* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 18:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

GV68147 :roll:

Régen nagy Exide fan voltam.
A legutóbbi kettő 2 évet és pár napot élt.
Már nem vagyok Exide fan.

Gyári. Vagy Banner. Vagy Varta.

szilver bos nem
ikszájd prémium nem

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

GV68147 :roll:

Régen nagy Exide fan voltam.
A legutóbbi kettő 2 évet és pár napot élt.
Már nem vagyok Exide fan.

Gyári. Vagy Banner. Vagy Varta.

szilver bos nem
ikszájd prémium nem


És a gyári most akciós is jan 18-ig!
Dehát alacsonyan röpködnek ezek a Bosch-ok. :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak a Moll márkájú M3plusK2 típusjelzésű akkumulátor tudott pozitív eredményeket az egyes kritériumok többségében elérni és így megérdemelten kapta a „jó” osztályzatot az ADAC teszten. A Bosch Silver akkumulátor teljesítménye csak a második helyezéshez volt elegendő. Az indításnál és a tartósságban gyengélkedett, de még éppen megkapta az ADAC kielégítő minősítését. A tesztben résztvevő mindkét Arktis akkumulátor ugyanazokban a kritériumokban gyengélkedtek, mint a Bosch és ez még hiányos tartóssággal is párosult, és így összességében ez csak elégséges minősítésre volt elegendő. A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett – még megközelítőleg sem nyújtották azt a teljesítményt, amit a gyártó a külső burkolaton feltüntetett. Ezzel mindkét akkumulátor diszkvalifikálta magát a további tesztmenetből és ezért a hiányos minősítést kapták.
Most a Bosch S5 100ah lett, aztán néhány év múlva mondom mi a helyzet. Előre nem lehet okosnak lenni, mert ami régen jó volt, mára szar.
Meglátjuk. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 23:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 00:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Csak a Moll márkájú M3plusK2 típusjelzésű akkumulátor tudott pozitív eredményeket az egyes kritériumok többségében elérni és így megérdemelten kapta a „jó” osztályzatot az ADAC teszten. A Bosch Silver akkumulátor teljesítménye csak a második helyezéshez volt elegendő. Az indításnál és a tartósságban gyengélkedett, de még éppen megkapta az ADAC kielégítő minősítését. A tesztben résztvevő mindkét Arktis akkumulátor ugyanazokban a kritériumokban gyengélkedtek, mint a Bosch és ez még hiányos tartóssággal is párosult, és így összességében ez csak elégséges minősítésre volt elegendő. A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett – még megközelítőleg sem nyújtották azt a teljesítményt, amit a gyártó a külső burkolaton feltüntetett. Ezzel mindkét akkumulátor diszkvalifikálta magát a további tesztmenetből és ezért a hiányos minősítést kapták.
Most a Bosch S5 100ah lett, aztán néhány év múlva mondom mi a helyzet. Előre nem lehet okosnak lenni, mert ami régen jó volt, mára szar.
Meglátjuk. :wink:

Te esetedben nem releváns a 100Ah hidegindítása, 80Ah van előírva, annak az indítóáramát a legrosszabb 100Ah is tudja, nem is azért vettél akkorát. A kályházás miatt amúgyis manuálisan töltögetned kellene, hacsak nem kocsizol utána több mint fél órát.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 03:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Janek írta:
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.


Janek, én személyeskedés nélkül írtam le a tapasztalataimat 2 db, másodpercre egyszerre vásárolt, minden paraméterében megegyező Exide Premium akkuról, amiben csalódtam (az egyikben én, a másikban a barátom, akinek a T5-ösébe vittem az én akkum párját).
Mindkettővel ugyanaz történt. Egyszer lemerült külső ok miatt. Enyém IBS hiba miatt, a T5 egy bekapcsolva felejtett beltéri világítás miatt.
Az akkuk fel lettek töltve, az enyém regenerálva is lett (bár a szakember nem tartotta feltétlen indokoltnak a mérések alapján) és az akkuk a 2 évet alig élték túl.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy egy akkumulátor egyszer lemerül, aztán megadja magát. Nem értek hozzá kémiailag, nem is akarok.
Anyukám autójában lévő ugyancsak Exide, de nem Premium, hanem Excell akkumulátor több, mint 6 éve lett vásárolva. Volt már többször lemerülve égve felejtett belső világítás, több órás autókozmetika közbeni rádióhallgatás, belső világítás használata miatt. Fel lett töltve, azóta sincs semmi baja (és ez szerintem így normális).
Több helyről hallottam, hogy a Premium egyáltalán nem bírja a megmerülést.
Nekem attól premium valami, hogy megbízható.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 08:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Csak a Moll márkájú M3plusK2 típusjelzésű akkumulátor tudott pozitív eredményeket az egyes kritériumok többségében elérni és így megérdemelten kapta a „jó” osztályzatot az ADAC teszten. A Bosch Silver akkumulátor teljesítménye csak a második helyezéshez volt elegendő. Az indításnál és a tartósságban gyengélkedett, de még éppen megkapta az ADAC kielégítő minősítését. A tesztben résztvevő mindkét Arktis akkumulátor ugyanazokban a kritériumokban gyengélkedtek, mint a Bosch és ez még hiányos tartóssággal is párosult, és így összességében ez csak elégséges minősítésre volt elegendő. A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett – még megközelítőleg sem nyújtották azt a teljesítményt, amit a gyártó a külső burkolaton feltüntetett. Ezzel mindkét akkumulátor diszkvalifikálta magát a további tesztmenetből és ezért a hiányos minősítést kapták.
Most a Bosch S5 100ah lett, aztán néhány év múlva mondom mi a helyzet. Előre nem lehet okosnak lenni, mert ami régen jó volt, mára szar.
Meglátjuk. :wink:

Te esetedben nem releváns a 100Ah hidegindítása, 80Ah van előírva, annak az indítóáramát a legrosszabb 100Ah is tudja, nem is azért vettél akkorát. A kályházás miatt amúgyis manuálisan töltögetned kellene, hacsak nem kocsizol utána több mint fél órát.

Töltöm is néha majd, beszereztem egy "okostöltőt". :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 10:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Janek írta:
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.


Janek, én személyeskedés nélkül írtam le a tapasztalataimat 2 db, másodpercre egyszerre vásárolt, minden paraméterében megegyező Exide Premium akkuról, amiben csalódtam (az egyikben én, a másikban a barátom, akinek a T5-ösébe vittem az én akkum párját).
Mindkettővel ugyanaz történt. Egyszer lemerült külső ok miatt. Enyém IBS hiba miatt, a T5 egy bekapcsolva felejtett beltéri világítás miatt.
Az akkuk fel lettek töltve, az enyém regenerálva is lett (bár a szakember nem tartotta feltétlen indokoltnak a mérések alapján) és az akkuk a 2 évet alig élték túl.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy egy akkumulátor egyszer lemerül, aztán megadja magát. Nem értek hozzá kémiailag, nem is akarok.
Anyukám autójában lévő ugyancsak Exide, de nem Premium, hanem Excell akkumulátor több, mint 6 éve lett vásárolva. Volt már többször lemerülve égve felejtett belső világítás, több órás autókozmetika közbeni rádióhallgatás, belső világítás használata miatt. Fel lett töltve, azóta sincs semmi baja (és ez szerintem így normális).
Több helyről hallottam, hogy a Premium egyáltalán nem bírja a megmerülést.
Nekem attól premium valami, hogy megbízható.

Távol álljon tőlem a személyeskedés :) Csak vannak olyan hibák ezekben az újabb autókban amik eszik az akkukat és a tied is egy ilyen volt.Egy 1.2es benzines alsó kategóriás autóban,ahol a legbonyolultabb elektronika az elektromos ablakemelő,nyilván nem egy akkuevő típus.Szóval a körülmények nagyon fontosak,ez volt a mondanivalóm. :welcom

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 23:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
hamoriarpi írta:
Janek írta:
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.


Janek, én személyeskedés nélkül írtam le a tapasztalataimat 2 db, másodpercre egyszerre vásárolt, minden paraméterében megegyező Exide Premium akkuról, amiben csalódtam (az egyikben én, a másikban a barátom, akinek a T5-ösébe vittem az én akkum párját).
Mindkettővel ugyanaz történt. Egyszer lemerült külső ok miatt. Enyém IBS hiba miatt, a T5 egy bekapcsolva felejtett beltéri világítás miatt.
Az akkuk fel lettek töltve, az enyém regenerálva is lett (bár a szakember nem tartotta feltétlen indokoltnak a mérések alapján) és az akkuk a 2 évet alig élték túl.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy egy akkumulátor egyszer lemerül, aztán megadja magát. Nem értek hozzá kémiailag, nem is akarok.
Anyukám autójában lévő ugyancsak Exide, de nem Premium, hanem Excell akkumulátor több, mint 6 éve lett vásárolva. Volt már többször lemerülve égve felejtett belső világítás, több órás autókozmetika közbeni rádióhallgatás, belső világítás használata miatt. Fel lett töltve, azóta sincs semmi baja (és ez szerintem így normális).
Több helyről hallottam, hogy a Premium egyáltalán nem bírja a megmerülést.
Nekem attól premium valami, hogy megbízható.

Távol álljon tőlem a személyeskedés :) Csak vannak olyan hibák ezekben az újabb autókban amik eszik az akkukat és a tied is egy ilyen volt.Egy 1.2es benzines alsó kategóriás autóban,ahol a legbonyolultabb elektronika az elektromos ablakemelő,nyilván nem egy akkuevő típus.Szóval a körülmények nagyon fontosak,ez volt a mondanivalóm. :welcom


Nekem a kocsiba való Bosch aksi éppen, hogy túlélte a gari időt. Generátor még csere előtt lett felújítva, töltés ellenőrizve lett, IBS is jó. El kell fogadni, hogy ezek sajnos ennyit bírnak. :doglotlo: Gyári bezzeg kibírt 10 évet. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 23:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Janek írta:
hamoriarpi írta:
Janek írta:
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.


Janek, én személyeskedés nélkül írtam le a tapasztalataimat 2 db, másodpercre egyszerre vásárolt, minden paraméterében megegyező Exide Premium akkuról, amiben csalódtam (az egyikben én, a másikban a barátom, akinek a T5-ösébe vittem az én akkum párját).
Mindkettővel ugyanaz történt. Egyszer lemerült külső ok miatt. Enyém IBS hiba miatt, a T5 egy bekapcsolva felejtett beltéri világítás miatt.
Az akkuk fel lettek töltve, az enyém regenerálva is lett (bár a szakember nem tartotta feltétlen indokoltnak a mérések alapján) és az akkuk a 2 évet alig élték túl.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy egy akkumulátor egyszer lemerül, aztán megadja magát. Nem értek hozzá kémiailag, nem is akarok.
Anyukám autójában lévő ugyancsak Exide, de nem Premium, hanem Excell akkumulátor több, mint 6 éve lett vásárolva. Volt már többször lemerülve égve felejtett belső világítás, több órás autókozmetika közbeni rádióhallgatás, belső világítás használata miatt. Fel lett töltve, azóta sincs semmi baja (és ez szerintem így normális).
Több helyről hallottam, hogy a Premium egyáltalán nem bírja a megmerülést.
Nekem attól premium valami, hogy megbízható.

Távol álljon tőlem a személyeskedés :) Csak vannak olyan hibák ezekben az újabb autókban amik eszik az akkukat és a tied is egy ilyen volt.Egy 1.2es benzines alsó kategóriás autóban,ahol a legbonyolultabb elektronika az elektromos ablakemelő,nyilván nem egy akkuevő típus.Szóval a körülmények nagyon fontosak,ez volt a mondanivalóm. :welcom


Nekem a kocsiba való Bosch aksi éppen, hogy túlélte a gari időt. Generátor még csere előtt lett felújítva, töltés ellenőrizve lett, IBS is jó. El kell fogadni, hogy ezek sajnos ennyit bírnak. :doglotlo: Gyári bezzeg kibírt 10 évet. :franko:

Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 23:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.


Erre a pontos megállapításra jöttem én is rá a történtek után. Kár, hogy nem előtte. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.24. 01:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.


Erre a pontos megállapításra jöttem én is rá a történtek után. Kár, hogy nem előtte. :doglotlo:

Holnap, ha már nem döglődöm, én megyek alkatrészért. Láttam egy akciós szerviz katalógust, abban le volt írva, hogy miért bírják jól a gyári BMW akksik. Felidézni sajnos nem tudom, de a lényeg az volt, hogy megoldották, hogy a pozitív és a negatív lemezeket is egyforma technológiával tudják gyártani. Eddig az volt a probléma, ha egyformán csinálták a pozitív részt és a negatívot, gyors szulfátosodásnak indult a pozitív, kikristályosodott,lebomlott, vagy a bánat tudja mit csinált, nem emlékszem. Befényképezem majd.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.24. 01:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Janek írta:
hamoriarpi írta:
Janek írta:
Üdv!
Legtöbb esetben az élettartamot a környezete határozza meg az akkunak.Ha jól van méretezve,vagyis jó méretet választunk,akkor már csak a töltés,indítóáram és nyugalmi áram a három tényező esetleg negyedikként a használati módot említeném.A gyári azért bír elsőként sokat,mert mindene új az autónak,a másodiknál már kopottabb az önindító,nem annyit tölt a generátor,felléphetnek átmeneti ellenállások a korrózió következtében.Elég ha 230A helyett 250-et vesz fel az önindítónk,az már 10%-os többlet terhelés az akkunak.Vagy ha egy akkufigyelő rendszer meghibásodik és elküldi mélykisült állapotba az akksit(igaz Árpi)elkezdődik a visszafordíthatatlan szulfátosodás és hamar gatya lesz tőle.De sokat mérek én is olyat,hogy 14,6V-a töltés egy savas akkunál és bizony 14,4V fölött már megkezdődik a víz bontása és szép lassan elfőzi a gondozásmentes akku is a vizet,amit természetesen nem lehet pótolniÁtlagban 4-5 évet mennek el az akkuk az öregedő autókban.A tesztekról meg annyit,hogy ha én fizetem akkor az én márkám fog nyerni...
Jelenleg a legújabb fejlesztés de még nincsennek 5-6 éves tapasztalatok vele.Nekem a 25d-ben 5.éve van az ikszájdprémiumezer,a folcvágen buszba is ilyet tettem meg egy héthetvenet a fűtésnek mellé.Majd legközelebb talán a Mixtech.


Janek, én személyeskedés nélkül írtam le a tapasztalataimat 2 db, másodpercre egyszerre vásárolt, minden paraméterében megegyező Exide Premium akkuról, amiben csalódtam (az egyikben én, a másikban a barátom, akinek a T5-ösébe vittem az én akkum párját).
Mindkettővel ugyanaz történt. Egyszer lemerült külső ok miatt. Enyém IBS hiba miatt, a T5 egy bekapcsolva felejtett beltéri világítás miatt.
Az akkuk fel lettek töltve, az enyém regenerálva is lett (bár a szakember nem tartotta feltétlen indokoltnak a mérések alapján) és az akkuk a 2 évet alig élték túl.
Nem tartom elfogadhatónak, hogy egy akkumulátor egyszer lemerül, aztán megadja magát. Nem értek hozzá kémiailag, nem is akarok.
Anyukám autójában lévő ugyancsak Exide, de nem Premium, hanem Excell akkumulátor több, mint 6 éve lett vásárolva. Volt már többször lemerülve égve felejtett belső világítás, több órás autókozmetika közbeni rádióhallgatás, belső világítás használata miatt. Fel lett töltve, azóta sincs semmi baja (és ez szerintem így normális).
Több helyről hallottam, hogy a Premium egyáltalán nem bírja a megmerülést.
Nekem attól premium valami, hogy megbízható.

Távol álljon tőlem a személyeskedés :) Csak vannak olyan hibák ezekben az újabb autókban amik eszik az akkukat és a tied is egy ilyen volt.Egy 1.2es benzines alsó kategóriás autóban,ahol a legbonyolultabb elektronika az elektromos ablakemelő,nyilván nem egy akkuevő típus.Szóval a körülmények nagyon fontosak,ez volt a mondanivalóm. :welcom


Nekem a kocsiba való Bosch aksi éppen, hogy túlélte a gari időt. Generátor még csere előtt lett felújítva, töltés ellenőrizve lett, IBS is jó. El kell fogadni, hogy ezek sajnos ennyit bírnak. :doglotlo: Gyári bezzeg kibírt 10 évet. :franko:

Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.

BMW Hagyományos akksik, Black months :facepalm: , az itt jelenlevő nagyérdeműnek :D 2018. 01. 31-ig:

70Ah 42800ft
80Ah 48000ft
90Ah 56000ft
110Ah 68000ft

BMW AGM:

92Ah AGM 98000ft

Gyári újak.
Bruttó, számlás!

Mindenki döntse el, hogy mennyivel drágább mint a többi...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.24. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.


Erre a pontos megállapításra jöttem én is rá a történtek után. Kár, hogy nem előtte. :doglotlo:

Holnap, ha már nem döglődöm, én megyek alkatrészért. Láttam egy akciós szerviz katalógust, abban le volt írva, hogy miért bírják jól a gyári BMW akksik. Felidézni sajnos nem tudom, de a lényeg az volt, hogy megoldották, hogy a pozitív és a negatív lemezeket is egyforma technológiával tudják gyártani. Eddig az volt a probléma, ha egyformán csinálták a pozitív részt és a negatívot, gyors szulfátosodásnak indult a pozitív, kikristályosodott,lebomlott, vagy a bánat tudja mit csinált, nem emlékszem. Befényképezem majd.

Sajnos nem találom a dokumentet... :(

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.24. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Csak a Moll márkájú M3plusK2 típusjelzésű akkumulátor tudott pozitív eredményeket az egyes kritériumok többségében elérni és így megérdemelten kapta a „jó” osztályzatot az ADAC teszten. A Bosch Silver akkumulátor teljesítménye csak a második helyezéshez volt elegendő. Az indításnál és a tartósságban gyengélkedett, de még éppen megkapta az ADAC kielégítő minősítését. A tesztben résztvevő mindkét Arktis akkumulátor ugyanazokban a kritériumokban gyengélkedtek, mint a Bosch és ez még hiányos tartóssággal is párosult, és így összességében ez csak elégséges minősítésre volt elegendő. A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett – még megközelítőleg sem nyújtották azt a teljesítményt, amit a gyártó a külső burkolaton feltüntetett. Ezzel mindkét akkumulátor diszkvalifikálta magát a további tesztmenetből és ezért a hiányos minősítést kapták.
Most a Bosch S5 100ah lett, aztán néhány év múlva mondom mi a helyzet. Előre nem lehet okosnak lenni, mert ami régen jó volt, mára szar.
Meglátjuk. :wink:

Te esetedben nem releváns a 100Ah hidegindítása, 80Ah van előírva, annak az indítóáramát a legrosszabb 100Ah is tudja, nem is azért vettél akkorát. A kályházás miatt amúgyis manuálisan töltögetned kellene, hacsak nem kocsizol utána több mint fél órát.

Töltöm is néha majd, beszereztem egy "okostöltőt". :franko:

Nebazzz, megtaláltam az általad idézett cikket!

Kelt: 2010. december. 16.
70Ah teszt
http://hvg.hu/cegauto/20101216_akkumulator

:D :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.25. 18:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Csak a Moll márkájú M3plusK2 típusjelzésű akkumulátor tudott pozitív eredményeket az egyes kritériumok többségében elérni és így megérdemelten kapta a „jó” osztályzatot az ADAC teszten. A Bosch Silver akkumulátor teljesítménye csak a második helyezéshez volt elegendő. Az indításnál és a tartósságban gyengélkedett, de még éppen megkapta az ADAC kielégítő minősítését. A tesztben résztvevő mindkét Arktis akkumulátor ugyanazokban a kritériumokban gyengélkedtek, mint a Bosch és ez még hiányos tartóssággal is párosult, és így összességében ez csak elégséges minősítésre volt elegendő. A teszt utolsó két helyezettje az Expide Premium EA 772 és a Banner márkájú Power Bull akkumulátorok. Mindkettő már a hidegindításnál elvérzett – még megközelítőleg sem nyújtották azt a teljesítményt, amit a gyártó a külső burkolaton feltüntetett. Ezzel mindkét akkumulátor diszkvalifikálta magát a további tesztmenetből és ezért a hiányos minősítést kapták.
Most a Bosch S5 100ah lett, aztán néhány év múlva mondom mi a helyzet. Előre nem lehet okosnak lenni, mert ami régen jó volt, mára szar.
Meglátjuk. :wink:

Te esetedben nem releváns a 100Ah hidegindítása, 80Ah van előírva, annak az indítóáramát a legrosszabb 100Ah is tudja, nem is azért vettél akkorát. A kályházás miatt amúgyis manuálisan töltögetned kellene, hacsak nem kocsizol utána több mint fél órát.

Töltöm is néha majd, beszereztem egy "okostöltőt". :franko:

Nebazzz, megtaláltam az általad idézett cikket!

Kelt: 2010. december. 16.
70Ah teszt
http://hvg.hu/cegauto/20101216_akkumulator

:D :mrgreen: :nyelves:

Ez a teszt,nem teszt.Semmi részlet nincs leírva.csak a végeredmény.
Egyébként nem egy űrtechnológia ez az akkumulátorgyártás.
Az esetek többségében a környezete miatt megy tönkre hamar az akksi,mondom ezt úgy,hogy évi több száz darabot cserélek.
10ből egy helyen tudnak indító áramot mérni lakatfogóval és bizony egy 10-20%-nyival többet felvevő önindító jelentősen hozzájárul az idő előtti meghibásodáshoz.Biztosan jó a Moll is,a Bosch Silver meg a Varta által van gyártva,hisz a Boschnak nincs is gyára.15 éve silvereznek,azóta az Exide már a Calciumon túl van és a Carbon boostnál jár.Szerintem ő fektet a legtöbbet fejlesztésbe.Nekem volt olyan Exide ami 4évet ment diesel Opelbe és utánna került át e36ba még 3 évre.Azóta csak ezt használom és 4évnél kevesebbet egyik sem ment.Ha vesztek bármilyet,nagyon fontos,hogy friss legyen,és jól meg legyen mérve az autó.Ha keveset használjátok,havonta karbantartó töltés,ha átlagos a használat negyedévente kell tölteni.Soha nem szabad hagyni mélykisült állapotig lemerülni!

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.25. 18:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakker lebuktam! :oops:
De nem találtam egy rendes teszteredményt sehol, ez volt a legértelmesebb. :facepalm: :oops:
Egyébként ebben a témában nem lehet okos az ember, mert ahogy Janek kolléga mondja nincs két egyforma körülmény, viszont van aki erre, van aki arra esküszik.
Nekem eddig Moll volt, majdnem öt évet bírt, most az S5 Silver, majd kiderül.
Minden esetre szeretem a Bosch-t mint márkát mindenben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 15:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 15:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Mit jelent az hogy méregetted? Hol méregetted? Milyen fogyasztókkal? Az akkumulátor kivezetésein meg kell jelennie 13,9...14,4V-nak. Az akksisarun mennyi van? A bikaponton? Ha hozzáférhető, a generátoron is mérj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 22:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagySándor írta:
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Mit jelent az hogy méregetted? Hol méregetted? Milyen fogyasztókkal? Az akkumulátor kivezetésein meg kell jelennie 13,9...14,4V-nak. Az akksisarun mennyi van? A bikaponton? Ha hozzáférhető, a generátoron is mérj.


Ennyire nem méregettem, de holnap megteszem, köszi! De akksisarun 12,9 van alapjáraton lámpákkal, rádióval.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator