* *
Pontos idő: 2024.05.12. 19:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 12:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló! :)

Én is megnéztem az adatokat.Az alsó vonás előtt 1-es van,vagyis mind2 szenzor okés.Ahogy már írtam, olyan is előfordult,hogy 15 L-nél,gyújtás és leesik a mutató 0-ra és köv gyújtásnál minden okés. (valósan megvan az üzemanyag mennyiség) Következőnek, ha ilyet csinál,akkor megnézem, hogy a phase milyen számot hoz, üzemanyag szintek.
Egy észrevétel: kb. 21 liter van a tankban. Bal tankrészben a kevesebb,jobb részben a több benzin.Elindítom a kocsit, bal részből a kevesebb benzint átszivattyúzta a jobb részbe,kb fél liter maradt a bal részben. Leállítottam és kb. ugyanannyi idő alatt visszaált az eredeti b. és j. oladali üzemanyagszint.(3-4 perc alatt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 12:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
Helló! :)

Én is megnéztem az adatokat.Az alsó vonás előtt 1-es van,vagyis mind2 szenzor okés.Ahogy már írtam, olyan is előfordult,hogy 15 L-nél,gyújtás és leesik a mutató 0-ra és köv gyújtásnál minden okés. (valósan megvan az üzemanyag mennyiség) Következőnek, ha ilyet csinál,akkor megnézem, hogy a phase milyen számot hoz, üzemanyag szintek.
Egy észrevétel: kb. 21 liter van a tankban. Bal tankrészben a kevesebb,jobb részben a több benzin.Elindítom a kocsit, bal részből a kevesebb benzint átszivattyúzta a jobb részbe,kb fél liter maradt a bal részben. Leállítottam és kb. ugyanannyi idő alatt visszaált az eredeti b. és j. oladali üzemanyagszint.(3-4 perc alatt)


Ha jól sejtem akkor ez lehet normális is ha a jobb oldaliból fogyaszt és van összeköttetés a két tank között, már mint sima cső és nem a átemelőszivatyúnál.
Gondolj bele. Ha mész átrakja a fogyasztó jobb tartályba az anyagot közelebb a fő szivatyúhoz és amikor nem használod szépen vissza csorog egyenletesre ahogy közlekedő edények/alak stb alapján maximum lehetséges.
Már ha jó a feltételezésem. Nem néztem meg honnan fogyaszt és van-e összeköttetés.

Jackson, aki feltételez üres gyomorral (menni kéne ebédelni)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 12:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:

Jackson, akinek azért több van most a tankban

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 12:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 12:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 13:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 13:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Meg néztem:

Beülve kicsit lötyögött a benzin a tankban de azért megáll az alábbi adatokon:
TNK: 24.6/21.7/46.4L
TNKANZ: 44.9L PHASE1

Ha beinditottam akkor változott erre:
TNK: 20.8/25.0/45.9L

Tehát tényleg átpakolta a jobb oldali tankba. Nem vártam meg vissza csorog-e. De akkor tényleg a jobb oldaliból fogyaszt.
A rajzon is látszik TÜZELŐANYAG pumpa LINK lásd a 2-es jobb szenzor mellett az 1-es pumpa és a bal szenzor meg a 6-os. Nem mint ha látszana bármelyik képen az az átemelő szivatyú csöve.

Jackson, aki gyakorlati módon bizonyitotta
ui: Akinek ez sem elég annak: kuss egy V8 mindig igaza van :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 13:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lekéstem az utóirattal.

Jackson, aki későn irta a választ

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 13:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


A képen úgy látszik mintha egybe lenne a tank: TANK KÉPE LINK
és hol az a cső?
"Sugárszivatyú" az meg mi megint valami autós fogalom? nem a tüzelőanyagot veszi a másik félből? Mert ha az oxigént (pontosabban itt benzingőzös levegőt) akkor a tüzelőanyag nyomás növekedne meg a vákum miatt.

Jackson, aki próbálja kibogozni amit tömören irtál

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 15:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
RCKDJ írta:
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


A képen úgy látszik mintha egybe lenne a tank: TANK KÉPE LINK
és hol az a cső?
"Sugárszivatyú" az meg mi megint valami autós fogalom? nem a tüzelőanyagot veszi a másik félből? Mert ha az oxigént (pontosabban itt benzingőzös levegőt) akkor a tüzelőanyag nyomás növekedne meg a vákum miatt.

Jackson, aki próbálja kibogozni amit tömören irtál

Bocsi, nem teljesen vagyok magamnál, írkálok össze-vissza :-) A tank az teljesen egybe is van, csak ha megnézed a közepénél eléggé elvékonoyodik, mert ott megy a kardán a hátsó kerekekhez. A tank ugye a kardán felett figyel keresztben, így a bal feléből csak egy ideig tud kiegyenlítődni az üzemanyagszint (mivel a jobb oldalon van a szivattyú, ami viszi a motorhoz). Ezért a jóemberek beraktak egy csövet, amin keresztül a jobb félben lévő szivattyú tud benzint szívni a bal félből is. Ez ugye akkor működik rendesen, ha a jobb félben lévő csővég jó helyen van. Annyit akartam kinyögni, hogy ez nem a klasszikus értelmben vett szivattyú, csak egy cső, ami nem tud elromlani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 15:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
jackson írta:
RCKDJ írta:
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


A képen úgy látszik mintha egybe lenne a tank: TANK KÉPE LINK
és hol az a cső?
"Sugárszivatyú" az meg mi megint valami autós fogalom? nem a tüzelőanyagot veszi a másik félből? Mert ha az oxigént (pontosabban itt benzingőzös levegőt) akkor a tüzelőanyag nyomás növekedne meg a vákum miatt.

Jackson, aki próbálja kibogozni amit tömören irtál

Bocsi, nem teljesen vagyok magamnál, írkálok össze-vissza :-) A tank az teljesen egybe is van, csak ha megnézed a közepénél eléggé elvékonoyodik, mert ott megy a kardán a hátsó kerekekhez. A tank ugye a kardán felett figyel keresztben, így a bal feléből csak egy ideig tud kiegyenlítődni az üzemanyagszint (mivel a jobb oldalon van a szivattyú, ami viszi a motorhoz). Ezért a jóemberek beraktak egy csövet, amin keresztül a jobb félben lévő szivattyú tud benzint szívni a bal félből is. Ez ugye akkor működik rendesen, ha a jobb félben lévő csővég jó helyen van. Annyit akartam kinyögni, hogy ez nem a klasszikus értelmben vett szivattyú, csak egy cső, ami nem tud elromlani.


Nocsak akkor nekem a csövet kellene visszatenni és minden happy ? de akkor miért hívják átemelő szivattyúnak? :roll: :oops:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 16:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
RCKDJ írta:
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


A képen úgy látszik mintha egybe lenne a tank: TANK KÉPE LINK
és hol az a cső?
"Sugárszivatyú" az meg mi megint valami autós fogalom? nem a tüzelőanyagot veszi a másik félből? Mert ha az oxigént (pontosabban itt benzingőzös levegőt) akkor a tüzelőanyag nyomás növekedne meg a vákum miatt.

Jackson, aki próbálja kibogozni amit tömören irtál

Én is úgy tudom, hogy a 39-esekben nincsen cső. A TDS 100%, hogy egy tankos, két lebennyel. Ha eléri a középen lévő felső szintet az üzemanyag (és kifingott az átemelő) nem tud átmenni sehol a másik oldalra. Ellentétben a cápákkal: ott viszont tényleg két külön tank volt, viszont alul a kardántengely alatt össze volt kötve egy viszonylag vastag gumicsővel, ami mindkét tankra rá volt bilincselve. Egyszer jártam is vele úgy, hogy a benzinkút előtt 500 m-rel kifogyott. Elő az emelőt: bal oldal megemel, benya átfolyik és Simi pont elér a kútra. :lol:
Mindig picit bonyolítanak :arrow: több a hibalehetőség.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 16:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
no most értem haza. sajan ez egyik adat nekem egy nagy nulla :!: 34 lityit ír, közben szinte tele van....most már a hócipőm is! :evil:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 16:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
RCKDJ írta:
jackson írta:
RCKDJ írta:
jackson írta:
strobi írta:
jackson írta:
strobi írta:

Jackson olyankor mi van ha kb 15 liter van benne ami valós is de ezt irja TNK 0/15.4/15.4 és a Phase1 is szintén az!!!
tele tanknál minden ok-nak tűnik!!!


Esküszöm utazik egy kicsit ezzel a 6-os titkos menüvel, hogy lássam. Ha igaz amit az elöbb válaszoltam akkor ok. Mindent átpakolt a jobb tartályba és mellesleg MENJÉL EL TANKOLNI ha ilyen kevés van benne :lol:
Jackson, akinek azért több van most a tankban


Nekem most 48L van.. per pillanat!!!

Csak egy kérdés lett volna a mindent tudó közösképviselőnkhöz, hogy normális-e amit láttam vagy nem!!!


És közben mutatja ezt: TNK 0/15.4/15.4?

Akkor gáz van. Már mint mind a két szenzorral.

Jackson aki mindjárt lemegy és megnézni ebéd időben a saját tankját mit mutat kb ugyan ennyi állásnál.
ui:Jackson, aki nyam-nyam


Sziasztok!

Csak annyi megjegyzésem lenne ehhez a témához, hogy NINCS benzinesnél átemelőszivattyú, de legalábbis az én facelift előtti 528-asomban biztosan. Egy cső köti össze a két tankfelet, ami a benzinszivattyúhoz csatlakozik, és mintegy "sugárszivattyúként" a másik félből is veszi az oxigént. Előszeretettel szokták szarul visszarakni ezt a csövet szervizekben, szóval akinek 15 liter körül köhög a gép, tipikusan ettől szokott lenni. Ha bármelyik szintjelző betojik (szakadni szokott a vezetékelés) akkor a műszerfali jelző lemegy nullára. Ha többet mutat, mint a valóság, akkor az úszók akadhatnak, kosztól vagy rossz viszarakástól. Ami még szokott lenni és köhögteti a gépet, ha a tank aktívszénszűrője eltömődik porral, mivel ilyenkor hosszabb úton vákum lesz a tankban, aztán elkezdi nyírni a szivattyú vezetékeit az összeszívott műanyag tank. Jah, nekem már mind megvolt :-)

Üdv: RCKDJ


A képen úgy látszik mintha egybe lenne a tank: TANK KÉPE LINK
és hol az a cső?
"Sugárszivatyú" az meg mi megint valami autós fogalom? nem a tüzelőanyagot veszi a másik félből? Mert ha az oxigént (pontosabban itt benzingőzös levegőt) akkor a tüzelőanyag nyomás növekedne meg a vákum miatt.

Jackson, aki próbálja kibogozni amit tömören irtál

Bocsi, nem teljesen vagyok magamnál, írkálok össze-vissza :-) A tank az teljesen egybe is van, csak ha megnézed a közepénél eléggé elvékonoyodik, mert ott megy a kardán a hátsó kerekekhez. A tank ugye a kardán felett figyel keresztben, így a bal feléből csak egy ideig tud kiegyenlítődni az üzemanyagszint (mivel a jobb oldalon van a szivattyú, ami viszi a motorhoz). Ezért a jóemberek beraktak egy csövet, amin keresztül a jobb félben lévő szivattyú tud benzint szívni a bal félből is. Ez ugye akkor működik rendesen, ha a jobb félben lévő csővég jó helyen van. Annyit akartam kinyögni, hogy ez nem a klasszikus értelmben vett szivattyú, csak egy cső, ami nem tud elromlani.


Nocsak akkor nekem a csövet kellene visszatenni és minden happy ? de akkor miért hívják átemelő szivattyúnak? :roll: :oops:

Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 16:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így már teljesen világos! Köszönjük a segítséget!
(ezt a "sucking"-ot már valahol hallottam) :oops:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 20:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Az minden esetre tuti, hogy valami történik mert amikor elindultam a 6.pontban szépen átment a jobb tankba az anyag.
13/31/44Liter volt az állás tehát átpakolta valahogy a jobb oldaliba. Az egyetlen gondom, hogy sehol nem látom az ETK-ban ez hogyan oldják meg.

Jackson, aki figyelte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
RCKDJ írta:
Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Az minden esetre tuti, hogy valami történik mert amikor elindultam a 6.pontban szépen átment a jobb tankba az anyag.
13/31/44Liter volt az állás tehát átpakolta valahogy a jobb oldaliba. Az egyetlen gondom, hogy sehol nem látom az ETK-ban ez hogyan oldják meg.

Jackson, aki figyelte

Jackson 5 :lol: (vagyis fünf)!
Ezt én is kipróbáltam már, ahogy azt korábban írtam is. Nekem őrült tempóban literekkel változott, de nem csak a jobb oldali javára 8O , vissza is, és ha megálltam, megállapodott.
Azért majd ha kisebb lesz a szint, megkukkolom szabad szemmel is.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.02. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
RCKDJ írta:
Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Az minden esetre tuti, hogy valami történik mert amikor elindultam a 6.pontban szépen átment a jobb tankba az anyag.
13/31/44Liter volt az állás tehát átpakolta valahogy a jobb oldaliba. Az egyetlen gondom, hogy sehol nem látom az ETK-ban ez hogyan oldják meg.

Jackson, aki figyelte


Akkor neked is úgy műkszik mint ahogyan nekem is... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.03. 07:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
jackson írta:
RCKDJ írta:
Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Az minden esetre tuti, hogy valami történik mert amikor elindultam a 6.pontban szépen átment a jobb tankba az anyag.
13/31/44Liter volt az állás tehát átpakolta valahogy a jobb oldaliba. Az egyetlen gondom, hogy sehol nem látom az ETK-ban ez hogyan oldják meg.

Jackson, aki figyelte

Jackson 5 :lol: (vagyis fünf)!
Ezt én is kipróbáltam már, ahogy azt korábban írtam is. Nekem őrült tempóban literekkel változott, de nem csak a jobb oldali javára 8O , vissza is, és ha megálltam, megállapodott.
Azért majd ha kisebb lesz a szint, megkukkolom szabad szemmel is.


Ma reggel is figyeltem egyértelműen a jobb oldaliba pakolja át az anyagot mert pl. 13/31/44 volt a kijelzés. Igaz amikor fékeztem egy kisebbet (nem vészfék) akkor kiegyenlitődött majd újra kezdte az átpakolgatást.
Na persze ha nem simán közlekedik az ember fék-gz kanyar stb. akkor ugrál össze vissza. Igazából a pirosnál nyugszik csak meg.

Jackson, a megfigyelő

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.20. 22:41 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
simi64 írta:
jackson írta:
RCKDJ írta:
Ezt találtam, igaz E38, de kb ugyanaz: E38 Fuel Supply System
Szóval természetesen nem egy sima csőről van szó, de nem is elektromos szivattyú, felhívnám erre a mondatra a figyelmet: "The sucking jet pump is driven by the fuel in the return flow line. It is routed via a jet nozzle and accelerated through a narrow cross-section.".


Az minden esetre tuti, hogy valami történik mert amikor elindultam a 6.pontban szépen átment a jobb tankba az anyag.
13/31/44Liter volt az állás tehát átpakolta valahogy a jobb oldaliba. Az egyetlen gondom, hogy sehol nem látom az ETK-ban ez hogyan oldják meg.

Jackson, aki figyelte

Jackson 5 :lol: (vagyis fünf)!
Ezt én is kipróbáltam már, ahogy azt korábban írtam is. Nekem őrült tempóban literekkel változott, de nem csak a jobb oldali javára 8O , vissza is, és ha megálltam, megállapodott.
Azért majd ha kisebb lesz a szint, megkukkolom szabad szemmel is.


Ma reggel is figyeltem egyértelműen a jobb oldaliba pakolja át az anyagot mert pl. 13/31/44 volt a kijelzés. Igaz amikor fékeztem egy kisebbet (nem vészfék) akkor kiegyenlitődött majd újra kezdte az átpakolgatást.
Na persze ha nem simán közlekedik az ember fék-gz kanyar stb. akkor ugrál össze vissza. Igazából a pirosnál nyugszik csak meg.

Jackson, a megfigyelő
,

Ha valakit érdekel még ez a téma... én ma szedtem szét a tankot és van egy két fotóm is róla mi merre van benne. Elvileg ha a baloldaliból kiszippantj 0-ra akkor lesz üres a tank. A jobboldalon van ugye a szivattyú.... és mivel a tank ugye egy tér csak a közepén van elvékonyítva a benya az meg lötyög. Állandóan változni fog a szint. A sugárszipákoló meg teszi a dolgát és átpumpálja a jobb oldalra. A balon ha kevés a benya 20 lityi alatt akkor ki tudja üríteni teljesen....

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 523 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator