* *
Pontos idő: 2024.05.12. 18:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.18. 17:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt40i írta:
simi64 írta:
Ja, a VÉNYÓCASOK meg csak tankolják továbbra is azt a drága benzint :wink:


De legalább nem kormol :lol: meg kerreg mint egy traktor :franko:


Nem tudom ki hogy van vele de tegnap amikor gázt adtam neki az Üllőin és aszonta:

Vrööööööööööm dzsekszon meg :D akkor tökmindegy mit eszik.
"A pénz nem boldogit, de az 540i igen" :lol:

Jackson, aki élvez :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.18. 20:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.03. 01:00
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Záhony
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Buzat86 írta:
Hahó!
Egyik pillanatról a másikra, furcsa vibrálás közepedte beállt a gépem. Ezután beinditottam, dolgozott még néhány másodpercig (miközben össze-vissza köhögött), majd leállt. Azóta be sem röffen. érezhetően nem kapott üzemanyagot. Modic (nem gyári BMW) azt mondja hogy 173-as hiba "Tüzelőanyag-korrekció (bank 2) funkció rendellenesség". Egy kérdésem van: EZ MI A FENE??? Lemértük, és (állitólag 3.5 a normál) 2.8 a benzinpumpa kompressziója... Ilyenkor behalt a benzinpumpám? :D

Viel Dank! :wink:


Szia

A 173-as hibakódot nekem két adatbázis is fojtószelep állás jeladó hibának írja.

_________________
____________________
Ãœdv: Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.03. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Srácok!
Ma mentem a titkos menüvel.
Vezetés közben nézegettem a két tanklebeny üzemanyagszint közti különbségeit.
(az hozzá tartozik, hogy nemrég 16 liter körül kifogyott!)
Elképesztő dolgokat tapasztaltam:
A két tartály közti különbség másodpercek alatt LITEREKKEL! változott:
Egészen a 0,0-tól a 10,4 literig, ami számomra hihetetlennek tűnik.
Igaz, mentem úgy is, ahogy az F1-esek melegítik a gumit (hátul jövő nézett is 8O ).
Nem tudom, lehet-e hinni a BC-nek.
Miért van ez? :?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 12:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Srácok!
Ma mentem a titkos menüvel.
Vezetés közben nézegettem a két tanklebeny üzemanyagszint közti különbségeit.
(az hozzá tartozik, hogy nemrég 16 liter körül kifogyott!)
Elképesztő dolgokat tapasztaltam:
A két tartály közti különbség másodpercek alatt LITEREKKEL! változott:
Egészen a 0,0-tól a 10,4 literig, ami számomra hihetetlennek tűnik.
Igaz, mentem úgy is, ahogy az F1-esek melegítik a gumit (hátul jövő nézett is 8O ).
Nem tudom, lehet-e hinni a BC-nek.
Miért van ez? :?


Mert mozog a szintjelző a gázolajjal együtt ahogyan gyorsítasz illetve lassítasz" fel-le"... ezért változik hirtelen és drasztikusan... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 13:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
simi64 írta:
Srácok!
Ma mentem a titkos menüvel.
Vezetés közben nézegettem a két tanklebeny üzemanyagszint közti különbségeit.
(az hozzá tartozik, hogy nemrég 16 liter körül kifogyott!)
Elképesztő dolgokat tapasztaltam:
A két tartály közti különbség másodpercek alatt LITEREKKEL! változott:
Egészen a 0,0-tól a 10,4 literig, ami számomra hihetetlennek tűnik.
Igaz, mentem úgy is, ahogy az F1-esek melegítik a gumit (hátul jövő nézett is 8O ).
Nem tudom, lehet-e hinni a BC-nek.
Miért van ez? :?


Mert mozog a szintjelző a gázolajjal együtt ahogyan gyorsítasz illetve lassítasz" fel-le"... ezért változik hirtelen és drasztikusan... :wink:


Ponytosan és minden zötty, meg lejtő emelkedő is beleszól. Ezért látod a másik menüjében az átlag értéket. Ezt a bal és jobb tankot igazából álló helyzetben érdemes nézni. A másik menüpontja (bal oldali gombal kapcsolható) példa
első menü: TNK 29.5/34.3/63.7L
Bal oldali a bal tank, középső a jobb, jobb szélső érték a számitott átlag. Ha bal vagy jobb mindig nulla az a szenzor a rossz (persze nem üres tanknál:)
másik: TNKANZ 60.2L PHASE 1
Nos ez a második a lényeg: Phase1 pedig ha minden stimmel akkor a szenzor szerinti érték (tehát mindkét szenzor OK)
Phase 2: ha a szenzor hiba és a TKVA jelből számolás folyamatban (csak tudnám mi az az angol TKVA :roll:
Phase 3: nem tudja kiszámitani az üzemanyag mutató 0-án áll. legalább egy szenzor halott.

Jackson, aki forditja a gyári doksiból

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 14:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Jackson! mit mondasz arra, ha a mutató, hirtelen leesik kb 15 lityinél? ...majd szép lassan visszaáll? 8O nekem már volt ilyen!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 17:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Jackson! mit mondasz arra, ha a mutató, hirtelen leesik kb 15 lityinél? ...majd szép lassan visszaáll? 8O nekem már volt ilyen!


Szerintem valami szuper kis kontakt hiba. Jól emlékszem neked piktogramos board-od van?

Jackson, aki vissza kérdez

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
Labi írta:
Jackson! mit mondasz arra, ha a mutató, hirtelen leesik kb 15 lityinél? ...majd szép lassan visszaáll? 8O nekem már volt ilyen!


Szerintem valami szuper kis kontakt hiba. Jól emlékszem neked piktogramos board-od van?

Jackson, aki vissza kérdez


neeem. sztem alapfelszereltség volt a Vényócakhoz a nagy board. nekem az van!

Labi aki csípőből válaszol :wink:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 18:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
jackson írta:
Labi írta:
Jackson! mit mondasz arra, ha a mutató, hirtelen leesik kb 15 lityinél? ...majd szép lassan visszaáll? 8O nekem már volt ilyen!


Szerintem valami szuper kis kontakt hiba. Jól emlékszem neked piktogramos board-od van?

Jackson, aki vissza kérdez


neeem. sztem alapfelszereltség volt a Vényócakhoz a nagy board. nekem az van!

Labi aki csípőből válaszol :wink:


És a szöveges két menüjét nem láttad ilyenkor. Mert szerintem átvált valami más Phase-be. Esetleg lehet még board hiba is a nem látszik a titkos menüben a leesés.

Jackson, aki találgat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Labi írta:
jackson írta:
Labi írta:
Jackson! mit mondasz arra, ha a mutató, hirtelen leesik kb 15 lityinél? ...majd szép lassan visszaáll? 8O nekem már volt ilyen!


Szerintem valami szuper kis kontakt hiba. Jól emlékszem neked piktogramos board-od van?

Jackson, aki vissza kérdez


neeem. sztem alapfelszereltség volt a Vényócakhoz a nagy board. nekem az van!

Labi aki csípőből válaszol :wink:


És a szöveges két menüjét nem láttad ilyenkor. Mert szerintem átvált valami más Phase-be. Esetleg lehet még board hiba is a nem látszik a titkos menüben a leesés.

Jackson, aki találgat

A mutató, Jackson, a mutató!
Nem a titkos menüben esett Neki, hanem a műszer mutatója!
Tudod, mint az órában! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 19:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
A mutató, Jackson, a mutató!
Nem a titkos menüben esett Neki, hanem a műszer mutatója!
Tudod, mint az órában! :wink:


Tudom és pont azért mondtam neki, hogy nézze meg a titkos menüben lévő értékeket, meg hogy lehet "mutató" hiba is.

Jackson, aki forditja simi-nek :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
nagyon ritkán csinálja... kéthavonta egyszer, random módon. ...volt már itt ilyen másoknak is. elcsípni lehetetlen..

na mindegy, köszönöm azért :!:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 23:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
nagyon ritkán csinálja... kéthavonta egyszer, random módon. ...volt már itt ilyen másoknak is. elcsípni lehetetlen..

na mindegy, köszönöm azért :!:


Helló!

Én már írtam erre a hibára :lol: Olyat csinál, kb. 15 liternél,hogy amikor gyújtásra teszem leesik a mutató és világít a sárga,bc 0 km-re elegendő anyag.Következő gyújtás és minden ok.De ahogy írtad nagyon ritkán.Nem néztem utána,miért van ez,de ez legyen a legnagyobb baja a szerkezetnek. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04. 23:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
így van. ugyan ezt csinálja. csak volt már olyan is, hogy megyek a pályán jó ideje. tele tankkal ...fogy szépen a benya.... megállok valahol félúton, fele tank elment a mutató szerint. ...mikor visszaülök, gyújtás ráad és több van benne, mint a fele...olyan 40-45 lityit mutat. ...mindegy megyek tovább. elér 15 lityire, majd onnan hirtelen gondol egyet, kb 2 perc alatt lemegy nullára. BC ordít, lámpa világít a nagyvilágba, majd gondol egyet és visszatornázik a korrekt helyzetére pár perc alatt. ....na ezt baromi ritkán produkálja. ezt a titkos menüben figyelgetni, lehetetlen. de valóban ez legyen a legnagyobb baja! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.01. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
na ma beszo...am rendesen! :oops: :evil:

történet:

a tank szintmérője ma 30-ról, kb 20-ig ment le, olyan 150km alatt. itt már gyanús volt a dolog. azért ennyi km-t nem tudok megtenni a belvárosban 10 literrel...

megnéztem a titkos menüben és 25 lityit mutatott. ...mondom nem pontos a mutató, de van benzinem és ez a lényeg. mikor legutóbb tankoltam, nem nulláztam, ezért nem tudtam visszaszámolni.

este, mikor jövök haza, természetesen mikor már elhaladtam az összes benzinkút mellett a szentendrei úton az M0 híd fele, dadogás, a fogyimérő az egekig fel, majd leállás. ...na mondom kurva jó. biztos, hogy a benzin fogyott ki. ...a titkos még mindig 25 lityit mutat. eszembe jutott Simi barátunk története és a háromszög felállítása után elballagtam kb 2km-t oda vissza a benzinkútra. ...de csak egy flakonnal. gondoltam másfél lityi elég lesz...hát nem lett. épp csak annyira, hogy megint menjek pár verébugrásnyit. :roll:

ekkor már nem akartam visszagyalogolni, mivel majdnem a hídnál voltam és ilyen "kietlen" helyen nem akartam hagyni a kocsit. hívtam egy barátomat és kértem hozzon benzint. hozott 5 lityit, ami segített és hazajutottam. ...de ez 3 órámba került basszus.

ez után elmentem és telitankoltam ekkor 67 litert sikerült. ....úgy hogy benne volt már 5 liter! ...mindegy, a csőbe is került. ....DE! hol van a boardban lévő 25 liter benzinem :?:

így a kérdés szüli a kérdést:

1 a szintjelzőm szart be és valójában kiürült a tankom úgy ahogy van? telitank után a mutató maxra állt!
2. az átemelő szivattyúm szart be?
3. a szintjelző adja a boardnak az infót???? ezért csapott be???
3. vajon a fingnak van nyele? :lol:

na jó, ez gyenge volt a végére! :oops: ...de mi a xar van? fentebb lehet olvasni a szintjelzőm kálváriáját. ...összefüggésben van netán?

üdv,
Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.01. 23:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
na ma beszo...am rendesen! :oops: :evil:

történet:

a tank szintmérője ma 30-ról, kb 20-ig ment le, olyan 150km alatt. itt már gyanús volt a dolog. azért ennyi km-t nem tudok megtenni a belvárosban 10 literrel...

megnéztem a titkos menüben és 25 lityit mutatott. ...mondom nem pontos a mutató, de van benzinem és ez a lényeg. mikor legutóbb tankoltam, nem nulláztam, ezért nem tudtam visszaszámolni.

este, mikor jövök haza, természetesen mikor már elhaladtam az összes benzinkút mellett a szentendrei úton az M0 híd fele, dadogás, a fogyimérő az egekig fel, majd leállás. ...na mondom kurva jó. biztos, hogy a benzin fogyott ki. ...a titkos még mindig 25 lityit mutat. eszembe jutott Simi barátunk története és a háromszög felállítása után elballagtam kb 2km-t oda vissza a benzinkútra. ...de csak egy flakonnal. gondoltam másfél lityi elég lesz...hát nem lett. épp csak annyira, hogy megint menjek pár verébugrásnyit. :roll:

ekkor már nem akartam visszagyalogolni, mivel majdnem a hídnál voltam és ilyen "kietlen" helyen nem akartam hagyni a kocsit. hívtam egy barátomat és kértem hozzon benzint. hozott 5 lityit, ami segített és hazajutottam. ...de ez 3 órámba került basszus.

ez után elmentem és telitankoltam ekkor 67 litert sikerült. ....úgy hogy benne volt már 5 liter! ...mindegy, a csőbe is került. ....DE! hol van a boardban lévő 25 liter benzinem :?:

így a kérdés szüli a kérdést:

1 a szintjelzőm szart be és valójában kiürült a tankom úgy ahogy van? telitank után a mutató maxra állt!
2. az átemelő szivattyúm szart be?
3. a szintjelző adja a boardnak az infót???? ezért csapott be???
3. vajon a fingnak van nyele? :lol:

na jó, ez gyenge volt a végére! :oops: ...de mi a xar van? fentebb lehet olvasni a szintjelzőm kálváriáját. ...összefüggésben van netán?

üdv,
Labi


Labi, hát ez szívás :?
Szerintem ha 5 lityi tankolás után 67 lityi ment bele, akkor a szi ntjelzőn kivül minden jónak tűnik, de annyira nem látok a dolog mélyére :oops:

Nekem a transporter csinált ilyet és élvezet volt sétálgatni két benzinkutra is, mert kannám se volt és az első helyen nem lehetett kapni... :lol:

Azért hétvégén lejössz,ugye :?: :!:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 06:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Labi írta:
na ma beszo...am rendesen! :oops: :evil:

történet:

a tank szintmérője ma 30-ról, kb 20-ig ment le, olyan 150km alatt. itt már gyanús volt a dolog. azért ennyi km-t nem tudok megtenni a belvárosban 10 literrel...

megnéztem a titkos menüben és 25 lityit mutatott. ...mondom nem pontos a mutató, de van benzinem és ez a lényeg. mikor legutóbb tankoltam, nem nulláztam, ezért nem tudtam visszaszámolni.

este, mikor jövök haza, természetesen mikor már elhaladtam az összes benzinkút mellett a szentendrei úton az M0 híd fele, dadogás, a fogyimérő az egekig fel, majd leállás. ...na mondom kurva jó. biztos, hogy a benzin fogyott ki. ...a titkos még mindig 25 lityit mutat. eszembe jutott Simi barátunk története és a háromszög felállítása után elballagtam kb 2km-t oda vissza a benzinkútra. ...de csak egy flakonnal. gondoltam másfél lityi elég lesz...hát nem lett. épp csak annyira, hogy megint menjek pár verébugrásnyit. :roll:

ekkor már nem akartam visszagyalogolni, mivel majdnem a hídnál voltam és ilyen "kietlen" helyen nem akartam hagyni a kocsit. hívtam egy barátomat és kértem hozzon benzint. hozott 5 lityit, ami segített és hazajutottam. ...de ez 3 órámba került basszus.

ez után elmentem és telitankoltam ekkor 67 litert sikerült. ....úgy hogy benne volt már 5 liter! ...mindegy, a csőbe is került. ....DE! hol van a boardban lévő 25 liter benzinem :?:

így a kérdés szüli a kérdést:

1 a szintjelzőm szart be és valójában kiürült a tankom úgy ahogy van? telitank után a mutató maxra állt!
2. az átemelő szivattyúm szart be?
3. a szintjelző adja a boardnak az infót???? ezért csapott be???
3. vajon a fingnak van nyele? :lol:

na jó, ez gyenge volt a végére! :oops: ...de mi a xar van? fentebb lehet olvasni a szintjelzőm kálváriáját. ...összefüggésben van netán?

üdv,
Labi


Labi, hát ez szívás :?
Szerintem ha 5 lityi tankolás után 67 lityi ment bele, akkor a szi ntjelzőn kivül minden jónak tűnik, de annyira nem látok a dolog mélyére :oops:

Nekem a transporter csinált ilyet és élvezet volt sétálgatni két benzinkutra is, mert kannám se volt és az első helyen nem lehetett kapni... :lol:

Azért hétvégén lejössz,ugye :?: :!:


Labi az úgy teccik lenni hogy 2 szintjelző van kettő összege a mutatón,de ha a szintjelző nem is szar szimplán "ragad" akkor nem megy le teljesen 12 év alatt van "kosz a tankban" (olvastad itt hogy volt aki nagytakaritás nál egy lejött vezetékkel is találkozott a tankban,és mi kosz volt a tank aljában) átemelöd lenne szar akkor 15L a jobb oldalon ragad de akkor nem ment volna bele 67L szintjelző meg szivattyúval együtt van bár lehet van külön is nem kell komplett venni. Első körben mikor kevés a benya akkor kivenni mind a kettőt és megnézni az úszokat,én is tervezem mert nekem olyat csinál hogy áll 0-n és van benne 30L még aztán 5 perc után indul meg felfele,és a dolog ugy néz ki hogy 30L felett gyújtás után be a "valós helyre" környékén nem mindig.

fingos kérdésedre a válasz probálkozz és kiderül,alapnak kezdj savanyúkáposztával és kakaóval :wink: :lol:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 08:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
na ma beszo...am rendesen! :oops: :evil:

történet:

a tank szintmérője ma 30-ról, kb 20-ig ment le, olyan 150km alatt. itt már gyanús volt a dolog. azért ennyi km-t nem tudok megtenni a belvárosban 10 literrel...

megnéztem a titkos menüben és 25 lityit mutatott. ...mondom nem pontos a mutató, de van benzinem és ez a lényeg. mikor legutóbb tankoltam, nem nulláztam, ezért nem tudtam visszaszámolni.

este, mikor jövök haza, természetesen mikor már elhaladtam az összes benzinkút mellett a szentendrei úton az M0 híd fele, dadogás, a fogyimérő az egekig fel, majd leállás. ...na mondom kurva jó. biztos, hogy a benzin fogyott ki. ...a titkos még mindig 25 lityit mutat. eszembe jutott Simi barátunk története és a háromszög felállítása után elballagtam kb 2km-t oda vissza a benzinkútra. ...de csak egy flakonnal. gondoltam másfél lityi elég lesz...hát nem lett. épp csak annyira, hogy megint menjek pár verébugrásnyit. :roll:

ekkor már nem akartam visszagyalogolni, mivel majdnem a hídnál voltam és ilyen "kietlen" helyen nem akartam hagyni a kocsit. hívtam egy barátomat és kértem hozzon benzint. hozott 5 lityit, ami segített és hazajutottam. ...de ez 3 órámba került basszus.

ez után elmentem és telitankoltam ekkor 67 litert sikerült. ....úgy hogy benne volt már 5 liter! ...mindegy, a csőbe is került. ....DE! hol van a boardban lévő 25 liter benzinem :?:

így a kérdés szüli a kérdést:

1 a szintjelzőm szart be és valójában kiürült a tankom úgy ahogy van? telitank után a mutató maxra állt!
2. az átemelő szivattyúm szart be?
3. a szintjelző adja a boardnak az infót???? ezért csapott be???
3. vajon a fingnak van nyele? :lol:

na jó, ez gyenge volt a végére! :oops: ...de mi a xar van? fentebb lehet olvasni a szintjelzőm kálváriáját. ...összefüggésben van netán?

üdv,
Labi


Az OK, hogy 25litert irt összesitve, de mennyit ir a bal és jobb tartályra?
A piktogramos boardban lévő menük 6.pontban:
1. 237415 6.0 amiből 23,7liter bal szenzor, 41,5liter jobb
2. 0652 6.1 amiből a teljes tankátlag 65.2liter
3. 0667 1_6.2 amiből az aláhúzás elötti egyes mutatja a mérést módszert (phase): phase 1 mindkét szenzor OK, phase 2 egy szenzor hiba, phase 3 totál rossz adatok.

Szövegesnél ugyancsak 6.os pont:
1. TNK 29.5/34.2/63.7L amiből 29.5l bal tank, 34.2 jobb tank, 63.7 összesitve. Ha valamelyik szenzor rossz akkor 0 van helyette.
2. TNKANZ 60.2L Phase 1 amiből 60.2l átlag érték, phase-ek jelentése ugyan az mint fent.
A phase 2.-re még annyit ir a doksi, hogy ilyenkor a TKVA jelet használja a hibás szenzor helyett. Azt nem tudom mi de ilyenkor lehetne még számolni a befecskendezési adatokból (abból dolgozik a pillanatnyi fogyasztás mérő).

Na ha ezt megnézed akkor látod rosszak-e a szenzorok és jó-e a mérés/átemelő szivatyú stb.

Jackson, aki forditja a doksiból

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 09:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
köszi Jacko! megnézem és referálok du. :D

köszi :!:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:

Az OK, hogy 25litert irt összesitve, de mennyit ir a bal és jobb tartályra?
A piktogramos boardban lévő menük 6.pontban:
1. 237415 6.0 amiből 23,7liter bal szenzor, 41,5liter jobb
2. 0652 6.1 amiből a teljes tankátlag 65.2liter
3. 0667 1_6.2 amiből az aláhúzás elötti egyes mutatja a mérést módszert (phase): phase 1 mindkét szenzor OK, phase 2 egy szenzor hiba, phase 3 totál rossz adatok.

Szövegesnél ugyancsak 6.os pont:
1. TNK 29.5/34.2/63.7L amiből 29.5l bal tank, 34.2 jobb tank, 63.7 összesitve. Ha valamelyik szenzor rossz akkor 0 van helyette.
2. TNKANZ 60.2L Phase 1 amiből 60.2l átlag érték, phase-ek jelentése ugyan az mint fent.
A phase 2.-re még annyit ir a doksi, hogy ilyenkor a TKVA jelet használja a hibás szenzor helyett. Azt nem tudom mi de ilyenkor lehetne még számolni a befecskendezési adatokból (abból dolgozik a pillanatnyi fogyasztás mérő).

Na ha ezt megnézed akkor látod rosszak-e a szenzorok és jó-e a mérés/átemelő szivatyú stb.

Jackson, aki forditja a doksiból


Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator