2018.01.11. 14:41
Csongi írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Csongi írta:Sziasztok! Tank AC-t honnan tudok rendelni neten? Utángyárott esetében a műanyagházzal együtt is van lehetőség, vagy csak magát a szivattyút küldik és nekem kell kierőszakolnom a rosszat. Sajnos csak a taposó alatti szivattyúkat találom mindenhol. E38 730d. Előre is köszi!
Én úgy látom, hogy a dízel 7-es tankban lévő gyári szivattyúja valami műanyag tokkal, csövecskével együtt van, néhány csavar meg tömítés kíséretében, ezen a cikkszámon: 16141183361
Ez az ugye?
Szép kis ára van! Persze, mint sok gyári cuccnak.
Utángyártott van egyáltalán?
Nem találtam alternatív cikket rá.
Ránézésre megegyezik a pumpa az E39-el, méretileg nem tudom, meg kellene méricskélni. Utángyártottat én sem látok, gyárit 95e tudok adni tokostul, ha az aláírásomra kattint.
Egy az egybe ua., mint az 530d-é, a dekli, szintjelző és elektronika kivételével. Volt itthon egy szivattyúm 530d-ből, nem emlékeztem, milyen állapotban. Nagy nehezen kimaszekoltam a hetes szivattyúházából a rosszat, beletettem az ötösét, örültem, hogy jó lesz, aztán ez sem nyom semmit. Csak szeretném elkerülni az ismételt kierőszakolást, ezért kérdezem, hogy házzal együtt a gyárin kívül, milyen alternatívák vannak. Ezek szerint nem úszom meg...
2018.01.12. 01:41
Csongi írta:Csongi írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Csongi írta:Sziasztok! Tank AC-t honnan tudok rendelni neten? Utángyárott esetében a műanyagházzal együtt is van lehetőség, vagy csak magát a szivattyút küldik és nekem kell kierőszakolnom a rosszat. Sajnos csak a taposó alatti szivattyúkat találom mindenhol. E38 730d. Előre is köszi!
Én úgy látom, hogy a dízel 7-es tankban lévő gyári szivattyúja valami műanyag tokkal, csövecskével együtt van, néhány csavar meg tömítés kíséretében, ezen a cikkszámon: 16141183361
Ez az ugye?
Szép kis ára van! Persze, mint sok gyári cuccnak.
Utángyártott van egyáltalán?
Nem találtam alternatív cikket rá.
Ránézésre megegyezik a pumpa az E39-el, méretileg nem tudom, meg kellene méricskélni. Utángyártottat én sem látok, gyárit 95e tudok adni tokostul, ha az aláírásomra kattint.
Egy az egybe ua., mint az 530d-é, a dekli, szintjelző és elektronika kivételével. Volt itthon egy szivattyúm 530d-ből, nem emlékeztem, milyen állapotban. Nagy nehezen kimaszekoltam a hetes szivattyúházából a rosszat, beletettem az ötösét, örültem, hogy jó lesz, aztán ez sem nyom semmit. Csak szeretném elkerülni az ismételt kierőszakolást, ezért kérdezem, hogy házzal együtt a gyárin kívül, milyen alternatívák vannak. Ezek szerint nem úszom meg...
Egyébként nem értem a működési elvet még most sem. A szivattyú tetejéről megy a gázolaj a szivattyúház egyik oldalán található nem membrános részbe, aztán a szivattyúház másik oldalán lévő membrános csatlakozástól jön fel a deklire, ahonnan megy az anyag a taposóhoz? Miért nem a szivattyú tetejéről megy egyből a deklihez, hiszen alulról szipkázza az üzemanyagot, majd fent már nyomnia is kellene!? Minek keringeti körbe pluszba? Mi az a membrános lószar? Miért buborékol kicsit a tankom gyújtásnál, ha rossz a szivattyúm. Megőrülök ettől a túlbonyolítástól! Valaki magyarázza el nekem, köszönöm!
2018.01.12. 09:38
2018.10.20. 19:32
2018.10.21. 08:53
lackosor6 írta:Sziasztok! Ma tele tankoltam a gépet (525d Touring), nem is volt semmi gond, amíg autópályázás közben egyszercsak észrevettem, hogy "koszos" a hátsó ablak. Következő pihenőn lecsekkoltam és láttam, hogy a teljesen száraz kasztnihoz képest a hátsó ablak/ajtó csupa nyirkos-dzsuvás...Megnéztem és szinte 99%, hogy gázolaj permet, gondolom menet közben felrántja az autó mögött keletkező örvénylés, emiatt keni össze saját magát. Én még ilyet nem láttam, ezért kérdezném, hogy találkozott már valaki ilyennel? Létezik, hogy a "tele" tankolás miatt valahol elkezdett ereszteni? Hétfőig Pápán vagyok, ha valaki kíváncsi, csörgessen meg és megmutatom! 06203716409 Üdv!
2018.11.07. 19:25
2018.11.08. 09:31
Smekon írta:Sziasztok!
Egy e39 525d-ről lenne szó(2000-es évjárat) és az a problémám, hogy tankolásnál ha a pisztolyt teljesen betolom, akkor állandóan leáll, ha kintebb húzom, annyira, hogy magától nem áll meg benne, akkor nem jelentkezik ez a probléma.
Van esetleg valami szűrő vagy szellőző ami el lenne tömődve? Vagy ez normális jelenség ?
Segítségeteket előre is köszönöm !
2018.11.12. 01:14
2018.11.26. 23:38
2019.01.05. 12:50
2019.01.05. 12:56
Nincs veletlenul allofutesed?Pitti74 írta:Sziasztok!
Egy 2000/10-i 535i-s E39-em van. A jobboldali benzin szint jelzőt ki kellene cserélnem, de a gyári alkatrész keresőben nem az van, ami az én autómban.
Valakinek ismerős a csatolt képen látható benzin szint jelző? https://imageshack.com/a/img922/2212/XbCu73.jpg
Akárhol nézem, általában csak egy szellőző(?) van rajta, de nekem egy benzin cső is megy rá pluszban.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
2019.01.05. 17:24
morv írta:Nincs veletlenul allofutesed?Pitti74 írta:Sziasztok!
Egy 2000/10-i 535i-s E39-em van. A jobboldali benzin szint jelzőt ki kellene cserélnem, de a gyári alkatrész keresőben nem az van, ami az én autómban.
Valakinek ismerős a csatolt képen látható benzin szint jelző? https://imageshack.com/a/img922/2212/XbCu73.jpg
Akárhol nézem, általában csak egy szellőző(?) van rajta, de nekem egy benzin cső is megy rá pluszban.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
2019.01.05. 21:09
Bandi1978 írta:morv írta:Nincs veletlenul allofutesed?Pitti74 írta:Sziasztok!
Egy 2000/10-i 535i-s E39-em van. A jobboldali benzin szint jelzőt ki kellene cserélnem, de a gyári alkatrész keresőben nem az van, ami az én autómban.
Valakinek ismerős a csatolt képen látható benzin szint jelző? https://imageshack.com/a/img922/2212/XbCu73.jpg
Akárhol nézem, általában csak egy szellőző(?) van rajta, de nekem egy benzin cső is megy rá pluszban.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Pedig ha a képet a kocsidról csináltad, akkor az adatbáziskép alapján megegyezik a kettő.
Egy elektromos csatoló és két csőcsatlakozás.
Ez a kép amit beillesztettél egyébként az üzemanyag szivattyúház teteje, ennek a része a tankon belül a szintjelző!
RealOem link
Van tank szellőztetés is (tágulási tartály+aktívszenes szűrő), az a plusz cső erre szolgál:
RealOem link
2019.01.06. 10:11
Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
2019.01.06. 11:57
Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
2019.01.23. 07:42
Gallaca írta:Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
Igen, kicsit olyan mint szilveszterkor: falra hányt borsó.
2019.01.23. 07:53
Pitti74 írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
Igen, kicsit olyan mint szilveszterkor: falra hányt borsó.
Sziasztok!
Először is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, és elnézést, hogy csak most válaszolok.
Igen, van állófűtésem. Ezek szerint rossz irányban indultam el.
A fő problémám az, hogy egy AC pumpa cserénél letört a képen látható csonk, amit visszaragasztottam - jobb híján.
Viszont azóta 80-120km-es hatótávnál az autó leáll, főleg erős jobb kanyar után
Ezért gondoltam, hogy ennek a plusz csőnek köze van hozzá, de ezek szerint máshol lesz a gond.
Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?
2019.01.23. 12:07
Pitti74 írta:Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?
2019.01.24. 07:09
attila94 írta:Pitti74 írta:Gallaca írta:Bandi1978 írta:Gallaca írta:Az a plusz cső az állófűtés búvárcsöve, tankszellőztetés a tank egy másik részéből jön ki...
Valóban!
Na, legalább ezt is megtudtam.
Még jó, hogy nálam nincs ilyen eszköz, mert ha lenne, biztos az sem működött volna...
Bár úgy tűnik ezek a rejtélyek minket jobban érdekelnek mint a kérdezőt.
Igen, kicsit olyan mint szilveszterkor: falra hányt borsó.
Sziasztok!
Először is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, és elnézést, hogy csak most válaszolok.
Igen, van állófűtésem. Ezek szerint rossz irányban indultam el.
A fő problémám az, hogy egy AC pumpa cserénél letört a képen látható csonk, amit visszaragasztottam - jobb híján.
Viszont azóta 80-120km-es hatótávnál az autó leáll, főleg erős jobb kanyar után
Ezért gondoltam, hogy ennek a plusz csőnek köze van hozzá, de ezek szerint máshol lesz a gond.
Elképzelhető, hogy a benzinszivattyú rossz? (Van egy folyamatos zúgó hangja, amit kívülről is lehet hallani.)
Vagy előtte érdemes megnézni mást is az autóban?
80-120km-es hatótávnál írasd ki titkosban az üzemanyagtank szinteket, a bal oldalinak kell hamarabb elfogynia mint a jobb oldalinak amiben az ac van.
Nekem a jobb oldali fogy hamarabb, ezért az acnak balról kell átszenvednie az üzemanyagot, volt hogy be se indult leállítás után elsőre mert a jobb oldaliban 0.0-t írt, a bal oldaliban 10 körül...
Gallaca tippje a bal hátsó kerékdobban lévő “pipa”, amin keresztül a tankba a levegő kerül az üzemanyag helyére. Valószínűleg eltömődött amikor egyéb ok miatt kerékdob nélkül jártam pár hétig.