* *
Pontos idő: 2024.05.12. 21:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 23:47 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
dcs73 írta:
Szia efer! Felkell tölteni egyszer rendesan töltővel 10-12 óra, és ha jó az akksi akkor regenerálodik teljesenn!!!Pláne ha nem rövideket mész vele mint én, de egyépként ha hosszú utakatjársz akkor ha nemtöltöd fel akkor is jólesz, ha az akksid nem halódik!!! :evil:


a lemerülés után kb. 700km autópálya jelentette a töltést. az elég a regeneráláshoz, vagy azért próbáljam a töltést mindenképpen?

Szerintem felesleges!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 00:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt nemtudtam hogy enyit autóztál utánna, így már nicsis mit tenni a generátor megtette helyeted :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 10:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na várjatok!
Kezdjük az elején....
Hol van az akku???? :oops:
touringom van, de k...a nem találom,bár nem is kerestem olyan pánik szerűen....:)

_________________
Chrisstopher


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 11:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Chrisstopher írta:
Na várjatok!
Kezdjük az elején....
Hol van az akku???? :oops:
touringom van, de k...a nem találom,bár nem is kerestem olyan pánik szerűen....:)


csomagtartó, jobb oldali lenyitható rekesz, annak az alján.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 11:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Chrisstopher írta:
Na várjatok!
Kezdjük az elején....
Hol van az akku???? :oops:
touringom van, de k...a nem találom,bár nem is kerestem olyan pánik szerűen....:)


csomagtartó, jobb oldali lenyitható rekesz, annak az alján.

köszi :idea:

_________________
Chrisstopher


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.15. 10:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt meg lehet állapítani, hány %-os az aksi?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.07. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.19. 00:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ki tudná megmondani hogy lehet kiszerelni a "sünit" avagy a fűtésvégfokot?
Hol található a biztosítéka mivel a kesztyűtartóban végigpróbáltam a szóbajöhetőeket (kiszedegettem) és egyikre se állt le a befújás. Hátul az akku felettieket is végigpróbáltam, egyik sem az övé. Nálam az előzőekben leírt hibák csak akkor jelentkeznek, ha vagy a fűtést ,vagy a klímát használtam, ha egész nap nem kapcsolom be egyiket se ,a leállást követően nem indul el a szellőztetés se, ha valamelyiket bekapcsoltam ,leállás után reggelre biztosan lemeríti az akkumat. Ha megtalálom a biztit , a tervem az, hogy egy relén keresztül adok neki tápot és csak a"gyújtás" után. (520d , 2001év), így ha este leállok a szellözés is leáll.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.07. 18:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pisti írta:
Sziasztok!
Ki tudná megmondani hogy lehet kiszerelni a "sünit" avagy a fűtésvégfokot?
Hol található a biztosítéka mivel a kesztyűtartóban végigpróbáltam a szóbajöhetőeket (kiszedegettem) és egyikre se állt le a befújás. Hátul az akku felettieket is végigpróbáltam, egyik sem az övé. Nálam az előzőekben leírt hibák csak akkor jelentkeznek, ha vagy a fűtést ,vagy a klímát használtam, ha egész nap nem kapcsolom be egyiket se ,a leállást követően nem indul el a szellőztetés se, ha valamelyiket bekapcsoltam ,leállás után reggelre biztosan lemeríti az akkumat. Ha megtalálom a biztit , a tervem az, hogy egy relén keresztül adok neki tápot és csak a"gyújtás" után. (520d , 2001év), így ha este leállok a szellözés is leáll.


A "süni" az utasoldalon van. Leszeded a kesztyűtartó alatti fedelet
(csak be van pattintva) és még azt hiszem a kardánalagúton levő kárpitdarabot (egy csavar és elhúzni oldalra) ha jól hanyatt bekúszol ott találod a "sünit". (bár olyasmit hallottam hogy a 2000-utániak már nemigen romlanak el de minden lehetséges.

_________________
Ãœdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.08. 10:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.19. 00:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm qqriq! Kiszerelem,rámérek és beszámolok.
Ãœdv:Pisti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.12. 12:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2 alkalommal fordult elő velem a következő dolog: menet közben rádió elhallgatott, kijelző (board + radio) elhalványult, ABS, ill. kipörgésgátló visszajelzője felvillant. Mindez csak 1 pillanatra történ, de többször ismétlődött.
Egyik alkalommal 1 hetes állás után, a másik alkalommal állás 15 percig vészvillogóval + rádió szólt. Mindez menet közben megszünt.
Lehet-e olyan állapotban az aksim, hogy így leszívja ha nem megyek, vagy valami másra gyanakodjak?
Válaszotokat előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.12. 15:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
Sziasztok!

2 alkalommal fordult elő velem a következő dolog: menet közben rádió elhallgatott, kijelző (board + radio) elhalványult, ABS, ill. kipörgésgátló visszajelzője felvillant. Mindez csak 1 pillanatra történ, de többször ismétlődött.
Egyik alkalommal 1 hetes állás után, a másik alkalommal állás 15 percig vészvillogóval + rádió szólt. Mindez menet közben megszünt.
Lehet-e olyan állapotban az aksim, hogy így leszívja ha nem megyek, vagy valami másra gyanakodjak?
Válaszotokat előre is köszi.


Szia Zoli!

Igen elképzelhető!
Menj el a tescoba, és vegyél 2000Ft ért egy voltmérőt!
Mérd meg a feszültséget! Jóbbat mondok! Aktiváld a titkos menüd és ott a beépített voltmérő! A Feszültségednek nem szabad 12,3 v. alá esni!
Ha jár a motorod alapjáraton, akkor 13,8- 14,4 V! Ha ez így jó, akkort kezd terhelni! Kapcsolj be minden fogyasztót! ( fényszoró, ventillátor, ablakfűtés, Féklámpa) Ha igy sem esik 13,6 alá, akkor jó a töltésed, és az aksid lesz cellás!

Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.12. 19:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
zolkika írta:
Sziasztok!

2 alkalommal fordult elő velem a következő dolog: menet közben rádió elhallgatott, kijelző (board + radio) elhalványult, ABS, ill. kipörgésgátló visszajelzője felvillant. Mindez csak 1 pillanatra történ, de többször ismétlődött.
Egyik alkalommal 1 hetes állás után, a másik alkalommal állás 15 percig vészvillogóval + rádió szólt. Mindez menet közben megszünt.
Lehet-e olyan állapotban az aksim, hogy így leszívja ha nem megyek, vagy valami másra gyanakodjak?
Válaszotokat előre is köszi.


Szia Zoli!

Igen elképzelhető!
Menj el a tescoba, és vegyél 2000Ft ért egy voltmérőt!
Mérd meg a feszültséget! Jóbbat mondok! Aktiváld a titkos menüd és ott a beépített voltmérő! A Feszültségednek nem szabad 12,3 v. alá esni!
Ha jár a motorod alapjáraton, akkor 13,8- 14,4 V! Ha ez így jó, akkort kezd terhelni! Kapcsolj be minden fogyasztót! ( fényszoró, ventillátor, ablakfűtés, Féklámpa) Ha igy sem esik 13,6 alá, akkor jó a töltésed, és az aksid lesz cellás!

Ãœdv


Kösz a választ! Megpróbálom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.12. 20:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Na most végig olvastam az összes aksis hozzászólást... A kérdésem az, ami nem derült ki egyértelműen a válaszokból, hogy melyik akksival voltak eddig a legtöbben megelégedve?

Esetleg egy szavazást is indíthatnánk erről szerintem!


Ãœdv,
collins


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.15. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
collins írta:
Sziasztok!

Na most végig olvastam az összes aksis hozzászólást... A kérdésem az, ami nem derült ki egyértelműen a válaszokból, hogy melyik akksival voltak eddig a legtöbben megelégedve?

Esetleg egy szavazást is indíthatnánk erről szerintem!


Ãœdv,
collins



Hát én is végigolvastam, mert a gagyi teszkós akksit le szeretném cserélni! Namármost arra szeretnék választ kapni (amit soha nem tudtam vmiért megjegyezni) hogy melyik saruval kell kezdeni!? Ha jól tudom nem mindegy melyiket veszem le először!? :?: A másik: mindenki kiveszi, beteszi, mintha mi sem lenne természetesebb ennél...de ez a riasztót, vagy a számítógépet nem zavarja be? Kell ezzel foglalkozni? gondolok itt vmi gyári védelemre, hogy kiveszem az akksit és még a kocsi az utolsó erejéből rükvercbe kapcsol és eltapos...vagy vmi hasonló! :oops: :?: :?:

Köszi a válaszokat!!!

Ãœdv,

Labi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.15. 23:43 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
collins írta:
Sziasztok!

Na most végig olvastam az összes aksis hozzászólást... A kérdésem az, ami nem derült ki egyértelműen a válaszokból, hogy melyik akksival voltak eddig a legtöbben megelégedve?

Esetleg egy szavazást is indíthatnánk erről szerintem!


Ãœdv,
collins



Hát én is végigolvastam, mert a gagyi teszkós akksit le szeretném cserélni! Namármost arra szeretnék választ kapni (amit soha nem tudtam vmiért megjegyezni) hogy melyik saruval kell kezdeni!? Ha jól tudom nem mindegy melyiket veszem le először!? :?: A másik: mindenki kiveszi, beteszi, mintha mi sem lenne természetesebb ennél...de ez a riasztót, vagy a számítógépet nem zavarja be? Kell ezzel foglalkozni? gondolok itt vmi gyári védelemre, hogy kiveszem az akksit és még a kocsi az utolsó erejéből rükvercbe kapcsol és eltapos...vagy vmi hasonló! :oops: :?: :?:

Köszi a válaszokat!!!

Ãœdv,

Labi

Nem lesz semmi ha kiveszed!Tapasztalatból mondom.Elméletileg alacsony feszültséget bejegyez a tárolóba a légzsák,kiegészitő kályha.De ezt nem fogod látni csak majd a következő modicnál.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.16. 00:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Nem lesz semmi ha kiveszed!Tapasztalatból mondom.Elméletileg alacsony feszültséget bejegyez a tárolóba a légzsák,kiegészitő kályha.De ezt nem fogod látni csak majd a következő modicnál.[/quote]

Köszi! ..akkor meglesz ez is a héten...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.25. 01:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.18. 01:00
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Az enyémbe még a gyári van, ami 6,5 évest jelent!!! Igazából teszi a dolgát, de hidegben már elég gyengén forgat, úgyhogy a csere nem tologatható már sokáig. Egyszer volt vele gondom, ismerősöknek mutogattam a verdát, beinditás nélkül az elektromos dolgait az autónak( hátsó el. ajtó nyitó-csukó stb) és hát inditáskor jött a meglepi- nem indult, de 1 óra tőltés után már be is indult, azóta nem sok gondom volt vele.
Apropó ha már itt tartunk: az természetes hogy amikor nem indult be, akkor inditózásnál felvillantak a tompított lámpák kb. 3 mp időtartamra és újboli inditózásra szintén?
Zavar a dolog úgyhogy válaszoljon aki tudja a választ! :help2


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.25. 12:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
Sziasztok!

2 alkalommal fordult elő velem a következő dolog: menet közben rádió elhallgatott, kijelző (board + radio) elhalványult, ABS, ill. kipörgésgátló visszajelzője felvillant. Mindez csak 1 pillanatra történ, de többször ismétlődött..


Ilyen nálam is volt (3x).Letisztítottam az akksi pólusait és a sarukat.Többet nem jött elő
ez a dolog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.25. 13:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mikeboy írta:
Sziasztok
Az enyémbe még a gyári van, ami 6,5 évest jelent!!! Igazából teszi a dolgát, de hidegben már elég gyengén forgat, úgyhogy a csere nem tologatható már sokáig. Egyszer volt vele gondom, ismerősöknek mutogattam a verdát, beinditás nélkül az elektromos dolgait az autónak( hátsó el. ajtó nyitó-csukó stb) és hát inditáskor jött a meglepi- nem indult, de 1 óra tőltés után már be is indult, azóta nem sok gondom volt vele.
Apropó ha már itt tartunk: az természetes hogy amikor nem indult be, akkor inditózásnál felvillantak a tompított lámpák kb. 3 mp időtartamra és újboli inditózásra szintén?
Zavar a dolog úgyhogy válaszoljon aki tudja a választ! :help2

Nekem is most télen adta meg magát a gyári akksi, de a lámpa nem világított.
Nem túl logikus, hogy mégjobban szívja szegény akksit. Asszem Opel kisbuszban esett meg, hogy nem töltött a generátor, és előbb a rádió kapcsolt le, majd a fűtés, végül a lámpa - utolsónak hagyva a féket és indexet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.25. 15:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha merül az aksi csinál az mindent. Annyi hibaüzenetet összekap ilyenkor tévesen, hogy jujj. Ha a modic fel tudja kapcsolni a lámpát tesztből, egy elektromos zavar is.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 54 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator