* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 13:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Külömböző hibák, hiba üzenetek kapcsán időnként felmerül az akkumulátor állapotának kérdése.
Én a cégnél többek között eléggé "akku közelben" vagyok. Ajánlanék egy gyors módszert az ellenőrzésre. Lényege az un. "zsák-görbe" vizsgálat.
Kell hozzá egy átlagos, digitális kézi műszer - (Baumax ócsó is jó.) - két darab halogén fényszóró izzó, lényeg, hogy 10-12A körüli terhelést lehessen produkálni.
Vizsgálat menete : Műszert az akkura, mutatja a terheletlen feszültséget.
Rárakjuk a 10-12A terhelést, feszkó elkezd zuhanni, majd egy idő után megáll a fesz csökkenés, majd jó akkunál terhelés mellett elkezd növekedni. Ha jó az aksi, felkúszhat az üresjárási értékre is.
Ha folyamatosan zuhan, vagy csak 0,1-0.2 voltot nő aztán megint csökken a feszültség, nos akkor kuka érett a darab. Lehet tölteni napokig, semmi értelme. Jó aksinál feltöltés után mindenképp a fentieket kell produkálnia. A mérés jelleggörbéje zsák alakú, innen zsargon elnevezés.
(Ha ismert a módszert, bocs a hosszúra nyúlt sorokért.)
Olboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 14:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi majd kipróbálom, mert sajna eléggé igénybe veszi az elektronikánk az akkumulátort. Ezért is tervezik a gyárak a 48 Voltra való áttérést ha jól tudom.

Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 22:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát igen az aksi!! Nemegyszerű föleg ha nemmegy sokat az ember!!sajnos!!
Az ijen nagy autoknál sok a kütyü !!!Szenvedek énis mert ugyan még tölteni nemkellet de ha egy kicsit hideg van ugy inditt hogy az elsöt azt ugyforditja átt mintha kurblival hajtanám meg és uttána röffen napközbenn már nincs gond!!! :evil: Hál isten még garis az aku és kitudom cseréltetni hozatok bele egy új vartát!! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos, a "Kérdések-válaszok E39-ről?" részben írtam, hogy cserben hagyott az autóm, lemerült az aksija (pedig garázsban áll), de némi változások miatt mostanság csak hétvégenként tudom használni, akkor is általában rövid távokon és többszöri elindulás-megállással.
Ma végre sikerült kimérni az aksit, hogy nyugalmi helyzetben mennyi ampert vesz fel (kiderült az egyik haveromnak van műszere). Akkuról negatív saru le, műszer rá, persze oda figyeltünk, hogy semmi se legyen bekapcsolva, így a csomagtér világítást is kiiktattuk. Bementünk beszélgetni(azt a tanácsot kaptam, hogy min.5-10 percet hagyjuk rajta a műszert) el is felejtettük és jó 30 perc múlva néztük meg. Az eredmény:
0,31 amper de néha felugrott (1-2 másodpercre) 0,38-ra is.
Ezek alapján talán elmondható, hogy semmi nem szívja le az akkut (hiszen azt vizsgáltuk, hátha a fűtés végfoka elszállt és az smeríti le).
Januárban, mikor vettem a kocsit (és kint állt az udvaron a mínuszokban) egyszer már eljátszott és akkor is lemerült.
Akkor valószínű az akku érett meg a cserére? Egyébbként, Bosch Silver 100 amperes van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 14:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Ha van akkumulátor töltő, amin van ampermérő, valamint egy kézi műszer, akkor is eléggé egyértelműen ki jön az akku állapota.
Döglődő aksinál 10-15 percen belül, vagy még előbb leesik, a töltő áram, az aku fesz meg fölmegy 14 voltra, vagy fölé.
Jó aksi "órákig" veszi a beállitott töltőáramot, a feszültség meg csak a töltés végére megy föl 14.4-14.6 voltra. ( Természetesen akku töltő, aksi kapacitás miatt lehet pici szórás, de csak pici.)
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.20. 18:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Na ma megkapta a gép a 100Ah 800A vartát a gép remélem jólesz most ha mostis nyüszögve indul ha hideg lesz akkó fejbelövöm magam és leveszem az indítot :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.20. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Na ma megkapta a gép a 100Ah 800A vartát a gép remélem jólesz most ha mostis nyüszögve indul ha hideg lesz akkó fejbelövöm magam és leveszem az indítot :twisted:


Ha felprogramoztatod az állófűtést akkor a legnagyobb hidegben is könnyen indul az autó. Nekem jelenleg egy 100 Ah Exide X-treme akkum van és idáig még nem volt vele gondom. (Igaz még csak három hónapja használom.) A legjobb akku amit eddig használtam a Varta Silver Dynamic volt. A Bosch akkukról viszont sajnos semmi jót nem mondhatok sem nálam sem az ismerőseimnél nem bírta még egy sem két évnél tovább. (Az akku működik, de ha tartós teszttel megvizsgákják a kapacitásának csak a töredékét tudja.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.20. 22:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
dcs73 írta:
Na ma megkapta a gép a 100Ah 800A vartát a gép remélem jólesz most ha mostis nyüszögve indul ha hideg lesz akkó fejbelövöm magam és leveszem az indítot :twisted:


Ha felprogramoztatod az állófűtést akkor a legnagyobb hidegben is könnyen indul az autó. Nekem jelenleg egy 100 Ah Exide X-treme akkum van és idáig még nem volt vele gondom. (Igaz még csak három hónapja használom.) A legjobb akku amit eddig használtam a Varta Silver Dynamic volt. A Bosch akkukról viszont sajnos semmi jót nem mondhatok sem nálam sem az ismerőseimnél nem bírta még egy sem két évnél tovább. (Az akku működik, de ha tartós teszttel megvizsgákják a kapacitásának csak a töredékét tudja.)

Nekem igazábol nem az a bajom hogy nem indul indul ez csak mihejt egy kicsit hideg van abban a pil regel hidegen elösször mikor belekapaszkodik úgyforditja át hogy éphogy csak átfordul :twisted: és félak ha bejönnek a hidegek nemindul el!!! de akkor valami más gebaszvan!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2006.12.20. 23:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Még egy apróság!
Ha "csillag garázsos" az autó -magyarán kint dekkol a szabadban- reggel nagy minuszokban először bekapcsolni a reflektort egy 5 percre, az aksi egy kicsit megéled, kb. 5 szünet perc, és utánna önindítózni.
Ha élből önindítózunk, a nagy áram lökéstől jobban "összeszakad" az aksi.
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha csak nagy hidegben indul nehzen a hígabb olaj (0W-30) lehet , hogy segít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 19:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
Ha csak nagy hidegben indul nehzen a hígabb olaj (0W-30) lehet , hogy segít.

Laci ez nemijen hideg indulás hogy hjtja hajtja és nemindul el hanem mint amikor az aksi késsz akar lenni nyöszörög és utánna roty ozt indul!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 20:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
laci03 írta:
Ha csak nagy hidegben indul nehzen a hígabb olaj (0W-30) lehet , hogy segít.

Laci ez nemijen hideg indulás hogy hjtja hajtja és nemindul el hanem mint amikor az aksi késsz akar lenni nyöszörög és utánna roty ozt indul!!!!!

Csak arra gondoltam. hogy hidegben könnyen megdermed az olaj és amíg meg nem "törik" alig tudja az önindító megforgatni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 20:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
dcs73 írta:
laci03 írta:
Ha csak nagy hidegben indul nehzen a hígabb olaj (0W-30) lehet , hogy segít.

Laci ez nemijen hideg indulás hogy hjtja hajtja és nemindul el hanem mint amikor az aksi késsz akar lenni nyöszörög és utánna roty ozt indul!!!!!

Csak arra gondoltam. hogy hidegben könnyen megdermed az olaj és amíg meg nem "törik" alig tudja az önindító megforgatni.

Tudom hogy jóbol mondod de ezek az olajak mindegy hogy 5-40, 10-40 0-30, ha jó minöségüek márpedig ezekbenn azok vannak nemdermednek le csak nagyon hidegbenn nen -2-3C°bann hanem -20 környékén kezdenek!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 21:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajnos nekem is rossz tapasztalataim vannak akku tekintetében :( . A gyári 3,5 évig bírta. Vettem bele Varta Silvert 100 Ah-ást 2 év garival. De baromira nem vált be :!: , Már kb 8-9-szer lemerült. Volt, hogy annyira, hogy az ajtókat sem nyitotta ki :!: . Amíg nem volt zárbetétem ez elég érdekes volt 8O Szerencse, hogy előre gondoltam rá :) Most 1 év 4 hónap után próbálom érvényesíteni a VARTA-nál a garanciát. Januári nyitáskor kiderül milyen sikerrel. Most vettem bele egy Exide XXL akkumulátort 95 Ah-val 900 Amperrel. Ezt már próbáltam egy BMW szerviz jóvoltából és ezzel nem jelentkezett a fenti probléma :!: De ha majd 2-3 év múlva is működik akkor hiszek benne. A kocsit persze már többször átvizsgáltattam, végfok csere is volt (most van egy jó végfokom a szekrényben), önindító felújítás, stb. Remélem vége a sok bikázásnak.

Üdv Zoli


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bmw 2006.12.22. 11:20-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.21. 21:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Még valami: a sok vizsgálásból tudom, hogy az autóink leállítást követően még 15 percig használják az akkut :o :!: Több lépcsőben csökken, az utolsó lépés amikor kialszik minden, még az automata váltókar melletti led is. Így ne csodálkozzatok ha a sűrű, rövid használatnál, előbb utóbb jelentkezhetnek a problémák :( . Ha majd átáll a BMW a 48 V-ra akkor talán ez kevésbé lesz probléma :)

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.24. 02:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi!
Nem beleugatni akarok,de az akksi kérdésben OLDBOY-nál a pont.
Nekem már többször volt kamionnál (Magnum) , hogy reggelre lepusztúlt az akku. Két dolog van ami kikészíti: a lassú,kis áramfelvétel és a hirtelen nagy. Az utobbi egyből ki is tudja sütni!
Szóval,ajtót nyitottam,akkor már láttam a belsővilágítás fényén az akksi erejét. Az összes lámpa felkapcs (nem kevés) és pár perc warten. Majd lekapcs és megint várni,aztán start.
Sőt,ez már úgy is bizonyított,hogy 2x indítózott a kolléga és már nem sokat nyekkent. Akkor értem oda és elmondtam neki ezt a turpisságot. Rápróbáltunk és bejött!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.04. 21:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!!! itt irtam hogy az aksimat gariba kicseréltettem mert ha kicsit hidegebb van akkor elöször nyekeg !!!!!!na az ujal is nyekegett de most :lol: bemérgedtem és lekaptam az önindítómat !!! :twisted: önindító szétkap az arc leesik ugyanis valahogy viz krült a gépezetbe!!! :evil: valahol belefojt kicsit a viz és a 4db bronz keféböl hát jóindulattal 2db elis érte a forgót !!!! bevolt rozsdásodva a kefét feszítö rugó és nemnyomta neki a forgórésznek!!!! mindent megzsiroz ,megolajoz ,megcsiszol és most hajt mint a barom!!!!! várom az elsö komoj hideget a tesztelésre :D de azthiszem még várhatok egy darabig na mindegy de remélem legaláb az önindítom fasza bmwdance


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 15:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!! Hát szarvan a lecsóba , megjött az elsö komojabb hideg indult is az autó mint az atom , mind eddig!!! :evil: Ugyanis az uj VARTA edig birta !!!!!!Mostvan fent a töltön 9,8 V a feszultség és letilt a gép, már nemengedi inditani müködik rajt minden zene, navi,minden! Azért az hozzátartozik az egészhez hogy kb 30km ert megyek egy nap és indítok minimum 8-10 egy nap!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 18:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Sziasztok!!! Hát szarvan a lecsóba , megjött az elsö komojabb hideg indult is az autó mint az atom , mind eddig!!! :evil: Ugyanis az uj VARTA edig birta !!!!!!Mostvan fent a töltön 9,8 V a feszultség és letilt a gép, már nemengedi inditani müködik rajt minden zene, navi,minden! Azért az hozzátartozik az egészhez hogy kb 30km ert megyek egy nap és indítok minimum 8-10 egy nap!!!


Üdvözöllek dcs73. Mikor az uj aksit föltetted,fölvolt e töltve teljesen?Ugyanis alo hejzetben is veszit a teljesitmenyből. Tölteni nem teszkos töltövel szoktam van egy nagyteljesitményű töltöm és ez kb 20 ora alatt tölti föl /a multkor az enyém is lemerült egész nap zene alomotor/
A masik autonk aksija ugyan igy csinalt ujkoraban hidegben nem volt erő melegben tökéletes nem birtam kicseréltetni /kereskedő majd elküldi bevizsgálni a gyártohoz addig vegyek egy ujat ide többet nem megyek.Ez BANNER aksi volt/ Ja én bemérettem hidegben 50%-os volt Gyuri :drive


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 21:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Gyuri! Nekem mikor hozattam az ksit elöttenap töltötték fel a forgalmazótol vettem!! Teljesen friss volt!! Szerintem az a bibi hogy nagyon sokat indítok és keveset megyek sajna :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator