* *
Pontos idő: 2024.03.19. 04:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 02:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a topikot azért hozom létre, hogy ha valakinek világítani kezd a kipörgés és az abs visszajelző lámpa, akor hátha segítséget talál itt.

Nálam ez a hiba előfordult, leírom amít tudok róla.

Az abs jeladó mind a négy kereken belül helyeszkedik el.
A jeladó "hall" rendszerü ez azt jelenti, hogy nem lehet kimérni melyik a rosz, csak leolvasni müszerrel a hibakódot. Van még egy lehetőség, ha szerzel egy jeladót, ha van szervizes ismerősöd, és kibontod a kerekeknél a csatlakozókat és ráteszed egyenként mind a négyre. A rosz helyére amikor beteszed a kontrollámpa azonnal elalszik. Ha a kontrollámpa jelzésével egyidejüleg elmegy a KM-óra müködése is akor biztos, hogy a ball hátsó, mert összefügésbe vannak, ha az jó akor háromból valameik a rosz. Kiszerelése egyszerü csak egy 5-ös imbuszcsavar fogja, kihúzuk, itt vigyázni kell mert van benne csapágy ami megsérülhet, mert a két hátsó általába be van rohadva. (nem nagykalapáccsal kell javítani. Nekem is darabokra esett, de fogóval ki lehetett szedni.), majd a doblemez alatt van a csatlakozója, és már kint is van.
Hibakódott nem kell törölni, ezt az egy hiba amit ha a vezérlés érzékeli, hogy jól müködik, azonnal elalszik a kontrollámpa.
A jeladó ára 24,500 ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 13:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt annyival egészíteném ki, hogy a csere után csak akkor alszik el a kontroll lámpa, ha elindulsz. Én 8e ft-ért vettem a bontottat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 16:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Pontosan ez a problémám: ABS, ASC, KM-óra...
Viszont nálam ennél bonyolultabb a helyzet... Reggelente, hideg motornál működik a KM-órám (ABS, ASC világit), de amikor a viz hőmérséklete eléri az üzemi hőmérséklet kb. felét és közben megállok (egy piros lámpánál, vagy egy kereszteződésnél, járó motorral), induláskor már nem mozdulnak a mutatók... Ha nem kell sehol megállni, akkor motorleállitásig működik az óra...

Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 17:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Buzat86 írta:
Hali!


Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?


Hali!
Ez nagy esélyel komojabb lesz (valószínű DSC modul én is hasonló cipőben
járok /sajna/)

_________________
Ãœdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
komolyabb?[/quote]

Bocsi most olvasom mit írtam" komolyabb"

_________________
Ãœdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
qqriq-1 írta:
Buzat86 írta:
Hali!


Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?


Hali!
Ez nagy esélyel komojabb lesz (valószínű DSC modul én is hasonló cipőben
járok /sajna/)

Akkor ezt nagy eséllyel megszivtuk...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.31. 10:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi525tds írta:
Ezt annyival egészíteném ki, hogy a csere után csak akkor alszik el a kontroll lámpa, ha elindulsz. Én 8e ft-ért vettem a bontottat...


Nem tudod jol, mert álló helyben is egyböl reagál rá.
Én a cserénél pont ezt próbáltam ki!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.31. 11:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.31. 12:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi525tds írta:
Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D


Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.31. 14:34 
halli.nekem is volt ilyesfajta hibám de nekem a gumit kellet lecserélni mert elsökerekek 235/40 hátso 240/35 és a per nem egyforma és bezavarja az abs-t. Ugyhogy lekellett cserélnem a hátso gumikat 240/40-re és rendbe jött minden.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.31. 16:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi525tds írta:
Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D


Nem kötekszem, de

Lehet, hogy mindketten jól beszélünk, csak az enyém hall jeladós, ami állva is elalszik, és lehet, hogy vannak BMW amik induktív jeladósak, azok viszont csak menet közben alszanak el.
Ha kétféle jeladó van a tied biztoshogy induktív.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.01. 13:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.01. 17:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Diabolica írta:
Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?


Szerintem egy kis fúrógépel amivel odaférsz fursz bele egy 3-as furatot, majd 4-esel utánafurod, ezután a bennemaradt részeket egy hegyesre köszörült csavarhuzóval kipiszkálod.
Szerintem simán müködik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.02. 16:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Simi írta:
efer írta:
Diabolica írta:
Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?


Szerintem egy kis fúrógépel amivel odaférsz fursz bele egy 3-as furatot, majd 4-esel utánafurod, ezután a bennemaradt részeket egy hegyesre köszörült csavarhuzóval kipiszkálod.
Szerintem simán müködik.


Csavarkiszedő is kihozza!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.02. 21:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.03. 12:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
kbhont írta:
Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.03. 16:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:
Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.03. 16:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:
Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.

Szia Diabolika!

A csavarkiszedő, az olyan mint egy menet furó,csak forditva van rajt az élszallag. A sikba tört csavart is kiszedi.

Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.04. 15:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Diabolica írta:
kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:
Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.

Szia Diabolika!

A csavarkiszedő, az olyan mint egy menet furó,csak forditva van rajt az élszallag. A sikba tört csavart is kiszedi.

Ãœdv


Kösz, kösz, van ám nekem is, de így volt a legegyszerűbb! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.05. 00:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Hahó!
Tartana nekem egy hozzáértő "bajtárs" egy kiselőadást az ASC vezérlőegységről (1999 528i)??
Nagy valószinűséggel az enyém megadta magát (km óra, ABS, ASC - de néhány sorral ezelőtt már ezt leirtam)...
Egyáltalán hol van ez elrejtve, hogy néz ki, mitől mehet tönkre, javitható-e, ha nem, akkor mennyiért lehet másikat venni bele, esetleg bontottat érdemes-e beszerelni??

Bocs, hogy ennyire hülye vagyok hozzá, meg hogy ennyit kérdezek, de rohadtul idegesit, hogy fogalmam sincs, mennyivel megyek...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator