Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.03.29. 21:52

handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.03.29. 22:04

indeus írta:
handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.


Igen, de ha belepróbálnál egy másik aksit, akkor sokkal könnyebb lenne a helyzet. Nem tudom, hol laksz, de a nagyobb városokban szokott lenni olyan aksis, aki kiszáll csere aksival, utána meg vehetsz náluk egy újat. :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: indeus
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.03.29. 22:15

NagyMatyas írta:
indeus írta:
handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.


Igen, de ha belepróbálnál egy másik aksit, akkor sokkal könnyebb lenne a helyzet. Nem tudom, hol laksz, de a nagyobb városokban szokott lenni olyan aksis, aki kiszáll csere aksival, utána meg vehetsz náluk egy újat. :wink:


Akko veszek holnap egy akkut. Ahogy olvasgattam ezt a topikot (meg amit már sokan tanácsoltak), arra jutottam, hogy megveszem a legolcsóbb 75Ah-ta, amire van 2 év gari. Létezik, hogy minden akku 2 év után meghal? Mondjuk ez az önindítós probléma nyugtalanít, de ha visszatér az élet a gépbe, akkor már a trélert megúsztam (kb annyi lett volna, mint egy akku). Köszönöm szépen!

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.03.29. 23:44

indeus írta:
handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.

Nem furcsa! Amíg a rossz akku benne van a kocsiban és úgy bikázod, a rossz akku megszívja a jót. Nem marad ereje a kábelen keresztül indítani, amíg dupla terhelés alatt van. Be kell tenni a helyére a jó akkut, akkor menni fog. Sokszoros tapasztalat!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: indeus
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.03.31. 17:22

Az akkumulátor volt a hibás. Ma reggel beraktam és jár a sor6, mint a vaj :D

:franko:

köszi mindenkinek!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek indeus az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.05.13. 12:41

Sziasztok!
E39nél ha akkut cserélek azt kell regisztrálni az autóhoz? Vagy az csak E60-nál van?

Köszi a válaszokat!

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.05.13. 13:01

bozokizs írta:Sziasztok!
E39nél ha akkut cserélek azt kell regisztrálni az autóhoz? Vagy az csak E60-nál van?

Köszi a válaszokat!


Nem kell regisztrálni.

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.05.16. 09:19

Sziasztok,

Az akkucsere helyett mennyire lehet életképes az akkutöltés ilyen új okostöltővel? "Olyan, mintha új lenne" mondták akik használják...
Igaz az, hogy ezesetben nem kell kivenni az autóból az akksit, így tölthető, és akár két hétig is rajta lehet hagyni, nem melegszik fel, nem okoz problémát, hogy ne merüljön le?
Nyugodt szívvel ott lehet hagyni csukott garázsban?

Illetve még egy dolog, ha mégis kiveszem az akksit, az elektromos rendszer hogyan reagál, amikor visszahelyezzük, nem bolondul meg?
A riasztó visítani fog mondták, de azt csitítjuk addig az immobival...

Köszönöm,

Papi

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.05.16. 13:30

Papi írta:Sziasztok,

Az akkucsere helyett mennyire lehet életképes az akkutöltés ilyen új okostöltővel? "Olyan, mintha új lenne" mondták akik használják...
Igaz az, hogy ezesetben nem kell kivenni az autóból az akksit, így tölthető, és akár két hétig is rajta lehet hagyni, nem melegszik fel, nem okoz problémát, hogy ne merüljön le?
Nyugodt szívvel ott lehet hagyni csukott garázsban?

Illetve még egy dolog, ha mégis kiveszem az akksit, az elektromos rendszer hogyan reagál, amikor visszahelyezzük, nem bolondul meg?
A riasztó visítani fog mondták, de azt csitítjuk addig az immobival...

Köszönöm,

Papi


Ha egy akksi csereérett, cseréld ki semmilyen töltő nem hozza vissza a közhiedelemmel ellentétben. A legrosszabbkor fog otthagyni...

Egy ismert előéletű, vagy új akksi mellé érdemes beszerezni egy okostöltőt, de megbízható forrásból ne a "jozsóról", ebayről, alibaba stb.

Ezekkel nem kell levenni az akkumulátor sarukat, amikor a generátor tölti az akksidat akkor se veszed le a sarut? :)) A legtöbb egyébként hülyebiztos, túláram, melegedés, ha véletlenül ráindítanál az autóra, stb...

Ezek szabályozott töltők (mint amikor a generátor töltését is az ECU vezérli), már el lehet felejteni a "ruszki" töltőt amit felügyelni kellet, savazni stb stb

Száraz, biztonságos garázsban, megfelelően rögzítve a töltő csipeszeket nyugodtan ott lehet hagyni a garázsban. Veteránautókat is így tartják Októbertől-Áprilisig.

96-os autóm van, utólagos gányolás nélküli, gyári riasztóval semmilyen meglepetés nem jár az akksicserével. Alap dolgok: fogyasztók kikapcsolva, ajtók becsukva, kulcs zsebben.

Az akksisarukat szétszedtem, és villanyszereléskor használt "saru"-t raktam be a csavar alá amibe biztosan kapaszkodik a töltő csipesze. A motortérben nem találtam "tiszta" testpontot, azzal nem érdemes kísérletezni (a feszültségesés miatt), a gyári sarura (ez még nem "robbanós sarus") nem illeszkedett biztosan a töltő csipesz.

Hobbiautó, többnyire hétvégente használom szokásos körökre (<50km, több megszakítással). Alkalomadtán megsétáltatom vagy kirándulunk vele, de nem hasonlítható azokhoz akik napi szinten mennek annyit, hogy vissza is töltsön.

Pl. tudtommal mentők, tűzoltók eleve így állnak készenlétben, hogy rajtuk van egy "köldökzsinór" a lökhárítóba csatlakoztatva.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Papi
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.13. 20:38

Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.13. 21:20

bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Amely jó ár/érték aránnyal és SOK garival kapható :!: Lassan minden gyártónál neuralgikus pont az élettartam. :(

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.13. 21:24

bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 08:47

Gallaca írta:
bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 17:17

bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 18:56

Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

Ne szívass! Azóta a Banner Power Bull PROfessional 100Ah 820A a kiszemelt, esetleg Bosch Silver S5.
Ezekről valami?
Mennyiért adnál egy BMW 100ah-ásat? :roll:

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 20:15

bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

Ne szívass! Azóta a Banner Power Bull PROfessional 100Ah 820A a kiszemelt, esetleg Bosch Silver S5.
Ezekről valami?
Mennyiért adnál egy BMW 100ah-ásat? :roll:

Fétis a 100Ah? ETK 80Ah-t hoz a 20d-hez. Adsz egy Vin-t?
Bannert jobban szeressük.

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 20:39

A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.14. 21:12

bendegúz írta:A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.15. 09:45

Gallaca írta:
bendegúz írta:A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

GV68147 :roll:

Re: Akkumulátor ellenőrzés

2017.11.21. 18:22

Sziasztok, ha volt már téma, akkor emlékeztető, ha nem akkor tipp.
A gondozásmentes akksik némelyike nem teljesen gondozásmentes. Érdemes így tél előtt a jól működő akksikat is ellenőrizni.
A gondozásmentesnek mondott akksiknak a matricája alatt rendes kupakok vannak és a cellákban szintjelző.
Bár a jelentős szinthiány nyilván problémára utal, főleg ha csak egy-két cellában van ez, de hibátlan akkumulátorban is lehet csekély szinthiány, ami viszont csökkenti az élettartamot.

Kép
Kép
Kép

Mint látható, zöld a nézőkében a jel, mégis kellett utántölteni. (Kb. két éves, sose volt szintezve.) Mehet bele a desztvíz. Nem mindegyik gondozásmentes akksi tölthető, de legtöbbje igen.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge