksiból


Jackson ismét NAGY volt! :D

THX!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 09:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tbi01 írta:
jackson írta:
Oroszlan írta:
Egy kérés automatás klubtársak:

Nekem mindig kéziváltós kocsijaim voltak, mert én azt szeretem.
Valaki röviden mondja el nekem, hogy az automatánál a vészprogram az mit jelent, akkor hogyan működik, mi történik akkor és hogyan (magától ?) kapcsol a vészprogramba.
Csak 2-3 mondatba röviden.
Köszönöm.


Üdv!

Kérdésre a válasz: A vészprogram akkor kapcsol be amikor komoly hibát érzékel a váltóvezérlő (AGS). Egy halom paramétert figyel például a váltások idejét (mennyi idő a mechanikának két fokozat között kapcsolni. És be vannak állitva szélső értékek amik már egyértelműen váltóhibát jeleznek. A GT1/INPA-val (öregeknek MODIC-al) meglehet nézni a hiba üzenetet mi okozza a vészprogramot. Amúgy nem összetéveszteni a DME/DDE avagy motorvezérlő vészprogramjával, mert hogy annak is van.
Ekkor az történik:
- Az összes váltó szolenoid feszültéség mentesitve lesz ( elektromágneses szelepek ezek kapcsolgatják az olajat ami váltja a dugatyúkon keresztül a fokozatokat),
- A nyomás szabályzó szolenoid (ami egyébként szabályozza az olaj nyomást a finom váltás miatt most maximális nyomást enged - és mellesleg ez nyirja a váltót)
- A TCC avagy nyomaték váltó kupung kikapcsol (tehát megnő a fogyasztás (mivel 1:1 helyett 1:1,1 lessz az áttétel)
- Kikapcsol Reverse Lockout (hátra menet kapcsolás menet közbeni tiltása x km/h sebesség felett - ha ide kapcsolod nem vált át) és a váltózár (ami a P-ből kivételt akadályozza ha nincs a fék lenyomva)
- Feldobja a hiba kijelzést a műszerfalra.
- A felhasználástól függően felkapcsol 3as vagy 4-es fokozatba (a 4 fokozatú automatákon) és 4es vagy 5ös fokozatba (az 5 fokozatú automatákon). Mint emlitették azért kapcsol ide, hogy a váltó szervizig el tudjál menni.
- Pénztárcákat ebben az esetben melegiteni mert minimum 200-300eft kiadás várható :cry:

Jackson, aki forditotta a automata váltós doksiból


Jackson ismét NAGY volt! :D

THX!


Köszönöm, értem.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 20:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator