* *
Pontos idő: 2024.04.18. 12:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát

Esetleg valami támpont ahonnan el lehetne indulni, mert ha megveszem a vezérlőt és marad a hiba a fejemet a falba verem :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát

Esetleg valami támpont ahonnan el lehetne indulni, mert ha megveszem a vezérlőt és marad a hiba a fejemet a falba verem :?

Vagy esetleg ha azt megnéznéd nekem hogy merre mennek az asc kábelei a motortérben, hogy egyáltalán megbojgatták, vagy csak egy véletlen pech hogy most ment tönkre.

Illés, aki hiányolja Jackson távgyógyító képességét :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát

Esetleg valami támpont ahonnan el lehetne indulni, mert ha megveszem a vezérlőt és marad a hiba a fejemet a falba verem :?


Valami INPA progival rendelkező kollega nincs a közelben? Annak jobban értem az angol üzenetét és mondanám melyik státusz képernyőn mit kell megnézni

Jackson, aki már muhaati-nak is segitett telefon amikor valakinek kihagyták az ASC fojtószelepét :D

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
[quote="Illes"][/quote]ITT, és ITT kotorássz a csatik után, ezek vannak a légszűrőház mögött, és CSAK a kipörgésgátlóhoz van közük.
A minap jártam hasonló módon . ( Mondjuk abból hiányzott az ADS léptetőmotor )
Egyébként jó lett Jackó! :wink:

Ati, aki feszegette Jackó angoltudását!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 21:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Illes írta:
ITT, és ITT kotorássz a csatik után, ezek vannak a légszűrőház mögött, és CSAK a kipörgésgátlóhoz van közük.
A minap jártam hasonló módon . ( Mondjuk abból hiányzott az ADS léptetőmotor )
Egyébként jó lett Jackó! :wink:

Ati, aki feszegette Jackó angoltudását!

Az a baj, ezekkel kezdtem, bár most nem csináltam törlést. Kell? Vagy eltűnik magától? Neked is ez volt a hiba? Mivel oldottad meg?
A hűtő alatt ill mellett nincsenek kábeljai, valamint a bal első kerékjáratban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát

Esetleg valami támpont ahonnan el lehetne indulni, mert ha megveszem a vezérlőt és marad a hiba a fejemet a falba verem :?


Valami INPA progival rendelkező kollega nincs a közelben? Annak jobban értem az angol üzenetét és mondanám melyik státusz képernyőn mit kell megnézni

Jackson, aki már muhaati-nak is segitett telefon amikor valakinek kihagyták az ASC fojtószelepét :D

Holnap Pocilaci megnézi INPA val, neki angol, ha addig nem jutok semmire kereslek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:
ITT, és ITT kotorássz a csatik után, ezek vannak a légszűrőház mögött, és CSAK a kipörgésgátlóhoz van közük.
A minap jártam hasonló módon . ( Mondjuk abból hiányzott az ADS léptetőmotor )
Egyébként jó lett Jackó! :wink:

Ati, aki feszegette Jackó angoltudását!

Az a baj, ezekkel kezdtem, bár most nem csináltam törlést. Kell? Vagy eltűnik magától? Neked is ez volt a hiba? Mivel oldottad meg?
A hűtő alatt ill mellett nincsenek kábeljai, valamint a bal első kerékjáratban?


Ott nincs kábele. Amikor pótoltam a hiányzó alkatrészeket, és összeraktam helyesen, azonnal elaludt a lámpás, de természetesen kitöröltem , mert azért megjegyzi a hibát.
Ezt a kocsit nemrég vették előéleti tudomás nélkül, hibákkal.
Egyébként most pénteken is volt egy ASC hibás autóm, de ott egyértelmű jobb hátsó jeladó hibát írt a műszer.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Illes írta:
Holnap Pocilaci megnézi INPA val, neki angol, ha addig nem jutok semmire kereslek.


A kerékjárati dob lehet jó irány, mert ott átmegy a bal első jeladó kábele. A dob cseréhez talán még szét is kell húzni, de legalábbis megbuzerálja a műanyag dob a csatlakozót.
Viszont a műszer akkor kiírná a jeladó hibát.
Ha kitekered a kormányt balra, be tudsz nézni a csatihoz. Egyik a fékbetét visszajelzőé, a másik a jeladóé.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Illes írta:
ITT, és ITT kotorássz a csatik után, ezek vannak a légszűrőház mögött, és CSAK a kipörgésgátlóhoz van közük.
A minap jártam hasonló módon . ( Mondjuk abból hiányzott az ADS léptetőmotor )
Egyébként jó lett Jackó! :wink:

Ati, aki feszegette Jackó angoltudását!


Neked ati ez volt a forditás: ADS Automatic throttle-valve actuator or Active driving system or Adaptive damping system
Avagy automatikus fojtószelep beavatkozó szerkezet vagy mi a szösz.
A sensor az érzékelő a acturator meg a beavatkozó létető motor.
A lényeg ezt a második (pontosabban első mivel a gázpedálé van késöbb) fojtószelepet zárja le ha már nem elég a gyújtás kihagy és befecskendezés kihagy. Mármint nyomod neki mint az állat de nem megy mert kipörög és feleslegesen ne csinálja. :lol:

Jackson, aki fogalma sincs az autó pontos elnevezéséről

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
muhaati írta:
Illes írta:
ITT, és ITT kotorássz a csatik után, ezek vannak a légszűrőház mögött, és CSAK a kipörgésgátlóhoz van közük.
A minap jártam hasonló módon . ( Mondjuk abból hiányzott az ADS léptetőmotor )
Egyébként jó lett Jackó! :wink:

Ati, aki feszegette Jackó angoltudását!


Neked ati ez volt a forditás: ADS Automatic throttle-valve actuator or Active driving system or Adaptive damping system
Avagy automatikus fojtószelep beavatkozó szerkezet vagy mi a szösz.
A sensor az érzékelő a acturator meg a beavatkozó létető motor.
A lényeg ezt a második (pontosabban első mivel a gázpedálé van késöbb) fojtószelepet zárja le ha már nem elég a gyújtás kihagy és befecskendezés kihagy. Mármint nyomod neki mint az állat de nem megy mert kipörög és feleslegesen ne csinálja. :lol:

Jackson, aki fogalma sincs az autó pontos elnevezéséről


Nem azt mondtam, hogy ugyanaz a baja, csak ezek a szerkezetek vannak a leírt helyek körül.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13. 22:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Most már hiába javitom:

Jackson, aki fogalma sincs az autóS pontos elnevezéséről

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 01:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Üdv szaktársak!
Megint van egy kis galiba a kocsimmal. Ma hazahoztam szervízből (szíjakat cseréltek) és folyamatosan világít a műszerfalon a kipörgésátló lámpája (abs nem, és a km óra is jó), valóban nincs se kipörgésgátló, meg asc sem. Kikapcsolni nem hagyja magát. Rádugtam gépre: hibakód 38 Gas-Ventil-Regelung fehlerhaft (gáz szelep szabályzás hiba) hibát írta ki, valamint hibás alkatrésznek az abs asc vezélődobozát 7es alkatrész nem engedi törölni, tehát élő hiba. Véleményem szerint valamelyik kábel lett megmozgatva, vagy megtörve a szerelés során. Kérdésem az lenne, hogy merre megy ennek a vezérlőnek a kábelezése, ill ha valaki WDS ben meg tudná nézni a színeket az jó lenne. A szíjak környékén lett az autó megbolygatva, a tágulási tartálynál, a légszűrőház lett kivéve, valamint a srác kicserélte a bal első doblemezt. Szerintem itt lehet valami kontakt hiba, remélem nem tévedek.
Mihamarabbi segítségetek aranyat érne, mert itt a hóban elég macerás kipörgésgátló és asc nélkül autózni!!!


Ez igy távoliban meglehetősen macerás.

Jackson, aki már láttot egy pár ABS/ASC hibát


Óvatosan a jeladó vásárlással, mert én is megvettem az újjat és rossz maradt!!!
ABS vezérlőt kellett volna cserélni, mert a nagy hőtől eleresztett a forrasztás, de nekem sikerült megjavíttatni lényegesen olcsóbban, mint amennyi egy új, mert ebből bontotat nem igazán érdemes venni, mert az is tönkremehetbármikor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.08. 00:00
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem is előjött ez a hiba, szerencsére sikerült orvosolni. Okulás képpen leírom, hátha valaki hasonló cipőben jár. Két hete találtam egy kátyút és bejött a jelzés (abs+asc). Olvasgattam a fórumot találtam is mindenféle ötletet, meg hogy kb hol kellene keresni. Megbeszéltem egy diagot Jacksonnal aki a jobb első szenzorra mondott hibát. Bejött a jobb idő, így lehetett szerelni. Jobb első kerék leszed....hát a csatlakozó doboza tele volt vizes sárral.Szétszedtem, megpucoltam, azóta jó. Ahogy néztem, a kápelköteg felé menő csatlakozó alulról nyitott ott simán be tud szivárogni a víz! Meg ugye nekem a kerék mögött van. Nem is értem, hogy miért így tervezték. Szépen leszigeteltem mind a 4 keréknél. Összeraktam, kerestem szép nagy pocsolyákat, de semmi hiba. Úgy tűnik csak a vizes csatlakozás volt a bibi(kopp...kopp).
Köszönet Jacksonnak a diagért, meg a fórumozók hozzászólásaiért!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ABS hiba
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 10:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Új vagyok itt, egy számomra jelentős problémával, ha vki tud segíteni please! E38, 730d, 1998/10-évjáratú a drága, ABS/ASR kontroll szép sárgán világít. INPA szerint ezek a hibák: 112 CAN instruments cluster
30 wheel sensor rear left
14 valve-relay error,
és az álló autó 2,75-tel megy, a km-óra működése rapszódikus.
Kórelőzmény: vásárláskor a 14-es hiba megvolt, egyező ABS blokk(bontott) a polcon, gondoltam mi sem egyszerűbb, csere. Az eredményt leírtam. Elsősorban a valve-relay error-t tartom megoldandónak, de nincs ötletem rá. Ha valaki tudná a választ, vagy van használható ötlete azzal nagyban tudná támogatni jókedvem mielőbbi visszatértét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS hiba
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 11:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
smn írta:
Sziasztok!

Új vagyok itt, egy számomra jelentős problémával, ha vki tud segíteni please! E38, 730d, 1998/10-évjáratú a drága, ABS/ASR kontroll szép sárgán világít. INPA szerint ezek a hibák: 112 CAN instruments cluster
30 wheel sensor rear left
14 valve-relay error,
és az álló autó 2,75-tel megy, a km-óra működése rapszódikus.
Kórelőzmény: vásárláskor a 14-es hiba megvolt, egyező ABS blokk(bontott) a polcon, gondoltam mi sem egyszerűbb, csere. Az eredményt leírtam. Elsősorban a valve-relay error-t tartom megoldandónak, de nincs ötletem rá. Ha valaki tudná a választ, vagy van használható ötlete azzal nagyban tudná támogatni jókedvem mielőbbi visszatértét.


30-as jobb első kerék leszed és megnéz mint a fenti kollega, hiba töröl, próba út és újra kiolvas. Ha vissza irta akkor csere. Ha továbbra is szar csere után akkor sajnos a csatlakozó és a ABS vezérlő közötti kábelnél van a bibi (ez ritkább) és azt is cserélni kell. INPA státusz képernyő analóg adatok és pörgeted a felemelt kereket kézzel látszik a képernyőn a sebesség.

14-es cumi szerintem valami folytószelep relé hiba ehhez meg kell tudnod az E38-ban hogyan megy a tiédben az ASC beavatkozás mérő szenzor és beavatkozó második folytó szelep képében. Inpa státusz képernyő és bambulni a mért adatokat szenzornál és kapcsolgatni kézzel nézni mozog-e amikor piszkálod a activate menü alatt (na ja meg kell találni a korrekt cuccot mielött itt mást piszkálsz el a kocsin).
Lehet, hogy nem a beavatkozó motor a szar hanem a Relé-je ahogy írja vagy az összes kábele és csatlakozó aki még játszik itt.
WDS (BMW elektromos kapcsolási rajzok DVD, ha nincs akkor másol a legközelebbi klubtagtól) előkap és végig böngészni az összes kábelt, relét, csatlakozót (kontakt sprével) stb.

112- na ezzel csak akkor foglalkoz ha a fenti kettő kész van és nincs több hiba. Ha még mindig meg van akkor a kerék sebesség jel nem jön meg a ABS jeladó>ABS vezérlő>CAN-bus>IKE út vonalon. Azt kell nyomozni. Can busz kontakt hiba a legszívatósabb akkor jelentkezz vissza és a jön a több oldalnyi hogyan nyomozzuk ki instrukció.

Jackson, aki kellemes szórakozást kiván

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ABS hiba
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 13:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a gyors reagálást Jackson!
Az INPA-n keresztül, csak hibát olvasni - törölni hajlandó, semmi másra nem reagál. Ez a bizonyos relé, nem az ABS blokkban van? Ha külön, akkor milyen relét kell keressek? Kapcs. rajzhoz egyenlőre nem férek hozzá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS hiba
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 14:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
smn írta:
Köszi a gyors reagálást Jackson!
Az INPA-n keresztül, csak hibát olvasni - törölni hajlandó, semmi másra nem reagál. Ez a bizonyos relé, nem az ABS blokkban van? Ha külön, akkor milyen relét kell keressek? Kapcs. rajzhoz egyenlőre nem férek hozzá...


Dehogynem reagál az másra. Csak nem az Error (talán F3 vagy F4-es) gombot nyomd hanem a Status feliratost valami F5 vagy F6. Az Activate gombot egyenlőre kerüld nagy ivben mert ha nem tudod mit csinálsz akkor itt lehet nagy galibát csinálni.
WDS-t célszerű szerezni mert még a csatlakozó kiosztást se tudod nélküle.

A Visegrádi talákozón nem véletlenül akarok előadástartani WDS használata ügyben.

Jackson, akinek még a nyamvadt kajálós helyet se sikerült elérni telefonon de majd oda megyünk Celtic-el rájuk borítani az ajtót

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ABS hiba
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 19:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bocsi, nem egyértelműen fogalmaztam persze,hogy nem az error menüből próbáltam megmozgatni de az ABS blokkon belül semmi mozgás nem érzékelhető. Sem ebben, sem a régiben, olyan mintha nem kommunikálna a teszterrel. Másik autón meg lehet vele mozgatni, a szelepeket, a motort, de ebben az autóban semmit nem csinál. Na, ezért gondolok arra, hogy esetleg valami olyan relét kellene keresnem, amelyik még a vezérlő előtt Van. De nem tudom, hogy egyáltalán Van-e ilyen. És sajna vmiért az online diagrammok nem hajlandók megnyílni a gépemen. Magam meg külföldön vagyok, így a klubtagokkal való talizás is nehézkes. Kaptam egy olyan tippet, hogy a 108-as biztit nézzem meg, de olyat nem találok benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.03. 20:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia! Nem akarok okoskodni, de szerintem a rear left a jobb hátsó kereket jelenti, nem az elsőt, így az első 2 hiba szerintem meg van, ugyanis a műszerfal a jobb hátsó kerékről veszi a jelet a sebesség méréséhez. Nézd meg a kerékcsapágyat, mert állítólag ezekben a 7esekben valami speckó hátsó csapágy van, amibe bele van építve a szenzor, valami fénykapus hülyeség lehet, és ilyenkor ha az beszerik világít a műszerfalon az ABS/ASR lámpa is.
Csak egy ötlet, de én megpróbálnám szétszedni a hátsó kerékagyat, első körben megnézni, nézetni valami nem mutat e rendellenes állapotot. Ja, és ha cserés, már nem emlékszem, de valaki említette a bimmer fórumon, hogy sok vesződést megspórolsz ha eredeti altrészeket veszel ide, elsősorban a kerékcsapágyra gondolok a beleépített jeladóval.
Remélem tudtam némi hasznos infóval szolgálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator