* *
Pontos idő: 2024.05.15. 20:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 11:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
A default szerintem az amit írtál, az 1,0 vagyis 100. Ez ok, csak hogy állítom vissza?

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 11:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
A default szerintem az amit írtál, az 1,0 vagyis 100. Ez ok, csak hogy állítom vissza?


Ez van a leírásban:

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

Én még nem próbáltam meg átállítani, így nem is tudom, hogyan lehet, de talán ez segíthet. Ha nem, kicsit utána tudok nézni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 13:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
geisz írta:
A default szerintem az amit írtál, az 1,0 vagyis 100. Ez ok, csak hogy állítom vissza?


Ez van a leírásban:

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

Én még nem próbáltam meg átállítani, így nem is tudom, hogyan lehet, de talán ez segíthet. Ha nem, kicsit utána tudok nézni. :wink:


Ha nem nagy fáradság utána nézni, azt megköszönném. Én is ezt a leírást néztem, miközben molyoltam vele, ahogy a 20.1, vagy a 20,2 menüpontba lépsz valamiért elkezd visszaszámolni. :roll:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 14:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

ma reggel nem indult el a kocsim.... :-( A BC titkos menü a következő 2 hibakódot írta ki:
C78100
878200
Az első talán légtömegmérő. A google egy német fórumon talált ilyet, ott olvasgattam, de nem nagyon értem. Fél éve van meg a kocsi, semmi baja nem volt sosem, egyszer nem indult el csak nehezen, de ezen kivül semmi. MOst meg nem indul, csak teker. Néha röffen egyet-kettőt, de nem indul el. Benzin van, AC jonak tűnik. A Kocsi automata, ezért nem húzom be...
Hogyan tudom megállapítani hogy jo-e a légtömegmérő vagy sem?
Nagyon kérem közösen nyomozzunk ki valamit hogy a müszerfalra kiirt hibakód mit jelent!!!
Ha valaki tud valamit, vagy ismer egy mobil embert aki megnézné az autót győrben, akkor nagyon franko lenne.
Tel: 20/98489595
Ha nem muszáj nem viszem be a BMW-be mert ott visszadugnak egy vákumcsövet 100.000-ért.

Admin: a C78100 az légtömegmérő hiba, de hogy pontosan mi?? Nem tudom
Üdv, Tamás

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tomi1000 az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 14:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
szerintem a légtömegmérő hibájától még el kellene indulnia. azt olvastam ugyanis, hogy ha lehúzod a légtömegmérő csatiját, attól még tök jól megy a motor (nem próbáltam még...). valami vészüzemmódra áll be, csak beírja hibának, hogy nincs jel a légtömegmérőből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: OK
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
szerintem a légtömegmérő hibájától még el kellene indulnia. azt olvastam ugyanis, hogy ha lehúzod a légtömegmérő csatiját, attól még tök jól megy a motor (nem próbáltam még...). valami vészüzemmódra áll be, csak beírja hibának, hogy nincs jel a légtömegmérőből.


Szia

Köszi, lekötöm, és megpróbálom elindítani.

De csak este érek haza.

Majd megírom mi lett.

Jön valami okostódi is, aki kiolvassa valami nagy műszerrel a kocsit, lehet ő mást talál!

Ãœdv, T

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 15:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Albertirsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak megtudom erősíteni amit efer írt. Elment az alapjáratom, és gyorsításoknál megtorpant. Azt mondták azért, mert tönkre men a légtömegmérő. Erre lehúztam a csatlakozót róla és hetekig igy jártam vele. Végül kiderült, hogy semmi baja. Ez úgy derült ki , hogy a szerelő műhelybe kicserélték próba képpen, de a hiba továbra is megmaradt.
Végül kiderült, hogy valami "hápogó" szelep ment tönkre a karternál és a hozzá vezető cső is kilyukadt és falslevegőt szívott. 5000 Ft volt a javítása.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 16:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
efer írta:
geisz írta:
A default szerintem az amit írtál, az 1,0 vagyis 100. Ez ok, csak hogy állítom vissza?


Ez van a leírásban:

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

Én még nem próbáltam meg átállítani, így nem is tudom, hogyan lehet, de talán ez segíthet. Ha nem, kicsit utána tudok nézni. :wink:


Ha nem nagy fáradság utána nézni, azt megköszönném. Én is ezt a leírást néztem, miközben molyoltam vele, ahogy a 20.1, vagy a 20,2 menüpontba lépsz valamiért elkezd visszaszámolni. :roll:


nagyjából azt sikerült kihámoznom, hogy a default érték 1000 (=1). amíg nyomva tartod a gombot, addig megy a visszaszámlálás 1200-tól 800-ig, amikor elengeded megáll. remélem ez segít :wink:
egyébként nem lehet valami bonyolult dolog, mert mindenhol csak azt írták, hogy beállítottam, erre, vagy arra az értékre, de hogy hogyan, azt mindenki evidenciának kezelte...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek efer az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 17:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
Sziasztok,

ma reggel nem indult el a kocsim.... :-( A BC titkos menü a következő 2 hibakódot írta ki:
C78100
878200
Az első talán légtömegmérő. A google egy német fórumon talált ilyet, ott olvasgattam, de nem nagyon értem. Fél éve van meg a kocsi, semmi baja nem volt sosem, egyszer nem indult el csak nehezen, de ezen kivül semmi. MOst meg nem indul, csak teker. Néha röffen egyet-kettőt, de nem indul el. Benzin van, AC jonak tűnik. A Kocsi automata, ezért nem húzom be...
Hogyan tudom megállapítani hogy jo-e a légtömegmérő vagy sem?
Nagyon kérem közösen nyomozzunk ki valamit hogy a müszerfalra kiirt hibakód mit jelent!!!
Ha valaki tud valamit, vagy ismer egy mobil embert aki megnézné az autót győrben, akkor nagyon franko lenne.
Tel: 20/98489595
Ha nem muszáj nem viszem be a BMW-be mert ott visszadugnak egy vákumcsövet 100.000-ért.

Admin: a C78100 az légtömegmérő hiba, de hogy pontosan mi?? Nem tudom
Üdv, Tamás


Én most voltam kiolvastatni a hibatárolót és üresvolt :!: De a két kód ott van a titkos menübe:C78100 és d78100 na ere varjatok gombot :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 19:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
geisz írta:
efer írta:
geisz írta:
A default szerintem az amit írtál, az 1,0 vagyis 100. Ez ok, csak hogy állítom vissza?


Ez van a leírásban:

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

Én még nem próbáltam meg átállítani, így nem is tudom, hogyan lehet, de talán ez segíthet. Ha nem, kicsit utána tudok nézni. :wink:


Ha nem nagy fáradság utána nézni, azt megköszönném. Én is ezt a leírást néztem, miközben molyoltam vele, ahogy a 20.1, vagy a 20,2 menüpontba lépsz valamiért elkezd visszaszámolni. :roll:


nagyjából azt sikerült kihámoznom, hogy a default érték 1000 (=1). amíg nyomva tartod a gombot, addig megy a visszaszámlálás 1200-tól 800-ig, amikor elengeded megáll. remélem ez segít :wink:
egyébként nem lehet valami bonyolult dolog, mert mindenhol csak azt írták, hogy beállítottam, erre, vagy arra az értékre, de hogy hogyan, azt mindenki evidenciának kezelte...


Köszi a választ, akkó' most kikallódok a garázsba és újra megprókálom. :roll:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 19:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Na rájöttem az okosságra! :kalapács

Ahogy írtad, a default 1000. 800-1200ig lehet állítani a korrekciós tényezőt.

20.0 az aktuális beállitást jelzi
20.1-be mész be, és nem nyomod a gombot akkor elkezdi az egyes helyi értéket csökkenteni egyesével, ha átugrasz a gomb megnyomásával a
20.2-re, ott a tizes helyi értéketveszi le, a
20,3-ban a százas helyi értéket vonja mindaddig egyesével, míg ki nem lépsz onnan.
Ha eljut 800-ig akkor ugrik vissza 1200-ra, és kezdheted előlről a beállítást.
Hát érdekes logika... :?

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 20:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
admin írta:
Zoli írta:
Admin írta:
admin írta:

Ezzel lehet be hangolni,hogy valós értéket mutasson a bc.Amikor ki írja hogy átlag fogyasztás 8liter és tankoláskor kiszámitod és nem egyezik.Na ezt lehet össze hangolni.



Kössz az infót.
És te már össze tudtad hangolni?
Nekem a BC 8,8 L-ert mutatott,és a valóság pedig 8,4 L, akkor merre és mennyit kell állítani?

Én nem piszkáltam nekem ugy általába 0.2 szokot lenni az eltérés.


Oké, akkó' most nem túggya senki? :cry:
Na az én méréseim szerint a következö a dolog!!! A korekcios értéket minéllejeb álitod anál kevesebb fogyasztást mutat!!!az enyém lentvolt870 en és 7.5 -8 l fogyasztást mutatott miközben tankolás szerint 10.5 körül vana korrekcios értéket rá álitottam 1160 ra most kezd összeálni de egy kicsit még lejeb kell vinem mert most meg sokat mutat remélem értitek és segitettem :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.02. 19:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Utánanézek de szerintem az a bizonyos menüpontnak az égvilágon semmi köze a hibatárolóhoz. Vagyis hogy magyarra forditva hibatároló az nagyon tág fogalom, van hibatárolója a DDE/DME-nek, az ASC-nek, ABS-nek, klimának. stb stb stb Sehol senki nem irta le hogy ez a motorvezérlő hibatárolóját listázza. Szerintem semmi köze hozzá. Valszeg csak a műszeregység (en: instrument cluster) speciális hibáit löki maximum.

Motorvezérlő hibakódot műszerfalon max a régi módszerrel lehet kivillogtatni, az 5x lenyomott gázpedál dologgal, mikor a valóban DDE/DME-höz kötött lámpácska villogásából lehet kibogarászni a hibatároló tartalmát.

de tényleg utánanézek mi az a bizonyos menüpont


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.28. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.06.17. 00:00
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Márkatársak! Remélem nem gáz,hogy itt is megkérdezem, de találkoztatok már olyannal, hogy a titkos menüben nem tudtok néhány menü almenüjeibe belemenni? Ilyenek a 14-es illetve a 20-as. A 20.0-s illetve 14.0-s menüben az értékek helyett ------ látható csak, és a gomb nyomkodásával nem is vált tovább az almenükre :( A korrekciós tényezőt akartam buherálni. Igaz az én gépem e46, de hátha valaki közületek is találkozott már ilyennel. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.28. 21:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
peetie írta:
Sziasztok Márkatársak! Remélem nem gáz,hogy itt is megkérdezem, de találkoztatok már olyannal, hogy a titkos menüben nem tudtok néhány menü almenüjeibe belemenni? Ilyenek a 14-es illetve a 20-as. A 20.0-s illetve 14.0-s menüben az értékek helyett ------ látható csak, és a gomb nyomkodásával nem is vált tovább az almenükre :( A korrekciós tényezőt akartam buherálni. Igaz az én gépem e46, de hátha valaki közületek is találkozott már ilyennel. Köszi!
A 14-es elméletileg hibakódot tartalmaz(sokan ezt vitatják)ha nincs kód akkor üres a tároló és csak akkor tudsz az almenüjébe meni ha töb hiba kód is van. A 20-ast azt nem tudom.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.29. 08:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.06.17. 00:00
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
A 14-es elméletileg hibakódot tartalmaz(sokan ezt vitatják)ha nincs kód akkor üres a tároló és csak akkor tudsz az almenüjébe meni ha töb hiba kód is van. A 20-ast azt nem tudom.
Aham, köszi. A 14esen azért aggódtam, mert a leírásban az volt, hogy ha nincs hiba, akkor 000000nak kell ott állni. Még teszek egy próbát, végignézem az összes menüt, aztán ha nem lesz meg,tojok rá :) Csak zavart hogy 4,6 litert mutat fogyasztásra miközben 6,1et tankolok bele...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.29. 18:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
peetie írta:
admin írta:
A 14-es elméletileg hibakódot tartalmaz(sokan ezt vitatják)ha nincs kód akkor üres a tároló és csak akkor tudsz az almenüjébe meni ha töb hiba kód is van. A 20-ast azt nem tudom.
Aham, köszi. A 14esen azért aggódtam, mert a leírásban az volt, hogy ha nincs hiba, akkor 000000nak kell ott állni. Még teszek egy próbát, végignézem az összes menüt, aztán ha nem lesz meg,tojok rá :) Csak zavart hogy 4,6 litert mutat fogyasztásra miközben 6,1et tankolok bele...


E46-on is lehet ezt állítani? Mert apámnak is állandóan ilyen 4,5-öket mutat, miközben a valós fogyasztás 6-7 között mozog :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.30. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.06.17. 00:00
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
E46-on is lehet ezt állítani? Mert apámnak is állandóan ilyen 4,5-öket mutat, miközben a valós fogyasztás 6-7 között mozog :roll:

Hát ezaz, van aki azt írta, hogy sikerült neki, de nálam az a menü nem létezik :( 14-es sincs, 15ös viszont van, ahol a 0-k meg 1-ek vannak felváltva, van amelyik még villog is a 0-1 között :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.02. 00:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem kis BC-m van.
Arra is van esetleg valakinek leírása, hogy hogyan kell aktiválni (előhozni)...?
Előre is köszönet.

Egyébként van a "korrekciós érték" állításán kívül esetleg más értelme is ennek a menünek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.02. 19:30 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Nekem kis BC-m van.
Arra is van esetleg valakinek leírása, hogy hogyan kell aktiválni (előhozni)...?
Előre is köszönet.

Egyébként van a "korrekciós érték" állításán kívül esetleg más értelme is ennek a menünek?


http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Ebe minden levan írva kis BC-re.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator