* *
Pontos idő: 2024.04.18. 19:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.02. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem sem tiszta a kép, de akkor mi lehet az oka a műszer összevissza járásának.
Lehet hogy az aksim gyenge és ez okozza a hibát, de lehet, hogy az egyik szintjelzőm adta meg magát, nem tudom szét kell szedni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.28. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

523i 98-as. Tavaly történt: elment a műszerfal, a kűső hőmérő szerint mínusz 40 fok volt kinn, amikor valójában plusz 35 volt. A benzinmutató és a vizhőfok mutató jobbra-balra járt mint alegyező végállástól végállásig, kicsi board bolond lett, a tankban volt kb. 30-35 liter, de szerinte más kifogyott.
Megoldás nem volt, előre BMW szervíz, műszerfal csere. 153.000.Ft., kész, minden ok. Elindulás, majd ugyanez a hiba megjelent 20 km után.
Vissza szervíz, majd másfél nap után megtalálták a hiba okát és a műszerfalat ismét cserélték (persze már garanciában).
Az történt, hogy a benzintank aktív szenes szűrője eltömődött (12.000.Ft). (Általában tele szoktam tenni a gépet, 60-65 ligyis tankolások). Nos a tankolás után amikor fogy a benzin, akkor a szűrőn keresztül szív be levegőt, de ez eltömődött. A benzin ugye ment a motorhoz, a tankban vákum keletkezett, kezdett összemenni, de annyira, hogy a szivattyú elfordult ls két fém része összeért, ami zárlatot csinált és ez vágta haza a műszerfalat. Ez történt, másodszori csere és szűrőcsere után azóta is ok. Nálam ez volt a gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.29. 08:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
Doki írta:
Egyik nap az üzemanyagszintjelző szerint volt a tankban még vagy 15 liter, amikor elkezdett le-föl mászlálni a műszer, hol világított, hol elaludt a visszajelző, elvittem egy szerelőhöz, aki azt mondta, hogy aktív szénszűrőt kell cserélni, mert a vákum nem egyenlítődik ki, amikor a beszívott benzin helyett nem kerül be levegő a tankba, ezért "összeszívta magát a tank".
Nem éretettem, hiszen azért szokott tankoláskor szüszogni, mert akkor megy be levegő.


Tankoláskor kifelé jön a levegő, nem? De akkor nyitva van a betöltő.

Én az aktívszenes szűrőt nem értem. Az a kifelé menő levegő (benzingőz, tágulás) miatt kell, nem?
A fogyó benzin ill. a lehűlő benzin (benzingőz) helyére befelé menő levegő útjában miért van/lenne szűrő?


Hogy a port ne szívja be, ha a szántóföldre mész sexszelni a Csajoddal! :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.29. 14:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hogy a port ne szívja be, ha a szántóföldre mész sexszelni a Csajoddal!



:kalapács :taps: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.03. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.28. 00:00
Hozzászólások: 38
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ide is beírom:
Erős benzinszag az autóban.Nem mindig, van amikor emelkedőn, van amikor rossz úton (oldalra billegés), tele tankkal, féltankkal, gyorsítás után,..stb.
Szerelők értetlenül néznek...
Ötlet?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.13. 18:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
g4400 írta:
Doki írta:
szerelőhöz, aki azt mondta, hogy aktív szénszűrőt kell cserélni, mert a vákum nem egyenlítődik ki, amikor a beszívott benzin helyett nem kerül be levegő a tankba, ezért "összeszívta magát a tank".

...Én az aktívszenes szűrőt nem értem. Az a kifelé menő levegő (benzingőz, tágulás) miatt kell, nem?
A fogyó benzin ill. a lehűlő benzin (benzingőz) helyére befelé menő levegő útjában miért van/lenne szűrő?

Hogy a port ne szívja be, ha a szántóföldre mész sexszelni a Csajoddal! :lol: :lol:


És nagy port vernénk fel?? :D Oké, értem.

( De a szántóföldnél azért vannak jobb helyek is... :nyelves: )

De a szerelő szerint miért kellene aktívszén a befele menő levegő (a szántóföldi por) útjába, miért nem csak egy sima porszűrő??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.18. 20:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.08. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: 1188.bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csao nekem 70.l


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.04. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.23. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ki hallott már az MPG CAPS-ról?
Ez egy olyan tabletta amit tankolás előtt a tankba kell dobni
és állítólag növeli a motor élettartalmát,megnöveli a teljesítményt és lecsökkenti az üzemanyag fogyasztást.Én elég szkeptikus vagyok az ilyen "csodaszerekkel" kapcsolatban,de amit írnak róla az nem hangzik rosszul.
Nektek mi a véleményetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.04. 22:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
pepe írta:
Sziasztok!
Ki hallott már az MPG CAPS-ról?
Ez egy olyan tabletta amit tankolás előtt a tankba kell dobni
és állítólag növeli a motor élettartalmát,megnöveli a teljesítményt és lecsökkenti az üzemanyag fogyasztást.Én elég szkeptikus vagyok az ilyen "csodaszerekkel" kapcsolatban,de amit írnak róla az nem hangzik rosszul.
Nektek mi a véleményetek?


Sokan teszteltek már ilyeneket. Többekközt nemrég a Totalcar-on is volt róla szó. Én azt tudnám mondani, hogy csodák márpedig nincsenek!

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.04. 23:37 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pepe írta:
Sziasztok!
Ki hallott már az MPG CAPS-ról?
Ez egy olyan tabletta amit tankolás előtt a tankba kell dobni
és állítólag növeli a motor élettartalmát,megnöveli a teljesítményt és lecsökkenti az üzemanyag fogyasztást.Én elég szkeptikus vagyok az ilyen "csodaszerekkel" kapcsolatban,de amit írnak róla az nem hangzik rosszul.
Nektek mi a véleményetek?

Hát én biztos nem raknák semmi ilyen faszságot az autómba! Amúgy meg Sxoe nak igaza van.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 12:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ne érsd félre, de szerinted van olyan "tabletta" amelyik például emeli egy 535-ös BMW teljesítményét? Azért adok neked igazságot, ha az a tabletta SZILÁRD OXIGÉN, és valahogy a motorba pluszba betudna jutni. ( Természetesen létezik kémiai tuning a motorsportban pl. nitromethan, ez is az oxigénről szól, de gondolom itt nem erről van szó. ) Kissebb fogyasztás, hát, bakancs helyett strand papucs a gázpedálon, trafipax tudatos vezetés.
Ha cinikusnak tüntem, elnézést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 18:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.23. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én sem hiszek a csodákban és mint már írtam szkeptikus vagyok az ilyen szerekkel-szarokkal kapcsolatban,de kíváncsi voltam a véleményetekre.
Nem voltál cinikus Öregfiú,és a strandpapucs...hát én inkább a "bakancsosok" közé sorolnám magam.Mostanában elég sűrün hallgatom vezetés közben a Neoton egyik régi számát,a címe:kétszázhúsz felett,és van,hogy olyankor nem csak hallani szeretem,hanem látni is...mármint a kilóméter órán :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.05. 21:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Be kell vallani, strandpapucsom nekem sincs.
( A tököm tele volt múlt héten az M1-en is, menne az ember "tisztességesen" az 540-el, de nem lehet, mert azokat a hülye "dobozokat" kell figyelni. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.06. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.23. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Persze,hogy nem lehet tisztességesen odalépni a gépnek,
mert ahogy rátaposol a gázra,abban a pillanatban besávol
eléd a belsőbe mondjuk egy opel astra,úgyhogy már nyomhatod is
két lábbal a féket és ha esetleg rá mersz villantani,akkor még neki
áll feljebb.Na de nem akarok nagyon eltérni a fórum témájától,
pedig még rengeteget tudnék írni ezzel kapcsolatban.



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 10:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.20. 01:00
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: 2700 Cegléd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az t már tudom hogy van egy diesel üzemanyag átemelő szivattyú a tankban ami átrakja a dieselt a jobb oldali tankból a bal oldaliba. Valószínű hogy az enyémbe is ez ment tönkre mert kb15liternél én is megállok.
Tudna valaki nekem egy képet mutani vagy felrakni , hogy hogy néz ki ez az üzemanyagszivattyú 530d-be 2000-es évjárat? Haverom küldött nekem egy üzemanyagszivattyút a tankban levö szintérzékelőkkel de kétségeim támadtak hogy ez a jó alkatrész e? ami nekem kell.
Segítsetek légyszives.
Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 11:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
temes írta:
Az t már tudom hogy van egy diesel üzemanyag átemelő szivattyú a tankban ami átrakja a dieselt a jobb oldali tankból a bal oldaliba. Valószínű hogy az enyémbe is ez ment tönkre mert kb15liternél én is megállok.
Tudna valaki nekem egy képet mutani vagy felrakni , hogy hogy néz ki ez az üzemanyagszivattyú 530d-be 2000-es évjárat? Haverom küldött nekem egy üzemanyagszivattyút a tankban levö szintérzékelőkkel de kétségeim támadtak hogy ez a jó alkatrész e? ami nekem kell.
Segítsetek légyszives.
Köszönöm


Nem tudom, hogy látszik e, de az ETK ezt hozta ki:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=16&fg=15

szedánra néztem.... remélem segítettem benne.. (ha nem jót linkeltem, majd úgyis javítanak) :)

üdv,

Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 15:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
temes írta:
Az t már tudom hogy van egy diesel üzemanyag átemelő szivattyú a tankban ami átrakja a dieselt a jobb oldali tankból a bal oldaliba. Valószínű hogy az enyémbe is ez ment tönkre mert kb15liternél én is megállok.
Tudna valaki nekem egy képet mutani vagy felrakni , hogy hogy néz ki ez az üzemanyagszivattyú 530d-be 2000-es évjárat? Haverom küldött nekem egy üzemanyagszivattyút a tankban levö szintérzékelőkkel de kétségeim támadtak hogy ez a jó alkatrész e? ami nekem kell.
Segítsetek légyszives.
Köszönöm


A titkos menüben meg lehet nézni, hogy a két rekeszben mennyi üzemanyag van. Leellenőrizheted, hogy tényleg ott van-e a hiba. Olvastam a 7'er-ek fórumán ilyen meghibásodásról.

Azt, hogy milyen cucc kell a gépedbe, jobb oldalon az Online ETK-ból kikeresheted a VIN alapján.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 15:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi kommentjét nem olvastam, amikor válaszoltam, de 2000-ben rendszerváltás volt az 530d-nél, szerintem jobb, ha leellenőrzöd a saját gépedre. Ki tudja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 17:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
temes írta:
A titkos menüben meg lehet nézni, hogy a két rekeszben mennyi üzemanyag van. Leellenőrizheted, hogy tényleg ott van-e a hiba. Olvastam a 7'er-ek fórumán ilyen meghibásodásról.

Azt, hogy milyen cucc kell a gépedbe, jobb oldalon az Online ETK-ból kikeresheted a VIN alapján.


Sziasztok...

Én is szoktam lesni a menüben ezeket a dolgokat és olyan 20 liter környékén már csak a jobb oldali részben van az anyag..!!! legalábbis műszer szerint...
Nem okoz semmilyen redeellenességet de zavar mert szerintem kb fele-fele arányban kellene lennie.... vagy nem?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Köszi az infókat
HozzászólásElküldve: 2008.04.17. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.20. 01:00
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: 2700 Cegléd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm az infókat. Sajnos 95% hogy ez az átemelő pumpa ment nállam tönkre,de jövő hétfőn megnézetem. Sajnos ez nincs benne a csomagban amit a havertól kaptam. Ha valakit esetleg érdekel a nagy szivattyú ami a tankban van és hozzá a két szintérzékelő+tömítések minden az szóljon. 530d-be való de jó 525 dieselbe is. Én meg beszerzek egy ilyen átemelő pumpát. Bosszantó hogy ilyen 70 literes tanban mindig kell lennie minimum 15 nek. Ez olyna mintha 55 literes tankja lenne csak az embernek.
Üdv és szép kilométereket


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator