* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 528
HozzászólásElküldve: 2010.06.07. 20:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.27. 00:00
Hozzászólások: 240
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
quote="BMW528i"]sziasztok en az enyemet foleg varosban jarom es nagyon sulyos a labam mert csak gaz es fek van es a fogyasztas beall nekem 11,5 re es ezt tartja is ,
kint a kozuton 50 es tempo faluban 90 es kozuton a fogyasztas 7,2
de ha odalepsz neki akkor se fog 12 fole menni mert mindjart 200 al szaguldozol es ott mar nemtudod tovig nyomni a gozt,
kirandulni ezzel voltam szlovakiabol magyaron keresztul horvatorszag onnan montenegro es szerbian haza kb 3000 km volt az atlag fogyasztas 9,5 volt es volt autopalya kozut hegyek minden
megint ezzel mennek ha osszejon,ilyen autot ennyi penzert nemkapsz sehol,
kenyelem,biztonsag es nemakarom lecserelni maximum egy 745 osre :D[/quote]



Automata vagy kézi???

Én 98% ban városban használom és beállt 12,6ra, enyém automata.

Egyetértek, ha sikerül kifogni egy jó állapotú 28ast odafigyelsz rá, nagyon nagy élményt ad és a mai napig nagyon szép autók!
és van erő bőven... bármennyivel mész bármekkora a fordulat, gáz és már húz is mint a bivaly


jaa és még annyi h én nem adnám semiér!!!!!!!!! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 528
HozzászólásElküldve: 2010.06.07. 21:15 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rato44 írta:
quote="BMW528i"]sziasztok en az enyemet foleg varosban jarom es nagyon sulyos a labam mert csak gaz es fek van es a fogyasztas beall nekem 11,5 re es ezt tartja is ,
kint a kozuton 50 es tempo faluban 90 es kozuton a fogyasztas 7,2
de ha odalepsz neki akkor se fog 12 fole menni mert mindjart 200 al szaguldozol es ott mar nemtudod tovig nyomni a gozt,
kirandulni ezzel voltam szlovakiabol magyaron keresztul horvatorszag onnan montenegro es szerbian haza kb 3000 km volt az atlag fogyasztas 9,5 volt es volt autopalya kozut hegyek minden
megint ezzel mennek ha osszejon,ilyen autot ennyi penzert nemkapsz sehol,
kenyelem,biztonsag es nemakarom lecserelni maximum egy 745 osre :D




Automata vagy kézi???

Én 98% ban városban használom és beállt 12,6ra, enyém automata.

Egyetértek, ha sikerül kifogni egy jó állapotú 28ast odafigyelsz rá, nagyon nagy élményt ad és a mai napig nagyon szép autók!
és van erő bőven... bármennyivel mész bármekkora a fordulat, gáz és már húz is mint a bivaly


jaa és még annyi h én nem adnám semiér!!!!!!!!! :wink:[/quote]



:taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :bmwkiraly :bmwkiraly :bmwkiraly :bmwkiraly :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: a kolega jól szólt 528ia mindenkinek.....vesszenek a vényócak :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528
HozzászólásElküldve: 2010.06.07. 21:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
a kolega jól szólt 528ia mindenkinek.....vesszenek a vényócak


Talán őt is bele kéne nyomni egy jó V8 ülésébe. Tudod az egyiket ezért szereti az ember a másikat azért.

Jackson, aki el filozofál

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528
HozzászólásElküldve: 2010.06.07. 21:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.05. 01:00
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530I
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rato44 írta:
quote="BMW528i"]sziasztok en az enyemet foleg varosban jarom es nagyon sulyos a labam mert csak gaz es fek van es a fogyasztas beall nekem 11,5 re es ezt tartja is ,
kint a kozuton 50 es tempo faluban 90 es kozuton a fogyasztas 7,2
de ha odalepsz neki akkor se fog 12 fole menni mert mindjart 200 al szaguldozol es ott mar nemtudod tovig nyomni a gozt,
kirandulni ezzel voltam szlovakiabol magyaron keresztul horvatorszag onnan montenegro es szerbian haza kb 3000 km volt az atlag fogyasztas 9,5 volt es volt autopalya kozut hegyek minden
megint ezzel mennek ha osszejon,ilyen autot ennyi penzert nemkapsz sehol,
kenyelem,biztonsag es nemakarom lecserelni maximum egy 745 osre :D




Automata vagy kézi???

Én 98% ban városban használom és beállt 12,6ra, enyém automata.

Egyetértek, ha sikerül kifogni egy jó állapotú 28ast odafigyelsz rá, nagyon nagy élményt ad és a mai napig nagyon szép autók!
és van erő bőven... bármennyivel mész bármekkora a fordulat, gáz és már húz is mint a bivaly


jaa és még annyi h én nem adnám semiér!!!!!!!!! :wink:[/quote]

Jaj srácok amikor ilyeket írtok nekem a szívem szakad meg :( Úgy szeretnék már én is egy 528I-t,vagy 530-ast :( Meg ezek a fogyasztások,nekem a tésztazabálom lenyeli a 10-et az 1.6-jával.Ehhez képest ezek a fogyasztások... Na majd egyszer,ha meglesz rá a keretem,meg ezek az adók csökkennek.
"jaa és még annyi h én nem adnám semiér!!!!!!!!!"
Hát azt elhiszem,én is amióta ültem a barátom 530D-jébe 2 éve azóta vonz engem az e39. Azt az élményt nem felejtem el soha.Ilyen szintű megváltás még amikor 2-3 havonta kimegy a főnököm külföldre,és be kell indítani a 730D-jét (2005),és menni kell vele egy pár kört,hogy töltse neki az aksit,mert a sok kütyü,meg a gps rendszer leszívja. Azt már mondanom sem kell,hogy beszarás az a kocsi is.....Amikor oda lépek csak süllyedek a bőrbe,az meg már mellékes,hogy jéghideg motorral csinálom :D De jó,hogy nem az én kocsim :) Na de ez már Off

ÜDv mindenkinek !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528
HozzászólásElküldve: 2010.06.08. 09:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.27. 00:00
Hozzászólások: 240
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Pocilaci írta:
a kolega jól szólt 528ia mindenkinek.....vesszenek a vényócak


Talán őt is bele kéne nyomni egy jó V8 ülésébe. Tudod az egyiket ezért szereti az ember a másikat azért.

Jackson, aki el filozofál



Ültem már 40iben, szó sincs róla h nem tetszett...:D

De érdekes mód én akkora óriási-bitang-hatalmas nagy különbséget nem éreztem!!! nyomott bele az ülésbe és ment mint a meszes, de az enyémbe is ezt érzem.
A Hangja csodálatos nem vitás, nincs szebb, hallani az erőt.. De az igazat megmondva nem tudod kihasználni Budapesten. Rálépsz a gázra egy erősebbet és már nyomhatod is a padlóféket. No persze a tudat h nincs ellenfél..:D
De mint mondtam ezek mind nagyon jó autók, akinek van egy megkímélt állapotú kocsija mind imádja a sajátját és azt tartja a legjobbnak, nincs is ezzel baj :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.19. 14:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.11. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sok vívódás olvasás, nyílván elégtelen autonézés után az e34-e36-e46 evolúciós lépcső végén én is megérkeztem az e39-hez, azon belül is az 528-hoz. :)
Elég sok mindent elolvastam már, az viszont számomra még nem dőlt el, hogy automata vagy manuális legyen. Tudom, hogy két filozófiai irányzat a kettő, de egyelőre hajlok a manuális felé, mert ha jól olvastam, akkor az automata bedöglése esetén súlyos pénzekre készülhetek, míg a manuálisnál kisebb cserékkel is lehet javítani.
Illetve ezek már nagyságrendileg 300ezer körül futottak, mi az amit hamarosan cserélni kell, ha az előző gazda még nem tette meg?

Jelenleg olyan 1,3M körül keresek autót, amiért már remélem lehet normális állapotút találn, ha nem is minden extrával. Ha valaki véletlen tud megbízhatót, ne kíméljen :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 10:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
quino írta:
Sok vívódás olvasás, nyílván elégtelen autonézés után az e34-e36-e46 evolúciós lépcső végén én is megérkeztem az e39-hez, azon belül is az 528-hoz. :)
Elég sok mindent elolvastam már, az viszont számomra még nem dőlt el, hogy automata vagy manuális legyen. Tudom, hogy két filozófiai irányzat a kettő, de egyelőre hajlok a manuális felé, mert ha jól olvastam, akkor az automata bedöglése esetén súlyos pénzekre készülhetek, míg a manuálisnál kisebb cserékkel is lehet javítani.
Illetve ezek már nagyságrendileg 300ezer körül futottak, mi az amit hamarosan cserélni kell, ha az előző gazda még nem tette meg?

Jelenleg olyan 1,3M körül keresek autót, amiért már remélem lehet normális állapotút találn, ha nem is minden extrával. Ha valaki véletlen tud megbízhatót, ne kíméljen :)


Azért azt tegyük hozzá mindkettő megdöglése esetén n*100eFt kiadás várható. És mind a kettőnek van sarkalatos pontja:
- automata periódikus olaj csere hiánya és az analfabéta (mármint automatát nem tud használni) tudja kinyírni
- kézinél az a gond amikor nagyon bénán kapcsolgatja, kinyírja ész nélkül vontatással csúsztatással (driftelő bajnok) stb.

Jackson, aki szerint azonos a probléma kör puszán "aus Ungarn" nem ismerik az automatát az emberek

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 15:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
quino írta:
Sok vívódás olvasás, nyílván elégtelen autonézés után az e34-e36-e46 evolúciós lépcső végén én is megérkeztem az e39-hez, azon belül is az 528-hoz. :)
Elég sok mindent elolvastam már, az viszont számomra még nem dőlt el, hogy automata vagy manuális legyen. Tudom, hogy két filozófiai irányzat a kettő, de egyelőre hajlok a manuális felé, mert ha jól olvastam, akkor az automata bedöglése esetén súlyos pénzekre készülhetek, míg a manuálisnál kisebb cserékkel is lehet javítani.
Illetve ezek már nagyságrendileg 300ezer körül futottak, mi az amit hamarosan cserélni kell, ha az előző gazda még nem tette meg?

Jelenleg olyan 1,3M körül keresek autót, amiért már remélem lehet normális állapotút találn, ha nem is minden extrával. Ha valaki véletlen tud megbízhatót, ne kíméljen :)


Azért azt tegyük hozzá mindkettő megdöglése esetén n*100eFt kiadás várható. És mind a kettőnek van sarkalatos pontja:
- automata periódikus olaj csere hiánya és az analfabéta (mármint automatát nem tud használni) tudja kinyírni
- kézinél az a gond amikor nagyon bénán kapcsolgatja, kinyírja ész nélkül vontatással csúsztatással (driftelő bajnok) stb



Jackson, aki szerint azonos a probléma kör puszán "aus Ungarn" nem ismerik az automatát az emberek



helo

Én csak ajánlani tudom a típust. Meglátásom szerint ez az, ami még nem drága, mint 540, vagy M5, viszont szerintem a motor strapásabb, mint a 20 vagy 23i.
Nekem volt már kettő és semmi gondom nem volt vele. Mint ahogyan Jackson is írta, a váltó egy kritikus pont, de ki kell próbálni. Ha nagyon gatya, kijön.

Összegezve alap, a fékek és a szíjak ellenőrzése, ezeket 99%-ban cserélni kell. A futómű sok esetben kiemelten a hátsó, szilentek karok cserések, mert nehéz és drága meló. Ezt sokan kihagyják.

Ha kérdésed van keress PÜ, szívesen segítek.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek szekeres az itt látható tagok köszönték meg: quino
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.11. 15:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
quino írta:
Sok vívódás olvasás, nyílván elégtelen autonézés után az e34-e36-e46 evolúciós lépcső végén én is megérkeztem az e39-hez, azon belül is az 528-hoz. :)
Elég sok mindent elolvastam már, az viszont számomra még nem dőlt el, hogy automata vagy manuális legyen. Tudom, hogy két filozófiai irányzat a kettő, de egyelőre hajlok a manuális felé, mert ha jól olvastam, akkor az automata bedöglése esetén súlyos pénzekre készülhetek, míg a manuálisnál kisebb cserékkel is lehet javítani.
Illetve ezek már nagyságrendileg 300ezer körül futottak, mi az amit hamarosan cserélni kell, ha az előző gazda még nem tette meg?

Jelenleg olyan 1,3M körül keresek autót, amiért már remélem lehet normális állapotút találn, ha nem is minden extrával. Ha valaki véletlen tud megbízhatót, ne kíméljen :)


ÜDV!
Átmásolok Neked egy régebbi bejegyzést, ahogy látom még aktuális a hirdetés. - egyik klubtárs (Olee) árulja a vasát! Gondold át!

Olee írta:

,,Szia!

Vegyél egy hibátlan jó kis benzinest szlovák papírokkal,az enyém pont eladó!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/528 ... tt-4296339

Soha semmi hátrányom nem volt a papírok miatt,igazoltattak már itt is ott is,átírási költség szlovákián belül 30-50eft, ha külföldről viszed szlovákiába 130eft és a neveden van egy hasonló kategóriás gép,az enyém is német volt,majd magyar "E"rendszámos,végül sk.
Ja a0-ban kb 50eur/negyedév a kötelező biztosítás és más adó nincsen. Ha eladom a következő autóim is sk-s lesz,sokkal előnyösebb és a yardok is békén hagynak. "


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.04.12. 16:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.11. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
quino írta:
Sok vívódás olvasás, nyílván elégtelen autonézés után az e34-e36-e46 evolúciós lépcső végén én is megérkeztem az e39-hez, azon belül is az 528-hoz. :)
Elég sok mindent elolvastam már, az viszont számomra még nem dőlt el, hogy automata vagy manuális legyen. Tudom, hogy két filozófiai irányzat a kettő, de egyelőre hajlok a manuális felé, mert ha jól olvastam, akkor az automata bedöglése esetén súlyos pénzekre készülhetek, míg a manuálisnál kisebb cserékkel is lehet javítani.
Illetve ezek már nagyságrendileg 300ezer körül futottak, mi az amit hamarosan cserélni kell, ha az előző gazda még nem tette meg?

Jelenleg olyan 1,3M körül keresek autót, amiért már remélem lehet normális állapotút találn, ha nem is minden extrával. Ha valaki véletlen tud megbízhatót, ne kíméljen :)


Mindenkinek köszönöm szépen a segítséget, úgy néz ki, megtaláltam Az Igazit.
96-os 528i, manuális váltóval, abszolut megbízható forrásból. A héten remélem elintézzük a papírokat és hamarosan már a bemutatkozó topicba linkelhetem a képeket! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.19. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.13. 16:27
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok BÖMÖS társak :-)

Haveromnak az egyik munkatársa eladná nekem az 528-asát.
96-os évjáratú a BÖMBI,és M Pakett-es.
Kívülről vannak rajta hibák,a legdurvább hogy a bal hátsó sárvédőívnél elkezdte a festéket felnyomni olyan 10-15 centin.
Meg a csomagtartón van 1 kisebb folt.
Végül is ennyi kívülről,de azt mondta a srác hogy ha megveszem akkor megcsináltatja azt a hibát,azt mondta nem csináltatta meg mielőtt eladja hogy lássa a vevő mi a hibája ha esetleg festékvastagság mérővel meg akarná a vevő vizsgálgatni.
Azt mondta hogy rengeteget járt a haverjával jó BÖMBI után,és a NET-en azt írták jó az autó,telefonba is azt mondta a tulaj,aztán mikor elmentek és látták élőben,hát legszívesebben leköpte volna a gazdáját.Némelyiken annyi réteg volt hogy a mérő kiakadt :-D
De ezt amelyiket elhozta,ennél azt mutatta a mérő hogy ez még gyári.
Úgyhogy el is hozta.
A belseje csodás,ilyen vajszínű bőr fotelek vannak benne,elektromos napfénytető,Multis kormány,stb.
Azt mondta hogy a hátsó ablakemelő motorok nem működnek,de 5-6000 az új motor hozzá.
Steptronik váltós!
Belül szerintem jól néz ki,szép az egész műszerfal,nem ütött kopott,vagy esetleg repedt.
A vezetőülés kicsit kopott,de egy 96-os autóhoz képest jól néz ki,láttam már sokkal repedezettebb ülést jóval ujjabb Passat-ban is.
Beindította,és annak a 6 hengernek a felmordulása áááááá de jó volt hallani :-)
Szépen jár a motor,semmi szelephang vagy egyéb oda nem illő hang.Sem egy olaj folt vagy bármi a motortérben,és nem volt lemosva.
Vitt egy kört igaz hogy csak a melóhely parkolójában,de jó volt mert van rossz rész ahol rázott,meg sima rész is,így előjöhettek volna a futóműből a nem odaillő hangok,vagy bármilyen hang.
De nem jött abból egy mukkanás sem :-D
Csak a 6 henger morgása amikor odalépett neki,szt a májam a hátamon jött ki majdnem :-D
Én nem hittem volna ha nem ülök bele hogy ez a vén 96-os autó így megy!
Egyik ismerősömnek 2005-ös évjáratú BMW e60-asa van 530d.
És érezhetőségben az nem ment annyival jobban mint ez az öreg harcos :-)
A másik meg ami meglepett hogy na mondom 15 éves vén szar autó,biztos nyüszögni fog benne minden,meg klattyogni a futómű meg ilyenek.
És nagy meglepődésemre semmi zajt nem lehetett hallani.
Azt mondta a srác hogy van egy hang amit akkor hallani ha egy mélyebb kátyúba belemegy,de olyan mintha egy lemez darab hozzáérne valamihez,és berezonál.
De az a fék is rajta valami állat volt :-D
Hirtelen felgyorsultunk vagy 80-ra 10 méter alatt,aztán jött egy lassító S kanyar nyikkanó gumi nélkül simán vettük a kanyart az M-esnek a futóműve van alatta és ültetett is.Azt mondta hogy mivel M Pakett ezért az M-es futóműve van alatta ami masszívabb mint a sima BÖMBI-é.
Aztán jött a derékszögű kanyar aminél lassítani kellett,de a kanyar előtt még mentünk mint az állat,már kezdtem félni :-D
Rálépett a fékre,és nyikkanás nélkül megálltunk mint a szög :-)
És egy 96-os autó.
És azt mondta még hogy az elején biztos fog nekem vagy 11-12 litert enni,mert nem lehet megállni hogy ne nyomjam neki mikor megy mint az állat :-D
De azt mondta ő is úgy volt hogy 1 év után lenyugodott és 9 litykóbol el lehet vele járkálni.
Első autóm egy 91-es évjáratú Opel Calibra volt a 8 szelepes.
Nem volt egy lóerő világbajnok de jó kis nyomatékos volt,és egy 1500 Ft-os feszültségszabájzó kivételével sosem volt különösebb baja.
Eladtam,vettem egy 2004-es C Vectrát,mivel bejártuk a megye autókereskedéseit,és nem volt 1 értelmes autó sem,ezért vettem őt mert azért a Calibra után is autót akartam nem szappantartót.
Próbáltam az 1.6-os motorral komprumisszumot kötni,de sajna nem megy.
Ekkora autónak az az 1,6-os motor nagyon gyenge,ráadásul ahogy én próbálok vele menni,így annyit eszik hogy amikor papóztam 15-ös lemezfelnivel 7,2-t evett és 830 KM volt 1 tank benzin,de mikor a 17-es alufelnit rádobtam és nem papózok ilyen 650 KM-nél már pirosban van a mutató.
Így úgy gondoltam hogy lehet ki kéne szállni az Opelből és kipróbálni egy BÖMÖS-t.
Meg a hátsókerék hajtás is nagyon vonzz :-D

Bocs hogy ennyit írtam!

Szóval szerintetek ha ilyen a BÖMÖS ahogy leírtam érdemes vele foglalkozni?
1 misi 200-ért adja nekem a srác.

Remélem lesz türelme valakinek ezt elolvasni,és kapok pár jó tanácsot vagy ilyesmit :-)
Előre is köszi a végigolvasóknak :-)
Szasztok, a BÖMÖS legyen veletek :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.19. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Amelyik BÖMÖS rozsdás (mint ahogy írod) és azt mondják gyári a fénye, akkor vagy hazudik az eladó, vagy az nem BÖMÖS :roll: ...hiába 96-os

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.20. 08:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Amelyik BÖMÖS rozsdás (mint ahogy írod) és azt mondják gyári a fénye, akkor vagy hazudik az eladó, vagy az nem BÖMÖS :roll: ...hiába 96-os


Szerintem, ha tetszik neked a kocsi, akkor vedd meg! Azt a rozsdafoltot meg megcsináltatod. Amúgy a Labinak igaza van. Ahol rohad, ott sérülés volt. Bár lehet, hogy meghúzták a garázskapuban a hátsó kerékívet, aztán újra lett festve.
Ha a motor jó, futómű jó, belseje jó, a kasznin ennyi a hiba, én megvenném. Azért az aljára is vetnék egy két pillantást, az milyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.20. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Labi írta:
Amelyik BÖMÖS rozsdás (mint ahogy írod) és azt mondják gyári a fénye, akkor vagy hazudik az eladó, vagy az nem BÖMÖS :roll: ...hiába 96-os


Szerintem, ha tetszik neked a kocsi, akkor vedd meg! Azt a rozsdafoltot meg megcsináltatod. Amúgy a Labinak igaza van. Ahol rohad, ott sérülés volt. Bár lehet, hogy meghúzták a garázskapuban a hátsó kerékívet, aztán újra lett festve.
Ha a motor jó, futómű jó, belseje jó, a kasznin ennyi a hiba, én megvenném. Azért az aljára is vetnék egy két pillantást, az milyen.


Na igen, nekem a 85-ös sem rozsdásodik, csak ahol megsérült előtte. Esetleg ha be tudsz kukkantani a szőnyeg alá az anyósülés előtt... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.20. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.04. 17:34
Hozzászólások: 82
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nyugisan elmegy 9 lityóból :)))
hááát ,lehet országuton elmegy , de városba kizárt hogy 10 liter alatt fogyasszon az tuti

Amugy, ha ugyérzed tip-top a gép, vidd el egy BMW szervizbe és nézesd át , hibatároló kiolvasás stb stb , megér egy kis pénzt, és akkor az eladó és Te is tisztán látsz, hogy milyen költségeid lesznek még az autoval

Ugyhogy , keres fel egy szervizt aki ért a bmwhez nézesd át és megmondják a tutit, szerelmből ne vegyél autót !
és nézz meg még pár BMW-t ha nem is akarod megvenni, csakhogy legyen összehasonlitási alapod, hogy ennyi pénzért mit kapsz kaphatsz Mármint E39eket nézz meg

Fenntartási költésgeiben, hiába egy 16 éves autó, nem egy OPEL !
Szóval , nézegesd meg az unixot hogy mi mennyi hozzá, általába benzniesekkel az szokott lenni hogy meghal a főtengely jeladó vagy a vez. tengely jeladó , aszem ez darabonként 25-25 e ft plusz munkadij ,más a motorral nem szokott lenni, ha nem füstöl hidegen inditásnál, és melegen ha üresbe turáztatod, akkor nagy gond nem lehet a motorral , meg ugye a vizet se eszegeti :)

a váltó, a váltót ugy lehet kipróbálni hogy jo e ha nyugiba mész vele
szép lassan gyorsulsz fel vele, hogy érezd hogy vált, menynire finoman vált , érdemes a váltót kitisztitani oalajtcserélni benne és szűrűt is az is lesz egy 50e ft kb

nagyjából ennyi, de légy körültekintő, attol még hogy ismerőstől veszed, lehet egy oylan hibája ,ami elveszi a kedved vásárlás után

de a szerviz a tuti

Üdv Gábor

_________________
.....................
Üdv.: Gábor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2011.09.20. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rafi8407 írta:
Szevasztok BÖMÖS társak :-)

Haveromnak az egyik munkatársa eladná nekem az 528-asát.
96-os évjáratú a BÖMBI,és M Pakett-es.
Kívülről vannak rajta hibák,a legdurvább hogy a bal hátsó sárvédőívnél elkezdte a festéket felnyomni olyan 10-15 centin.
Meg a csomagtartón van 1 kisebb folt.
Végül is ennyi kívülről,de azt mondta a srác hogy ha megveszem akkor megcsináltatja azt a hibát,azt mondta nem csináltatta meg mielőtt eladja hogy lássa a vevő mi a hibája ha esetleg festékvastagság mérővel meg akarná a vevő vizsgálgatni.
Azt mondta hogy rengeteget járt a haverjával jó BÖMBI után,és a NET-en azt írták jó az autó,telefonba is azt mondta a tulaj,aztán mikor elmentek és látták élőben,hát legszívesebben leköpte volna a gazdáját.Némelyiken annyi réteg volt hogy a mérő kiakadt :-D
De ezt amelyiket elhozta,ennél azt mutatta a mérő hogy ez még gyári.
Úgyhogy el is hozta.
A belseje csodás,ilyen vajszínű bőr fotelek vannak benne,elektromos napfénytető,Multis kormány,stb.
Azt mondta hogy a hátsó ablakemelő motorok nem működnek,de 5-6000 az új motor hozzá.
Steptronik váltós!
Belül szerintem jól néz ki,szép az egész műszerfal,nem ütött kopott,vagy esetleg repedt.
A vezetőülés kicsit kopott,de egy 96-os autóhoz képest jól néz ki,láttam már sokkal repedezettebb ülést jóval ujjabb Passat-ban is.
Beindította,és annak a 6 hengernek a felmordulása áááááá de jó volt hallani :-)
Szépen jár a motor,semmi szelephang vagy egyéb oda nem illő hang.Sem egy olaj folt vagy bármi a motortérben,és nem volt lemosva.
Vitt egy kört igaz hogy csak a melóhely parkolójában,de jó volt mert van rossz rész ahol rázott,meg sima rész is,így előjöhettek volna a futóműből a nem odaillő hangok,vagy bármilyen hang.
De nem jött abból egy mukkanás sem :-D
Csak a 6 henger morgása amikor odalépett neki,szt a májam a hátamon jött ki majdnem :-D
Én nem hittem volna ha nem ülök bele hogy ez a vén 96-os autó így megy!
Egyik ismerősömnek 2005-ös évjáratú BMW e60-asa van 530d.
És érezhetőségben az nem ment annyival jobban mint ez az öreg harcos :-)
A másik meg ami meglepett hogy na mondom 15 éves vén szar autó,biztos nyüszögni fog benne minden,meg klattyogni a futómű meg ilyenek.
És nagy meglepődésemre semmi zajt nem lehetett hallani.
Azt mondta a srác hogy van egy hang amit akkor hallani ha egy mélyebb kátyúba belemegy,de olyan mintha egy lemez darab hozzáérne valamihez,és berezonál.
De az a fék is rajta valami állat volt :-D
Hirtelen felgyorsultunk vagy 80-ra 10 méter alatt,aztán jött egy lassító S kanyar nyikkanó gumi nélkül simán vettük a kanyart az M-esnek a futóműve van alatta és ültetett is.Azt mondta hogy mivel M Pakett ezért az M-es futóműve van alatta ami masszívabb mint a sima BÖMBI-é.
Aztán jött a derékszögű kanyar aminél lassítani kellett,de a kanyar előtt még mentünk mint az állat,már kezdtem félni :-D
Rálépett a fékre,és nyikkanás nélkül megálltunk mint a szög :-)
És egy 96-os autó.
És azt mondta még hogy az elején biztos fog nekem vagy 11-12 litert enni,mert nem lehet megállni hogy ne nyomjam neki mikor megy mint az állat :-D
De azt mondta ő is úgy volt hogy 1 év után lenyugodott és 9 litykóbol el lehet vele járkálni.
Első autóm egy 91-es évjáratú Opel Calibra volt a 8 szelepes.
Nem volt egy lóerő világbajnok de jó kis nyomatékos volt,és egy 1500 Ft-os feszültségszabájzó kivételével sosem volt különösebb baja.
Eladtam,vettem egy 2004-es C Vectrát,mivel bejártuk a megye autókereskedéseit,és nem volt 1 értelmes autó sem,ezért vettem őt mert azért a Calibra után is autót akartam nem szappantartót.
Próbáltam az 1.6-os motorral komprumisszumot kötni,de sajna nem megy.
Ekkora autónak az az 1,6-os motor nagyon gyenge,ráadásul ahogy én próbálok vele menni,így annyit eszik hogy amikor papóztam 15-ös lemezfelnivel 7,2-t evett és 830 KM volt 1 tank benzin,de mikor a 17-es alufelnit rádobtam és nem papózok ilyen 650 KM-nél már pirosban van a mutató.
Így úgy gondoltam hogy lehet ki kéne szállni az Opelből és kipróbálni egy BÖMÖS-t.
Meg a hátsókerék hajtás is nagyon vonzz :-D

Bocs hogy ennyit írtam!

Szóval szerintetek ha ilyen a BÖMÖS ahogy leírtam érdemes vele foglalkozni?
1 misi 200-ért adja nekem a srác.

Remélem lesz türelme valakinek ezt elolvasni,és kapok pár jó tanácsot vagy ilyesmit :-)
Előre is köszi a végigolvasóknak :-)
Szasztok, a BÖMÖS legyen veletek :-)

Nyilvánvaló, hogy renden van a gép, de persze ezt élőben is látnia kellene valakinek, aki ért is a BMW-hez. A rozsdával nem kell annyira foglalkozni, 99 előtt igenis rozsdásodhat. Főleg ott ahol mondod.. Csomagtér stb... Javítás és 2 év után megint kijön függetlenül attól, hogy volt e sérülve, vagy nem.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2012.11.23. 11:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 25
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sokáig nézegettem 528i-t. Aztán bekapcsolva maradt a hasznaltauto.hu keresőrobotja, és egyik reggel jött az e-mail erről:
http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/BMW_528ia_Full_Extra_6122166.htm
sajnos a használtautós hirdetést már nem találtam, nincs fennt.
Röviden: az autó karcagi volt, egy fiatal srácé. 1997-es évjárat (1999-ben hozták be Magyarországra), és amikor én beszéltem vele 310.000 km volt benne. 1000 km/1L olajfogyasztással. Mint ezt a régi hirdetésben is láthatjátok.
Az új hirdetésben, amit sajnos nem tudok linkelni mivel nincs fennt, ott már: 1999 es volt, 215.000 km.
Gondoltam felhívom az új "tulajt" a ha.hu-s hirdetésben szereplőt.
Kérdezem: ez nem egy karcagi autó voltl?
eladó: de, de, igen.
én: ebben nem 310.000 van, és 1997 es?
eladó: NEM, dehogy biztos összekeverem, ebben 215 ezer van, SZERVÍZFÜZETES.
én: biztosan, köszönöm, viszhall.

Ezen felbuzdulva felhívom a volt tulajt, röviden vázolom a dolgokat. Kinjában röhög.
régi tulaj: igen, egy kereskedő vette meg, mondtam neki, h a kocsi gyűrűtöréses, eszi az olajat, erre azt mondta nem baj, mert ez neki nem feladat, megcsinálja. Erre másnap ott az új hirdetés. Biztos sokat nézi a kereskedő a discovery-t, és 1 óra alatt veszi meg, újitja fel, és adja el a kocsikat, mint a wheeler dealers ben.

Persze, lehet, hogy tévedek, és létezik még egy ugyanilyen autó, ugyanazzal a rendszámmal, ugyanazokkal az "egyedi" ismertetőkkel, de nem biztos. Vagy csak megint valakit át fognak baszni, és sajnos ez a valószínűbb.

Minden esetre aki a hirdetésben szereplő autót akarja megvenni, az legyen óvatos, és NAGYON FIGYELMES!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2012.11.23. 12:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
veilman írta:
Sziasztok!

Sokáig nézegettem 528i-t. Aztán bekapcsolva maradt a hasznaltauto.hu keresőrobotja, és egyik reggel jött az e-mail erről:
http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/BMW_528ia_Full_Extra_6122166.htm
sajnos a használtautós hirdetést már nem találtam, nincs fennt.
Röviden: az autó karcagi volt, egy fiatal srácé. 1997-es évjárat (1999-ben hozták be Magyarországra), és amikor én beszéltem vele 310.000 km volt benne. 1000 km/1L olajfogyasztással. Mint ezt a régi hirdetésben is láthatjátok.
Az új hirdetésben, amit sajnos nem tudok linkelni mivel nincs fennt, ott már: 1999 es volt, 215.000 km.
Gondoltam felhívom az új "tulajt" a ha.hu-s hirdetésben szereplőt.
Kérdezem: ez nem egy karcagi autó voltl?
eladó: de, de, igen.
én: ebben nem 310.000 van, és 1997 es?
eladó: NEM, dehogy biztos összekeverem, ebben 215 ezer van, SZERVÍZFÜZETES.
én: biztosan, köszönöm, viszhall.

Ezen felbuzdulva felhívom a volt tulajt, röviden vázolom a dolgokat. Kinjában röhög.
régi tulaj: igen, egy kereskedő vette meg, mondtam neki, h a kocsi gyűrűtöréses, eszi az olajat, erre azt mondta nem baj, mert ez neki nem feladat, megcsinálja. Erre másnap ott az új hirdetés. Biztos sokat nézi a kereskedő a discovery-t, és 1 óra alatt veszi meg, újitja fel, és adja el a kocsikat, mint a wheeler dealers ben.

Persze, lehet, hogy tévedek, és létezik még egy ugyanilyen autó, ugyanazzal a rendszámmal, ugyanazokkal az "egyedi" ismertetőkkel, de nem biztos. Vagy csak megint valakit át fognak baszni, és sajnos ez a valószínűbb.

Minden esetre aki a hirdetésben szereplő autót akarja megvenni, az legyen óvatos, és NAGYON FIGYELMES!


Itt a használtautós link: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/528/bmw_528i_automata_m-packet_tv-navi_szervizkony-6352091

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2012.11.23. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csiatt írta:


Ezt árulja steveboy: :facepalm:
viewtopic.php?f=23&t=1819&start=60


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2012.11.23. 12:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
veilman írta:
Sziasztok!

Sokáig nézegettem 528i-t. Aztán bekapcsolva maradt a hasznaltauto.hu keresőrobotja, és egyik reggel jött az e-mail erről:
http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/BMW_528ia_Full_Extra_6122166.htm


Én nem látom ebben a hirdetésben a gyűrűtörést,vagy az 1000km/l fogyit.. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator