2019.01.24. 07:12
Imco írta:Pitti74 írta:Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?
Nekem 110000 km-en keresztül zúgott.
9 éven keresztül temették az AC-mat.
Sohasem kellett kicserélni.
2019.01.24. 11:36
Szia, nem lehet, hogy pumpa csere kozben szetcsuszott valamelyik cso a tankban es ezert nem nyomja at a bal oldalrol a benzint?Pitti74 írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
Igen, kicsit olyan mint szilveszterkor: falra hányt borsó.
Sziasztok!
Először is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, és elnézést, hogy csak most válaszolok.
Igen, van állófűtésem. Ezek szerint rossz irányban indultam el.
A fő problémám az, hogy egy AC pumpa cserénél letört a képen látható csonk, amit visszaragasztottam - jobb híján.
Viszont azóta 80-120km-es hatótávnál az autó leáll, főleg erős jobb kanyar után
Ezért gondoltam, hogy ennek a plusz csőnek köze van hozzá, de ezek szerint máshol lesz a gond.
Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?
2019.01.27. 20:38
morv írta:Szia, nem lehet, hogy pumpa csere kozben szetcsuszott valamelyik cso a tankban es ezert nem nyomja at a bal oldalrol a benzint?Pitti74 írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
Igen, kicsit olyan mint szilveszterkor: falra hányt borsó.
Sziasztok!
Először is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, és elnézést, hogy csak most válaszolok.
Igen, van állófűtésem. Ezek szerint rossz irányban indultam el.
A fő problémám az, hogy egy AC pumpa cserénél letört a képen látható csonk, amit visszaragasztottam - jobb híján.
Viszont azóta 80-120km-es hatótávnál az autó leáll, főleg erős jobb kanyar után
Ezért gondoltam, hogy ennek a plusz csőnek köze van hozzá, de ezek szerint máshol lesz a gond.
Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?