* *
Pontos idő: 2024.03.29. 10:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.03.06. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
assatum írta:
Sziasztok!

Erről mi a véleményetek ár-érték arányban?
https://www.atp-autoteile.de/product/0/892555/details
Bosch, S5 013 100Ah 830A 12V

Sajnos sokat áll az autó mostanában, kb 2 naponta megyek vele a boltig. Jelenleg egy hasonló van benne, ami már kb. 7 éves, és nem viseli jól az állást, kb. a hét vége felé már rá kell tölteni.
Vagy inkább vegyem meg a legolcsóbbat, mert egyik akkumulátor sem fogja bírni ezt a használati módot?
Esetleg töltögessem (garázsban) azt ami benne van?

Véleményeket, ötleteket szeretnék.

Köszi és üdv:
assatum


Sajnos már kétszer kellett csalódnom a Fosch-akkumulátorokban (más termékben még sosem) úgyhogy én tapasztalataimra alapozva nem ajánlom Neked. De biztosan van olyas valaki is, akinek már 10 éve Bosch Silver van az autójában, nemtudom... Én EZT ajánlanám megfontolni. Jó cucc, az én vasam is garázsban áll, van mikor 8 napot is egyhuzamban, és amikor megyek vele, akkor sem száz kilométereket, rátölteni nem nagyon kellett.
De garázsban, ahogy előttem is írták, egy intelligenciás kompakt töltő jó megoldás lehet.

Ez nekem 2 évet bírt ritka használat mellett. Ha egyszer is mélykisütés állapotába kerül, rövid utas kuka.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 14:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Menj el a tescoba, és vegyél 2000Ft ért egy voltmérőt!
Mérd meg a feszültséget! Jóbbat mondok! Aktiváld a titkos menüd és ott a beépített voltmérő! A Feszültségednek nem szabad 12,3 v. alá esni!
Ha jár a motorod alapjáraton, akkor 13,8- 14,4 V! Ha ez így jó, akkort kezd terhelni! Kapcsolj be minden fogyasztót! ( fényszoró, ventillátor, ablakfűtés, Féklámpa) Ha igy sem esik 13,6 alá, akkor jó a töltésed, és az aksid lesz cellás!

Üdv


Sziasztok,

Ezt még egy 2007-es hozzászólásban találtam. Nekem olyan problémám van, hogy korábban többször leállt az autó különböző okokból. Végül generátor felújításon is átesett miután lemerült az akksi benne annyira, hogy nem tudtam indítózni mert tönkrement a generátor. Azóta minden szép és jó, ritkán használom (heti 1-2 alkalom akkor is kisebb (2x10km) távra). Valami ICB márkájú 74AH-s akksi van benne. Most legutóbb 4 nap állás után meg se szólal, AC pumpa megy, rádió, belső fények mennek, indítás nem és fényszórók is nagyon halványak, indítás egyáltalán nincs.

Kiszedtem az akksit és jelenleg töltöm úgy 24 órát ami ma délután végetér, mikor töltőre tettem 11.6V-ot írt.
Kérdések:
1. Amit az idézett hozzászólásban olvastam abból ki lehet deríteni, hogy tölt-e rendesen a generátor?
2. Ha beindul az autó és a generátor működik, akkor már nem állhat le a kocsi szar akksi miatt?
3. Ha akksi akkor én 30e körüli Banner vagy Exide 100Ah-s újra gondoltam, hogy legyen bőven tartalék, sajnos nagyon sokat szoptam mostanság és folyton attól félek hogy leáll megint. Overkill ez vagy oké?

Köszi előre is,
Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 16:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
kbhont írta:
Menj el a tescoba, és vegyél 2000Ft ért egy voltmérőt!
Mérd meg a feszültséget! Jóbbat mondok! Aktiváld a titkos menüd és ott a beépített voltmérő! A Feszültségednek nem szabad 12,3 v. alá esni!
Ha jár a motorod alapjáraton, akkor 13,8- 14,4 V! Ha ez így jó, akkort kezd terhelni! Kapcsolj be minden fogyasztót! ( fényszoró, ventillátor, ablakfűtés, Féklámpa) Ha igy sem esik 13,6 alá, akkor jó a töltésed, és az aksid lesz cellás!

Üdv


Sziasztok,

Ezt még egy 2007-es hozzászólásban találtam. Nekem olyan problémám van, hogy korábban többször leállt az autó különböző okokból. Végül generátor felújításon is átesett miután lemerült az akksi benne annyira, hogy nem tudtam indítózni mert tönkrement a generátor. Azóta minden szép és jó, ritkán használom (heti 1-2 alkalom akkor is kisebb (2x10km) távra). Valami ICB márkájú 74AH-s akksi van benne. Most legutóbb 4 nap állás után meg se szólal, AC pumpa megy, rádió, belső fények mennek, indítás nem és fényszórók is nagyon halványak, indítás egyáltalán nincs.

Kiszedtem az akksit és jelenleg töltöm úgy 24 órát ami ma délután végetér, mikor töltőre tettem 11.6V-ot írt.
Kérdések:
1. Amit az idézett hozzászólásban olvastam abból ki lehet deríteni, hogy tölt-e rendesen a generátor?
2. Ha beindul az autó és a generátor működik, akkor már nem állhat le a kocsi szar akksi miatt?
3. Ha akksi akkor én 30e körüli Banner vagy Exide 100Ah-s újra gondoltam, hogy legyen bőven tartalék, sajnos nagyon sokat szoptam mostanság és folyton attól félek hogy leáll megint. Overkill ez vagy oké?

Köszi előre is,
Dani

négy nap állás nem olyan sok.lehet hogy valami szívja az aksid álló helyzetben.pl fútéssüni,stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Daani írta:
kbhont írta:
Menj el a tescoba, és vegyél 2000Ft ért egy voltmérőt!
Mérd meg a feszültséget! Jóbbat mondok! Aktiváld a titkos menüd és ott a beépített voltmérő! A Feszültségednek nem szabad 12,3 v. alá esni!
Ha jár a motorod alapjáraton, akkor 13,8- 14,4 V! Ha ez így jó, akkort kezd terhelni! Kapcsolj be minden fogyasztót! ( fényszoró, ventillátor, ablakfűtés, Féklámpa) Ha igy sem esik 13,6 alá, akkor jó a töltésed, és az aksid lesz cellás!

Üdv


Sziasztok,

Ezt még egy 2007-es hozzászólásban találtam. Nekem olyan problémám van, hogy korábban többször leállt az autó különböző okokból. Végül generátor felújításon is átesett miután lemerült az akksi benne annyira, hogy nem tudtam indítózni mert tönkrement a generátor. Azóta minden szép és jó, ritkán használom (heti 1-2 alkalom akkor is kisebb (2x10km) távra). Valami ICB márkájú 74AH-s akksi van benne. Most legutóbb 4 nap állás után meg se szólal, AC pumpa megy, rádió, belső fények mennek, indítás nem és fényszórók is nagyon halványak, indítás egyáltalán nincs.

Kiszedtem az akksit és jelenleg töltöm úgy 24 órát ami ma délután végetér, mikor töltőre tettem 11.6V-ot írt.
Kérdések:
1. Amit az idézett hozzászólásban olvastam abból ki lehet deríteni, hogy tölt-e rendesen a generátor?
2. Ha beindul az autó és a generátor működik, akkor már nem állhat le a kocsi szar akksi miatt?
3. Ha akksi akkor én 30e körüli Banner vagy Exide 100Ah-s újra gondoltam, hogy legyen bőven tartalék, sajnos nagyon sokat szoptam mostanság és folyton attól félek hogy leáll megint. Overkill ez vagy oké?

Köszi előre is,
Dani

1. Igen
2. Nem
3. Banner!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 17:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a válaszokat. Ha sikerül beindítani elviszem majd szerelőhöz, hogy megnézzük szívja-e valami. Mikor leállítom az autót belül nem hallok már semmi zörgést, hogy menne még valami.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 09:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
Köszi a válaszokat. Ha sikerül beindítani elviszem majd szerelőhöz, hogy megnézzük szívja-e valami. Mikor leállítom az autót belül nem hallok már semmi zörgést, hogy menne még valami.

Ne vidd szerelőhöz. Magad is megtudod mérni.
Ne felejtsd el, hogy leállitás-zárás után ~15-16 percig 4A felett vesz fel az autó akármit csinálsz.
Ha "bármihez" nyúlsz a 15 perc újra indul!
5 nap után simán indul az enyém.

Akksi témában -régebben- írtam egy indulatokat keltő értekezést.
A lényege hogy jó a tök olcsó akksi is 2 év garival.
Nekem eddig jól teljesít a lesti 100A 22 ezerért.
2 exide origi 100A kuka volt már. Így jutottam erre a döntésre.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 17:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Daani írta:
Köszi a válaszokat. Ha sikerül beindítani elviszem majd szerelőhöz, hogy megnézzük szívja-e valami. Mikor leállítom az autót belül nem hallok már semmi zörgést, hogy menne még valami.

Ne vidd szerelőhöz. Magad is megtudod mérni.
Ne felejtsd el, hogy leállitás-zárás után ~15-16 percig 4A felett vesz fel az autó akármit csinálsz.
Ha "bármihez" nyúlsz a 15 perc újra indul!
5 nap után simán indul az enyém.

Akksi témában -régebben- írtam egy indulatokat keltő értekezést.
A lényege hogy jó a tök olcsó akksi is 2 év garival.
Nekem eddig jól teljesít a lesti 100A 22 ezerért.
2 exide origi 100A kuka volt már. Így jutottam erre a döntésre.


Hello,

Még nem tettem vissz az akksit, vártam hogy meglegyen a multiméterem. (most azt tanulmányozgattam, hogy hogy kell használni). Mikor feltöltöttem 12.9V volt, most pár nap lakásban állás után 12.69V.
Mikor visszateszem a kocsiba és megnézem az egyik előző postomban leírt módszerrel a töltést, utána még mit/hogyan érdemes magamnak kiméregetni?

Köszi,

Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
Hello,

Még nem tettem vissz az akksit, vártam hogy meglegyen a multiméterem. (most azt tanulmányozgattam, hogy hogy kell használni). Mikor feltöltöttem 12.9V volt, most pár nap lakásban állás után 12.69V.
Mikor visszateszem a kocsiba és megnézem az egyik előző postomban leírt módszerrel a töltést, utána még mit/hogyan érdemes magamnak kiméregetni?

Köszi,

Dani

Ha nem megy akkor inkább szaki!

Itt egy link inspirációnak!KATT!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 16:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Vissza tettem az akksit, feltöltöttel pöccre indult és elvégeztem a menüs méréseket: Alapjáraton 13.9-14V-ot írt. Aztán összes lámpa, ventillátor, ablakfűtés, rádió fék be és elég szépen araszolt lefelé egészen 11.5-ig:
https://goo.gl/photos/74CVUdWD5Kgzj2ah7
Eleinte semmi zaj se volt aztán 1-2 perc alapjárat után elkezdett jobb előről zaj jönni (ezt már korábban is hallottam), csináltam 1 kis videót hogy mi adja:
https://goo.gl/photos/s4PjEo6ekvzKkUeH6
Jól gondolom, hogy akkor normál esti használat mellett a generátor nem tölt eleget vissza, így azzal lesz a gond, vagy a zajnak is lehet köze ehhez?

Köszi,

Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 17:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
Sziasztok,

Vissza tettem az akksit, feltöltöttel pöccre indult és elvégeztem a menüs méréseket: Alapjáraton 13.9-14V-ot írt. Aztán összes lámpa, ventillátor, ablakfűtés, rádió fék be és elég szépen araszolt lefelé egészen 11.5-ig:
https://goo.gl/photos/74CVUdWD5Kgzj2ah7
Eleinte semmi zaj se volt aztán 1-2 perc alapjárat után elkezdett jobb előről zaj jönni (ezt már korábban is hallottam), csináltam 1 kis videót hogy mi adja:
https://goo.gl/photos/s4PjEo6ekvzKkUeH6
Jól gondolom, hogy akkor normál esti használat mellett a generátor nem tölt eleget vissza, így azzal lesz a gond, vagy a zajnak is lehet köze ehhez?

Köszi,

Dani


Ha a fogyasztókat rákapcsolod, akkor maradni kell a töltésnek kis megingás után. Generátor felújítás és a problémád megoldódik. Talán a generátorból jön a zaj, ha egyeltalán köze van hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 17:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Ha a fogyasztókat rákapcsolod, akkor maradni kell a töltésnek kis megingás után. Generátor felújítás és a problémád megoldódik. Talán a generátorból jön a zaj, ha egyeltalán köze van hozzá.


A generátor felújítás most volt meg.. :( a zaj nem a generátorból jön, hanem bal alul valamiből, ami látszik a videón.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 21:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Daani írta:
Rjani530d írta:
Ha a fogyasztókat rákapcsolod, akkor maradni kell a töltésnek kis megingás után. Generátor felújítás és a problémád megoldódik. Talán a generátorból jön a zaj, ha egyeltalán köze van hozzá.


A generátor felújítás most volt meg.. :( a zaj nem a generátorból jön, hanem bal alul valamiből, ami látszik a videón.


Hogyha a klíma kompresszorból jön a hang (bár ezt videón keresztül nehéz meghatározni), és nincs bekapcsolva, akkor a kompresszor kuplungjának csapágya lesz cserés. Ezt nem nagyon érdemes halasztgatni, mert könnyen meg is ragadhat, vagy túlmelegedhet. Ha túlmelegszik, megég a kuplung, ha meg megragad, akkor annyi a szíjnak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Daani írta:
Rjani530d írta:
Ha a fogyasztókat rákapcsolod, akkor maradni kell a töltésnek kis megingás után. Generátor felújítás és a problémád megoldódik. Talán a generátorból jön a zaj, ha egyeltalán köze van hozzá.


A generátor felújítás most volt meg.. :( a zaj nem a generátorból jön, hanem bal alul valamiből, ami látszik a videón.

Fújj a szíjra egy kis WD40-et, vagy féktisztítót. Ha elmúlik a hang, akkor a szíj adja. A műanyag feszítő görgővel szokott ilyen hangot adni.
De az a generátor felújítás szerintem nem sikerült. Volt már ilyen.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.11.25. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello,

Lenne egy hülye kérdésem. Van akku takaró műanyagom meg az a pánt ami leszorítja. Nem figyeltem meg, hogy ennek van-e több magassága. Ahogy néztem az akksikat a 100Ah-sok már 190mm magasak, kisebbeknél van 175mm magas. Mindkét típust be tudom rakni oda, vagy magasabbnál már nem tudom használni a műanyagot meg a pántot? /Mosani akksi magasságát nem mértem le sajnos(még)/

Köszi előre is,
Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 14:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Négy év után haldoklik az Exide Premium akksi. Banner Energy Bull 100Ah jó lehet?

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 14:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

Négy év után haldoklik az Exide Premium akksi. Banner Energy Bull 100Ah jó lehet?

Üdv.

Odus


Nekem ez az akksi 1,5 telet bírt...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 15:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
odus írta:
Sziasztok!

Négy év után haldoklik az Exide Premium akksi. Banner Energy Bull 100Ah jó lehet?

Üdv.

Odus


Nekem ez az akksi 1,5 telet bírt...


Köszönöm! Van valakinek esetleg egy jó tippje? Mi a fene az a Moll?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 17:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
leslie írta:
odus írta:
Sziasztok!

Négy év után haldoklik az Exide Premium akksi. Banner Energy Bull 100Ah jó lehet?

Üdv.

Odus


Nekem ez az akksi 1,5 telet bírt...


Köszönöm! Van valakinek esetleg egy jó tippje? Mi a fene az a Moll?

optima yellowtop v.redtop.itthon drága,én bécsben vettem meg.az előző is 12 évet ment,kemény hifi hajtás mellett.nem olcsó,de ha azt nézzük hogy egy kb 30e ft-os akksi bír 2-3-4 évet ,egyből jó a kb dupla ár.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
leslie írta:
odus írta:
Sziasztok!

Négy év után haldoklik az Exide Premium akksi. Banner Energy Bull 100Ah jó lehet?

Üdv.

Odus


Nekem ez az akksi 1,5 telet bírt...


Köszönöm! Van valakinek esetleg egy jó tippje? Mi a fene az a Moll?

Nekem Moll van! :franko: Olvass, Google a barátod!
http://www.moll-akkumulator.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 19:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:

Nekem Moll van! :franko: Olvass, Google a barátod!
http://www.moll-akkumulator.hu/



Valami gond mégis volt, mert a következőket írja ki :


Figyelem!
Sajnálattal értesítem, hogy a Moll akkumulátorok értékesítése határozatlan ideig szünetel!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator