2017.03.29. 21:52
handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"
Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.
2017.03.29. 22:04
indeus írta:handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"
Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.
Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.
2017.03.29. 22:15
NagyMatyas írta:indeus írta:handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"
Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.
Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.
Igen, de ha belepróbálnál egy másik aksit, akkor sokkal könnyebb lenne a helyzet. Nem tudom, hol laksz, de a nagyobb városokban szokott lenni olyan aksis, aki kiszáll csere aksival, utána meg vehetsz náluk egy újat.
2017.03.29. 23:44
indeus írta:handgeschaltet írta:" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"
Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.
Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.
2017.03.31. 17:22
2017.05.13. 12:41
2017.05.13. 13:01
bozokizs írta:Sziasztok!
E39nél ha akkut cserélek azt kell regisztrálni az autóhoz? Vagy az csak E60-nál van?
Köszi a válaszokat!
2017.05.16. 09:19
2017.05.16. 13:30
Papi írta:Sziasztok,
Az akkucsere helyett mennyire lehet életképes az akkutöltés ilyen új okostöltővel? "Olyan, mintha új lenne" mondták akik használják...
Igaz az, hogy ezesetben nem kell kivenni az autóból az akksit, így tölthető, és akár két hétig is rajta lehet hagyni, nem melegszik fel, nem okoz problémát, hogy ne merüljön le?
Nyugodt szívvel ott lehet hagyni csukott garázsban?
Illetve még egy dolog, ha mégis kiveszem az akksit, az elektromos rendszer hogyan reagál, amikor visszahelyezzük, nem bolondul meg?
A riasztó visítani fog mondták, de azt csitítjuk addig az immobival...
Köszönöm,
Papi
2017.11.13. 20:38
2017.11.13. 21:20
bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit.
2017.11.13. 21:24
2017.11.14. 08:47
Gallaca írta:bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit.
Original BMW.
2017.11.14. 17:17
bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit.
Original BMW.
Kicsit érzékeny vagyok az árra!
Most ment rá 550 ezres.
2017.11.14. 18:56
Gallaca írta:bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit.
Original BMW.
Kicsit érzékeny vagyok az árra!
Most ment rá 550 ezres.
Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al.
2017.11.14. 20:15
bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:Gallaca írta:bendegúz írta:Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit.
Original BMW.
Kicsit érzékeny vagyok az árra!
Most ment rá 550 ezres.
Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al.
Ne szívass! Azóta a Banner Power Bull PROfessional 100Ah 820A a kiszemelt, esetleg Bosch Silver S5.
Ezekről valami?
Mennyiért adnál egy BMW 100ah-ásat?
2017.11.14. 20:39
2017.11.14. 21:12
bendegúz írta:A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit.
95ah-t is hoz.
2017.11.15. 09:45
Gallaca írta:bendegúz írta:A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit.
95ah-t is hoz.
Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt
2017.11.21. 18:22