* *
Pontos idő: 2024.05.12. 22:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 15:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
smn írta:
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: smn
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 19:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
smn írta:
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.


Köszi, reggel rászaladok a lehetőségre!
Inpa-val rá tudok nézni, hogy van-e elegendő előnyomás, álló motornál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
smn írta:
Gallaca írta:
smn írta:
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.


Köszi, reggel rászaladok a lehetőségre!
Inpa-val rá tudok nézni, hogy van-e elegendő előnyomás, álló motornál?

Igen, az a legegyszerűbb. "Hangsúlyozom", nekem E39 30d van,de gondolom nem sok különbség lehet. Ha eltérés van azt úgyis felismered. DDE ben...Analog values1---Pre supply pressure.
Ha netán valami csoda folytán meglenne a 3.8 bar, akkor a következő amit nézz meg, felette egy sorral a Rail pressure indítózás közben, mert annak alacsony volta is okozhat nem beindulósdit.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: smn
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 21:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
smn írta:
Gallaca írta:
smn írta:
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.


Köszi, reggel rászaladok a lehetőségre!
Inpa-val rá tudok nézni, hogy van-e elegendő előnyomás, álló motornál?

Igen, az a legegyszerűbb. "Hangsúlyozom", nekem E39 30d van,de gondolom nem sok különbség lehet. Ha eltérés van azt úgyis felismered. DDE ben...Analog values1---Pre supply pressure.
Ha netán valami csoda folytán meglenne a 3.8 bar, akkor a következő amit nézz meg, felette egy sorral a Rail pressure indítózás közben, mert annak alacsony volta is okozhat nem beindulósdit.


Ezt is köszi,
a hangsúlyozás kifejezetten a szívás helyének meghatározása miatt volt, reméltem nem bántó,
ha mégis, akkor elnézést kérek érte.
Tehát a tankszivattyú nyomja az AC-ig a gázolajat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.08. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
smn írta:
Gallaca írta:
smn írta:
Gallaca írta:
smn írta:
Sziasztok!

Segítségre van szükségem, mert hetek óta nem megy az autóm.
E38 730D faceliften tankcsere után (elkorhadt a régi és visszaengedte a drága nedűt átalakítás nélkül az anyatermészetbe) üres tankba 3l üza tankoltam,
ezzel benzinkútig gond nélkül eljutott, ott telitank, majd kicsit hosszasabb köszörülés(!) után 630km gond nélkül leautóztam
- normál körülmények közt, kb 5 óra alatt. Néhány nap állás után beindítva néhány mp járás után leállt. Többszöri ismétlésre
ugyanez a helyzet. Némi fejtörés és hallgatózás után feltűnt, hogy az üzaszűrő és a nagynyomású pumpa közti átlátszó csőben jelentős
mennyiségű levegő áramlik és a kisnyomású szakasz AC-je - a küszöbnél - is levegősen zúg. Üzemanyagszűrőt kicseréltem - mert egyszerű - ,
azóta be sem indul természetesen. AC-t kicseréltem, közben kipróbáltam pár dolgot, melyek szerint: az AC nem szív üzemanyagot, viszont, ha
megfordítom, nem túl erőteljesen de a tankban jól hallhatóan bugyog a levegő. Jelenleg 16 és 20l üzemanyag van a tank két oldalán. Tankszivattyú
zúg, azt nem tudom szállít-e de sztem közel 40l gázolaj esetén nincs is jelentősége. Gázolaj folyás nincs. Az AC előtti műanyag csőcsatlakozó - mely
ha jól látom leközösíti résolaj, a hűtött és az előremenő ágat - utáni igen bonyolult szakaszon van olyan rész amely nincs nyomás alatt és lyukas lehet?
Ha valaki találkozott már ilyen gonddal, vagy van vmi 5lete ne fogja vissza magát. Nyitott vagyok a legvadabb elméletekre is, ha nem kell a megvalósításhoz
levenni a tankot, mert sajna pont nem egy emelőn álltam meg. A tankban lehet szűrő esetleg? Egyáltalán honnan szívja az üzemanyagot? Hangsúlyozom, E38.
Minden segítséget és együttérzést előre is köszönök.

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.


Köszi, reggel rászaladok a lehetőségre!
Inpa-val rá tudok nézni, hogy van-e elegendő előnyomás, álló motornál?

Igen, az a legegyszerűbb. "Hangsúlyozom", nekem E39 30d van,de gondolom nem sok különbség lehet. Ha eltérés van azt úgyis felismered. DDE ben...Analog values1---Pre supply pressure.
Ha netán valami csoda folytán meglenne a 3.8 bar, akkor a következő amit nézz meg, felette egy sorral a Rail pressure indítózás közben, mert annak alacsony volta is okozhat nem beindulósdit.


Ezt is köszi,
a hangsúlyozás kifejezetten a szívás helyének meghatározása miatt volt, reméltem nem bántó,
ha mégis, akkor elnézést kérek érte.
Tehát a tankszivattyú nyomja az AC-ig a gázolajat?

Nem volt bántó :D Csak egy gyenge poén akart lenni, és csak arra szolgált, ha valami nem pont olyan, akkor tudd, miért nem. :roll: Igen, tankAC táplálja az alsót. Nekem mikor az nem ment, illetve csak alig, mindig volt buborék az átlátszó csőben. Mikor szűrőt cseréltem, már csak buborék volt. :shock: Kicseréltem tankAC-t, 20 mp alatt kitisztult, +elhalkult az alsó pumpa.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: smn
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.16. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.03.03. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
smn írta:
Gallaca írta:

Ha rossz a tankszivattyúd, (az most jelen esetben teljesen mindegy, hogy zúg!)és közben szűrőt cseréltél, akkor majdnem bizonyos, hogy nem tudja lelégteleníteni magát a rendszered, és amiatt nem indul. Az első szivattyú előtt van egy ötágú elosztó,(ebben van egy pici szelep) és azon keresztül visszafordul a levegő a rendszerben. Csak forgatja körbe körbe. Kell neki a tankszivattyú 0.5 baros nyomása, hogy kidolgozza a levegőt. Első körben ezt ellenőrizd szerintem, mert én így jártam. Forgott a tankszivattyú csak nem szállított jóformán semmit, kivéve is csak pisilt. 50 liter volt a tankban, akkor sem indult a motor. Tank AC már csak arra volt jó, hogy kiüritsem vele a tankot. Ha lenne egy diag a közeledben akkor könnyen meg lehetne állapítani, mert az alapnyomást meg tudnád vele nézni. Minimum 2.5 bar kell a railszivattyúnak, az alatt nem működik, levegős rendszerben az első szivattyú nem tud ennyit nyomni.


Köszi, reggel rászaladok a lehetőségre!
Inpa-val rá tudok nézni, hogy van-e elegendő előnyomás, álló motornál?

Igen, az a legegyszerűbb. "Hangsúlyozom", nekem E39 30d van,de gondolom nem sok különbség lehet. Ha eltérés van azt úgyis felismered. DDE ben...Analog values1---Pre supply pressure.
Ha netán valami csoda folytán meglenne a 3.8 bar, akkor a következő amit nézz meg, felette egy sorral a Rail pressure indítózás közben, mert annak alacsony volta is okozhat nem beindulósdit.


Ezt is köszi,
a hangsúlyozás kifejezetten a szívás helyének meghatározása miatt volt, reméltem nem bántó,
ha mégis, akkor elnézést kérek érte.
Tehát a tankszivattyú nyomja az AC-ig a gázolajat?[/quote]
Nem volt bántó :D Csak egy gyenge poén akart lenni, és csak arra szolgált, ha valami nem pont olyan, akkor tudd, miért nem. :roll: Igen, tankAC táplálja az alsót. Nekem mikor az nem ment, illetve csak alig, mindig volt buborék az átlátszó csőben. Mikor szűrőt cseréltem, már csak buborék volt. :shock: Kicseréltem tankAC-t, 20 mp alatt kitisztult, +elhalkult az alsó pumpa.[/quote]

Leküzdöttem a megfázásomat és ma este a tankszivattyút kicseréltem a régire - az előző tankból - és tényleg működik az autóm!!! :D
Az AC hangos maradt, úgyhogy holnap megrendelek egy új tankszivattyút.
Nagyon szépen köszönöm a jó tanácsot!!! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.01.17. 00:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
smn írta:
Leküzdöttem a megfázásomat és ma este a tankszivattyút kicseréltem a régire - az előző tankból - és tényleg működik az autóm!!!
Az AC hangos maradt, úgyhogy holnap megrendelek egy új tankszivattyút.
Nagyon szépen köszönöm a jó tanácsot!!!

Nincs mit! Köszi a visszajelzést! :franko: Örülök, hogy jó lett :!:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.07. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Pár tanácsra lenne szükségem. Egyik nap megállt alattam a kocsi. Sosem csinált még ilyet.
Titkos menü bal oldali tankrészben 8.0 liter jobb 0.0 . Kocsi nem indul.
Kannából 6 litert beleöntöttem. Kocsi egyből indul, átemelő pumpa is kezdi nyomni balról jobbra a naftát.

Valószívű valami koszt szippanthatott be az átemelő pumpa, mert azóta sincs semmi problémám, szépen termel balról jobbra.
Kérdésem az lenne, hogyan lehetne kitakarítani a tankot?
Valaki cserélt már szűrőt a tankban?
Esetleg van valami adalékanyag amit hozzá lehet önteni a gázolajhoz?

Köszi.
szekkk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 16:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szekkk írta:
Sziasztok!

Pár tanácsra lenne szükségem. Egyik nap megállt alattam a kocsi. Sosem csinált még ilyet.
Titkos menü bal oldali tankrészben 8.0 liter jobb 0.0 . Kocsi nem indul.
Kannából 6 litert beleöntöttem. Kocsi egyből indul, átemelő pumpa is kezdi nyomni balról jobbra a naftát.

Valószívű valami koszt szippanthatott be az átemelő pumpa, mert azóta sincs semmi problémám, szépen termel balról jobbra.
Kérdésem az lenne, hogyan lehetne kitakarítani a tankot?
Valaki cserélt már szűrőt a tankban?
Esetleg van valami adalékanyag amit hozzá lehet önteni a gázolajhoz?

Köszi.
szekkk

Tankban nincs szűrő. Takarítani a a hátsó ülőlap alatt, a két szintjelzőt kivéve manuálisan tudod, hacsak nincs kedved leszedni a tankot, és kimosni. Adalékkal max. a vizet tudod kivenni a tankból, de azt a koszt/sarat ami a problémát okozza, nem. Tehát az én megoldásom, üzemanyag leszipkáz, szöszmentes ronggyal tisztára töröl.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 18:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekkk írta:
Sziasztok!

Pár tanácsra lenne szükségem. Egyik nap megállt alattam a kocsi. Sosem csinált még ilyet.
Titkos menü bal oldali tankrészben 8.0 liter jobb 0.0 . Kocsi nem indul.
Kannából 6 litert beleöntöttem. Kocsi egyből indul, átemelő pumpa is kezdi nyomni balról jobbra a naftát.

Valószívű valami koszt szippanthatott be az átemelő pumpa, mert azóta sincs semmi problémám, szépen termel balról jobbra.
Kérdésem az lenne, hogyan lehetne kitakarítani a tankot?
Valaki cserélt már szűrőt a tankban?
Esetleg van valami adalékanyag amit hozzá lehet önteni a gázolajhoz?

Köszi.
szekkk

Szerintem olvass vissza, elég sok szó esett a "sucking jet pump"-ról korábban. Nem lehet, hogy rosszul lett korábban visszarakva, vagy esetleg "elmászott" a helyéről (külföldi fórumokban olvastam ilyet)? Esetleg nem döglődik a tankban lévő szivattyúd?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.02.01. 23:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.07. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
szekkk írta:
Sziasztok!

Pár tanácsra lenne szükségem. Egyik nap megállt alattam a kocsi. Sosem csinált még ilyet.
Titkos menü bal oldali tankrészben 8.0 liter jobb 0.0 . Kocsi nem indul.
Kannából 6 litert beleöntöttem. Kocsi egyből indul, átemelő pumpa is kezdi nyomni balról jobbra a naftát.

Valószívű valami koszt szippanthatott be az átemelő pumpa, mert azóta sincs semmi problémám, szépen termel balról jobbra.
Kérdésem az lenne, hogyan lehetne kitakarítani a tankot?
Valaki cserélt már szűrőt a tankban?
Esetleg van valami adalékanyag amit hozzá lehet önteni a gázolajhoz?

Köszi.
szekkk

Szerintem olvass vissza, elég sok szó esett a "sucking jet pump"-ról korábban. Nem lehet, hogy rosszul lett korábban visszarakva, vagy esetleg "elmászott" a helyéről (külföldi fórumokban olvastam ilyet)? Esetleg nem döglődik a tankban lévő szivattyúd?


De igen, lehet, hogy kezd döglődni az átemelő pumpa. Azóta figyelem menüben, hogy dolgozik -e megfelelően.
Azóta minden rendben. Szerintem szétszedve még sosem volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 19:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: F11
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó estét srácok,

Ma teletankolva a kocsit azt vettem észre hogy a szintmérő csak valamivel 60L felett mutat. Magyarul nem ment föl a mutató teljesen.
Tankban a jeladó vagy a műszeregység térdelt le?
Valakinek valami ötlet?

köszi előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Jó estét srácok,

Ma teletankolva a kocsit azt vettem észre hogy a szintmérő csak valamivel 60L felett mutat. Magyarul nem ment föl a mutató teljesen.
Tankban a jeladó vagy a műszeregység térdelt le?
Valakinek valami ötlet?

köszi előre is

A titkos sem mutat többet 65-nél sokunknak.
Annál abba maradtunk, hogy jeladó pontatlanság és lehet vele élni.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 21:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: F11
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
osiati írta:
Jó estét srácok,

Ma teletankolva a kocsit azt vettem észre hogy a szintmérő csak valamivel 60L felett mutat. Magyarul nem ment föl a mutató teljesen.
Tankban a jeladó vagy a műszeregység térdelt le?
Valakinek valami ötlet?

köszi előre is

A titkos sem mutat többet 65-nél sokunknak.
Annál abba maradtunk, hogy jeladó pontatlanság és lehet vele élni.
Együtt élni lehet vele de érdekes és bosszantó baromság!
Titkos menüt még nem néztem,de reggel rápillantok.
Volt már pár 39-em de ilyet nem produkált egyik sem.
Tank ac-t cseréltem,lehet akkor történt valami a szintjelzővel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.04. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Együtt élni lehet vele de érdekes és bosszantó baromság!
Titkos menüt még nem néztem,de reggel rápillantok.
Volt már pár 39-em de ilyet nem produkált egyik sem.
Tank ac-t cseréltem,lehet akkor történt valami a szintjelzővel.



Lehet mert, a mutatok többnyire jók.
Nálam is helyesen mutatja és lineáris a csökkenés.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 10:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: F11
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
osiati írta:
Együtt élni lehet vele de érdekes és bosszantó baromság!
Titkos menüt még nem néztem,de reggel rápillantok.
Volt már pár 39-em de ilyet nem produkált egyik sem.
Tank ac-t cseréltem,lehet akkor történt valami a szintjelzővel.



Lehet mert, a mutatok többnyire jók.
Nálam is helyesen mutatja és lineáris a csökkenés.

Szevasz Imko,

Reggel megnéztem a titkos menü mennyi gázolajat ír,full tele tankolva ír 65L-t.
70L-t kéne írjon nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 10:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Imco írta:
osiati írta:
Együtt élni lehet vele de érdekes és bosszantó baromság!
Titkos menüt még nem néztem,de reggel rápillantok.
Volt már pár 39-em de ilyet nem produkált egyik sem.
Tank ac-t cseréltem,lehet akkor történt valami a szintjelzővel.



Lehet mert, a mutatok többnyire jók.
Nálam is helyesen mutatja és lineáris a csökkenés.
Szevasz Imko,

Reggel megnéztem a titkos menü mennyi gázolajat ír,full tele tankolva ír 65L-t.
70L-t kéne írjon nem?


idézett szöveg alá válaszolj légyszíves!!!! köszi
kútszámláló szerint pakoltam én már 72liter gazolint is bele...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gabesz81 az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:

Reggel megnéztem a titkos menü mennyi gázolajat ír,full tele tankolva ír 65L-t.
70L-t kéne írjon nem?


Igen. De pont ezért nézted meg, mert mint írtam sokunknak "csak" 65-öt mutat.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2013.12.05. 14:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Imco írta:
osiati írta:
Jó estét srácok,

Ma teletankolva a kocsit azt vettem észre hogy a szintmérő csak valamivel 60L felett mutat. Magyarul nem ment föl a mutató teljesen.
Tankban a jeladó vagy a műszeregység térdelt le?
Valakinek valami ötlet?

köszi előre is

A titkos sem mutat többet 65-nél sokunknak.
Annál abba maradtunk, hogy jeladó pontatlanság és lehet vele élni.
Együtt élni lehet vele de érdekes és bosszantó baromság!
Titkos menüt még nem néztem,de reggel rápillantok.
Volt már pár 39-em de ilyet nem produkált egyik sem.
Tank ac-t cseréltem,lehet akkor történt valami a szintjelzővel.


Muha Ati mintha nekem azt mondta volna, hogy el lehet állítani a szintjelzőt Ac csere közben. Az enyém is kevesebbet mutatott, de állított rajta és most kb. jó. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator