* *
Pontos idő: 2017.08.19. 09:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 492 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 19:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 484
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 87 alkalommal
Kapott köszik: 102 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
PeterE39 írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ

Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.

Nem jól rémlik!


akkor hogy is működik, és mit kell cserélnem? :D :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
PeterE39 írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ

Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.

Nem jól rémlik!


akkor hogy is működik, és mit kell cserélnem? :D :oops:

Az elektromos tankszivattyút kell cserélned. A működését már leírtam, mozgó ábrát is illesztettem be. Szivattyúból a bal oldalra megy át az üzemanyag, ott meghajtja a sugárszivattyút, utána előremegy a motor felé. Visszatérő a jobb oldalra csurog. Sugárszivattyú üríti a bal lebenyt, légteleníti az egész csőrendszert.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
PeterE39 írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,

megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem :)

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209

Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?

köszi a választ

Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.

Nem jól rémlik!
Szerk: Lentebb!

Illetve moderálom magam, benzinesben a visszatérő hajtja, dieselben nem. Most összeraktam egy tesztkörnyezetet, jópofa. Senki ne tegyen diesel tankba benzines sugárszivattyút, mert nem fog menni az autó. Diesel sugárszivattyú csak egyfelé enged át, már kis mennyiségű folyadék is elindítja a szivattyúzási folyamatot, a benzineshez viszont elég nagy mennyiségű folyadék kell, mindkét irányban működik, visszafelé viszont jobban szürcsöli a nedűt.
Jó kedvem lesz, csinálok róla videót. :wink:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 12:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.02. 10:25
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem az a problémám,hogy tele tankolom 50 és max között megáll de mivel sokat pályázom így akkor megvan egyhuzamban az 1000km.A lényeg mire eléri a 15 jelzést a mutató onnantól megegyezik a tankban lévő meñyiséggel segitsetek légyszi nekem is mind 2 sensor csere??? Az megoldaná??? Mi az a titkos menü azt hogyan tudom előhivni köszönöm a válaszokat sziasztok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 18:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ricsi525 írta:
Nekem az a problémám,hogy tele tankolom 50 és max között megáll de mivel sokat pályázom így akkor megvan egyhuzamban az 1000km.A lényeg mire eléri a 15 jelzést a mutató onnantól megegyezik a tankban lévő meñyiséggel segitsetek légyszi nekem is mind 2 sensor csere??? Az megoldaná??? Mi az a titkos menü azt hogyan tudom előhivni köszönöm a válaszokat sziasztok.


Tippek közt megtalálod a titkos menü feloldását, és a menüpontot. Valószínűleg szenzorcsere, nem régen volt valaki aki kiszedte a szenzort de javíthatatlan mert elkopik az érzékelő pálya. Nagysebességű irányváltásokkal próbáld meg életre kelteni, pl. körforgalom körbe-körbe minél gyorsabban. :D

Nekem 30 liter alatt veszti el a fonalat a szintjeladó, addig miliméterre pontosan követi az óra a fogyasztást de heves irányváltásokkal néha még életre tudom kelteni.

Mindenek előtt diagolj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.16. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 443
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.16. 23:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Vader-1 írta:
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.

Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.

Jézusmária! :facepalm:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.17. 10:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 443
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.

Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.

Jézusmária! :facepalm:


Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.17. 12:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Vader-1 írta:
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.

Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.

Jézusmária! :facepalm:


Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.

Hányszor írjam le?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.17. 14:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.

Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.

Jézusmária! :facepalm:


Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.

Hányszor írjam le?


Elolvastam mind a 25 oldalt, nem találom se az ábrát, se a mozgóábrát, se a részletes leírást. Lehet lenyelte valamelyik kép/fáj megosztó?

Engem tényleg érdekelne, a videó is amit említettél a tesztkörnyezetről!

Az egész fórumot érintő probléma az eltünt beillesztett fotók, videók, mellékletek eltünése. Aztán tapógatózok, vajon mit linkelt be x-y 2006 novemberében. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.17. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5183
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1621 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
attila94 írta:
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Gallaca írta:
Vader-1 írta:
Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre :D
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.

Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.

Jézusmária! :facepalm:


Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.

Hányszor írjam le?


Elolvastam mind a 25 oldalt, nem találom se az ábrát, se a mozgóábrát, se a részletes leírást. Lehet lenyelte valamelyik kép/fáj megosztó?

Engem tényleg érdekelne, a videó is amit említettél a tesztkörnyezetről!

Az egész fórumot érintő probléma az eltünt beillesztett fotók, videók, mellékletek eltünése. Aztán tapógatózok, vajon mit linkelt be x-y 2006 novemberében. :D

Sajnos ez azon renitens fórumozók miatt van, akik nem képesek a kérdéseiket a megfelelő topicba feltenni. Ha oda válaszolok, akkor az ott is marad, :wink: ember legyen a talpán aki utána megtalálja. Hiába könyörgünk, hogy egy kérdés a megfelelő tematika szerint legyen feltéve, mindenki oda böki ahová épp kedve szottyan, aztán ha rá van szólva még neki áll feljebb.
Ilyenkor ajánlott a kereső használata.
A videó sajnos még nincs meg, nem volt még jó kedvem, időm még kevesebb.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag tank
HozzászólásElküldve: 2017.08.17. 19:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha nem sértek szerzői jogokat, Gallaca beidézném a sokat emlegetett hsz.-t.

Lehetne csinálni pár topicnak egy kiemelt, első hozzászólást mint a Prohardver fórumon is van. "mielőtt hozzászólsz, olvasd el..."

Idézet:
A szivattyú, vagy a szintjelző. A mi sugárszivattyúnk nem pont ilyen, de az elv igen: https://www.geogebra.org/m/U6b5hy4B#material/d7pTswXz

A működés pedig hozzávetőleg ilyen:Kép
Sajnos jobbat nem találtam.


E38, de szerintem az elmélet ugyanaz.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 492 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], matessz29 valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator