* *
Pontos idő: 2024.05.22. 08:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 17:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
nagy.matyika írta:
dreizwanzig írta:
Miert?

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Azért, mert az ilyen rendszerek adaptív módon "kalibrálják magukat". Az érzékelők biztosítják a visszacsatolást. Ahogy Gallaca is mondja, körülbelül fél évente lehetne kidobálni, ha úgy működne, ahogy te leírtad.

A hideg-meleg miatti eltéréseket pedig el is felejtettem leírni. A laborban beállított 20c-on működhetne csak helyesen minden. Féktárcsa-fékbetét anyaga, állapota miatti fékhatás eltérés pedig már csak hab a tortán. :)

Van benne homerseklet szenzor, ami erzekeli a fekfolyadek homersekletet es rendszer nyomasat.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 17:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Ott dolgozom, ahol ezeket gyartjak (illetve ezeknek az utodait, de a regiek is igy mukodnek, sot a legujabbak is).
Igen, en is azt irtam, h a tekercs a vezerloben van es ezert ossze kell kalibralni a vezerlot a h-blokk szelepeivel. Na mindegy, nem akarok ebbol vitat nyitni, de elhuhetitek, h nem a hogyan keszultben lattam ezt a dolgot....

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Kalibrálás vagy inicializálás, hogy utána tudjon mihez igazodni? Nem gondolnám, hogy máshogy működne, mint bármilyen hidraulika rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 17:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
dreizwanzig írta:
Ott dolgozom, ahol ezeket gyartjak (illetve ezeknek az utodait, de a regiek is igy mukodnek, sot a legujabbak is).
Igen, en is azt irtam, h a tekercs a vezerloben van es ezert ossze kell kalibralni a vezerlot a h-blokk szelepeivel. Na mindegy, nem akarok ebbol vitat nyitni, de elhuhetitek, h nem a hogyan keszultben lattam ezt a dolgot....

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Kalibrálás vagy inicializálás, hogy utána tudjon mihez igazodni? Nem gondolnám, hogy máshogy működne, mint bármilyen hidraulika rendszer.

Egy eepromba beirodik az, hogy adott tekercs az adott szeleppel hogyan dolgozik egyutt.
Pl az egyik tekercs mondjuk 1V feszultsegre 20%ra nyitja ki a szelepet, lehet, h a masik tekercs ugyanezt a szelepet csak 19%ra nyitna ki. Szoval ezt a kis kulonbseget kalibraljak be az osszeszereleskor igy az ecu tudja, hogy mennyivel kell tul illetve alul vezerelni a tekercset az idealishoz kepest.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
nagy.matyika írta:
dreizwanzig írta:
Ott dolgozom, ahol ezeket gyartjak (illetve ezeknek az utodait, de a regiek is igy mukodnek, sot a legujabbak is).
Igen, en is azt irtam, h a tekercs a vezerloben van es ezert ossze kell kalibralni a vezerlot a h-blokk szelepeivel. Na mindegy, nem akarok ebbol vitat nyitni, de elhuhetitek, h nem a hogyan keszultben lattam ezt a dolgot....

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Kalibrálás vagy inicializálás, hogy utána tudjon mihez igazodni? Nem gondolnám, hogy máshogy működne, mint bármilyen hidraulika rendszer.

Egy eepromba beirodik az, hogy adott tekercs az adott szeleppel hogyan dolgozik egyutt.
Pl az egyik tekercs mondjuk 1V feszultsegre 20%ra nyitja ki a szelepet, lehet, h a masik tekercs ugyanezt a szelepet csak 19%ra nyitna ki. Szoval ezt a kis kulonbseget kalibraljak be az osszeszereleskor igy az ecu tudja, hogy mennyivel kell tul illetve alul vezerelni a tekercset az idealishoz kepest.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

Valószínűleg így lehet pl. az E46-nál, ahol csak komplett cserélhető az egység. De a TIS nem utasít az E39-nél komplett cserére, sem kalibrációra.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 18:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
nagy.matyika írta:
dreizwanzig írta:
Ott dolgozom, ahol ezeket gyartjak (illetve ezeknek az utodait, de a regiek is igy mukodnek, sot a legujabbak is).
Igen, en is azt irtam, h a tekercs a vezerloben van es ezert ossze kell kalibralni a vezerlot a h-blokk szelepeivel. Na mindegy, nem akarok ebbol vitat nyitni, de elhuhetitek, h nem a hogyan keszultben lattam ezt a dolgot....

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Kalibrálás vagy inicializálás, hogy utána tudjon mihez igazodni? Nem gondolnám, hogy máshogy működne, mint bármilyen hidraulika rendszer.

Egy eepromba beirodik az, hogy adott tekercs az adott szeleppel hogyan dolgozik egyutt.
Pl az egyik tekercs mondjuk 1V feszultsegre 20%ra nyitja ki a szelepet, lehet, h a masik tekercs ugyanezt a szelepet csak 19%ra nyitna ki. Szoval ezt a kis kulonbseget kalibraljak be az osszeszereleskor igy az ecu tudja, hogy mennyivel kell tul illetve alul vezerelni a tekercset az idealishoz kepest.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

Valószínűleg így lehet pl. az E46-nál, ahol csak komplett cserélhető az egység. De a TIS nem utasít az E39-nél komplett cserére, sem kalibrációra.

Na ebben viszont igazad van. En az ate rendszeru cuccrol beszeltem, azt nem vettem eszre, hogy ez nem az. Sorry.
Remelem nincs harag.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
nagy.matyika írta:
dreizwanzig írta:
Ott dolgozom, ahol ezeket gyartjak (illetve ezeknek az utodait, de a regiek is igy mukodnek, sot a legujabbak is).
Igen, en is azt irtam, h a tekercs a vezerloben van es ezert ossze kell kalibralni a vezerlot a h-blokk szelepeivel. Na mindegy, nem akarok ebbol vitat nyitni, de elhuhetitek, h nem a hogyan keszultben lattam ezt a dolgot....

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el


Kalibrálás vagy inicializálás, hogy utána tudjon mihez igazodni? Nem gondolnám, hogy máshogy működne, mint bármilyen hidraulika rendszer.

Egy eepromba beirodik az, hogy adott tekercs az adott szeleppel hogyan dolgozik egyutt.
Pl az egyik tekercs mondjuk 1V feszultsegre 20%ra nyitja ki a szelepet, lehet, h a masik tekercs ugyanezt a szelepet csak 19%ra nyitna ki. Szoval ezt a kis kulonbseget kalibraljak be az osszeszereleskor igy az ecu tudja, hogy mennyivel kell tul illetve alul vezerelni a tekercset az idealishoz kepest.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

Valószínűleg így lehet pl. az E46-nál, ahol csak komplett cserélhető az egység. De a TIS nem utasít az E39-nél komplett cserére, sem kalibrációra.

Na ebben viszont igazad van. En az ate rendszeru cuccrol beszeltem, azt nem vettem eszre, hogy ez nem az. Sorry.
Remelem nincs harag.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

Miért lenne? Jó pap holtig tanul azt mondják! :D 0-24h lehetne ezekről dumálni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.09.24. 07:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem e39 525 tds touringom van. Tolna megyei vagyok, tud nekem valaki mondani a közelemben egy jó helyet ahol tudom diagoltatni azt autot? Mert van pár szerelő akiből elegem van, csak költök,költök és probléma nem szünik meg! Már vettem 4db jeladod, elől hátul új csapágyak vannak(eredetiek) és a fékem még mindig darál mikor lassan gurulok, ha meg hirtelen taposok a fékre eszméletlenül bedarálja és szinte nem is fog.Mint hallani, és érezni lehet az auton a hiba jelzők viszont nem égnek, csak néha. Ötlet???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.16. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Sziasztok!
Nekem e39 525 tds touringom van. Tolna megyei vagyok, tud nekem valaki mondani a közelemben egy jó helyet ahol tudom diagoltatni azt autot? Mert van pár szerelő akiből elegem van, csak költök,költök és probléma nem szünik meg! Már vettem 4db jeladod, elől hátul új csapágyak vannak(eredetiek) és a fékem még mindig darál mikor lassan gurulok, ha meg hirtelen taposok a fékre eszméletlenül bedarálja és szinte nem is fog.Mint hallani, és érezni lehet az auton a hiba jelzők viszont nem égnek, csak néha. Ötlet???

Nekem is ez van.
Vmilyen diaggal neztetek ?
Neken ingadozott a bal hatso jel ezert kicsereltem a jeladot uaz. az eredmeny.
Mivel ingyen kaptam eg 000 as tombot ezert azt kiprobalom aztan nekem is kerekcsapagy...

Tapatalk-kal küldve az én Lenovo S898t-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.16. 23:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Sziasztok!
Nekem e39 525 tds touringom van. Tolna megyei vagyok, tud nekem valaki mondani a közelemben egy jó helyet ahol tudom diagoltatni azt autot? Mert van pár szerelő akiből elegem van, csak költök,költök és probléma nem szünik meg! Már vettem 4db jeladod, elől hátul új csapágyak vannak(eredetiek) és a fékem még mindig darál mikor lassan gurulok, ha meg hirtelen taposok a fékre eszméletlenül bedarálja és szinte nem is fog.Mint hallani, és érezni lehet az auton a hiba jelzők viszont nem égnek, csak néha. Ötlet???

Ja es ezzel a sraccal beszelgettem korabban (mas temaban) de hatha o tud segiteni -SzekszardKép

Tapatalk-kal küldve az én Lenovo S898t-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 21:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Abs jeladó aljzatot (kék) tud vki, vagy vmi cikkszámot ami alapján rendelni lehetne vhonnan.
Cseréltem bal elsőt, és akkor szembesültem vele, hogy ketté van törve az aljzat, amibe a jeladót kell dugni.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Hali!

Abs jeladó aljzatot (kék) tud vki, vagy vmi cikkszámot ami alapján rendelni lehetne vhonnan.
Cseréltem bal elsőt, és akkor szembesültem vele, hogy ketté van törve az aljzat, amibe a jeladót kell dugni.

Köszi!

Schnitzer Szabi egy félórányira van tőled.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.21. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
Lexx írta:
Sziasztok!
Nekem e39 525 tds touringom van. Tolna megyei vagyok, tud nekem valaki mondani a közelemben egy jó helyet ahol tudom diagoltatni azt autot? Mert van pár szerelő akiből elegem van, csak költök,költök és probléma nem szünik meg! Már vettem 4db jeladod, elől hátul új csapágyak vannak(eredetiek) és a fékem még mindig darál mikor lassan gurulok, ha meg hirtelen taposok a fékre eszméletlenül bedarálja és szinte nem is fog.Mint hallani, és érezni lehet az auton a hiba jelzők viszont nem égnek, csak néha. Ötlet???

Ja es ezzel a sraccal beszelgettem korabban (mas temaban) de hatha o tud segiteni -SzekszardKép

Tapatalk-kal küldve az én Lenovo S898t-el

Köszönöm! felkeresem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.26. 12:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.24. 16:34
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy '99 -es 520i -m. Körülbelül egy hete elkezdett világítani az ABS és a kipörgésgátló.
Gondoltam lecserélem a jeladót mert abból baj nem lehet. Utánanéztem néhány webshop -ban és két félét lehet kapni:
A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit, valamint olyat amire csak azt írja, hogy hátsó tengely. Árban a kettő között nagyjából 10 000 Ft a differencia.

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség illetve, hogy melyiket kéne megvennem?

A segítséget előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.26. 12:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
VikTroll írta:
Sziasztok!

Van egy '99 -es 520i -m. Körülbelül egy hete elkezdett világítani az ABS és a kipörgésgátló.
Gondoltam lecserélem a jeladót mert abból baj nem lehet. Utánanéztem néhány webshop -ban és két félét lehet kapni:
A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit, valamint olyat amire csak azt írja, hogy hátsó tengely. Árban a kettő között nagyjából 10 000 Ft a differencia.

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség illetve, hogy melyiket kéne megvennem?

A segítséget előre is köszönöm!

Első körben ki kéne deríteni, hogy mi a hiba, és utána vásárolgatni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.26. 13:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Első körben ki kéne deríteni, hogy mi a hiba, és utána vásárolgatni.

Másrészt a differencia árából már 2-t veszel bontva pl. Schnitzernél. :)

Mármint nem Te, hanem az általad idézet kolléga! /-amit kitöröltem./ :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.26. 13:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.24. 16:34
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
VikTroll írta:
Sziasztok!

Van egy '99 -es 520i -m. Körülbelül egy hete elkezdett világítani az ABS és a kipörgésgátló.
Gondoltam lecserélem a jeladót mert abból baj nem lehet. Utánanéztem néhány webshop -ban és két félét lehet kapni:
A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit, valamint olyat amire csak azt írja, hogy hátsó tengely. Árban a kettő között nagyjából 10 000 Ft a differencia.

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség illetve, hogy melyiket kéne megvennem?

A segítséget előre is köszönöm!

Első körben ki kéne deríteni, hogy mi a hiba, és utána vásárolgatni.


Nem is akartam addig semmit venni, amíg nem lett diagolva. Csak informálódom :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VikTroll írta:
PeterE39 írta:
VikTroll írta:
Sziasztok!

Van egy '99 -es 520i -m. Körülbelül egy hete elkezdett világítani az ABS és a kipörgésgátló.
Gondoltam lecserélem a jeladót mert abból baj nem lehet. Utánanéztem néhány webshop -ban és két félét lehet kapni:
A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit, valamint olyat amire csak azt írja, hogy hátsó tengely. Árban a kettő között nagyjából 10 000 Ft a differencia.

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség illetve, hogy melyiket kéne megvennem?

A segítséget előre is köszönöm!

Első körben ki kéne deríteni, hogy mi a hiba, és utána vásárolgatni.


Nem is akartam addig semmit venni, amíg nem lett diagolva. Csak informálódom :)


"A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit" - az is érdekes mert a nincs különbség csak első vagy hátsó...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 15:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
VikTroll írta:
PeterE39 írta:
VikTroll írta:
Sziasztok!

Van egy '99 -es 520i -m. Körülbelül egy hete elkezdett világítani az ABS és a kipörgésgátló.
Gondoltam lecserélem a jeladót mert abból baj nem lehet. Utánanéztem néhány webshop -ban és két félét lehet kapni:
A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit, valamint olyat amire csak azt írja, hogy hátsó tengely. Árban a kettő között nagyjából 10 000 Ft a differencia.

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség illetve, hogy melyiket kéne megvennem?

A segítséget előre is köszönöm!

Első körben ki kéne deríteni, hogy mi a hiba, és utána vásárolgatni.


Nem is akartam addig semmit venni, amíg nem lett diagolva. Csak informálódom :)


"A hátsó tengelyen jobb és bal oldalit" - az is érdekes mert a nincs különbség csak első vagy hátsó...

igen,meg az hogy sedán vagy touring a hátsónál még :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.30. 09:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali Márkatársak! Sajna nekem is előjött az Abs hibajelenség az első jeladó vezetéke el volt már szakadva mindkét oldalt. Kicseréltem őket újra igaz utángyártott volt olcsó pénzért kb működött a rendszer össz 5 percet talán utána ugyanúgy bedöglött. Közben a kipörgésgátló egyfolytában dolgozott még nagyon kicsi gáznál is elkezdte fogni a vasat. Na elvittem diagra ott megnéztük még élő diagal is ott az udvarban és azt mondta a szerelő hogy a két elsővel van a gond. Annyit mondott hogy mérjek rá ellenállásilag hogy egyforma e hátsóval mert állítólag közel azonos értéket kell mutatnia. Ez meg is történt a hátsók egyformán 3 kohm értéket mutattak az elsőket meg be sem tudtam mérni mert a műszeremen már nem volt akkora méréshatár ( nekem sajna csak 2 megaohm-ig mér). Na kicseréltem az első kettőt bontott jeladóra de se kép se hang ugyanúgy szar. Valakinek valami ötlet?? Vagy a tömböm lenne a szar??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 09:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csabae39 írta:
Hali Márkatársak! Sajna nekem is előjött az Abs hibajelenség az első jeladó vezetéke el volt már szakadva mindkét oldalt. Kicseréltem őket újra igaz utángyártott volt olcsó pénzért kb működött a rendszer össz 5 percet talán utána ugyanúgy bedöglött. Közben a kipörgésgátló egyfolytában dolgozott még nagyon kicsi gáznál is elkezdte fogni a vasat. Na elvittem diagra ott megnéztük még élő diagal is ott az udvarban és azt mondta a szerelő hogy a két elsővel van a gond. Annyit mondott hogy mérjek rá ellenállásilag hogy egyforma e hátsóval mert állítólag közel azonos értéket kell mutatnia. Ez meg is történt a hátsók egyformán 3 kohm értéket mutattak az elsőket meg be sem tudtam mérni mert a műszeremen már nem volt akkora méréshatár ( nekem sajna csak 2 megaohm-ig mér). Na kicseréltem az első kettőt bontott jeladóra de se kép se hang ugyanúgy szar. Valakinek valami ötlet?? Vagy a tömböm lenne a szar??


A diagos emberke megnézte hogy mind a négy keréktől jön-e sebességjel,vagy csak a hibát törölte?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator