* *
Pontos idő: 2017.06.25. 00:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 769 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 19:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
bendegúz írta:

Nekem Moll van! :franko: Olvass, Google a barátod!
http://www.moll-akkumulator.hu/



Valami gond mégis volt, mert a következőket írja ki :


Figyelem!
Sajnálattal értesítem, hogy a Moll akkumulátorok értékesítése határozatlan ideig szünetel!

Az nem biztos, hogy az akkumlátorokkal van valami, hanem a kereskedővel.
Az aksi szerintem kivételesen jó!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Kérdés azokhoz akiknek van tapasztalata!!!

Mennyi a nyugalmi áramfelvétel???

Tehát 15-17 perc után hány ampert vesz fel a kocsi!


Köszi!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 23:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 901
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Hali!
Kérdés azokhoz akiknek van tapasztalata!!!

Mennyi a nyugalmi áramfelvétel???

Tehát 15-17 perc után hány ampert vesz fel a kocsi!


Köszi!

0.03A

https://goo.gl/photos/av7tXcjYKqcg9c7v5

Asus Z00AD

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:

Köszi!

Más?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 23:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
F_E_K_ írta:

Köszi!

Más?

Nem elég?
Rálicitálok. 0.04A
:lol:

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 08:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Imco írta:
F_E_K_ írta:

Köszi!

Más?

Nem elég?
Rálicitálok. 0.04A
:lol:


Haha! :) Nekem is annyi! Majd holnap mesélek. Csak felizgatott az akksi boltos újfent.
Gondolom ez gyáriértéknek tekinthető mert kb. mindig mindenkinél ennyi!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 14:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 38 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
F_E_K_ írta:

Köszi!

Más?

Nem elég?
Rálicitálok. 0.04A
:lol:


Haha! :) Nekem is annyi! Majd holnap mesélek. Csak felizgatott az akksi boltos újfent.
Gondolom ez gyáriértéknek tekinthető mert kb. mindig mindenkinél ennyi!

Ha 0,20A alatt van az már jó.

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 16:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Imco írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
F_E_K_ írta:

Köszi!

Más?

Nem elég?
Rálicitálok. 0.04A
:lol:


Haha! :) Nekem is annyi! Majd holnap mesélek. Csak felizgatott az akksi boltos újfent.
Gondolom ez gyáriértéknek tekinthető mert kb. mindig mindenkinél ennyi!

Ha 0,20A alatt van az már jó.

0,03-nál kevesebbet még nem láttam senkinél! De a 0,04 is el kéne hogy éljen néhány hétig.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 20:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.25. 18:25
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2139
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 476 alkalommal
Kapott köszik: 476 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
echtelevy írta:
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm

A hibás süni nagy akkupusztító. Akksiból van rengeteg, sokszor személyes preferenciák döntenek; javaslom, keress jó ár/érték arányút, SOK GARIVAL! Már-már csodaszámba megy, ha egy akksi 3+ évig bírja függetlenül a gyártótól, talán csak a gyári a kivétel, viszont annak ára borsos.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 11:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm

A hibás süni nagy akkupusztító. Akksiból van rengeteg, sokszor személyes preferenciák döntenek; javaslom, keress jó ár/érték arányút, SOK GARIVAL! Már-már csodaszámba megy, ha egy akksi 3+ évig bírja függetlenül a gyártótól, talán csak a gyári a kivétel, viszont annak ára borsos.

én még mindig az optimára szavazok.60-65e ft,de nem tud semmi elromlani benne,és 12-14évig bírja.ha veszel egy normál akksit aminek 25-30e ft az ára,és megy 3-4 évig,akkor az optima a befutó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 14:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
SvidronyA írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm

A hibás süni nagy akkupusztító. Akksiból van rengeteg, sokszor személyes preferenciák döntenek; javaslom, keress jó ár/érték arányút, SOK GARIVAL! Már-már csodaszámba megy, ha egy akksi 3+ évig bírja függetlenül a gyártótól, talán csak a gyári a kivétel, viszont annak ára borsos.

én még mindig az optimára szavazok.60-65e ft,de nem tud semmi elromlani benne,és 12-14évig bírja.ha veszel egy normál akksit aminek 25-30e ft az ára,és megy 3-4 évig,akkor az optima a befutó.

Ja, meg az Optimának lefaraghatod a sarkát, ha nem fér be! :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 14:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2390
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem új akksit kell venni 3 évente, hanem új kocsit :roker:
Én sosem várom meg, amíg tönkremegy az új akksi...... :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 18:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm

A hibás süni nagy akkupusztító. Akksiból van rengeteg, sokszor személyes preferenciák döntenek; javaslom, keress jó ár/érték arányút, SOK GARIVAL! Már-már csodaszámba megy, ha egy akksi 3+ évig bírja függetlenül a gyártótól, talán csak a gyári a kivétel, viszont annak ára borsos.

én még mindig az optimára szavazok.60-65e ft,de nem tud semmi elromlani benne,és 12-14évig bírja.ha veszel egy normál akksit aminek 25-30e ft az ára,és megy 3-4 évig,akkor az optima a befutó.

Ja, meg az Optimának lefaraghatod a sarkát, ha nem fér be! :facepalm: :D

yellowtop 75ah van,megvan a súlya meg a mérete is,de nem volt gond a berakással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 19:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
bendegúz írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
echtelevy írta:
Sziasztok.
Decemberben egy nehézkes indítás után az akksit már feltöltöttem. Most egyik reggel a 14 hónapos Gigawatt(Bosch) 74Ah akksim úgy lemerült, hogy még a központizár se nyílt ki. Nem hagytam rajta semmi világítást, kesztyűtartóba és csomagtartóban is jól működik a világítás, riasztó nincs. A töltésem 13,9V-14V. Most kölcsön akksival járok ameddig a gigawattot feltöltöm. Mind a két akksinál 11,5V-ot mértem reggelente. Ez normális érték? Esetleg mi szívhatja le az akksit? Ha vennem kell akksit Banner,Exide,Topla? Köszönöm

A hibás süni nagy akkupusztító. Akksiból van rengeteg, sokszor személyes preferenciák döntenek; javaslom, keress jó ár/érték arányút, SOK GARIVAL! Már-már csodaszámba megy, ha egy akksi 3+ évig bírja függetlenül a gyártótól, talán csak a gyári a kivétel, viszont annak ára borsos.

én még mindig az optimára szavazok.60-65e ft,de nem tud semmi elromlani benne,és 12-14évig bírja.ha veszel egy normál akksit aminek 25-30e ft az ára,és megy 3-4 évig,akkor az optima a befutó.

Ja, meg az Optimának lefaraghatod a sarkát, ha nem fér be! :facepalm: :D

yellowtop 75ah van,megvan a súlya meg a mérete is,de nem volt gond a berakással.

Úgy értem volt egy olyan reklámja régen, hogy nem fért be valahova és lefaragták demonstrálva azt, hogy még akkor is működik.
Mondjuk az zselés volt, nem tudom a tiéd is az-e.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Úgy értem volt egy olyan reklámja régen, hogy nem fért be valahova és lefaragták demonstrálva azt, hogy még akkor is működik.
Mondjuk az zselés volt, nem tudom a tiéd is az-e.


Kép
Melyik sarkát? :mrgreen: :nyelves:
Nem zselések, felitatottak. (AGM)

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 02:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 493 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Úgy értem volt egy olyan reklámja régen, hogy nem fért be valahova és lefaragták demonstrálva azt, hogy még akkor is működik.
Mondjuk az zselés volt, nem tudom a tiéd is az-e.


Kép
Melyik sarkát? :mrgreen: :nyelves:
Nem zselések, felitatottak. (AGM)

Bármelyiket! :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 13:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Úgy értem volt egy olyan reklámja régen, hogy nem fért be valahova és lefaragták demonstrálva azt, hogy még akkor is működik.
Mondjuk az zselés volt, nem tudom a tiéd is az-e.


Kép
Melyik sarkát? :mrgreen: :nyelves:
Nem zselések, felitatottak. (AGM)

ez van nekem is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.05. 21:17
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Múlt héten kezdődött. Kulcs bedug, indítás, se kép, se hang, nem is indítózik (528 benzin, automata), teljes kuss.
Aztán párszor megpróbálva csak beindult. Aztán két napig minden jó. Utána megint ugyanez.
Tegnapelőtt pont a szervizbe indulva (önindítóra, vagy gyújtáskapcsoló betétre gyanakodtam elsőre) már nem tudtam beindítani.

Indítózásra minden villogott a műszerfalon és folyamatosan kattogó hangot hallat (mint valami relé).
A hűtőventilátor (már amit a vezetőülésből láttam) kb 1/8-at fordulatot tett, majd megállt (tehát épp csak megmozdult).
Próbáltuk akku le, fel, stb, semmi.
Ma reggelre teljesen lemerült az akku (hogy mitől az rejtély), bika kábel rádug, másik autó jár közben (legalább 15 percig járattuk rádugott kábellel) azzal sem indul!! (nem egy 1000 forintos gagyi kábel, kb 2 hete vettem 15e Ft-ért).
Ja és az volt az érdekes, hogy amikor lemerült az akku, akkor már csak a olajlámpa, akkulámpa és a légzsák lámpa égett, de az üzemanyagszintjelző, stb. már meg se mozdult.

Most kivettem az akkut, rádugtam a hálózati akkutöltőre, de az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm.
Most nem tudom, hogy az akku a baj (vagy az is), vagy mi lehet ez?
Eddig sajnos nagyon trélergyanús (még szerencse, hogy a házam előtt áll).

köszönöm előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 21:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 769 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator