Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

A.B.S. Jeladó hiba

2006.12.30. 02:47

Ezt a topikot azért hozom létre, hogy ha valakinek világítani kezd a kipörgés és az abs visszajelző lámpa, akor hátha segítséget talál itt.

Nálam ez a hiba előfordult, leírom amít tudok róla.

Az abs jeladó mind a négy kereken belül helyeszkedik el.
A jeladó "hall" rendszerü ez azt jelenti, hogy nem lehet kimérni melyik a rosz, csak leolvasni müszerrel a hibakódot. Van még egy lehetőség, ha szerzel egy jeladót, ha van szervizes ismerősöd, és kibontod a kerekeknél a csatlakozókat és ráteszed egyenként mind a négyre. A rosz helyére amikor beteszed a kontrollámpa azonnal elalszik. Ha a kontrollámpa jelzésével egyidejüleg elmegy a KM-óra müködése is akor biztos, hogy a ball hátsó, mert összefügésbe vannak, ha az jó akor háromból valameik a rosz. Kiszerelése egyszerü csak egy 5-ös imbuszcsavar fogja, kihúzuk, itt vigyázni kell mert van benne csapágy ami megsérülhet, mert a két hátsó általába be van rohadva. (nem nagykalapáccsal kell javítani. Nekem is darabokra esett, de fogóval ki lehetett szedni.), majd a doblemez alatt van a csatlakozója, és már kint is van.
Hibakódott nem kell törölni, ezt az egy hiba amit ha a vezérlés érzékeli, hogy jól müködik, azonnal elalszik a kontrollámpa.
A jeladó ára 24,500 ft.

2006.12.30. 13:06

Ezt annyival egészíteném ki, hogy a csere után csak akkor alszik el a kontroll lámpa, ha elindulsz. Én 8e ft-ért vettem a bontottat...

2006.12.30. 16:38

Hali!
Pontosan ez a problémám: ABS, ASC, KM-óra...
Viszont nálam ennél bonyolultabb a helyzet... Reggelente, hideg motornál működik a KM-órám (ABS, ASC világit), de amikor a viz hőmérséklete eléri az üzemi hőmérséklet kb. felét és közben megállok (egy piros lámpánál, vagy egy kereszteződésnél, járó motorral), induláskor már nem mozdulnak a mutatók... Ha nem kell sehol megállni, akkor motorleállitásig működik az óra...

Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?

2006.12.30. 17:34

Buzat86 írta:Hali!


Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?


Hali!
Ez nagy esélyel komojabb lesz (valószínű DSC modul én is hasonló cipőben
járok /sajna/)

2006.12.30. 17:37

komolyabb?[/quote]

Bocsi most olvasom mit írtam" komolyabb"

2006.12.30. 18:16

qqriq-1 írta:
Buzat86 írta:Hali!


Ez mind megjavul egy "bal hátsó" cserével, vagy ez valami komolyabb?


Hali!
Ez nagy esélyel komojabb lesz (valószínű DSC modul én is hasonló cipőben
járok /sajna/)

Akkor ezt nagy eséllyel megszivtuk...

2006.12.31. 10:41

Norbi525tds írta:Ezt annyival egészíteném ki, hogy a csere után csak akkor alszik el a kontroll lámpa, ha elindulsz. Én 8e ft-ért vettem a bontottat...


Nem tudod jol, mert álló helyben is egyböl reagál rá.
Én a cserénél pont ezt próbáltam ki!

2006.12.31. 11:38

Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D

2006.12.31. 12:43

Norbi525tds írta:Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D


Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.

2006.12.31. 14:34

halli.nekem is volt ilyesfajta hibám de nekem a gumit kellet lecserélni mert elsökerekek 235/40 hátso 240/35 és a per nem egyforma és bezavarja az abs-t. Ugyhogy lekellett cserélnem a hátso gumikat 240/40-re és rendbe jött minden.

2006.12.31. 16:12

Norbi525tds írta:Én is, cserélgettem, indítgattam de nem aludt el. Elindultam és akkor hunyt ki a piros fény :D


Nem kötekszem, de

Lehet, hogy mindketten jól beszélünk, csak az enyém hall jeladós, ami állva is elalszik, és lehet, hogy vannak BMW amik induktív jeladósak, azok viszont csak menet közben alszanak el.
Ha kétféle jeladó van a tied biztoshogy induktív.

2007.01.01. 13:31

Diabolica írta:Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?

2007.01.01. 17:43

efer írta:
Diabolica írta:Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?


Szerintem egy kis fúrógépel amivel odaférsz fursz bele egy 3-as furatot, majd 4-esel utánafurod, ezután a bennemaradt részeket egy hegyesre köszörült csavarhuzóval kipiszkálod.
Szerintem simán müködik.

2007.01.02. 16:02

Simi írta:
efer írta:
Diabolica írta:Én meg az első mozdulattal úgy letörtem az imbuszcsavart tőből ahogy kell, nagyon be tud rohadni. Csak óvatosan mert nagy élmény ám ott a flexifúróval a kerékdobban motoszkálni.


nekem is egyből beletörték az imbuszt, de azt mondták csak gépműhelyben tudnak újra menetet csinálni bele. úgyhogy kábelkötözővel rögzítették a helyére: azt mondták, ez nem nekem kitalált sufnituning megoldás, hanem teljesen jól működik...
én szívesebben látnék ott egy csavart, de annyira azért nem, hogy szétszedessem az egész hátsó futóművet, egy hétig ne legyen autóm, és mindezt jó sok ezer pénzért... vagy van más megoldás is?


Szerintem egy kis fúrógépel amivel odaférsz fursz bele egy 3-as furatot, majd 4-esel utánafurod, ezután a bennemaradt részeket egy hegyesre köszörült csavarhuzóval kipiszkálod.
Szerintem simán müködik.


Csavarkiszedő is kihozza!

2007.01.02. 21:29

kbhont írta:Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:

2007.01.03. 12:50

VZoltan írta:
kbhont írta:Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:

2007.01.03. 16:06

kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.

2007.01.03. 16:39

Diabolica írta:
kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.

Szia Diabolika!

A csavarkiszedő, az olyan mint egy menet furó,csak forditva van rajt az élszallag. A sikba tört csavart is kiszedi.

Üdv

2007.01.04. 15:25

kbhont írta:
Diabolica írta:
kbhont írta:
VZoltan írta:
kbhont írta:Csavarkiszedő is kihozza!


Ez a korrekt megoldás, már ha van kiszedő :lol:


Szerintem megéri inkább venni egy Faustot, vagy egy Boscht, mint kifizetni tőbb tíz ezer Ft! :wink:


Na nem, ha beletörök egy csavart akkor AZ BELE VAN TÖRVE.

Elkezdtem fúrni, de a második percben elegem lett ott a negyven fokban mindenből és abbahagytam. Nagyon nem fér ám ott el a fúró meg a csavarkiszedő, még a tokmány sem, ezért csak hosszabbítószárral lehetne végigküzdeni. Letisztítottam az egészet és mivel szorult eleve egy kicsit szélvádőragasztóval bekentem a felső peremet. Tartja, nincs vele gond, magától biztosan nem fog kieseni ( a szélvédő sem szokott:) ).

Abszolút nem tűnik sufnimegoldásnak, különösen, hogy nem is látszik belőle semmi.

Szia Diabolika!

A csavarkiszedő, az olyan mint egy menet furó,csak forditva van rajt az élszallag. A sikba tört csavart is kiszedi.

Üdv


Kösz, kösz, van ám nekem is, de így volt a legegyszerűbb! :D

2007.01.05. 00:45

Hahó!
Tartana nekem egy hozzáértő "bajtárs" egy kiselőadást az ASC vezérlőegységről (1999 528i)??
Nagy valószinűséggel az enyém megadta magát (km óra, ABS, ASC - de néhány sorral ezelőtt már ezt leirtam)...
Egyáltalán hol van ez elrejtve, hogy néz ki, mitől mehet tönkre, javitható-e, ha nem, akkor mennyiért lehet másikat venni bele, esetleg bontottat érdemes-e beszerelni??

Bocs, hogy ennyire hülye vagyok hozzá, meg hogy ennyit kérdezek, de rohadtul idegesit, hogy fogalmam sincs, mennyivel megyek...
Hozzászólás küldése

VigLink badge