* *
Pontos idő: 2024.05.13. 01:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 22:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Szia Gyuri! Nekem mikor hozattam az ksit elöttenap töltötték fel a forgalmazótol vettem!! Teljesen friss volt!! Szerintem az a bibi hogy nagyon sokat indítok és keveset megyek sajna :twisted:


HI!

én is igy vagyok az akksi kérdéssel és amikor a teló kijelzöje csipog induláskor hogy gyenge a telep ráteszem töltöre a meló helyen.Havi egy alkalommal.Szerintem te is csináld igy és nem lesz meglepi!

üdv. Laci!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 23:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen Laci szerintemis így van igazad van ,nekemis igykell csinálnom !!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28. 12:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Elmondom, hogy BMW pályafutásom alatt, a legnagyobb problémém az aksi volt! Szerintem agyik ocskább mint a másik! Eddig az exiedra voksoltam, de az sem bir ki két évnél többet!

Üdv Sándor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.03. 18:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát Fiúk kuvára nincs szerencsém ezekkel az aksikkal :twisted: Az 1 hónapos varta megadta magát már multhéten egyszer töltöttem de ozt megint lemerült !!! :evil: Aksicsere, töltés mérés, töltés jó!!! Aksi teszt 100 % os töltötség nél, 50%os a kapacitása, 40%os a teljesitménye szoval megint aksi csere!!! De ez tényleg garanciális!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 21:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem lehet most adta be az unalmast.
Igaz meg a gyari van bemme..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 14:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Apa8 írta:
Nekem lehet most adta be az unalmast.
Igaz meg a gyari van bemme..

Lehet hogy a gyári a legjobb,? nekemis az van és még jo. Gyuri 4911


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 21:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv dcs 73!
Hát 8-10 indítás, kontra 30 km kicsit "rossz" arány.
Ha heteken keresztül így használod, akkor "jó" aksinál havi egy masszív töltéssel azért jó kell, hogy legyen. Ha 9,8 V-ra leesik a feszkó, az már gáz, 1,8 V alá nem jó lemenni cellánként, mert károsodik az aksi. (6x1,8=10,8V) Általában dícsérik a "gyári" aksikat, lehet ,hogy zsebbe kéne nyúlnod.
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 21:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Oldboy!!!Nemtudom lehet hogy igazad van de nekem általábann nemjók a tapasztalataim a gyári aksikkal!!!!!!Lehet hogy a BMW kivétel!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 10:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én is pár hónapja cseréltem aksit!
Amit kivettem, az egy Bosch Silver volt! (2001.10 havi)
Azt hittem, vége. Aztán a következő reggelre a másik aksi is kinlódott.
( A kesztyú tartó világítása ment állandóan!)Most megint a Bosch van ben. Tudom, hogy nem 100 % már, de a telet már kihuzza,hisz még csak 6 éves! :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Amikor megvettem az autót az elözö tulajnak is egyszer csak elkezdett lemerülni az akksija. Vett újat az is ugyan azt csinálta. Wallisnál egyből kiderítették a dolgot:
(elnézést ha nagy baromságot irok, de én erre emlékszem, hogy ezt mondta)
Az autó leállítása után néhány percig valami szellőztetés indul be (talán utastér?), majd leáll. Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza elromlott és ment egész éjszaka. Persze az akksi egy idő után rendre megadta magát.
Meghibásodott cucc csere, minden ok.

b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 16:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.10. 13:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Hali Efer!

Ha megkérlek leírnád nekem röviden, hogy mi is ez a szellőztetés dolog (amit a süni izgat :D ) Honnan tudom, hogy működik, honnan ha nem?Vagy teljes az ismeretem? (amit leírtam korábban)


Köszi!!!!

B.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.10. 18:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
efer írta:
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Hali Efer!

Ha megkérlek leírnád nekem röviden, hogy mi is ez a szellőztetés dolog (amit a süni izgat :D ) Honnan tudom, hogy működik, honnan ha nem?Vagy teljes az ismeretem? (amit leírtam korábban)


Köszi!!!!

B.


hál istennek csak hírből ismerem az eszközt, közelebbről még nem kellett megnéznem (kopkop). valahol a középkonzol alatt középen van, talán a jobboldali lábtérből érhető el. hogy egészen pontosan mi a funkciója azt majd a hozzáértők elmondják, a hibát úgy vették eddig észre, hogy az autó leállítása (bezárása is) után a szellőzés tovább ment, ezáltal reggelre lemerítette az aksit - ahogy te is írtad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.10. 18:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
efer írta:
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Hali Efer!

Ha megkérlek leírnád nekem röviden, hogy mi is ez a szellőztetés dolog (amit a süni izgat :D ) Honnan tudom, hogy működik, honnan ha nem?Vagy teljes az ismeretem? (amit leírtam korábban)


Köszi!!!!

Szia!

A "suni", egy teljesítmény tranzisztorból álló egység, ami a ventilátor fordulatszámát, a kezelőegység parancsa alapján szabályozza!

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.10. 23:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Bali525d írta:
efer írta:
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Hali Efer!

Ha megkérlek leírnád nekem röviden, hogy mi is ez a szellőztetés dolog (amit a süni izgat :D ) Honnan tudom, hogy működik, honnan ha nem?Vagy teljes az ismeretem? (amit leírtam korábban)


Köszi!!!!

Szia!

A "suni", egy teljesítmény tranzisztorból álló egység, ami a ventilátor fordulatszámát, a kezelőegység parancsa alapján szabályozza!

Üdv.


És attól "süni" hogy úgy néz ki. A süni "tüskéi" a hűtőbordák, a hő diszipálására szolgálnak. :wink:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi lemerülés
HozzászólásElküldve: 2007.02.11. 17:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
kbhont írta:
Bali525d írta:
efer írta:
Bali525d írta:
Valami időzítő vagy relé vagy mit tudom én mi, ami ezt szabályozza


ez szerintem a szellőztetés végfoka lesz (köznapi nevén süni), aminek a cseréjén előbb vagy utób minden E39 tulaj átlesik (kis túlzással...)


Hali Efer!

Ha megkérlek leírnád nekem röviden, hogy mi is ez a szellőztetés dolog (amit a süni izgat :D ) Honnan tudom, hogy működik, honnan ha nem?Vagy teljes az ismeretem? (amit leírtam korábban)


Köszi!!!!

Szia!

A "suni", egy teljesítmény tranzisztorból álló egység, ami a ventilátor fordulatszámát, a kezelőegység parancsa alapján szabályozza!

Üdv.


És attól "süni" hogy úgy néz ki. A süni "tüskéi" a hűtőbordák, a hő diszipálására szolgálnak. :wink:



Köszönöm Uraim az infot!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 17:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkumulátor kérdésem lenne:

történt, hogy sikerül lemeríteni az akksit. nem teljesen, de már nem indult be, letiltott (lámpák még égtek, meg a rádió is ment - tudom ezek nem sokat fogyasztanak) szóval lemerült.
a kérdés az lenne, hogy a motorrról történt feltöltés után (nem vettem ki a helyéről, nem volt rá mód) olyan lesz-e mint korábban, vagy egy lemerülés után már sohasem lesz a régi?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 18:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.19. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Bp. IV.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Akkumulátor kérdésem lenne:

történt, hogy sikerül lemeríteni az akksit. nem teljesen, de már nem indult be, letiltott (lámpák még égtek, meg a rádió is ment - tudom ezek nem sokat fogyasztanak) szóval lemerült.
a kérdés az lenne, hogy a motorrról történt feltöltés után (nem vettem ki a helyéről, nem volt rá mód) olyan lesz-e mint korábban, vagy egy lemerülés után már sohasem lesz a régi?


Azt nem tudom, hogy lesz e valaha olyan, mint volt, de én a Te helyedben mindenféle képpen feltölteném! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 19:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia efer! Felkell tölteni egyszer rendesan töltővel 10-12 óra, és ha jó az akksi akkor regenerálodik teljesenn!!!Pláne ha nem rövideket mész vele mint én, de egyépként ha hosszú utakatjársz akkor ha nemtöltöd fel akkor is jólesz, ha az akksid nem halódik!!! :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 23:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Szia efer! Felkell tölteni egyszer rendesan töltővel 10-12 óra, és ha jó az akksi akkor regenerálodik teljesenn!!!Pláne ha nem rövideket mész vele mint én, de egyépként ha hosszú utakatjársz akkor ha nemtöltöd fel akkor is jólesz, ha az akksid nem halódik!!! :evil:


a lemerülés után kb. 700km autópálya jelentette a töltést. az elég a regeneráláshoz, vagy azért próbáljam a töltést mindenképpen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator