* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ninyus írta:
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél

Igazi karácsonyi progi! :D
Nem csak az elektronikát cserélted, hanem a fémet is? Amúgy eddig még elég volt, ha 005-ős, akkor az előszivattyúval szoktam előnagyolni, hagyományos módon befejezni

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
ninyus írta:
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél

Igazi karácsonyi progi! :D
Nem csak az elektronikát cserélted, hanem a fémet is? Amúgy eddig még elég volt, ha 005-ős, akkor az előszivattyúval szoktam előnagyolni, hagyományos módon befejezni

Jézuska hozta 000-as teljesett cseréltem most levegős!!
Mit tegyek??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ninyus írta:
Gallaca írta:
ninyus írta:
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél

Igazi karácsonyi progi! :D
Nem csak az elektronikát cserélted, hanem a fémet is? Amúgy eddig még elég volt, ha 005-ős, akkor az előszivattyúval szoktam előnagyolni, hagyományos módon befejezni

Jézuska hozta 000-as teljesett cseréltem most levegős!!
Mit tegyek??

:franko: Hagyományos módon légteleníthető. Kell egy literes fékolaj kb.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 19:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
ninyus írta:
Gallaca írta:
ninyus írta:
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél

Igazi karácsonyi progi! :D
Nem csak az elektronikát cserélted, hanem a fémet is? Amúgy eddig még elég volt, ha 005-ős, akkor az előszivattyúval szoktam előnagyolni, hagyományos módon befejezni

Jézuska hozta 000-as teljesett cseréltem most levegős!!
Mit tegyek??

:franko: Hagyományos módon légteleníthető. Kell egy literes fékolaj kb.

Szóval akkor kerék le és ott a légtelenitővel??
Csak azért kérdem mert kaptam olyan választ h a kocában a szelepeket ki kell nyitni, meg bonyolult!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 20:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ninyus írta:
Gallaca írta:
ninyus írta:
Gallaca írta:
ninyus írta:
Sziasztok
Mai napon ABS kockát cseréltem!
Hogyan légtelenitsem le a rendszert??
Gondolom nem elég csak a kerekeknél

Igazi karácsonyi progi! :D
Nem csak az elektronikát cserélted, hanem a fémet is? Amúgy eddig még elég volt, ha 005-ős, akkor az előszivattyúval szoktam előnagyolni, hagyományos módon befejezni

Jézuska hozta 000-as teljesett cseréltem most levegős!!
Mit tegyek??

:franko: Hagyományos módon légteleníthető. Kell egy literes fékolaj kb.

Szóval akkor kerék le és ott a légtelenitővel??
Csak azért kérdem mert kaptam olyan választ h a kocában a szelepeket ki kell nyitni, meg bonyolult!!

TIS szerint DIS-el kell a légtelenítő funkcióval. De befejezni, ellenőrizni, hagyományos módon kell, keréknél. De megy simán is, gép nélkül, a légtelenítőcsavarnál, pedálpumpával.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 20:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TIS DIS ez nekem japán, de ha lehet simán pedálal akkor frankó aszt csináltam már jó párszor! :) :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.27. 13:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Davee22 írta:
Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?

Nem függhet, hanem függ! Ha a sebességjelet az ABS jeladóról/vezérlőből veszi az autó, akkor ennek hiányában honnan tudná milyen sebességgel megy, és mit kell tartania?

Valószínű hogy a motorfordulat a támpontja, mert az enyémben is hibátlanul működik a tempomat, pedig gondol egyet, minden világít, ASC, ABS és nem mér a km óra, pillanatnyi fogyasztás. Nyáron abszolút semmi élet, most hidegben egy darabig életképes. Talán két éve rossz? :roll: Így, sosem fogja elérni a bűvös ötszázezret a számguriga! :facepalm:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2016.12.27. 13:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bmw520ds írta:
Gallaca írta:
Davee22 írta:
Heló nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az ABS összefügésben van a tempomatal mert kivilágitott az ABSem és a tempomat sem működik a kettő összefügghet?

Nem függhet, hanem függ! Ha a sebességjelet az ABS jeladóról/vezérlőből veszi az autó, akkor ennek hiányában honnan tudná milyen sebességgel megy, és mit kell tartania?

Valószínű hogy a motorfordulat a támpontja, mert az enyémben is hibátlanul működik a tempomat, pedig gondol egyet, minden világít, ASC, ABS és nem mér a km óra, pillanatnyi fogyasztás. Nyáron abszolút semmi élet, most hidegben egy darabig életképes. Talán két éve rossz? :roll: Így, sosem fogja elérni a bűvös ötszázezret a számguriga! :facepalm:

Az is, meg még a légtömegmérő. Lehet, hogy a tömbödnek CAN hibája van, és nem kommunikál a műszerfallal, a sebességjelet viszont adja valamelyik kerékről.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Davee22
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 17:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok mai menű abs jeladó és tömb csere volt a műszerfalról el is tűnt a hiba :D
De más probléma merült fel ahogy a fékre lépek a pedál "rezeg" mintha telefon rezegne a zsebemben ez az érzést adja át a pedál!
Mi lehet a gebasz??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 17:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
ninyus írta:
Sziasztok mai menű abs jeladó és tömb csere volt a műszerfalról el is tűnt a hiba :D
De más probléma merült fel ahogy a fékre lépek a pedál "rezeg" mintha telefon rezegne a zsebemben ez az érzést adja át a pedál!
Mi lehet a gebasz??

Csoda történt, működik az ABS, és az "rugdossa" a pedált.
Ha ezt indokolatlanul teszi, akkor valamiért úgy érzi, hogy megcsúszott az egyik kereked.

Sent from my A0001 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 17:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
ninyus írta:
Sziasztok mai menű abs jeladó és tömb csere volt a műszerfalról el is tűnt a hiba :D
De más probléma merült fel ahogy a fékre lépek a pedál "rezeg" mintha telefon rezegne a zsebemben ez az érzést adja át a pedál!
Mi lehet a gebasz??

Csoda történt, működik az ABS, és az "rugdossa" a pedált.
Ha ezt indokolatlanul teszi, akkor valamiért úgy érzi, hogy megcsúszott az egyik kereked.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Öcsémnek ugyanez az évjárat van ugyanez a széria ugyanaz minden ugyenebben az utcában probáltam neki is müködik az abs de neki nem rugdos


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.01.15. 00:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ninyus írta:
PeterE39 írta:
ninyus írta:
Sziasztok mai menű abs jeladó és tömb csere volt a műszerfalról el is tűnt a hiba :D
De más probléma merült fel ahogy a fékre lépek a pedál "rezeg" mintha telefon rezegne a zsebemben ez az érzést adja át a pedál!
Mi lehet a gebasz??

Csoda történt, működik az ABS, és az "rugdossa" a pedált.
Ha ezt indokolatlanul teszi, akkor valamiért úgy érzi, hogy megcsúszott az egyik kereked.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Öcsémnek ugyanez az évjárat van ugyanez a széria ugyanaz minden ugyenebben az utcában probáltam neki is müködik az abs de neki nem rugdos

Álló helyben is? Írd körül a jelenséget.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 12:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is ugyanez a jelenség.
Jobb első csonkot (remélem jó írtam) cseréltek az autón, mert elrepedt.

Utána jöttek a gondok, hogy menet közben dolgozik az abs (fékezéskor), majd egy bizonyos fordulatszám felett kikapcsolja magát és bedobja az összes lámpát. ABS-DSC stb.
Ha leállítod az autót és újra indulsz, a jelenség akkor is megvan.
Állóhelyben nincs.

Nekem azt mondták, hogy a csapágyat kell cserélni jeladóstól. Jelenleg én itt tartok a problémában.


Gallaca írta:
ninyus írta:
PeterE39 írta:
ninyus írta:
Sziasztok mai menű abs jeladó és tömb csere volt a műszerfalról el is tűnt a hiba :D
De más probléma merült fel ahogy a fékre lépek a pedál "rezeg" mintha telefon rezegne a zsebemben ez az érzést adja át a pedál!
Mi lehet a gebasz??

Csoda történt, működik az ABS, és az "rugdossa" a pedált.
Ha ezt indokolatlanul teszi, akkor valamiért úgy érzi, hogy megcsúszott az egyik kereked.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Öcsémnek ugyanez az évjárat van ugyanez a széria ugyanaz minden ugyenebben az utcában probáltam neki is müködik az abs de neki nem rugdos

Álló helyben is? Írd körül a jelenséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:10
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

98-as touring TDS-em van és a diag szerint a jobb hátsó jeladóm rossz, nagyobb bukkanó után bevillan az ABS és a kipörgésgátló lámpája, de kb. a második indításra eltűnik. Úgy halottam nem érdemes utángyártottat venni, csak gyárit vagy bontottat. Én a bontottal próbálkoznék, de félek tőle hogy az sem biztos hogy jó lesz. Tudna esetleg valaki egy használhatót ajánlani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.02.08. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
TDS-GABEN írta:
Sziasztok!

98-as touring TDS-em van és a diag szerint a jobb hátsó jeladóm rossz, nagyobb bukkanó után bevillan az ABS és a kipörgésgátló lámpája, de kb. a második indításra eltűnik. Úgy halottam nem érdemes utángyártottat venni, csak gyárit vagy bontottat. Én a bontottal próbálkoznék, de félek tőle hogy az sem biztos hogy jó lesz. Tudna esetleg valaki egy használhatót ajánlani?

Gallaca vagy Schnitzer Bontó

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 13:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mobala írta:
Nekem is ugyanez a jelenség.
Jobb első csonkot (remélem jó írtam) cseréltek az autón, mert elrepedt.

Utána jöttek a gondok, hogy menet közben dolgozik az abs (fékezéskor), majd egy bizonyos fordulatszám felett kikapcsolja magát és bedobja az összes lámpát. ABS-DSC stb.
Ha leállítod az autót és újra indulsz, a jelenség akkor is megvan.
Állóhelyben nincs.

Nekem azt mondták, hogy a csapágyat kell cserélni jeladóstól. Jelenleg én itt tartok a problémában.


Nálam is csapágycsere oldotta meg a problémát. Viszont ha a jeladó jó, akkor azt felesleges cserélni.
Hozzáteszem, hogy a csapágyas ABS probléma meglehetősen ritka. Inkább a jeladók szoktak megfáradni.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 08:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ismét ABS hibám van :(
Diag szerint jobb első szenzor. Cseréltük azt hiszem FEA gyártányú jeladóra (új), a hiba megszűnt kb 150 km erejére. Ekkor fékezéskor elkezdte rugdosni a pedált. Lehúztam a tömböt, majd vissza dugtam pár km-rel később, ez a jelenség megszűnt, annak ellenére, hogy világítottak a lámpák.
Ismét diag, ismét jobb első szenzor.
Csere, de most egy új SWAG gyártmányú jeladóra.
15km-ig volt jó.
Tömböt bevizsgáltattam a Pixelfixnél, plusz tegnap lepróbáltuk egy másik e39ben, tökéletes.
Szerelőm szerint kábel szakadás nincs.
Kerék csapágy csere? (innen kapja a jelet a jeladó?) Esetleg valami más?

Poén az a történetben, hogy amíg le ne vettem a tömböt bevizsgáltatásra, addig csak bedobálta a hibát, újraindításkor eltűnt. Felraktam bevizsgálás és teszt után is a tömböt, azóta fixen világítanak a lámpák :(
Kezdek mérges lenni az autóra, pedig mindent megkap csak ezen az ABS hibán nem tudunk túllépni. (Pixelfixtől vennem kellett tömböt, mert tavaly nyáron az is meghalt) Azt sajnos nem tudom elképzelni, hogy 2db vadi új jeladó 200km-en belül meghalna.

Köszönöm

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 10:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Cxgrav írta:
Sziasztok!

Ismét ABS hibám van :(
Diag szerint jobb első szenzor. Cseréltük azt hiszem FEA gyártányú jeladóra (új), a hiba megszűnt kb 150 km erejére. Ekkor fékezéskor elkezdte rugdosni a pedált. Lehúztam a tömböt, majd vissza dugtam pár km-rel később, ez a jelenség megszűnt, annak ellenére, hogy világítottak a lámpák.
Ismét diag, ismét jobb első szenzor.
Csere, de most egy új SWAG gyártmányú jeladóra.
15km-ig volt jó.
Tömböt bevizsgáltattam a Pixelfixnél, plusz tegnap lepróbáltuk egy másik e39ben, tökéletes.
Szerelőm szerint kábel szakadás nincs.
Kerék csapágy csere? (innen kapja a jelet a jeladó?) Esetleg valami más?

Poén az a történetben, hogy amíg le ne vettem a tömböt bevizsgáltatásra, addig csak bedobálta a hibát, újraindításkor eltűnt. Felraktam bevizsgálás és teszt után is a tömböt, azóta fixen világítanak a lámpák :(
Kezdek mérges lenni az autóra, pedig mindent megkap csak ezen az ABS hibán nem tudunk túllépni. (Pixelfixtől vennem kellett tömböt, mert tavaly nyáron az is meghalt) Azt sajnos nem tudom elképzelni, hogy 2db vadi új jeladó 200km-en belül meghalna.

Köszönöm

Jópárszor leírtuk már; GYÁRI, vagy GYÁRI bontott. Más NEM JÓ :!: Egyébként cseréld meg a két oldali jeladókat, egyből kiderül.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 13:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.10. 11:24
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Szentes
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dez írta:
Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!

Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator